בערך רק מוסבר משמעות השם, אך לא מובא מקור היכן מצאנו שיום זה נקרא 'יום המיוחס'.
מכלולאים פעילים, מי שיודע מקור שיוסיף!
לא ניתן לעריכה
חלק מתכני אתר זה מקורם בוויקיפדיה העברית. דף שמצויין בסופו ו/או בתחילת הגרסאות הקודמות שלו כי מקורו בוויקיפדיה העברית, הטקסט בדף מוגש באדיבות ויקיפדיה העברית בכפוף לרישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 3.0. (ניתן לעיין שם בדף המקורי, וברשימת התורמים).
תכנים אחרים שנוצרו באתר זה ומתפרסמים בו בלא שמצויין עליהם במפורש אחרת - כל הזכויות עליהם שמורות למכון חכמת התורה (בע"מ, חל"צ), המכון מעניק רשות לשימוש אישי (לא מסחרי ולא ציבורי) בתכנים אלו. יתכן וישנם תנאים נוספים, ראה הבהרה משפטית.
בערך רק מוסבר משמעות השם, אך לא מובא מקור היכן מצאנו שיום זה נקרא 'יום המיוחס'.
מכלולאים פעילים, מי שיודע מקור שיוסיף!
אם כוונתך למקורות קדומים – דומני שאין.
בברכה,
אב"ק • שיחה • ג' בסיוון ה'תש"ף • 00:56, 26 במאי 2020 (IDT)
בעלון אספקלריה-חודש סיון, בהוצאת המכון הטכנולוגי יש התייחסות על כך במאמר של הרב הלפרין. קיבלתי את העלון במייל, אבל אני לא רואה שהוא מופיע באתר שלהם http://www.machonhalacha.co.il/%d7%90%d7%a1%d7%a4%d7%a7%d7%9c%d7%a8%d7%99%d7%94/ כנראה בהמשך הם יעלו אותו לשם ותוכל לראות.
נראה שאין לכך מקור ראשוני, אלא כך הי' מקובל בין היהודים במזרח אירופה (חסידים (רבי ישראל מרוז'ין) ומתנגדים (רבי שלמה קלוגר, הערוך השלחן) כאחד) לערך מסוף שנות ה-ה'ת"ק; אך זהו כבר מחקר מקורי...