סיקורסקי–בואינג SB-1 Defiant

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
גרסה מ־02:21, 28 באפריל 2020 מאת שרגא (שיחה | תרומות) (ייבוא מוויקיפדיה העברית, ראה רשימת התורמים)
(הבדל) → הגרסה הקודמת | הגרסה האחרונה (הבדל) | הגרסה הבאה ← (הבדל)
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש


שגיאות פרמטריות בתבנית:מטוס

פרמטרים ריקים [ משתמשים משניים, משתמש ראשי ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

פרמטרים [ ארץ ייצור ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

סיקורסקי-בואינג SB-1 דפאיינט
Sikorsky–Boeing SB-1 Defiant
מסוק דפאיינט בחנייה על הקרקע
מסוק דפאיינט בחנייה על הקרקע
מאפיינים כלליים
סוג מסוק סער קואקסיאלי משולב
יצרן בואינג, סיקורסקי
טיסת בכורה 21 במרץ 2019
הנעה 
מנוע טורבו ציר T55 מייצור האניוול, מתוכנן מנוע משודרג מסדרת FATE

סיקורסקי-בואינג SB-1 דפאיינטאנגלית: Sikorsky–Boeing SB-1 Defiant) לעיתים מיוצג כ-SB>1 הוא מסוק סער קואקסיאלי משולב מייצור משותף בין חברות סיקורסקי ובואינג ומהווה את הצעתם לתוכנית "עילוי אנכי עתידי" (Future Vertical Lift או בראשי תיבות FVL) של צבא ארצות הברית. המסוק ביצע את טיסת הבכורה שלו ב-21 במרץ 2019.

תצורת המסוק המשלבת רוטור קואקסיאלי ומדחף בזנב המסוק מבטיחים ביצועי שיוט של 250 קשר (460 קמ"ש), כ-100 קשר מהר יותר ממסוקים סטנדרטיים. המסוק כולל מנועי טורבו ציר מסדרת T-55 מייצור חברת האניוול אבל מתוכנן לשאת את מנועי ה-FATE שיקנו לו טווח של 229 מיל ימי (264 מיל, 460 קילומטר) - כ-60 אחוז יותר ממסוקים קיימים וביצועי ריחוף טובים בכ-50 אחוז בגובה וטמפרטורה גבוהים.

המסוק כולל מבנה גוף מחומרים מרוכבים, מערכת בקרת טיסה מסוג טוס-על-חוט, מייצבי גובה וכיוון נעים ומערכת רוטור ראשי קואקסיאלי מתקדמת.

קישורים חיצוניים


שגיאות פרמטריות בתבנית:ויקישיתוף בשורה

פרמטרי חובה [ שם ] חסרים

הערך באדיבות ויקיפדיה העברית, קרדיט,
רשימת התורמים
רישיון cc-by-sa 3.0


שגיאות פרמטריות בתבנית:מיון ויקיפדיה

שימוש בפרמטרים מיושנים [ דרגה ]
סיקורסקי–בואינג SB-1 Defiant27478037