מולטי ריטייל גרופ

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מולטי ריטייל גרופ בע"מ
MRG logo.jpg
נתונים כלליים
סוג חברה ציבורית
בורסה הבורסה לניירות ערך בתל אביב
תקופת הפעילות 2016–הווה (כ־8 שנים)
משרד ראשי ראשון לציון
שליטה בחברה קרן קדמה קפיטל (65.08%)
ענפי תעשייה שיווק
מוצרים עיקריים מוצרים לבית ולרכב
שווי שוק 101 מיליון ש"ח (25 באפריל 2024)
הכנסות 715.49 מיליון ש"ח (2021)[1]
רווח תפעולי 52.41 מיליון ש"ח (2021)[1]
רווח 30.77 מיליון ש"ח (2021)[1]
הון עצמי 146.22 מיליון ש"ח (2021)[1]
סך המאזן 795.72 מיליון ש"ח (2021)[1]
יו"ר אורי עינן
מנכ"ל איציק אוזנה
 
www.ace.co.il

מולטי ריטייל גרופ בע"מ היא חברה ציבורית המפעילה רשתות שיווק למוצרים לבית ולרכב - "אייס", "אוטודיפו", "ביתילי","אורבן" ו"איי.די.דיזיין".

היסטוריה

החברה הוקמה על ידי קרן קדמה קפיטל ב-13 בנובמבר 2016, תחת השם "קדמה-השקעה (2016) בע"מ". כעבור כחודש רכשה קרן קדמה קפיטל מאלקטרה צריכה את הפעילות של רשתות השיווק "אייס", "אוטודיפו" ו"אייס אלקטריק" ושילבה אותן בחברה,[2] שבעקבות זאת שינתה את שמה, ב-15 בפברואר 2017, ל"אייס קפיטל קמעונאות (2016) בע"מ". ב-11 בינואר 2021 נרשמו ניירות הערך של החברה למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב. ב-27 בדצמבר 2021 שונה שם החברה לשם הנוכחי, "מולטי ריטייל גרופ בע"מ".

סניפי "אייס אלקטריק" נסגרו, ופעילותם שולבה בחנויות רשת "אייס". בסוף 2021 הפעילה החברה 31 חנויות - 12 חנויות במותג ACE,‏ 6 חנויות במותג Auto Depot, ו-13 חנויות משולבות (חנות ACE וחנות Auto Depot יחדיו). עשרים מחנויות אלה פעלו גם בשבת ובחג. בנוסף הפעילה החברה אתר אינטרנט למסחר אלקטרוני. לחברה יש מפעל באשדוד שבו מיוצרים רהיטים לבית (בעיקר ארונות וחדרי ארונות). הנמכרים ברשת"אייס" תחת המותג "ספץ". מרבית עובדי החברה מועסקים בהסכם קיבוצי שנחתם בין החברה לבין הסתדרות העובדים הלאומית. עובדים בכירים מועסקים בהסכמים אישיים.[3]

בפברואר 2022 הסכימה החברה על רכישת רשתות השיווק "ביתילי",[4] "אורבן"[5] ו"איי.די.דיזיין"[6] מחברת איקו עיצובים בע"מ, תמורת כמאה מיליון ש"ח. רשתות אלה כללו 32 סניפים (11 סניפי ביתילי, 17 סניפי אורבן ו-4 סניפי איי.די.דיזיין), מתוכם 6 סניפים מופעלים באמצעות זכיינים, ושלושה אתרי אינטרנט.[7] רכישה זו הושלמה ב-1 במאי 2022.[8]

בנובמבר 2022 הגיעה החברה להסכם לרכישת פעילות רשת מרכזי שירות לרכב CheckUp[9] מחברת טכנוטיירס (ישראל) בע"מ, תמורת כ-2.8 מיליון ש"ח. הפעילות הנרכשת כוללת ארבעה מרכזים הפועלים תחת המותג CheckUp ועשרה סניפים של מרכזי שירות קטנים הפועלים בתוך מוסכים בקונספט של "חנות בתוך חנות".[10]

קישורים חיצוניים

הערות שוליים


Logo hamichlol 3.png
הערך באדיבות ויקיפדיה העברית, קרדיט,
רשימת התורמים
רישיון cc-by-sa 3.0