לשכת הפרסום הממשלתית

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
גרסה מ־11:55, 29 באוגוסט 2018 מאת פתחיה (שיחה | תרומות) (ייבוא מוויקיפדיה העברית, ראה רשימת התורמים)
(הבדל) → הגרסה הקודמת | הגרסה האחרונה (הבדל) | הגרסה הבאה ← (הבדל)
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
לוגו לפמ

לשכת הפרסום הממשלתית (בקיצור: לפמ) היא יחידה בתוך משרד התרבות והספורט[1] שהיוותה בעבר חלק ממשרד התקשורת[2] העוסקת במתן שירותי פרסום לממשלת ישראל. הלשכה עורכת מסעות פרסום עבור משרדי הממשלה השונים, צה"ל, משטרת ישראל, אוניברסיטאות, תאגידים, הביטוח הלאומי, מוזיאונים, מקורות, הסוכנות היהודית, וגופים ציבוריים אחרים.

הלשכה מספקת את כל שירותי הפרסום הדרושים, משלב פיתוח הקמפיין, עריכת סקרים ומחקרי שוק, קריאייטיב, תכנון ורכישת שטחי פרסום. הלשכה מחולקת למספר יחידות, ביניהן יחידת הפרסום/תקצוב, אולפן הסרטים, יחידת פרסום שוטף ומכרזים, יחידת העיצוב הממוחשב, יחידה יצירתית, יחידת מחקר, יחידת מנהל ועוד. הלשכה פועלת גם בחו"ל בעבור משרדים כמו משרד החוץ ומשרד הקליטה.

בלשכה מועסקים כ-50 עובדים ומשרדיה הראשיים שוכנים במגדל שלום בתל אביב (נכון לדצמבר 2009). בשנת 2008 הכנסות הלשכה היו כ-300 מיליון ש"ח.

הלשכה נמצאת תחת תחום האחריות של המשנה למנכ"ל משרד ראש הממשלה.

לוגו הפרסומות הוותיק, אשר הופק על ידי לפ"מ בשנת 2002[3], המשמש את ערוצי הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

ערך זה הוא קצרמר בנושא ישראל. אתם מוזמנים לתרום למכלול ולהרחיב אותו.
הערך באדיבות ויקיפדיה העברית, קרדיט,
רשימת התורמים
רישיון cc-by-sa 3.0


שגיאות פרמטריות בתבנית:מיון ויקיפדיה

שימוש בפרמטרים מיושנים [ דרגה ]
לשכת הפרסום הממשלתית22894187