סיקורסקי CH-53K קינג סטליון

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
גרסה מ־15:03, 24 בדצמבר 2020 מאת גאון הירדן (שיחה | תרומות) (ייבוא מוויקיפדיה העברית, ראה רשימת התורמים)
(הבדל) → הגרסה הקודמת | הגרסה האחרונה (הבדל) | הגרסה הבאה ← (הבדל)
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
ערך זה עוסק במוצר מתוכנן שעתיד לצאת לשוק
ייתכן שישנם פרטים שהם בגדר הערכה, העשויים להשתנות כאשר המוצר יופץ ומידע נוסף אודותיו יהיה זמין.
ערך זה עוסק במוצר מתוכנן שעתיד לצאת לשוק
ייתכן שישנם פרטים שהם בגדר הערכה, העשויים להשתנות כאשר המוצר יופץ ומידע נוסף אודותיו יהיה זמין.


שגיאות פרמטריות בתבנית:מטוס

פרמטרים [ ארץ ייצור, משתמש ראשי ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

סיקורסקי CH-53K קינג סטליון
Sikorsky CH-53K King Stallion
מסוק CH-53K בסלון האווירי בברלין, 2018
מסוק CH-53K בסלון האווירי בברלין, 2018
מאפיינים כלליים
סוג מסוק סער
יצרן סיקורסקי
טיסת בכורה 27 באוקטובר 2015
צוות 5 אנשי צוות - 2 טייסים, 1 - מכונאי מוטס/גאנר ימין, 1 - גאנר שמאל, 1 - גאנר זנב.
נוסעים 37 חיילים (55 במידה מתקינים כיסאות)
מחיר 87.1 מיליון דולר
ממדים 
משקל ריק 15,071 קילוגרם (33,226 ליברות)
משקל טעון 33,600 קילוגרם (74,000 ליברות)
משקל המראה מרבי 74,000 קילוגרם (84,700 ליברות)
ביצועים 
מהירות שיוט 315 קמ"ש (170 קשר)
טווח טיסה מרבי 852 קילומטר (460 מייל ימי)
סייג רום 4,380 מטר (14,400 רגל)
הנעה 
3 מנועי ג'נרל אלקטריק GE38-1B - ‏ 5,600 קילוואט הספק (7,500 כוחות סוס) כל אחד

הסיקורסקי CH-53K קינג סטליון הוא מסוק סער כבד שמפותח על ידי תאגיד סיקורסקי מדגמי ה-CH-53 סי סטליון (המכונים בחיל האוויר הישראלי יסעור) הישנים יותר למען חיל הנחתים האמריקאי. המסוק החדש כולל מנועי טורבו-ציר חדשים, להבי רוטור מחומרים מרוכבים, מערכת ראש רוטור אלסטומרי, מערכת בקרת טיסה מסוג טוס-על-חוט, יכולת נשיאת מטען משופרת ותא מטען מוגדל.

המסוק מתמודד מול הCH-47F צ'ינוק בבחינה של חיל האוויר הישראלי להחלפת מסוקי היסעור המתיישנים.[1]

קישורים חיצוניים


שגיאות פרמטריות בתבנית:ויקישיתוף בשורה

פרמטרי חובה [ שם ] חסרים

הערות שוליים

ערך זה הוא קצרמר בנושא תעופה. אתם מוזמנים לתרום למכלול ולהרחיב אותו.
הערך באדיבות ויקיפדיה העברית, קרדיט,
רשימת התורמים
רישיון cc-by-sa 3.0

סיקורסקי CH-53K קינג סטליון28655588