שיחה:אחוריים/ארכיון
אני לא רואה בעיה. שרגא מה אתה אומר?
ויביטו אחרי משה.. ודאי שככה צריך להיות מותאם לבסיסי.
לא הבנתי, אליצור - אתה נגד שחרור הערך?
יש בו מיליות גנאי וכך אינו יכול להיות מותאם לנוער. לדעתי כמובן
התוכל לכוון אותי למילים הבעייתיות?
אתה עורך אספקלריה בדיוק כמוני אם נראה לך שההמקדות באבר ש-יש דיעות-יש בו משום ערווה והגדרת גבולותיו שמותיו ומאפייניו בין המגדרים אינה בוטה מידי אז תכתוב כך, דעתי שונה וכאמור {מותאם לבסיסי} אולי אפילו לתמיד
עגבות אין בהם משום ערווה.
ברכות כד א
{{דף מותאם לבסיסי}}
למה ירמזון מליך? "משום מה" ועיין מג"א סי' ר"ו ס"ק ה' וזה ממש לא העניין ההלכתי היבש עניין של טעם ויוחלט בהצבעה כששרגא ומוטיאל ישובו לתפקוד.
ד"א אינני בטוח שאתה מבין את דעתי, דף מותאם לבסיסי אינו חסום כמו שעכשיו.
בתכל'ס הוא חסום כרגע. (אתה מתכוון מהדורת נוער, לא?)
מילותי לא ירמזון לשום דבר אלא לכך שלא קיבלתי תגובות כמעט, ואני רוצה לשמוע את דעות כל עורכי האספקלריה.
כתבת שזה ערווה, לכן ציטטתי את הגמ' העוסקת בעניין. ברור שההחלטה היא של טעם רק שלדעתי הערך כתוב ממש באופן מתאים ואין בו כל בעיה. הוא עוסק בעיקר באנטומיה ופחות בהיבטים חיצוניים וכד'.
אינני זוכר את ההבדל בין מהדורת נוער למותאם לבסיסי יש הבדל שעמדו עליו שרגא ושלמה וגם אני מאוד רוצה שיובעו דיעות רבות בכל דיון.
ההבדל הוא שמהדורת נוער כרגע פתוחה לכל מאן דבעי, ומותאם לבסיסי חסומה, ופתוחה רק לבסיסי=בינתיים רק לעורכי אספקלריה.
אז דעתי הייתה לחסום רק לנוער. איך זה נקרא?
מותאם לבסיסי
דעתי כדעת יושב שאין בערך כל בעיה.
אני בספק אם זה בכלל ראוי (אפ' לבסיסי). הרוב בסדר אבל הקטע המסוים ההוא לא נראה לי...
תי עוד קצת אבל זה עדיין אמור להשאר חסום לדעתי. איזה מידע אנציקלופדי יש בו שנשאר ראוי? נ