בנדיני סלונצ'ינו

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
בנדיני סלונצ'ינו
Bandini Saloncino
בנדיני סלונצ'ינו
בנדיני סלונצ'ינו
מאפיינים כלליים
יצרן Bandini Automobili (אנ')
שנות ייצור 1968
הרכבה איטליהאיטליה איטליה
פורלי
מפרט טכני
מנוע 4 צילינדרים, בטור, 8 שסתומים, 987 סמ"ק המפיק 105 כ"ס ב-8,500 סל"ד, יחס דחיסה 9.5:1 (מנוע מרכזי)
הילוכים תמסורת ידנית - 4 מהירויות
מעצב Ilario Bandini (אנ')

בנדיני סלונצ'ינו באיטלקית: Bandini Saloncino) היא מכונית מרוץ מתוצרת יצרנית הרכב האיטלקית Bandini Automobili (אנ')[1] אשר יוצרה בשנת 1968[2]

"בנדיני סלונצ'ינו"

  • דגם ה"בנדיני סלונצ'ינו" הוצג לראשונה בסלון המכוניות הבינלאומי בטורינו (אנ') בשנת 1968
  • דגם ה"בנדיני סלונצ'ינו" נבנה ועוצב על ידי יצרן מכוניות הספורט ונהג המרוצים "Ilario Bandini" (אנ')
  • מבנה וחומר: מסגרת של צינורות סעיף אליפטי, פלדה מיוחדת של גזירה אווירונאוטית, פטנט מס' 499843
  • מנוע מרכזי
  • שימון: "קרטר" עם משאבת הילוך רטוב ומסנן חיצוני
  • מערכת היגוי: משמאל
  • מאייד כפול מסוג "Weber carburetor 38DCO3"
  • חשמל: 12 וולט
  • מכל דלק: 55 ליטר
  • מערכת בלמים: דיסקים הידראוליים מלפנים ומאחור

מתלים

  • קדמי: עצמאי, משולש וטרפז חופפים עם בולמי זעזוע טלסקופי הידראולי, מוטה עם מעיינות קואקסיאליים גליליים סליל
  • אחורי: זרועות מתנדנדות עצמאיות, בולם הידראולי זעזועים טלסקופיים

תמונות

ראו גם

קישורים חיצוניים

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא בנדיני סלונצ'ינו בוויקישיתוף

הערות שוליים

Logo hamichlol 3.png
הערך באדיבות ויקיפדיה העברית, קרדיט,
רשימת התורמים
רישיון cc-by-sa 3.0