שיחת משתמש:ליאורגור
מראה
תגובה אחרונה: לפני 13 ימים מאת דויד בנושא חיים אהרוני
ברוך הבא!
|
כדי לסייע לך להצטרף לעורכים, מומלץ לקרוא את עשרת הטיפים להשתלבות בקהילת המכלול. להרחבה באפשרותך לגשת:
|
||
| כדאי מאד להקדיש שעה לעבור על כל הקישורים המופיעים כאן. הם יועילו לך רבות בהמשך עבודתך. | ||
בברכה, יהודה פיש 🐟 • שיחה • י"א בניסן ה'תשפ"ו • 20:43, 28 במרץ 2026 (IDT)
| תודה על תרומתך למכלול עם זאת, מחקנו את הערך חיים אהרוני שכתבת, כיוון שהערך הוא יבוא מויקיפדיה ללא קרדיט של ערך שבמרחב הטיוטה | |
| מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של המכלול. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל במכלול. בנוסף אפשר להיעזר בחונך המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים, בהצלחה. | |
דויד (שיחה) י"א בניסן ה'תשפ"ו 17:37 (IDT) 17:37, 29 במרץ 2026 (IDT)
- חבל שנמחק, עבדתי עליו לא מעט זמן בעצמי. הערך נכתב מחדש על בסיס מקורות פומביים שאני איתרתי. אם נדרש קרדיט לגרסה קודמת מוויקיפדיה, אשמח להוסיף בהתאם לכללים. ליאורגור (שיחה) 19:08, 29 במרץ 2026 (IDT)
- הרבה מהפסקאות היו כתובות מילה במילה כמו ויקיפדיה. העתקת משם או לא? דויד (שיחה) י"א בניסן ה'תשפ"ו 19:45 (IDT) 19:45, 29 במרץ 2026 (IDT)
- חלק מהמידע התבסס על מקורות פומביים, וכן על מידע שהיה קיים בעבר ב־ויקיפדיה. הטקסט נערך מחדש, עודכן והותאם לסגנון אנציקלופדי, ונוספו מקורות נוספים. בהתאם להנחיותיכם, הוספתי קרדיט כנדרש בהתאם לרישיון CC-BY-SA ליאורגור (שיחה) 19:50, 29 במרץ 2026 (IDT)
- @ליאורגור לא מייבאים טיוטות מויקיפדיה ולא מייבאים ללא הרשאת מייבא שבלי הלקט (שיחה) 20:20, 29 במרץ 2026 (IDT)
- לא יובאה טיוטה מוויקיפדיה. המידע מתבסס על מקורות פומביים, וכן על מידע שהיה קיים בעבר ב־ויקיפדיה, אם קיימים קטעים הדומים לנוסח שהיה בעבר, ניתן כמובן לערוך ולנסח מחדש בהתאם לצורך. ליאורגור (שיחה) 20:33, 29 במרץ 2026 (IDT)
- בכל מקרה אני כותב את הערך מחדש, סיימתי כבר את החלק הראשון.
- תודה לכולם. ליאורגור (שיחה) 21:06, 29 במרץ 2026 (IDT)
- ליאורגור היקר, בין אם אתה צודק ובין אם לא, ליצור את הערך שוב ושוב זה לא הפתרון, לדבר הזה קוראים מלחמת עריכה וזה אסור בהחלט, אתה יכול לדון על העניין בדף השיחה, אבל לא ליצור את הערך שוב ושוב שבלי הלקט • סוד שיח • ז' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:02, 23 באפריל 2026 (IDT)
- @ליאורגור למה לא לכבד את הכללים במקום הזה, זה לא מכבד אותך, כתבו לך שלא ליצור את הערך חיים אהרוני, זה לא שוק שכל אחד עושה מה בא לו. יהודה פיש 🐟 • שיחה • ז' באייר ה'תשפ"ו • 20:05, 23 באפריל 2026 (IDT)
- אני מאד מאד מכבד את הכללים, לצערי לא מכבדים אותי ואת המאמץ שהשקעתי.
- כבר ציינתי כי כתבתי גרסה חדשה עם מקורות חיצוניים וזה לא ייבוא. ביקשתי מספר פעמים לא למחוק אלא להכווין, וגם אשמח להבין מה חסר כדי לעמוד בקריטריונים.
- מחיקה מיידית היא לא ראויה בלשון המעטה, אל זו אמורה להיות מיזם שיתופי ולא מספר אנשים שמחליטים וזהו, כך רק מבריחים תורמים. ליאורגור (שיחה) 20:15, 23 באפריל 2026 (IDT)
- אז אתה מוזמן להגיד זאת ל@שרגא @דויד ו@מוקיר רבנן שמחקו את הערך כ-5 פעמים, לא ליצור אותו מחדש שבלי הלקט • סוד שיח • ז' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:19, 23 באפריל 2026 (IDT)
- שלום לכולם ל@שרגא @דויד אני ממש מבקש לנהל את הדיון כאן בדף השיחה ולא באמצעות מחיקות חוזרות.
- כתבתי גרסה חדשה של הערך (שגם אותה מחקו) שאינה ייבוא מוויקיפדיה, והוספתי לה מקורות חיצוניים.
- אשמח אם תוכלו לפרט באופן נקודתי מהם הקריטריונים שלדעתכם אינם מתקיימים, כדי שאוכל לתקן בהתאם.
- המטרה שלי היא להתאים את הערך לסטנדרטים של המכלול ולתרום בצורה מועילה ולא להתנצח עם אף אחד,
- תודה מראש על ההכוונה. ליאורגור (שיחה) 20:27, 23 באפריל 2026 (IDT)
- נהל את הדיון עם המנטרים בדף השיחה של הטיוטה. בהצלחה. דויד (שיחה) ז' באייר ה'תשפ"ו 00:26 (IDT) 00:26, 24 באפריל 2026 (IDT)
- תודה דוד, אודה גם לעזרתך והכוונתך בכדי לא לעמול לחינם.
- מחיקה היא דבר לא נעים . ליאורגור (שיחה) 01:04, 24 באפריל 2026 (IDT)
- אכן, אבל אני בטוח שאתה מבין שהיא נדרשת כדי לשמור על הסדר. אל דאגה, שום דבר לא נמחק, ואת הכל אפשר לשחזר. דויד (שיחה) ז' באייר ה'תשפ"ו 01:05 (IDT) 01:05, 24 באפריל 2026 (IDT)
- שלום דויד,
- רציתי לשאול בכדי להבין את המדיניות בצורה מדויקת יותר לאחר תגובתו של איכא דמרי, ובכדי לא לעמול לחינם על ערך שלא יעלה בסופו של יום:
- במקרה של ערכי חול על אנשי ויזמי היי־טק, האם עצם זה שהערך אינו נמצא כיום במרחב הערכים בויקיפדיה מהווה שיקול מכריע שלא להעלותו גם במכלול,
- או שיש מקרים שבהם, אם הערך ראוי וכתוב באופן אנציקלופדי ומבוסס על מקורות, ניתן להשאירו גם ללא תלות בויקיפדיה?
- למען הדיוק, הערך בויקיפדיה הועבר לטיוטה בעיקר בשל ניסוח שנמצא יחצני, ולא עקב חשיבות, כך היה נמחק לגמרי.
- בהקשר זה, שמתי לב כי קיימים במכלול גם ערכי חול שנכתבו באופן עצמאי ואינם מופיעים בויקיפדיה. אשמח להבין כיצד מקרים אלו משתלבים עם המדיניות הכללית, והאם מדובר בחריגים או בגישה שניתן ליישם גם במקרים דומים.
- המטרה שלי היא להבין כיצד נכון לפעול בהתאם למדיניות.
- תודה רבה. ליאורגור (שיחה) 09:39, 24 באפריל 2026 (IDT)
- המדיניות לא אוסרת כתיבת ערכי חול, אבל המנטרים לא מוצאים זמן לעבור על הערכים האלה, כי ערכי הקודש ממתינים המון זמן למנטרים. כתבתי לך את הפתרון הכי טוב לדעתי בדף השיחה של הטיוטה. דויד (שיחה) ז' באייר ה'תשפ"ו 13:54 (IDT) 13:54, 24 באפריל 2026 (IDT)
- אכן, אבל אני בטוח שאתה מבין שהיא נדרשת כדי לשמור על הסדר. אל דאגה, שום דבר לא נמחק, ואת הכל אפשר לשחזר. דויד (שיחה) ז' באייר ה'תשפ"ו 01:05 (IDT) 01:05, 24 באפריל 2026 (IDT)
- נהל את הדיון עם המנטרים בדף השיחה של הטיוטה. בהצלחה. דויד (שיחה) ז' באייר ה'תשפ"ו 00:26 (IDT) 00:26, 24 באפריל 2026 (IDT)
- אז אתה מוזמן להגיד זאת ל@שרגא @דויד ו@מוקיר רבנן שמחקו את הערך כ-5 פעמים, לא ליצור אותו מחדש שבלי הלקט • סוד שיח • ז' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:19, 23 באפריל 2026 (IDT)
- @ליאורגור למה לא לכבד את הכללים במקום הזה, זה לא מכבד אותך, כתבו לך שלא ליצור את הערך חיים אהרוני, זה לא שוק שכל אחד עושה מה בא לו. יהודה פיש 🐟 • שיחה • ז' באייר ה'תשפ"ו • 20:05, 23 באפריל 2026 (IDT)
- ליאורגור היקר, בין אם אתה צודק ובין אם לא, ליצור את הערך שוב ושוב זה לא הפתרון, לדבר הזה קוראים מלחמת עריכה וזה אסור בהחלט, אתה יכול לדון על העניין בדף השיחה, אבל לא ליצור את הערך שוב ושוב שבלי הלקט • סוד שיח • ז' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:02, 23 באפריל 2026 (IDT)
- לא יובאה טיוטה מוויקיפדיה. המידע מתבסס על מקורות פומביים, וכן על מידע שהיה קיים בעבר ב־ויקיפדיה, אם קיימים קטעים הדומים לנוסח שהיה בעבר, ניתן כמובן לערוך ולנסח מחדש בהתאם לצורך. ליאורגור (שיחה) 20:33, 29 במרץ 2026 (IDT)
- @ליאורגור לא מייבאים טיוטות מויקיפדיה ולא מייבאים ללא הרשאת מייבא שבלי הלקט (שיחה) 20:20, 29 במרץ 2026 (IDT)
- חלק מהמידע התבסס על מקורות פומביים, וכן על מידע שהיה קיים בעבר ב־ויקיפדיה. הטקסט נערך מחדש, עודכן והותאם לסגנון אנציקלופדי, ונוספו מקורות נוספים. בהתאם להנחיותיכם, הוספתי קרדיט כנדרש בהתאם לרישיון CC-BY-SA ליאורגור (שיחה) 19:50, 29 במרץ 2026 (IDT)
- הרבה מהפסקאות היו כתובות מילה במילה כמו ויקיפדיה. העתקת משם או לא? דויד (שיחה) י"א בניסן ה'תשפ"ו 19:45 (IDT) 19:45, 29 במרץ 2026 (IDT)

