איציק למה ביטלת עריכתי?
שיחת משתמש:איציק 1
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
כן?
חזרה על עריכה שבוטלה אסורה, יש לפתוח דיון בדף השיחה של הערך ולנמק.
לא ידעתי ועכשיו אני רומה להבין למה מאן דהו שחזר?
כאשר עורך מוסיף תוכן מסוים לערך ועורך אחר חושב שהתוכן לא אמור להכלל בערך הוא מבטל את עריכתו, במידה ועורך אחר חולק עליו עליהם לגשת לדף השיחה של הערך ולדון, וכפועל יוצא גם בערכך מכיוון שעורך כל דהן חושב שהתוכן ראוי להשאר בערך עליכם לגשת לדף שיחה ולדון.
?
אוקיי ואיך אני יודע מיהו הצדיק הזה שמחק ונבוא לדון איתו.?
אין צורך לדעת מי הוא, לך לדף שיחה ופרוש את טענותיך. במידה ואתה כן מעונין תסתכל בגרסאות קודמות.
אין הכרח, אבל מומלץ לברר מי הוא בכדי לדעת לקראו לדיון.
תודה לך ולילה טוב
ליל"ט
![]() | שלום איציק,
כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"מעדכן". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "המכלול:מעדכן". ההרשאה מעניקה לך את היכולות הבאות:
חשוב מאוד להקפיד בעת עדכון ערכים על הכללים דלהלן:
שים לב כי ההרשאה נועדה למטרת תחזוקה שוטפת ועדכון ערכים, אי שימוש בהרשאה, או שימוש בה שלא למטרה לשמה היא מיועדת, תביא לשלילת ההרשאה, בברכה. |
הסרתי ההרשאה. כשתחזור לפעילות תעדכן אותי ואחזיר לך אותה.
אם תוכל להוסיפו אני לא הצלחתי
אוקיי
אינני יודע למה זה לא מופיע בערכו יש את הקטגוריה.
ל"איציק" היקר.
לא הבנתי מדוע הגדרת את כל מה שכתבתי כ"עיתון".
הוספתי פרטיים פשוטים שמתאימים בהחלט לאינציקלופדיה.
כמו לימודי הקבלה שלו אצל הרב מרגליות.
לימודיו בכולל הוראה של הרב הורביץ.
ולימודיו עם רבי מרדכי חיים סלאנים.
כמו"כ עיסוקו כמוהל והפרט שהוא מל למעלה מרבבה של ילדים.
זה בהחלט נתונים החסרים בביוגרפיה שלו.
אולי התיאור על השיחה של ר' מוטל אתו לא מתאימה, או אולי קצת שינויים בניסוח.
אך למה מחקת הכל???
זה אמנם פרטים שנחוצים לאנציקלופדיה, אבל זה היה כתוב כמו עיתון.
החזרתי את מה שנחוץ. שים לב איך הכל נכנס בשתי שורות.
תוסיף לשם את העובדה שהוא מוהל. את הפרט שהוא מל למעלה מרבבה של ילדים לא ניתן להכניס ללא מקור מסודר.
לימודי חברותא לדעתי אינם משמעותים, אך מומלץ שתפתח ע"כ דיון.
איני יודע בדיוק איך פותחים דיון, אני חדש כאן.
אבל שמתי לב בערכים רבים של גדולי ישראל נוספים שמוזכר שם לימודי חברותא שלהם עם אישים גדולים אחרים.
תכלס', חסר משהו בערך עכשיו?
קודם כל תודה גדולה לך ספרא היקר על העזרה וההכוונה.
שנית, אכן חסרים שם דברים נוספים, קודם כל תיקנתי את תאריך הלידה.
אח"כ יש בעיה עם התיאור שלו כמשפיע ומנהיג רק בברסלב, בעוד שהוא מקובל בכל שכבות הציבור כאחד מצדיקי הדור,
בפרט בעולם החסידות, תסתכל ברשימת רבותיו ותבין. (זה משהו שלא היה מעודכן עד עכשיו).
לדוגמא משנתו בחינוך, אותה הוא יישם גם בברסלב וגם בספריו ובשיעוריו מחוץ לברסלב הוא קנה אצל רבו בעל הנתיבות שלום.
השיטה של עידוד וחיזוק לחניך, והדרך להוכיח לכל חניך את ערכו ואת יכולותיו.
לשיעורים שלו לפני ארבעים שנה הגיע ציבור גדול מאוד מכל שכבות הציבור אפילו שזה היה בבית המדרש של ברסלב
למשל רבי צבי מאיר זילברברג היה מגיע איליו לכל השיעורים, ובהמשך גם היה יושב אצלו בסעודה שלישית תקופה ארוכה,
כאשר הרב שכטר חשש שהוא הופך לכעין אדמו"ר, דבר שלא מקובל בברסלב, הוא הפסיק את הסעודה ג', ואז ר' צבי מאיר התחיל לנהל את הסעודות
מה שהיה אח"כ הבסיס לחבורות שלו ולפתיחת "נחלת יעקב".
הספרים של הרב שכטר הם נכסי צאן ברזל שנמצאים כמעט בכל הספריות התורניות.
המוני הפונים איליו הם לעצה ולברכה, הם בעיקר מזרמים אחרים ולא מברסלב דווקא.
הוא פורסם בעולם בגדלותו בעיקר בגלל אישים מחוץ לברסלב שהרבו לדבר בשבחו, כמו רבו ר' יידלע הורביץ שהפליג מאוד בשבחו.
וכמו רבי משה אריה פריינד זצ"ל שהיה מזכיר את עצמו אצלו לכל ישועה והיה אתו בקשר חם וקורב ביותר.
לפני מספר שנים הזמינו אותו אפילו לאירוע במוסדות סיקווירא בירושלים שם כיבדו אותו מאוד ואף בקשו ממנו לדבר שם, מה שמראה על היחס איליו גם בחסידויות המתנגדות לברסלב.
בקיצור יש עוד כמה נקודות להרחיב עליהם, כגון "משנתו בחינוך" או "עמדותיו" או "הנהגתו" או משהו דומה לזה.
רציתי גם לכתוב על זה שהיה בעל תוקע שנים רבות, שהבריסקער היו באים לשמוע אותו בגלל ההידור בתקיעות, ועוד דברים דומים.
רק שאני עדין לא מכיר טוב את הכללים מה ראוי לכתוב ומה לא. אני מנסה ללמוד יותר ביוגרפיות על גדולים אחרים
אשמח לשמוע ממך גם כן.
תודה וכל טוב.
חלק מהדברים ניתן לכתוב, אלא שצריך לכך מקורות ברורים, לא כמו המקור שהוספת לכך שהוא מוהל מעל רבבת ילדים.
את המשך הדיון אשמח את נהל בשיחה:הרב יעקב מאיר שכטר
אני יעלה את זה באחד מאתרי הנייעס, ואז יהיה מקור אמין ומוסמך (:
ודרך אגב איך מעבירים את הדיון לערך אחר?
בהעברתך את דף בית הוראה שבה"ל ציינת לא בשל + לא רואה חשיבות. לא הבנתי את הצורך בהערה זו, נמתין לעורך הנכבד אם יצליח לאסוף חומר מספק. בכ"א ייש"כ על התרומות והניטור היסודי
שהעורך יקח לשיקול דעתו, האם להרחיב את הערך.
לא הבנתי את פשר הביטול שעשית לעריכה שלי. אנא הסבר את כוונתך.
מהותה של אנצי' היא להות אבן שואבת שנים רבות, כתבת בשנה האחרונה, מה יקרה עוד שנתיים
הרב אלתר כבר אינו נקרא בפי מעריציו בשם 'ראש ישיבה', אלא רבינו ומרן.
בנוסף, בבחירות המוניציפליות לעיריית י-ם, הוקלט כשתומך במשה ליאון. ואל לך להתחמק מכך!
הוא תמך במשה ליאון הדתי מול ברקוביץ האוכל נו"ט
ולא כפי שכתבת
הוא תמך בו גם בבחירות קודם לכן, כשמועצת גדולי התורה הורתה שלא לבחור בו. ומה בקשר לראש ישיבה?
ליתר דיוק: כשמועצות גדולי התורה היו חלוקים בינהם לגבי התמיכה בו [אגב, יש לכך מקור מוסמך?].
בפרסומים החצי רשמיים הוא אכן מכונה מרן/רבינו ראש הישיבה, אבל בפי קהל עדתו מכונה בד"כ 'הראש ישיבה' [אף אחד לא אומר מרן יגיע בשעה...].
עברתי שוב על הערך ושיכתבתי מעט
אולי תעבור עליו ותגמור אותו עוד היום לרגל היא"צ שחל היום בלילה כך שיוכלו לראות תולדותיו
תוכל?
שלום רב. היום העברת לטיוטה את הערך הרב יעקב יוסף טברסקי (לייקווד), למרות שהערך כתוב יפה ומקיף בגדול את פועלו. מידי קצרמר לא נפיק.
זה מצטרף לכמה העברות שלך של ערכים שלדעתך לא עמדו בכללים מדומיינים כל שהם, ועל דעת עצמך בלבד העברת אותם לטיוטה, כביכול לית דין ולית דיין. זה מצטרף לאיום שלך היום שאתה מתכוון להעביר לטיוטה את הערך הרב נפתלי צבי ווייס, למרות שהוא כתוב בצורה מפורטת ומכיל יותר חומר מאשר הערך רבי יוסף מאיר טברסקי למשל, שיובא מוויקיפדיה.
נראה שהצבת לעצמך מטרה, להפחית ולהקטין ככל האפשר את הקטגוריה "ערכים שנוצרו במכלול".
בקשתינו: אנא סלק ידיך מערכי המכלול!
מטרתי האחת והיחידה, ליצור ערכי איכות מבית היוצר של המכלול, ניתן לראות את זה בדף המשתמש שלי, ניתן לקחת דוג' מערכי האדמורים שיצרתי, ובאמת חולם אני על מכלול שעורכיו רואים לנגד עיניהם את טובת המכלול בלבד. וזה כולל הכל, נניח יחס מכבד לעורכים.