M van Marketing
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
אלבום אולפן מאת יוסט קליין ודוני | ||||||
יצא לאור | 3 באוגוסט 2018 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
שפה | הולנדית • אנגלית | |||||
אורך | 29:34 | |||||
חברת תקליטים | מאדה | |||||
|
M van Marketing הוא אלבום האולפן השלישי של הזמר ההולנדי יוסט קליין והחמישי של הראפר דוני. את האלבום הוציאה ב-3 באוגוסט 2018 לאור חברת התקליטים מאדה מיוזיק להורדה דיגיטלית ולסטרימינג.[1] הוא פורסם כשנה לאחר צאת אלבומו של קליין, Scandinavian Boy.[2]
M van Marketing כולל 11 רצועות, ואורכו עומד על 29 דקות ו-34 שניות. חלק מהרצועות מושרות בהולנדית וחלק אחר באנגלית. לפני יציאת אלבום פורסם סינגל מסחרי אחד לקידומו: "Parmezaan & Linkerbaan", שהגיע בשיאו למקום השביעי במצעד 100 הסינגלים ההולנדיים. M van Marketing הגיע למקום העשירי במצעד 100 האלבומים ההולנדיים ולמקום ה-79 במצעד האלבומים של פלנדריה.[3][4]
הערות שוליים
- ↑ "M Van Marketing - Album by Donnie, Joost". Spotify. נבדק ב-11 בדצמבר 2023.
{{cite web}}
: (עזרה) - ↑ "Scandinavian Boy - Album by Joost". Spotify. נבדק ב-11 בדצמבר 2023.
{{cite web}}
: (עזרה) - ↑ "Discografie Joost". Dutch Charts (בהולנדית). נבדק ב-11 בדצמבר 2023.
{{cite web}}
: (עזרה) - ↑ "Discographie Joost". Ultratop (בהולנדית). נבדק ב-11 בדצמבר 2023.
{{cite web}}
: (עזרה)
M van Marketing39716801