לפי דעתי ישנם שתי עניינים:
א. חזרת חסידות בבתי כנסיות (ובעיקר-שאינם של חב"ד), לצורך הפצת המעיינות. דבר זה הי' בכל זמן חסידות חב"ד והרבי חיזק זאת בשנת תשי"ב, ודיבר אז שיש עניין מיוחד ללכת לחזור חסידות בכל שבת.
ב. תקנת הקהלת קהילות עליה הרבי עורר בשנת תש"נ (בראשית, נח ,לך לך) . לעשות שיעורי תורה בשבת בבתי כנסיות וללמוד שם מפרש אחד מנגלה ואחד מנסתר מתחילת הפרשה ומסופה שבנסתר יהי' זה מאוה"ת לצמח צדק. (כפי שהרבי עשה בעצמו בשבת פרשת וירא תש"נ)
שתי התקנות מתחברות ועולת יפה בד בבד אבל אלו שתי עניינים שונים לדעתי.