Call of Duty: World at War

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
קריאת החובה: עולם במלחמה
Call of Duty: World at War
כללי
תאריך הוצאה

בארצות הברית ב-11 בנובמבר 2008


באירופה ב-14 בנובמבר 2008
סוגה פעולה מגוף ראשון
מספר שחקנים
פיתוח Treyarch
הפצה Activision
דרישות תוכנה
מצבי משחק שחקן יחיד, מרובה משתתפים, משחק רשת,CO-OP(שיתוף פעולה)
פלטפורמות PC, PS3, Xbox360,Wii, PS2, DS
המשחק הקודם Call of Duty 4
המשחק הבא Call of Duty: Modern Warfare 2
דרישות מערכת
מעבד Intel Pentium 4 3GHz
AMD Athlon 64 3200
זיכרון 512MB (בוויסטה 1GB)
כרטיס מסך Nvidia GeForce 6600
ATI Radeon X1600
תמיכה ב־Pixel Shader 3.0
מקום פנוי 8GB

Call of Duty: World at War הוא משחק פעולה מגוף ראשון שפותח על ידי חברת "Treyarch" ומופץ על ידי חברת המשחקים "Activision" לפלייסטיישן 3, Xbox 360, למחשב האישי ול-Wii, החמישי בסדרת "Call of Duty". עלילת המשחק מתרחשת במלחמת העולם השנייה במערכות יפן-ארצות הברית וברית המועצות-גרמניה. שיווק המשחק החל ב-11 בנובמבר 2008 בארצות הברית, ובאירופה ב-14 בנובמבר 2008.

המנוע הגרפי של המשחק מבוסס על זה של המשחק הקודם בסדרה (Call of Duty 4), בתוספת שיפורים קלים. המנוע הפיזיקלי נכתב מחדש ושודרג על מנת להציג משחקיות מציאותית יותר. המשחק החדש אפל ומזעזע יותר מקודמיו בסדרה, מה שהעלה את הדירוג שלו לבני 18 ומעלה. האינטליגנציה של האויבים שופרה והיא מאפשרת להם לארוב, להתחבא בין העצים, להתגנב בין השיחים ועוד.