סייבר מאנדיי

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
גרסה מ־17:51, 3 בספטמבר 2019 מאת מוטיאל (שיחה | תרומות) (ייבוא מוויקיפדיה העברית, ראה רשימת התורמים)
(הבדל) → הגרסה הקודמת | הגרסה האחרונה (הבדל) | הגרסה הבאה ← (הבדל)
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

סייבר מאנדיי (באנגלית: Cyber Monday, מילולית: "יום שני המקוון") הוא כינוי שיווקי ליום שני לאחר חג ההודיה בארצות הברית[1]. הוא נוצר על ידי חברות שיווק כדי לעודד קניות ברשת.

המונח הופיע לראשונה ב-28 בנובמבר 2005 בהודעה לעיתונות של האתר Shop.org. בהודעה נכתב כי סייבר מאנדיי הופך במהירות לאחד מימי הקניות באינטרנט הגדולים ביותר בשנה. סייבר מאנדיי הפך לכינוי שיווקי בינלאומי, והתרחב גם לקנדה, לבריטניה, לפורטוגל, לגרמניה, לצ'ילה, לקולומביה וליפן.

ראו גם

הערות שוליים

ערך זה הוא קצרמר בנושא כלכלה. אתם מוזמנים לתרום למכלול ולהרחיב אותו.
הערך באדיבות ויקיפדיה העברית, קרדיט,
רשימת התורמים
רישיון cc-by-sa 3.0


שגיאות פרמטריות בתבנית:מיון ויקיפדיה

שימוש בפרמטרים מיושנים [ דרגה ]
סייבר מאנדיי24851037