מכיון שמדובר בשני משתמשים תורמים אינני מעוניין להגיע לחסימות והגנות. מבקש משני הצדדים לכבד האחד את השני ולהתדיין בדף השיחה.
חשוב לציין שמהותן של תבניות העריכה למיניהן שהם לא ניתנים להסרה בלא דיון בדף השיחה או השלמת/עריכת/הבהרת התוכן המבוקש
מכיון שמדובר בשני משתמשים תורמים אינני מעוניין להגיע לחסימות והגנות. מבקש משני הצדדים לכבד האחד את השני ולהתדיין בדף השיחה.
חשוב לציין שמהותן של תבניות העריכה למיניהן שהם לא ניתנים להסרה בלא דיון בדף השיחה או השלמת/עריכת/הבהרת התוכן המבוקש
אני מבקש להדגיש, שחשוב שלא להשתמש בתבנית שכתוב במקום תבנית השלמה או אין מקורות. זו תבנית אגרסיבית שמטילה כתם גדול על הערך. אם הערך צריך שכתוב, יש להדגיש בו שהוא צריך שכתוב, ואין קשר למקורות שחסרים או למידע פרטי זה או אחר שחסר. בנוסף אני לא חושב שלמשתמש אחד יש שיקול דעת יותר מהשני, ואם יש לו שיקול דעת שהערך צריך שכתוב, מותר לאחר לחשוב אחרת, כל עוד לא מדובר במלחמת עריכה.
אוקיי, גם לא קרה כלום אם התבנית הוסרה. פשוט לדעתי הנחת תבנית כזאת על ערך של משתמש פעיל ותורם, כשלא ברור לחלוטין שהערך מצריך ממש "שכתוב" פשוטו כמשמעו, היא עוול. מדובר בסוג של סימון איקס גדול על הערך, ולכן ראיתי צורך דחוף לבטל את הפעולה הבלתי נכונה ובלתי מוסרית לדעתי. וכאן המקום, אני פונה ומבקש - חשבו פעמיים לפני הנחת תבנית כזאת. לא יקרה מאום אם יכתבו בדף השיחה על הבעיות שבו, כשמדובר במשתמשים פעילים הניסיון מוכיח ב90 אחוז מהמקרים שהעורך בעצמו משלים הכל בלי האיומים של תבניות השכתוב.
במקום לבקש מכולם להפסיק להניח תבניות, תשנה את הגישה שלך. התבנית היא לא איקס גדול על הערך. היא בסך הכל בקשה מכל מי שקורא בערך שינסה לעזור להשלים את מה שחסר.
בכל מקרה עם ישארו בערך כל הסיפורים על ברכות שקיבל וחלומות שחלם באמת לא יהיה מנוס מלהחזיר את התבנית.
האת אתה יודע למה הוספתי עם הסיפור הטפשי הזה? בגלל דרישתו התמוהה של משתמש:משה מ! שדרש למצוא קשר מסתורי עם רבי אהרן רוקח מבעלזא... לא היתה לי ברירה להסיר את התבנית אלא ע"H הוספת הסיפור הטפשי הזה - בשמחה אמחוק את זה.
אני לא יודע מה הוא יודע, ויתכן שהוא התכוין למשהו אחר, ובשביל זה רצוי לפתוח דיון מסודר ומכובד.
בכל מקרה אפשר לכתוב שהיה ביניהם קשר, כל הסיפורים הפרטניים לא נצרכים לטעמי.
זה מה שעשיתי. כמו כן שמתי לב שהוא מחק לי פרטים מהותיים בערך, מה שהפך את הערך לדליל.
יתכן, אבל גם אם יש ערך שיש בו מקור להכל, ושמים בו תבנית שחסר מקורות, זה אמנם טעות, אבל זה לא אמור לפגוע במי שכתב את הערך באופן אישי, ואפשר לנהל על כך דיון רגוע ולא אמוציונאלי. אם זה הופך למשהו אישי, זה אומר שההסתכלות כאן לא נכונה מיסודה.
זה לא הופך למשהו אישי, אבל שוב במקרה זה התבנית היתה מאוד מוזרה, לא נקלעתי בעוד כאלו תבניות - 'להבהיר כמה נקודות שוליות בחייו', שמניח התבנית בעצמו החליט שהם קיימות, ולכן מחקתי את התבנית, וציינתי ב'תקציר' את סיבת המחיקה. אך לאחר שהוא המשיך להלחם שוב ושוב הנחתי לו. בהחלט - אני אוחז שזה מעשה לא נכון ולא ראוי.
אני דיברתי על הטענה של טישיו. אם כך אין בינינו חילוקי דעות בעניין.
אבל ראה מה שכתבתי לפני 2 הודעות על מה שטעון עכשיו שיפור.
עמדתי היא פשוטה, הרי בכל ערך שהוא אפשר להוסיף תבנית ולזעוק בדחיפות את הפרטים החסרים בו, אלא מה - שכל זמן שלא מדובר בפרטים מהותיים, יבוא היודע ויוסיף את ידיעתו, ה'תבנית' מיותרת...
ולגופו של ענין - עברתי כעת על כל הקונטרס 'עטרת שמואל' שחיבר נכדו חביבו, ולא מצוין בו על קשר מיוחד עם רבי יואל מסאטמער (היה לו קשר מסוים עמו אך כמו כן גם היה לו עם עוד עשר אדמורי"ם), וכן על הסגולות - מאן דכר שמייהו (כנראה אתה מתבלבל עם נכדו רבי שלום משולם וינברגר שהיה מפורסם בכח הסגולות), ואם הנכד הקרוב ביותר לא ידע על כך, בוודאי שאפשר להסיר את התבנית שבערך
משתמש:מקוה לדעתי חשוב להוסיף פסקה על המשך דרכו בהנהגת נכדו רבי שלום משולם וינברגר, והרב הנוכחי - רבי יצחק יעקב וינברגר.
היה נראה לי מיותר. אולם אקבל כל מה שיכריעו מכלולאים פעילים
אולי כדאי להביא בפניהם את הרקע להמשכת קהילת טשאבא, או שהם ידפדפו ב'גרסאות הקודמות'?!