"התקנה הראשונית של קריאת התורה בכל שבת, שני, וחמישי, מיוחסת למשה רבינו בהיות בני ישראל במדבר, לאחר שנותרו בני ישראל שלושה ימים ללא לימוד תורה, והקריאה במועדים את הקטע המתאים לאותו מועד מיוחסת למשה עצמו". כך בפנים הערך.
מהו פשר החילוק בין התקנות?
לא ניתן לעריכה
חלק מתכני אתר זה מקורם בוויקיפדיה העברית. דף שמצויין בסופו ו/או בתחילת הגרסאות הקודמות שלו כי מקורו בוויקיפדיה העברית, הטקסט בדף מוגש באדיבות ויקיפדיה העברית בכפוף לרישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 3.0. (ניתן לעיין שם בדף המקורי, וברשימת התורמים).
תכנים אחרים שנוצרו באתר זה ומתפרסמים בו בלא שמצויין עליהם במפורש אחרת - כל הזכויות עליהם שמורות למכון חכמת התורה (בע"מ, חל"צ), המכון מעניק רשות לשימוש אישי (לא מסחרי ולא ציבורי) בתכנים אלו. יתכן וישנם תנאים נוספים, ראה הבהרה משפטית.