Grieve
מראה
| Grieve | |
| מאפיינים כלליים | |
|---|---|
| יצרן | מהנדס מנועי בעירה פנימית Juan Alberto Grieve |
| שנות ייצור | 1908 |
| הרכבה |
|
| סיווג | Touring car (אנ') |
| בסיס גלגלים | 2,515 מ"מ |
| מפרט טכני | |
| מנוע | 4 צילינדרים, המפיק 20 כ"ס ב-1,800 סל"ד |
| מעצב | Juan Alberto Grieve |
Grieve היא מכונית פתוחה מסוג "Touring car" (אנ') שפותחה על ידי המהנדס Juan Alberto Grieve בשנת 1908 בלימה, פרו.[1]
מרבית חלקי הרכב יוצרו ב-פרו, מלבד לצמיגים, למתנע, ולמאייד.
דגם ה-"Grieve" היה הדגם הראשון שנבנה באמריקה הדרומית.
דגם ה-"Grieve" הוגדרה בפרו כ"מכונית חסכונית" ("Economy car" (אנ').
נשיא פרו אוגוסטו לגיה בלם את ייצור הרכב באמרו: "אנחנו צריכים את המוצרים של מדינות מתקדמות ולא ניסויים עם מוצרים פירואנים". בכך תוכנית לבניית 3 יחידות למשרד הדואר ו-3 מכוניות לעירייה לא יצאה לפועל.
נתונים טכניים
- מנוע בעירה פנימית
- 5 מושבים (2 קדמיים, 3 אחוריים)
- צמיגים מתוצרת מישלן
- מחיר הדגם - 300 שטרלינג (כמחצית ממחיר מכוניות דומות באירופה)
הערות שוליים
- ↑ דגם "Grieve" enperublog.com/2009/05/07/the-first-peruvian-car
- ↑ דגם "Grieve" blog.pucp.edu.pe/blog/rambaldi/2008/06/23/el-primer-automovil-peruano
Grieve38516622Q5608724