שיחה:בודי סושי/ארכיון
מראה
זה נוהג להגיש סושי וסשימי (מאכלים קרים מהמטבח היפני) על גוף אישה עם חלק מהבגדים או ללא בגדים.
מדברים על זה לאחרונה בגלל חוק שנחקק בסין שאוסר את זה עקב הקורונה.
אז למה הפניה ולא התבנית עצמו
אתה אוהב דפים לא מתאימים?
אם בודי סושי הכוונה = ניוטאימורי, מה הרעיון לעשות מהם שני דפים, למה לא הפניה?
לא ראתי שהחזרת את ההפניה לניוטאימורי חשבתי שזה עדיין הפניה להמכלול :לא מתאים
אין נושאים ישנים יותר