שיחת משתמש:חזק

קפיצה אל: ניווט, חיפוש

על הלוח הזה

לא ניתן לעריכה

דויד (שיחהתרומות)

חזק היקר, באמת יישר כח על כל ערכי הרבנים שאתה מוסיף למכלול, זאת תרומה איכותית מאד. כדי שיהיה יותר טוב מומלץ להוסיף לכ"א תבנית {{רב}} עם הפרטים שיש לך, וגם קטגוריות מתאימות לדוג' "רבנים גליציאנים" וכך בהתאם לרב, תוכל לחפש קטגוריות במיוחד:קטגוריות.

כל הכבוד ובצדק!

1
חזק (שיחהתרומות)

ממה שכתבו עלינו באתרי החדשות [כן כן, כל אחד ואחד מהחברים שכאן שותף מלא בהקמת המערך הבלתי נתפס]

הויקיפדיה החרדית: 'המכלול' חצה את רף ה-200 אלף ערכים

יעקב אבוביץ 15.07.201922:00

המכלול

ארבעה וחצי שנים לאחר שהוקם 'המכלול', האתר חצה את רף ה-200,000 ערכים ונמצא במרחק נגיעה מויקיפדיה העברית. כרבע מיליון גולשים בו מידי חודש ונמצאים בו 200,529 ערכים שנכתבו, יובאו וסוננו על ידי חלק נרחב מ-2,231 משתמשים רשומים

ארבעה וחצי שנים לאחר שהוקם 'המכלול', בסוף השבוע האחרון האתר החרדי הבנוי על 'חוכמת ההמונים' חצה את רף ה-200,000 ערכים ונמצא במרחק נגיעה מויקיפדיה העברית, העומדת כעת על 246,303 ערכים.

אתר המכלול, הבנוי בתבנית דומה לשאר אתרי ה'ויקי' השונים, הוקם על ידי הרב יוסף קמינר, חסיד גור בשנות ה-30 לחייו, לאחר שהתרשם כי ערכים מסוימים בויקיפדיה לא עולים בקנה אחד עם ערכי הדת היהודית וכן חסר בה מידע רב על יהדות והעולם החרדי. האחרון יצאה עם יוזמה יומרנית למדיי והחליט להקים את האנציקלופדיה-המקוונת-החרדית לראשונה, במטרה ליצור אלטרנטיבה ויקיפדית לציבור החרדי.

בסיוע מומחים, ביניהם אנשי קרן ויקימדיה, ויקיפדים ותיקים, ורבנים שנתנו הסכמה למיזם, הרעיון יצא לדרך בהקמת 'מכון המכלול' לפני כחמש שנים, אשר היוותה תשתית לאתר האנציקלופדי.

במהלך השנים עיקר הפעילות באתר הייתה יבוא וסינון ערכים מויקיפדיה העברית, כשאלו עברו את השינויים הנדרשים והותאמו לאופי האתר. ערכים שנמצאו בעיתיים או שלא תאמו לאופי האתר הופנו לטיפול עריכתי ובינתיים בתוצאות החיפוש לא ניתן להציגם עד שיתוקנו.

ראוי לציין, כי יבוא הערכים מויקיפדיה פועל בכפוף לרישיון הויקפדי. אגב, רעיון זה של יבוא ערכים נעשה בעבר בראשית דרכה של ויקיפדיה בשפת האנגלית, כאשר זו הוקמה בעזרת יבוא של ערכים רבים מאנציקלופדית 'בריטניקה'. בהמשך, אתרי ה'ויקי' בשפות השונות, ביניהם ויקיפדיה העברית, פעלו בצורה דומה ובנו את התשתיות שלהם באמצעות יבוא ערכים מויקיפדיה בשפת האנגלית, לאחר שעברו שינויי גרסה לשפות השונות בהתאמה.

מלבד גיור הערכים האינטנסיבי, בראשית השנה הנוכחית במכלול יצאו במבצע "מכלול העולם החרדי", במסגרתו נכתבו מאות ערכים הנוגעים לאורח והווי החברה החרדית. במסגרת זו אף נערך מרתון בחדש כסלו מרתון לכתיבת עשרות ערכים חדשים בין לילה, כשאף צפויים להיערך מרתונים נוספים.

נכון להיום, 'המכלול' זהו אתר ה'ויקי' השני בגודלו בישראל אחרי 'ויקפדיה' העברית. כרבע מיליון גולשים בו מידי חודש ונמצאים בו 200,529 ערכים שנכתבו, יובאו וסוננו על ידי חלק נרחב מ-2,231 משתמשים רשומים.

רק לשם השוואה, ויקיפדיה בשפת העברית הוקמה בשנת 2003 ונכון להיום ברשותה 246,303 ערכים, אשר נכתבו על ידי 25,838,369 משתמשים רשומים. נציין, כי ב'ויקיפדיה' גם משתמשים שאינם רשומים יכולים לבצע עריכות ואף לבנות ערכים, לעומת 'המכלול' שם רק משתמשים רשומים יכולים לבצע עריכות ושינויים, בכדי לאפשר את הבקרה של הוועדה הרוחנית באתר.

במכון 'המכלול' מסבירים כי בשלב זה רוב הערכים בויקיפדיה העברית כבר הובאו לאתר. "הפער הקיים בין שני האתרים", לדבריהם, "הוא בעיקר של ערכים אשר אינם תואמים לאורח החיים החרדי או של כאלו שלא היה חשוב ל'מכלולאים' לייבא בשלב זה. בשל כך, בחודשים הקרובים עורכי האתר, הכותבים בהתנדבות מלאה יש לציין, יתמקדו בעיקר ביצירת ערכים חדשים. ואולי בעוד מספר חודשים נראה את המכלול כאתר ה'ויקי' עם הכי הרבה ערכים בעברית".

עמוס חדד (שיחהתרומות)

חזק, החזק!

אני לא אוהב לעשות זאת, ולכן אני מבקש ממך לעשות זאת במקומי...

נא לבטל את העריכה הזו.

אם אני מוציא עלון כדי לעודד נשים לבוא לכותל בראש חודש עטופות בטלית ומעטורות בתפילין (ה"י), לא כותבים שאני טוען שהוצאתי עלון למטרה זו. כי זו המטרה שלי ולא הטענה שלי.

דו האב פאשטעייס ? (נא לתקן שגיאות כתיב יידישאיות!)

חזק (שיחהתרומות)

מתפלא על ההשוואה אבל אנסה לשבר את אזנך.

למשל מה שנכתב שם:המוציא גיליון תורני לעורר את אהבת וחיבת ארץ ישראל בקרב [[יהדות חרדית|הציבור החרדי]]. ואני תקנתי. וההסבר פשוט. בעלי האג'נדה יוצאים מנקודת הנחה שאצל הציבור החרדי אהבת הארץ [כפי רבותיהם] מעומעמת, וכאילו זה בא מזלזול או מחוסר מודעות. וזה כבר קביעת עובדה כלפי אחרים. בשונה מאדם שמוציא עלון להפיץ את אג'נדתו בלי לטעון ולקבוע עובדות כלפי השני.

עמוס חדד (שיחהתרומות)

מתפלא יקר!

הוא כותב - "המוציא גיליון תורני לעורר את אהבת וחיבת ארץ ישראל בקרב הציבור החרדי", הוא מעולם לא כתב שהמצב לקוי בציבור החרדי. אם אני מוסר הרצאות בנושא כבוד שבת, אני לא מעיר שמישהו לקוי בזה, אלא מעודד משפר ומרחיב.

ואף אי נימא כדברי מר, וכוונתו לומר שהציבור שלנו לקוי, אם כן התיקון שלך צריך להיות במקום אחר, והוה ליה למיכתב המוציא גיליון תורני לעורר את אהבת וחיבת ארץ ישראל בקרב הציבור החרדי אשר לטענתו לקוי בנושא זה.

האם כעת הבנת למה כוונתי?

חזק (שיחהתרומות)

א. עמוס לא מתאים לך לתפוס ראש קטן. אדם שמוסר הרצאות בנושא כבוד שבת אכן מעודד משפר ומרחיב יען ואין מישהו שחולק על המושג כבוד שבת. אמנם האגודה הנ"ל בראש קטן נתפסת לדברים התלויים במחלוקות של גדולי ישראל במאה שנה אחרונה. כך שלומר לעודד ולהרחיב זה לטמון את הראש בחול.

ב. יש עוד כמה וכמה מילים צורמות שמציגות באופן חד צדדי את האגודה כמי שמנסה לתקן טעויות של הציבור החרדי. למשל בגירסא אחת נכתב "האגודה שמה לה למטרה לשוב אל אותם מושגים מקוריים שנשכחו". אבל אם רצונך לתקן תקן.

עמוס חדד (שיחהתרומות)

לא, אני רוצה שאתה תתקן.

שים לב, לא נראה לי שיש ויכוח על אהבת וחיבת ארץ ישראל בין גדולי ישראל, הויכוח הוא רק כיצד להתייחס לארץ ישראל כיום. אשר על כן אם אני מחליט שראוי לדבר על כך ולעודד את כלל ישראל, זה לא לטענתי, אלא כך אני עושה.

שים לב לדיוק הלשון!

חזק (שיחהתרומות)

שוב פעם. רבי עמוס מה יהיה.

אגדות קדושת ציון מעלה סוגיות אחרות מחיבת הארץ שמוזכרים בתנ"ך או בדברי חז"ל. הם מורידים את זה למעשה. ויצאו כנגדם רבים וטובים. כנראה אין לך מושג מיהם באמת. ובטעות אתה מציגם ככאלה שחיבת הארץ במסגרת הנכונה מעסיקה אותם. ולא! אבל זר לי כל העיסוק. ואם חפצים להעמיד את בימת המכלול לבעלי אג'נדה שלא בוחלים לעלות את דעתם בכל המסגרות הקיימות ולכתוב ערכים על גבי ערכים בשביל להטיף ולקבע את אג'נדתם אז בכבוד.

חזק (שיחהתרומות)

ושוב. מחמת הערכה הרבה שאני חש כלפיכם. אינני חפץ להכנס לויכוח. תעשו מה שנראה לכם. סומך עליכם. אבל אני בעצמי לא מסוגל לעשות שקר בנפשי. כל טוב.

שחרחר (שיחהתרומות)

אני חושב שאתם מנהלים ויכוח בשני תדרים. אם אני מבין נכון, הבעיה של עמוס אינה אידאולוגית, אלא כיצד נכון יותר לנסח. הוא טוען לך בחיטים ואתה עונה לו בשעורים. המלחמה שלך בבעל האג'נדות היא בסדר גמור, רק מבקשים ממך שתתנסח בצורה רהוטה ומדויקת יותר. לא לעשות שקר בנפשך ח"ו.

חזק (שיחהתרומות)

הניסוח כאן הוא כל כך עדין שכל ניסוח אחר הופך להבעת עמדה אידאולוגית כפי שפרטתי בצורה ברורה.

עמוס חדד (שיחהתרומות)

חזק, כפי ששחרחר ביאר היטב, אין בינינו מחלוקת לגבי האידיאולוגיות של הכותב והערך עצמו.

הויכוח הוא רק על הניסוח, אשמח אם תעבור על הניסוח הנוכחי ותעדכן אותי האם יצאתי ידי חובה, אשמח אם תשלים את הפסקה על ההתנגדות.

תודה על הכל.

התקפות על 'נחלת ה''

5
שחרחר (שיחהתרומות)

חזק היקר, בנוגע להתקפותיך על הערך נחלת ה', אני חושב שעדיף שתהיה מקצועי, ותמקד את הדיון, האם עלון ברמת תפוצה כזו או אחרת ראוי לערך במכלול. שאר דעותיך לגבי הרעיונות המובאים בעלון, בלתי רלוונטיות לענין. כקורא קבוע של העלון אוכל לומר לך, שהוא מלא וגדוש בתוכן, ולא נראה לי שיש הרבה עלונים שמתחרים איתו ברמה הגבוהה שהוא מציג. לכן, גם אם מציקה לך האידאולוגיה שלו, תזכור שהמכלול זה לא פורום של התנצחויות בסגנון של העלבות, אלא כמו שנראה שאתה עצמך מצפה, המכלול אמור להיות אנציקלופדיה חרדית נקייה ומקצועית. לסיום, אם יש לך טענה על ערך כזה או אחר, תציע הצבעה, ותפתח דיון מכובד, ותשתדל שלא יגיע למקומות נמוכים.

חזק (שיחהתרומות)

הכותרת אומרת הכל. אני לא מכיר את הארגון בשונה ממך... וכתבתי 4 נימוקים מדוע ולמה אינו ראוי להופיע כערך. גם הערתי את תשומת לב המפעילים על כמה וכמה ערכים שכתב הנ"ל שמקומם הוא בערך אחד. מכלול אמור להיות מקצועי ולא לשרת בעלי אג'נדה מכל הסוגים. תגייס את כוחותיך וזרוק לרגע את השקפותיך ותבחן בצורה אוביקטיבית האם שלושת הערכים שנכתבו זכאים לערך בפני עצמם. כל טוב לך.

שחרחר (שיחהתרומות)

לגבי הביקורת האם דברים אלו ראויים לערך, אני מקבל, וגם אני חושב שהם לא ראויים להיות ערך בפני עצמם, אם כי שלדעתי רצוי ויעיל יותר לקרוא להצבעה ולא להתבטא אמוציונלית. אני בזמנו חשבתי גם שלא ראוי לכתוב ערך על חבורת מבקשי ה', אבל אמרו לי: מה אכפת לך... ואכן שמתי לב שהייתי שבוי משהו בדיונים המייגעים של ויקיפדיה, מה כן ראוי ומה לא ראוי, מה כן אנציקלופדיה ומה לא. אני מקבל גישה שדוגלת לסנן מה ראוי להיות ערך ומה לא, אבל גם פתוח לגישה שאומרת, שהכל יכול להיות בפנים, אבל לא מפוזר על פני מדיי הרבה ערכים, אלא לרכז לערך אחד, בצורה שיהיה מעניין ונחמד לקרוא. אין לך מושג כנראה מהן השקפותיי, וזה לא רלוונטי לחלוטין לנידון. זה ישמע לך אולי חידוש, בשבילי אנציקלופדיה זה מקום שאני קורא דווקא דברים שאני לא מכיר, ולא יודע מקודם לכן, לכן אני שמח לקרוא גם דברים שכן לפי השקפת עולמי, או כן לפי השקפת עולמי אם זה מעניין. לא מדובר כאן, לא בבחירות ולא בעיתון חרדי כזה או אחר. חזק חזק ונתחזק.

חזק (שיחהתרומות)

כעת אני יכול להזדהות עם דבריך. וכפי שגם אני כתבתי שהנימוק העקרי לשלילת הערך הנזכר משום שאינו עומד בקריטריונים המקילים ביותר וכמובן לא בגלל השקפות כאלה ואחרות. נקודה נוספת שחשוב לי לכתוב כאן, בעלי אג'נדה למיניהם ולסוגיהם [ אג'נדה אינה מילה שלילית] מגייסים את המכלול להטפת דעותיהם באמצעות כל מיני טריקים לדוגמה בכתיבת ערכים מנופחים ומיותרים שמקומם בערך אחד כולל. וזה ואך זה מפריע לי. אני לא קנאי ולא בן קנאי מלבד האמת.

שחרחר (שיחהתרומות)

הצעתי אליך ידידי, להיות חכם ולא צודק. במקום להשתלח, פשוט תביא דברים להצבעה, ומסתבר שהתוצאה תהיה סבירה ברמה כזו או אחרת. כבר עברנו כמה בעלי אג'נדות למיניהם, ונראה שבסופו של דבר, גם הם יישרו קו.

חזק (שיחהתרומות)
יאיר מן (שיחהתרומות)

כותבים את שם הערך בצורה כזו: "טיטה:שם הערך"

חזק (שיחהתרומות)

אני מבין שזו טיוטה במרחב הציבורי. אני מבקש לכתוב בטיוטה אישית.

שרגא (שיחהתרומות)
חזק (שיחהתרומות)

שרגא לא מופיע לי דף טיוטה בראש המסך

יצירת טיוטה פתוחה לכל המשתמשים: עורכים ותיקים, עורכים חדשים ועורכים אנונימים.

עורכים שרוצים לעבוד ב"טיוטה עצמאית", ללא התערבות של עורכים אחרים עד להשלמת הטיוטה,[1] עדיף שיכתבו את הטיוטה שלהם תחת מרחב משתמש. הקישור ליצירת דף טיוטה פרטי זמין רק לעורכים רשומים, ונמצא בראש המסך מצד שמאל מימין לקישור "העדפות".

שרגא (שיחהתרומות)
חזק (שיחהתרומות)

שרגא זה מופיע בריש גלי. ובנושאים אחרים ואני דוקא מחפש טיוטה אישית שלא תופיע בנושאים האחרונים לכל המשתמשים. יש אפשרות כזו?

שרגא (שיחהתרומות)

בטח שיש, קוראים לזה וורד...

חזק (שיחהתרומות)

בקיצור אין. חבל

שרגא (שיחהתרומות)

אנציקלופדיה שיתופית לא אמורה להכיל אופציה לטיוטה אישית שלא תראה לאחרים, ככה נראה לי.

חזק (שיחהתרומות)

אם בשביל כתיבת ערך בדרך נוחה לכותב למה לא.

שרגא (שיחהתרומות)

אם הכותב לא נוח לו שיראו את הערך לפני שהוא גמר וכיו"ב הוא מוזמן להשתמש בוורד.

עמוס חדד (שיחהתרומות)

חזק יקירי, כפי שאמר שרגא כתיבת ערך בטיוטה אישית נכתב בוורד, גם אני הקטן נוהג כך הרבה פעמים, אני כותב הכל בוורד בקוד מקור, ואח"כ מעתיק משפץ ומשכתב, בהצלחה.

מוטיאל (שיחהתרומות)

אתה יכול לעבוד במכלול בלי לעשות שמירה, כל עוד שאתה לא סוגר את הדף זה לא יימחק (אצלי זה לא נמחק אפילו אם אני מכבה את המחשב).

יאיר מן (שיחהתרומות)

הדבר הכי קרוב למה שאתה רוצה הוא תבנית {{תבנית:בעבודה}} שמיועדת למניעת התנגשות עריכה אבל אולי תוכל להשתמש בה גם עבור זה צריך להתייעץ עם מכלולאים ותיקים כדי לדעת אם באמת אפשר להשתמש

עמוס חדד (שיחהתרומות)

אילו לא הוקם המכלול, אלא כדי שתכתוב את הערך גם זו לטובה דיינו, עוד כמה שיפשופים, והערך מושלם אפילו לדעת פדנט ופרפקציוניסט כמוני.

חזק (שיחהתרומות)
חזק (שיחהתרומות)

אני מתכנן ב"ה בקרוב לשפר עוד קצת את הערך ולהוסיף עוד תוכן חשוב

עמוס חדד (שיחהתרומות)

מחכים בכליון עיניים.

עמוס חדד (שיחהתרומות)
חזק (שיחהתרומות)

רבי עמוס כבר כתבתי בדף השיחה שאין לי שום אינטרס מה יכתבו על זיידה מלבד אינטרס לשמור על אמת מקצועיות ויושרה. אדם שכותב בתשלום ובאבוססיה פעם אחר פעם משחזר עריכות של משתמשים שהבהירו דעתם בדף השיחה [בעניננו פריצת דרך] שהמגמה לא מיוחסת בשום צד לזיידה, והכותב בתשלום משחית ועורך על פי כיסו וידו. זה חמור מאד. מקווה שיטופל בהקדם.

ביתר ת"ו (שיחהתרומות)
כפי ששמת לב, עריכה שביצעת שוחזרה על ידי אחד המשתמשים באתר ולמרות זאת חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.

חזרה על עריכות ששוחזרו, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת במכלול.

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, יובילו לחסימתך.

חזק (שיחהתרומות)

ערכתי וערכו ועוד יערכו איתך דיון על האינטרסים המובהקים שאתה מנסה לייבא לערך האמור.

ביתר ת"ו (שיחהתרומות)

אפשר לדון כמה שאתה רוצה (לתקוף לא בא בחשבון).

אבל להכניס עריכה שאינה מוסכמת - לא שייך. תדון כמה שאתה רוצה, וכשתגיע להסכמה - ההסכמה תבוצע.

חזק (שיחהתרומות)

שרגא עמוס חדד אנא חסמו כל כותב המגלה אובססיה או כותב שמונע מאינטרסים שקופים ומובהקים ופותח במלחמות עריכה מיותרות על כל שינוי בערכו תרתי משמע של זיידה.

תמונת כריכת הספר "לכו נרננה"

2
חזק (שיחהתרומות)

קובנא (שיחהתרומות)

כל כך חשוב ונצרך שזה יופיע, גם כאן וגם בערך אתחלתא דגאולה?

להשיב תודהלפני 3 ימים

חזק (שיחהתרומות)

קובנא זאת שאלה ששאלתי את עצמי גם כן?

וובכלל האם ערך מסוים אמור להוות במה לפרסום ספר כלשהו?

מטבע הדברים ערך שעוסק בחיבת הארץ אמור להציג את הזיקה בין הארץ ובין אנשיה למשל יהודים גוחנים על עפרה וכהנה רבות ולא ספר כלשהו אלמוני משהו

אני הקטן נגד חזק הצבת תמונת הכריכה בערך!

[לא נשמע טוב "נגד חזק"...]

להשיבנערכה לפני 3 ימים

קובנא (שיחהתרומות)

אני נגד חזק הצבת התמונה גם כאן וגם בערך אתחלתא דגאולה.

להשיב תודהלפני 3 ימים

דוב פרח (שיחהתרומות)

גם אני נגד

להשיב תודהלפני יום

מקור האמת (שיחהתרומות)

בהחלט כדאי להוסיף תמונות של יהודים המנשקים את עפר הארץ

להשיב תודהלפני 3 ימים

מקור האמת (שיחהתרומות)

אבל אין בעיה לדעתי שיהיה גם תמונה של הספר

להשיב תודהלפני 3 ימים

אריה יונה (שיחהתרומות)

מצוין

אם יש תמונה יותר מתאימה, לתאר את חיבוב ארץ ישראל

ואת תמונת הספר להעביר להמשך, לתת נושא שירי ארץ חמדה

היות ויש בספר את השיר שהחרדים שר, מבואר מאוד יפה.

מצורף רעיון לתמונות

זבת חלב ודבש

ארץ ישראל

תפילת הנוטע

להשיב תודהלפני 3 ימים

קובנא (שיחהתרומות)

אריה יונה אם יש לך תמונות שהזכויות יוצרים עליהם הם שלך, תעלה אותם למכלול ותוסיף לערך. (ראה כאן)

אבל עדיין לא הבנתי מה הענין לדחוף את תמונת ספרך לשני ערכים רק בגלל שהספר מדבר עליהם. (אפשר גם לדחוף את תמונת מכון ילקוט השבעתי אתכם לערך?!)

להשיב תודהלפני יום

קובנא (שיחהתרומות)

מכלולאים פעילים‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‏‎‎‏‎‎‏‎‏‎‏ אנא חוו את דעתכם (מי שלא הספיק עדיין לחוות), האם יש חשיבות לתמונה בערך זה ובערך אתחלתא דגאולה או לא.

להשיב תודהלפני 3 שעות

דויד (שיחהתרומות)

להוריד משניהם.

להשיב תודהלפני 3 שעות

חזק (שיחהתרומות)

דעתי כבראשונה. להסיר התמונה.

להשיבלפני 3 שעות

מוטיאל (שיחהתרומות)

אפשר להעביר את התמונה לסוף הערך

להשיב תודהלפני שעתיים

חזק (שיחהתרומות)

רבינו מוטיאל. להתפשר תמיד טוב ומומלץ. אבל כשיש הגיון. תמונת הספר אין בה תוספת לערך מלבד יחצנות של הספר. ואם בכל זאת להתעקש מפני מה לא נוסיף גם תמונה מספרו של רבי דוד מן שהערך בין השאר ואולי בעיקר מבוסס על דבריו?

ולכן כפי שכתבתי להמליץ על תמונה לערך כזו שעוסקת בחיבת הארץ ומציגה את הזיקה בין הארץ ובין אנשיה כמו יהודים גוחנים על עפרה וכהנה רבות אבל לא כריכת ספר כלשהו

להשיבלפני שעתיים

דוב פרח (שיחהתרומות)

מצטרף למוטיאל

להשיב תודהנערכה לפני שעתיים

מינקי (שיחהתרומות)

אני מצטרף למוטיאל, בואו נפרגן לאדם שהשקיע, לשים את התמונה של הספר שלו, לפחות בסוף הערך.

להשיב תודהלפני שעתיים

מוטיאל (שיחהתרומות)

מה דעתכם על התמונה הזו?

להשיב תודהלפני שעתיים

מינקי (שיחהתרומות)

לא מספיק רואים הקשר לארץ ישראל.

להשיב תודהלפני שעתיים

דוב פרח (שיחהתרומות)

טוב אבל יותר טוב תמונה איך שמנשקים את הקרקע

להשיב תודהלפני שעתיים

בנציון (שיחהתרומות)

אני מצטרף למוטיאל ולמינקי

להשיב תודהנערכה לפני שעתיים

חזק (שיחהתרומות)

נו בכל ערך נפרגן ונוסיף לכותב הערך את תמונת ספרו עם קשר ובלי. ובכל זאת גם אם נעדיף לפרגן לכותב ערך כלשהו על פני מקצועיות הערך, סבורני שמיותר לשים תמונה של אותו ספר בשני ערכים כפי שהעיר גם קובנא

להשיבלפני שעתיים

מוטיאל (שיחהתרומות)

יש בתמונת הספר גם קישור לתוכן הספר, יש בזה קצת ערך מוסף לטעמי. ברור שזה לא תמונת הנושא של הערך.

להשיב תודהלפני שעתיים

חזק (שיחהתרומות)

הקישור עומד בפני עצמו בלי צורך להציב את תמונת הכריכה. אבל הרגשתי שהכרת הטוב לכותב הערך, מוציאה אותך משורת הדין. כנראה שבכל זאת נושא הכרת הטוב הוא ערך חזק ביהדות הדוחה גם כללים ועקרונות ויקיפדיים. אולי יש בזה משהו

להשיבלפני שעתיים

קובנא (שיחהתרומות)

אני את דעתי כבר אמרתי לעיל, שאני נגד חזק (חזק בלי קשר למשתמש:חזק...) על הצבת התמונה בשני הערכים.

להשיב תודהלפני שעתיים

עיר האבות (שיחהתרומות)

איך הצלחת ליצר כ"כ הרבה קישורים?!...

עמוס חדד (שיחהתרומות)

השבתי לך לאימייל ששלחת. דבר איתי שם.