שוגי (מותג)

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

שוגי הוא מותג דגני בוקר וחטיפים של חברת תלמה. סמל המותג הוא דמות של ציפור אשר הופיעה על אריזת המוצר ונקראת "שוגי". שיווק המוצר החל בשנת 1989.

אריזת שוגי דגני בוקר
אריזת שוגי חטיפים

היסטוריה

המותג החל להיות מיוצר בשנת 1989 כמותג דגני בוקר. בשנת 2002 החלה החברה לשווק סדרת חטיפי דגנים תחת שם המותג[1] ונתח השוק שלו הגיע ל-14.75 בתחום דגני הילדים. בשנת 2007 היה נתח השוק של המותג 9% משוק דגני הילדים[2]. המותג פונה לקהל הילדים ולצידו החברה משווקת שני מותגי דגני בוקר לילדים:"עוגי" ו"קוקומן". בתחום חטיפי הדגנים לילדים יוניליוור היא החברה השולטת בשוק נכון לשנת 2013[3].

מוצרי שוגי

דגני בוקר

  • שוגי קורנפלקס מצופה סוכר
  • שוגי פתיתי תירס מצופים סוכר (20% פחות סוכר)[4]
  • שוגי פצפוצי אורז במתיקות מעודנת – קורנפלקס מופחת סוכר[5]
  • שוגי בטעם תות בננה – דגנים בטעם תות בננה
  • שוגי פיצי – פצפוצי אורז במתיקות מעודנת, במארז של 500 גרם. כ-1% שומן
  • שוגי קפיצי דגנים בטעם קרמל – קורנפלקס בטעם קרמל מצופה סוכר

חטיפים

  • שוגי חטיף דגנים בטעם קרמל עם קרם שוקולד
  • שוגי חטיף קורנפלקס בטעם שוקולד
  • שוגי חטיף דגנים בטעם וניל, עם קרם חלב
  • שוגי חטיף דגנים
  • שוגי חטיף קורנפלקס
  • שוגי חטיף דגנים פצפוצי שוקולד לבן וקרם שוקולד
  • שוגי וניל ועוגיות

הערות שוליים

  1. ^ ענת ביין, תלמה מכניסה את "שוגי" לשוק חטיפי הדגנים, באתר דה מרקר, 8 באפריל 2002
  2. ^ אורנה יפת, תלמה מעשירה את שוגי בסיבים ומייקרת אותו ב-33%, באתר ynet‏" 20 במאי 2007
  3. ^ נורית קדוש, מלחמה בשוק חטיפי הדגנים לילדים: אסם תשיק שני חטיפים, באתר כלכליסט, 29 בדצמבר 2013
  4. ^ רחל קדרס, תלמה משיקה דגני בוקר מופחתי סוכר: שוגי וקוקומן, ‏13 בינואר 2013
  5. ^ מערכת וואלה!, תלמה משיקה דגני בוקר עם פחות סוכר, ‏27 ביולי 2005
Logo hamichlol 3.png
הערך באדיבות ויקיפדיה העברית, קרדיט,
רשימת התורמים
רישיון cc-by-sa 3.0