כיוון

מתוך המכלול
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
כיוון
סמליל כיוון פרסום ובניית מותגים
כיוון פרסום ובניית מותגי יוקרה - חשיבה מחוץ לקסדה
כיוון
סוג הפיכת עסק למותג יוקרה
סלוגן מותג כריזמטי, חשיבה מחוץ לקסדה
תאריך ההקמה ה'תשס"ט
מייסדים שמואל יהודה אויש ופערי אויש
בעלות כיוון
שירותים עיקריים מיתוג יוקרתי בציבור החרדי (ולא רק...)
kivun1.co.il

כיוון הוא משרד פרסום הנמצא בבעלות שמואל יהודה אויש ופערי אויש. זהו עסק המיתוג הפופולרי ביותר בציבור החרדי שהציב רף מקצועיות גבוה במיוחד בפני לומדי עיצוב גרפי. בתי הספר המגזריים לעיצוב גרפי רואים בו השראה. מותגי יוקרה רבים נוצרו במשרדי כיוון, האחראיים על מיתוג פורץ דרך במגזר. מדי שנה זוכה אתר האינטרנט של הבעלים לתנועה ערה של כניסות, על מנת ללמוד עיצוב גרפי מוקפד ומקצועי. זהו מקור בלתי אכזב למציאת תוכן איכותי, נקי, משלנו, ברחבי האינטרנט. המשרד נפתח במקור על ידי שמואל יהודה אויש ופערי אויש בשנת ה'תשס"ט ומשמש כאתר הבית של מעצבים גרפיים בציבור שומרי המצוות.

רקע

Postscript-viewer-shaded.png ערך מורחב – מותג

מותג הוא אדם, עסק או מוצר המעורר קשת של תחושות מולו. בסוף תהליך בניית האסטרטגיה של המיתוג, מקבל בעל העסק עיצוב גרפי המשקף את מהותו. הביטוי הנפוץ ביותר לבניית אסטרגיה נכונה למותג היא תחושת הלקוחות שזהו עסק מקצועי. על פי רוב תהליך המיתוג נעשה לעסק או לאדם, אך קיימים גם תהליכי מיתוג לגופים שונים, כגון עיריות[1].

מותגים פותחו החל משנת ה'תר"ע, אולם קיבלו תאוצה בתקופתנו בגין תהליך הגלובליזציה. התאמה מקצועית של תהליך המיתוג לצד הקפדה על אורח חיינו היא חלק בלתי נפרד ממגמה זו.


מאפייני משרד כיוון

בניגוד לנהוג בתעשיית הפרסום, משרד המיתוג כיוון שומר על הרוח היהודית הגאה של מייסדיו ומכופף את הצורך המקצועי בפניה, ולא ההפך. מותגי אופנה עילית, ארגונים ועסקים נותני שירות בחרו במיתוג יוקרה מבית כיוון. לא לשווא זכה המשרד בתחרות על המקום הראשון בכנס עסקי מטעם עיתון משפחה (שבועון). באופן דומה, המיתוג של כנס 'תמך' לנשות עסקים חרדיות - עוצב גם הוא על ידי משרד כיוון.

  1. מיתוג עיריית אשדוד העלה למודעות את מקצועיות משרד כיוון https://kivun1.co.il/gallery/ashdod