Supergiant Games

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
Supergiant Games
נתונים כלליים
סוג חברה פרטית
מייסדים אמיר ראו, גאווין סימון
תקופת הפעילות 2009–הווה (כ־15 שנים)
משרד ראשי סן פרנסיסקו, קליפורניה, ארצות הברית
ענפי תעשייה משחקי וידאו, משחקי מחשב
מוצרים עיקריים Bastion
Transistor
Pyre
Hades
עובדים 20 (2018)
 
www.supergiantgames.com

Supergiant Games היא חברה אמריקאית העוסקת בפיתוח משחקי וידאו ומשחקי מחשב, ושוכנת בסן פרנסיסקו, קליפורניה, ארצות הברית.

החברה נוסדה בשנת 2009 על ידי שני עובדי Electronic Arts לשעבר, אמיר ראו וגאווין סימון, שעבדו יחדיו על סדרת משחקי Command & Conquer.[1] לאחר שהשניים התפטרו מעבודתם ב-EA, הם עברו לגור יחדיו והחלו לעבוד על משחקם הראשון. העובד הראשון שגויס לחברה היה דארן קורב אשר היה אחראי על המוזיקה והאפקטים הקוליים.

משחקם הראשון, Bastion, הוצג לראשונה ב-2010 במהלך PAX 10, ואחריו החברה חתמה עם האחים וורנר להפצת המשחק.[2] המשחק יצא ב-2011 וזכה לביקורות חיוביות רבות והיה מועמד למשחק השנה בטקס פרסי משחק השנה 2011.

בדצמבר 2018 הציגה החברה את משחקה הרביעי, Hades, במהלך טקס פרסי משחק השנה 2018, והוצע להורדה בגישה מוקדמת כבר באותו החודש. המשחק, אשר היה בסגנון Roguelike ומבוסס על המיתולוגיה היוונית, יצא ב-Steam ב-17 בספטמבר 2020, ומייד זכה להצלחה וביקורות חיוביות. המשחק קיבל 9 מועמדויות בטקס פרסי משחק השנה 2020, וזכה בקטגוריות משחק האינדי של השנה ומשחק האקשן של השנה.[3]

הבהרה: ערך זה עוסק בנושא תרבות זרה, מידע מינימלי זה הוא אינפורמטיבי בלבד ואינו מהווה לגיטימציה.

  1. ^ From Command & Conquer to Bastion, באתר Metro,‏ 3 בספטמבר 2010 (באנגלית)
  2. ^ Supergiant: Warner "bought into" our "vision" of Bastion, באתר VG247,‏ 19 ביולי 2011 (באנגלית)
  3. ^ The Game Awards 2020: Complete Winners List, באתר וראייטי, 10 בדצמבר 2020 (באנגלית)