מצעד 40 הרצועות

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
סמליל מגזין בילבורד

מצעד 40 הרצועותאנגלית: Top 40 Tracks) היה מצעד פזמונים, שהופעל על ידי מגזין הבילבורד והושק לראשונה בגיליון 5 בדצמבר 1998, כאשר בילבורד שינה את חוקי מצעד שירי הרדיו, על מנת ששירי רית'ם אנד בלוז, קאנטרי ורוק, יצליחו להשתלב במצעדים גם כן. כדי לשמר את הקונספט של המצעד הקודם, המצעד כלל בתוכו כ-40 רצועות ושירים בסך הכול. 40 הרצועות המצליחות ביותר התבססו על נתונים שהגיעו מתחנות הרדיו הבאות: רדיו מיינסטרים, רדיו שירים קצביים ורדיו שירים עכשוויים למבגורים.[1]

מצעד 40 הרצועות הוחלף במרץ 2005, במצעד שירי הפופ.

ראו גם

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

  1. ^ Nielsen Business Media Inc, Billboard, Nielsen Business Media, Inc., 1998-12-05. (באנגלית)


Logo hamichlol 3.png
הערך באדיבות ויקיפדיה העברית, קרדיט,
רשימת התורמים
רישיון cc-by-sa 3.0