אליצור, נדמה לי שהמדיניות כרגע לא לייבא דפים אלו כערכים, לא כן?
שיחה:פרשת הפיצה/ארכיון
איני מכיר הנחיה כזו. אתה מוזמן להפנות אותי. ומה זה "כערכים"? יש לייבא או לייבא ולחסום.
ראה כאן.
לא! או לייבא או לייבא כדף טיפול.
(פסקאות 1.3 ו-1.4)
נ.ב.- מומלץ מאוד (ובמיוחד כעורך אספקלריה...
לא אהבתי את העקיצה
כפי שראית הנושא לא חד משמעי כמו שנראה לך, לכן צריך לחשוב פעמיים על עקיצות (הוא לא החליט, זאת פשוט עקיצה), בטח לעורכים מנוסים.
לא ראיתי בכללשגיאת לואה: (בקריאה לתבנית:הערה) תוכן כפול: 6= וגם 2=ערך או פסקה על משחקי או שחקני ספורט . , וזה לא עקיצה במובן שלילי, אלא רמז שעורך אספקלריה אמור להיות בקי בזה, והתפקיד מחייב.
וזה כן חד משמעי:
ערך או פסקה על משחקי או שחקני ספורט | נושא הערך, או חלק מרכזי מהתוכן שלו | דף לטיפול |
ר' שלמה עקיצות מתקבלות אצלי בברכה כשיש אחריהן מסר עם תוכן. מה הבעיה בערך זה (לדעתך או לפי המדיניות) חוץ מזה שהערך עוסק בהבל. (אני מבין שההפניות בפסקאות לעיל הן לדף המכלול: ולא לערך זה.)
שאתה מייבא אותו, בעוד שכאן כתוב אחרת. זוהי פסקה בנושא ערכי ספורט.
אליצור, ראית תשובותי?
ראיתי עכשיו. לא נהוג ככך כרגע. יש הרבה ערכי ספורט במכלול. מניח שנדון בזה. ואני ממש לא נוקט עמדה זה לא מעניין אותי.
בדף המדיניות כתוב שזה תלוי בשיקול דעתנו 'האם תוכן זה ראוי להופיע במכלול בצורתו הנוכחית'. הערך הספציפי הזה לדעתי מיותר, אך אליצור עורך מנוסה מאד - אם הוא בטוח שזה ראוי צריך לשקול שוב.
אתה מסתיר את הקוביה בצד ימין. זאת רק דוגמא. בכל מקרה אמרתי שלגבי הערך הספציפי הזה אני מסכים
איזו קוביה?
א. מה זה עוזר?
תיקון כבד | תוכן שבצורתו הנוכחית הוא אינו מתאים למכלול, ולא ניתן לתקן אותו בקלות עכשיו, אלא הוא דורש שכתוב ועריכה מקיפה שתעשה רק בשלב הסינון השני | ערך או פסקה על משחקי או שחקני ספורט | נושא הערך, או חלק מרכזי מהתוכן שלו | דף לטיפול[3] |
פסקה | תבנית סינון |
ב. הדוגמה זהה למקרים (ולא מקרה) שעליהם אני מדבר. אז יש לה משמעות מאוד ברורה.
היא לא 100% זהה כי היא לא על שחקן ולא על משחק אלא על פרשה מוסרית/ערכית שקשורה למשחקי ספורט. ואם היא היתה מפורסמת היה אולי עניין להביא אותה.
אז באופן כללי. ובכל מקרה נראה לי שפה לכולי עלמא זה לא חשוב כדי להביא א"ז.
אני לא מסיר שום דבר מהמכלול בגלל שהוא "לא חשוב" אלא אם יש בו בעיה. כתבתי שנדון בזה, תייגת את המפעילים, -חכה לדעותיהם, וחסל סדר אובססיות.
טוב אני מרפה למרות שיש לי מה לענות[1], משום שכשם שמצווה לומר דבר הנשמע כך מצווה שלא לומר דבר שאינו נשמע.
- ↑ כגון שהתכוונתי שכתוב שם שלהביא רק אם יש לזה חשיבות למשתמש החרדי