אלפא רומיאו בלה

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אלפא רומיאו בלה
Alfa Romeo Bella
Alfa Romeo Bella
Alfa Romeo Bella
מאפיינים כלליים
נקרא גם Alfa Romeo Bella (Bertone)
יצרן אלפא רומיאו
שנות ייצור 1999 (מכונית קונספט)
הרכבה איטליהאיטליה איטליה
חברת אם פיאט
פלטפורמה מבוססת על דגם אלפא רומיאו 166
אורך 4,460 מ"מ
רוחב 1,910 מ"מ
גובה 1,320 מ"מ
מפרט טכני
מנוע V6 צילינדרים, 2,959 סמ"ק המפיק 225 כ"ס
הילוכים תמסורת ידנית - 5 מהירויות

אלפא רומיאו בלהאיטלקית: Alfa Romeo Bella, קרויה גם: Alfa Romeo Bella (Bertone)) היא מכונית קונספט בתצורת מכונית ספורט בסגנון קופה מתוצרת יצרנית הרכב האיטלקית אלפא רומיאו חברת בת של קונצרן הרכב האיטלקי פיאט, אשר הוצגה בשנת 1999.[1]

"אלפא רומיאו בלה"

[2][3]

  • "אלפא רומיאו בלה" הוצגה לראשונה בתערוכת הרכב הבינלאומית ("Geneva Motor Show" (אנ')) בז'נבה בשנת 1999.
  • 2 דלתות.[1]
  • שילוב השמשה הקדמית עם החלונות הצדדיים מעניק לתא הנוסעים מראה אווירונאוטי.
  • 4 נוסעים (2+2), אך למרות שיש לה 4 מושבים ברטונה ("Gruppo Bertone" (אנ')) הכיר בכך שרבים בעלי מכוניות ספורט עם 4 מושבים משתמשים במושבים האחוריים כחלל מטען למזוודות.
  • ב"אלפא רומיאו בלה" ניתן היה לקפל את משענת היד האחורית ומושבי המושב כדי להרחיב את שטח תא המטען לתא הנוסעים מבלי לקלקל את המראה המוגמר של תא הנוסעים ולהסתיר את הפריטים בתא המטען המורחב.
  • מנוע מתוצרת "אלפא רומיאו" מסדרת מנועי "אלפא רומיאו V6 צילינדר" ("Alfa Romeo V6 engine" (אנ') סוג מנוע "Alfa Romeo Twin Spark engine" (אנ').[4]
  • מנוע קדמי - 3 ליטר.
  • מנוע בנזין.
  • סוג הנעה: הנעה קדמית 4x2.[5]

תמונות

ראו גם

קישורים חיצוניים

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא אלפא רומיאו בלה בוויקישיתוף

הערות שוליים

  1. ^ 1.0 1.1 "אלפא רומיאו בלה" carstyling.ru/en/car/1999_alfa_romeo_bella
  2. ^ "אלפא רומיאו בלה" forum.clubalfa.it/threads/alfa-romeo-bella-bertone-1999
  3. ^ "אלפא רומיאו בלה" conceptcarz.com/vehicle/z34/alfa-romeo-bella
  4. ^ מנוע "Twin Spark" (בתרגום לעברית: "הצתה כפולה (תאומים)" - טכנולוגיית אלפא רומיאו TS שימשה לראשונה במכונית הגרנד פרי של אלפא רומיאו בשנת 1914. בתחילת שנות ה-60 של המאה ה-20 נעשה שימוש במכוניות המרוץ שלהם (GTA, TZ) כדי לאפשר לרכב להשיג תפוקת כוח גבוהה יותר ממנועיו. באמצע שנות ה-80 של המאה ה-20, אלפא רומיאו שילבה טכנולוגיה זו במכוניות הכביש שלהם בכדי לשפר את ביצועיהן ולציית לבקרת פליטה מחמירה יותר
  5. ^ "אלפא רומיאו בלה" motor1.com/news/64254/concept-we-forgot-1999-alfa-romeo-bella
Logo hamichlol 3.png
הערך באדיבות ויקיפדיה העברית, קרדיט,
רשימת התורמים
רישיון cc-by-sa 3.0