יחס המרה

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
גרסה מ־14:13, 2 באוגוסט 2018 מאת Eli shteinman (שיחה | תרומות) (ייבוא מוויקיפדיה העברית, ראה רשימת התורמים)
(הבדל) → הגרסה הקודמת | הגרסה האחרונה (הבדל) | הגרסה הבאה ← (הבדל)
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

בתחום השיווק באינטרנט, יחס המרהאנגלית: Conversion Rate) מתייחס לאחוז הגולשים באתר אינטרנט שהפכו ממבקרים ארעיים למבקרים שביצעו פעולות בהתבסס על מטרות המשווקים, המפרסמים או בעלי האתר. דוגמה לפעולה מוצלחת יכולה להיות יצירת קשר עם המפרסם, הרשמה לאתר או רכישת מוצר באמצעותו.

ראו גם

ערך זה הוא קצרמר בנושא כלכלה ובנושא תקשורת. אתם מוזמנים לתרום למכלול ולהרחיב אותו.
הערך באדיבות ויקיפדיה העברית, קרדיט,
רשימת התורמים
רישיון cc-by-sa 3.0


שגיאות פרמטריות בתבנית:מיון ויקיפדיה

שימוש בפרמטרים מיושנים [ דרגה ]
יחס המרה21302886