משרד פקיד ההנהלה של הבית הלבן

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
גרסה מ־15:13, 20 ביוני 2018 מאת מוטיאל (שיחה | תרומות) (גרסה אחת יובאה: ייבוא מוויקיפדיה העברית: ראה רשימת התורמים)
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

משרד פקיד ההנהלה של הבית הלבןאנגלית: White House Office of the Executive Clerk) הוקם בשנת 1865. המשרד אחראי על איסוף כל המסמכים שנחתמו על ידי הנשיא, אשר מהווים את מעשיו הציבוריים הרשמיים. בסמכות המשרד לראות את כל הצעות החוק שהתקבלו מהקונגרס מתועדים וכן מופקדים על שמירת הגבלת הזמן עבור וטו שהטיל הממשל ולהעביר את הווטו בחזרה לקונגרס. בנוסף, היא אחראית על התקשורת הרציפה בין הנשיא לקונגרס.

קישורים חיצוניים