שיחת משתמש:עמוס חדד

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

מעבר לתחתית הדף

ארכוב 2

עמוס, שים לב: ארכבתי את הדף שיחה שלך (לבקשתך), כעת עליך להעביר את הדף שיחת משתמש:עמוס חדד/ארכיון 1 לדף שיחת משתמש:עמוס חדד/ארכיון 1.

בהצלחה. Face-smile.svg

--שלמה המלך • (שיחה) • (תרומות) • (דפים חדשים) 17:08, 29 בספטמבר 2019 (IDT)

תודה רבה, יקירי. עמוס חדד (שיחה) 01:39, 2 באוקטובר 2019 (IDT)
להבא תדע שיש דרך יותר פשוטה, פשוט להעביר את דף השיחה הנוכחי לדף שיחת משתמש:עמוס חדד/ארכיון 2 ןלהשאיר הפניה אחר כך תכנס לדף הזה, תמחק את ההפניה ותוסיף תיבת ארכיון וכו' --יאיר (שיחה) ג' בתשרי ה'תש"ף 12:05, 2 באוקטובר 2019 (IDT)
תודה גם לך יקירי. עמוס חדד (שיחה) 12:09, 2 באוקטובר 2019 (IDT)
נו אז למה לא אמרת בעצמך? אבל מניין לך שהוא יודע לעשות את כל הנ"ל?--שלמה המלך • (שיחה) • (תרומות) • (דפים חדשים) 18:08, 2 באוקטובר 2019 (IDT)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── עמוס, לפצל לך את הארכיון? זה יותר מדי אפילו לארכיון... Face-smile.svg--שלמה המלך • (שיחה) • (תרומות) • (דפים חדשים) 18:10, 2 באוקטובר 2019 (IDT)

מועדים לשמחה

רבי עמוס אני רואה שאתה פעיל כרגע, אולי תסביר לי מה עול מצאו מפעילי המערכת שלא מעבירים את הדף משתמש:קובנא/געוואלד לשמו המתאים לו געוואלד, הגשתי בקשה כאן ואין קול ואין קשב. קובנא (שיחה) 03:02, 18 באוקטובר 2019 (IDT)

משום מה מפעילי מערכת לא נוהגים להתייחס לדברים כגון העברת דפים.--שלמה המלך (שיחה|תרומות) 09:18, 18 באוקטובר 2019 (IDT)
שלמה המלך השמצות לא בדף השיחה שלי ... עמוס חדד (שיחה) 23:04, 19 באוקטובר 2019 (IDT)
קובנא דבר האבד?! עמוס חדד (שיחה) 23:04, 19 באוקטובר 2019 (IDT)
עמוס למה לא בדף שלך? וכי אתה לא מפעיל שזה כביכול לא נוגע אליך?--שלמה המלך (שיחה|תרומות) 23:14, 19 באוקטובר 2019 (IDT)
לא הבנתי, ס"ל שכתיבה במכלול היא מעשה אומן שאסור בחוה"מ? אז מה אתה עושה כאן בכלל בימים האחרונים?! ולעצם העניין זה מאד מרגיז שבן אדם עובד על ערך וזה לא עובר למרחב הערכים ואף אחד אפילו לא אומר לו אם יש בעיה ואם כן מה היא. קובנא (שיחה) 10:56, 20 באוקטובר 2019 (IDT)
שלמה המלך דיבורך אינו מכבד ואינו ראוי, חזור בך. עמוס חדד (שיחה) 00:02, 22 באוקטובר 2019 (IDT)
קובנא הדברים היו בבדיחותא, אני בהחלט מבין את ההרגשה שלך, והייתי שמח לעזור, התכוונתי לומר שבימים אלו כולם עסוקים ומטפלים רק בדברים דחופים וכדומה. לכן ייתכן וגעוואלד לא זכה להתייחסות. לגופו של עניין, טרם עברתי על הערך, רק ממש מלמעלה, אשמח לעשות זאת, ואם ייראה לי שהוא ראוי אכניסו בע"ה בהקדם. (נ.ב. מחר יש לי חלאק'ה לבן אז ייתכן והדברים יתעכבו קצת, סליחה.) עמוס חדד (שיחה) 00:02, 22 באוקטובר 2019 (IDT)
מ ז ל Nuvola apps cookie.svg ט ו ב ! קובנא (שיחה) 00:28, 22 באוקטובר 2019 (IDT)
קובנא, SMirC-thumbsup.svg תודה רבה!, עמוס חדד (שיחה) 00:40, 22 באוקטובר 2019 (IDT)
תן לו בלונים בשמי --יאיר (שיחה) כ"ג בתשרי ה'תש"ף 08:16, 22 באוקטובר 2019 (IDT)
מזל טוב!--שלמה המלך (שיחה|תרומות) 20:39, 22 באוקטובר 2019 (IDT)
נ.ב. קיבלת תבנית חדשה, יובאה ממש בשבילך! קריצה--שלמה המלך (שיחה|תרומות) 20:42, 22 באוקטובר 2019 (IDT)
עמוס, אינני מבין כלל מה פה לא ראוי ולא מכבד. אני מציין דבר וזה הכל. אם יטפלו יותר, אוכל לחזור בי מהדברים. אך אם לא אוכל רק לחזור בי מאמירתם באם נפגעת, אך עדיין אני עומד מאחורי דברי. אין כל בעיה לכתוב שמפעילים מזניחים יחסית סוג מסוים של מטלות, ואין בכך כל דבר לא ראוי או בלתי מכבד. בברכה, שלמה המלך (שיחה|תרומות) 20:45, 22 באוקטובר 2019 (IDT)
יאיר מן, תודה יקירי, העיצוב באולם היה כתום וכחול, אז את הבלון האדום אני שולח חזרה קריצה. עמוס חדד (שיחה) 10:11, 23 באוקטובר 2019 (IDT)
שלמה המלך, ראשית תודה על האיחולים ועל התבנית החדשה שיובאה במיוחד עבורי, היא באמת מיוחדת. שנית - אינני מכיר אותך באופן אישי, אבל הרשה לי לדבר מעט גלויות, לא הייתי אומר את הדברים לולי שאתה מתעקש שוב ושוב. אני לא כל כך זוכר את ההיסטוריה שלך כאן במכלול, אבל אני זוכר בוודאות שהתכסחת עם חצי מהמכלולאים אם לא יותר מזה, והכל על שטויות, אז אל תבוא בתלונות כאשר אחרים נפגעים, אם לך מותר, מותר לכולנו. חוץ מזה - אינני יודע מה אתה עושה בחייך, אבל ניכר כי יש לך זמן רב פנוי, ואתה משתדל להתעסק בדברים שמעניינים אותך במכלול בעיקר תבניות עיצובים ושיחות משתמשים, בניגוד אליך רוב המכלולאים עוסקים במכלול לצד חייהם האישיים ועיסוקם לפרנסתם, מה שאומר שאין להם הרבה פנאי. אשר על כן לא הכל נעשה מיד ולא תמיד שמים לב לכל דבר, אני ממש לא מרגיש צורך להתנצל, אבל אני מבין שאתה לא מבין את זה אז אולי הגיע הזמן לומר ברורות, כולנו מתנדבים, וכל אחד עושה מה שליבו חפץ! אני בהחלט מסכים שישנם דברים שנזנחים אך אל תאמר שמפעילי מערכת מזניחים אני מאד רוצה עכשיו לכתוב ערך על בערי וובר ולא בא לי לטפל כרגע בבקשות מחיקת דפים. אוקיי?! נ.ב. דברי נאמרו על דעת עצמי ועל אף שאני המפעיל הכי פחות פעיל אני חושב שכולם יסכימיו עם הדברים, ובאם לא אבקש את סליחתם מראש. עמוס חדד (שיחה) 10:11, 23 באוקטובר 2019 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

מה שנכון נכון, חורף בריא, שרגא - שיחה - כ"ד בתשרי ה'תש"ף - 12:18 (IDT)

טיפול בדפי טיפול

האם אתה סבור כמוני בקשר למדיניות המוזרה והחשאית של ייבוא מוגזם ומטופש של ערכים שאין לאף אחד צורך בהם, ולא יכולת לקרוא אותם, במקום לעסוק בסינון אמיתי לערכים בעייתיים והשבחת הערכים הקיימים? שלום למד (שיחה) 15:23, 5 בנובמבר 2019 (IST)

שלום למד, אמת כדבריך, אני בהחלט סבור אחרת מאותו אחד שאתה מדבר עליו, מה עוד שכל עוד ואין לו מושג בנושאים הנדונים הוא עושה הרבה טעויות, כמו למשל עם החמישים גוונים. תודה על הכל. עמוס חדד (שיחה) 11:52, 6 בנובמבר 2019 (IST)
עמוס, האם כוונתך שלדעתך צריך לשנות את המדיניות הנוכחית של המכלול, ועורכי המכלול לא צריכים לייבא דפים של ערכים בעייתיים (שחקנים וכו') כדפי טיפול? אלא להשאיר אותם בויקיפדיה בלי שום פעולה במכלול? כי נראה לי שזאת היתה כוונת שלום למד. דויד (שיחה) י"ט בחשוון ה'תש"ף 00:35 (IDT)
דויד, כוונתי וכוונת שלום למד היא כזו - המכלול עשה כברת דרך ארוכה, רוב ככל הערכים יובאו, וכעת רובנו עסוקים בעידכונים, שידרוגים וכתיבת ערכים חרדיים. כתבתי שרוב ככל הערכים יובאו, משום שתשעים ותשעה אחוזים מהערכים שלא יובאו לא באמת מעניינים אף אחד, גם לא בויקיפדיה. ולכן חובה עלינו להתעסק בעיקר במכלול, ופחות בדפי טיפול. אין כל בעיה שמישהו יעשה גם את העבודה הזאת של ייבוא ערכים מיותרים והכנסתם לדפי טיפול, כל עוד א. הוא לא מנדנד לשאר המכלולאים והמפעילים בבקשות בלי סוף. ב. הוא יודע את העבודה. פירוט יתר, אם תרצה, באישי. יישר כח. עמוס חדד (שיחה) 11:53, 17 בנובמבר 2019 (IST)
רבי עמוס היקר גם אני מצטרף לדעתך בכל עוז --יאיר (שיחה) י"ט בחשוון ה'תש"ף 12:40, 17 בנובמבר 2019 (IST)
חמישים גוונים היה לפי הנחיית שרגא, שלא להשתמש ב"לא מתאים" אלא ב"דף לטיפול". --שלמה המלך (◄✉ | תרומות) 12:42, 17 בנובמבר 2019 (IST)
ועליה אני דן מדוע החליט רבי שרגא שליט"א מה שהחליט? ודויד, אכן זו כוונתי להפסיק לחלוטין לייבא דפיים בעייתים אלא להשאיר אותם בויקיפדיה כמו שהם. שלום למד (שיחה) 13:54, 17 בנובמבר 2019 (IST)
אז תפנה לוועדה. זו המדיניות, הלא כן?!--שלמה המלך (◄✉ | תרומות) 13:56, 17 בנובמבר 2019 (IST)
אם רוצים שהמכלול יהיה תחליף הולם לויקיפדיה, יש משמעות רבה מבחינה תדמיתית למספר הערכים בהמכלול, שהוא יהיה לפחות כמו מספר הערכים שבויקיפדיה. לכן לדעתי כן יש ענין לייבא הכל, גם כדפי טיפול, ורק שמות דפים שעצם קריאת השם שלהם היא בעייתית, לא יהיה כדאי לייבא. מישהו (שיחה) 14:03, 17 בנובמבר 2019 (IST)
אז יצא המרצע מן השק... זה ענין של תדמית 'נעבוד' על הציבור שיש לנו עוד חמישים אלף ערכים? שלום למד (שיחה) 14:56, 17 בנובמבר 2019 (IST)
לא יצע שום מרצע משום שק, כל אחד יכול לראות את הדברים איך שהוא רוצה, עמדת הנהלת המכלול היא שבאופן כללי צריך לעבור על כל הערכים בויקיפדיה ולקטלג אותם אם הם מתאימים או לא, בשביל זה צריך לסמן כל דף שנבדק ונמצא לא מתאים כדף טיפול. גם טענת 'מישהו' נכונה ברמה כזו או אחרת, אבל היא ממש לא העיקרית, לפחות בעיני הנהלת המכלול. שוב אני מדגיש, שכל אחד יכול לעבוד באיזה תחום שהוא רוצה. פשוט כיון שידעתי לאיזה כיוון שלום למד חותר, וידעתי שעמוס לא מתכוון כמוהו (אלא שהוא מסכים לעמדת הנהלת המכלול), רציתי להבהיר, והנה הובהר שגם עמוס חושב שצריך להמשיך לייבא את כל הערכים מויקיפדיה ואלה שלא מתאימים לשים כדי טיפול. דויד (שיחה) י"ט בחשוון ה'תש"ף 17:34 (IDT)
מישהו, נכון מאד. צריך 250,000 ערכים, אבל שיהיה מה לקרוא בהם, אז קדימה לעבודת הקודש... עמוס חדד (שיחה) 22:09, 17 בנובמבר 2019 (IST)
יאיר מן תודה רבה. עמוס חדד (שיחה) 22:09, 17 בנובמבר 2019 (IST)
שלמה המלך אני קיבלתי הוראות אחרות, ועל פיהן פעלתי, לו רק ידעתם מה הם החמישים גוונים, אולי הייתם מדברים אחרת. עמוס חדד (שיחה) 22:09, 17 בנובמבר 2019 (IST)
דויד, כמו שכל אחד נהנה לעבוד בתחום המהנה אותו, טבעי הדבר שהוא ינסה לסחוף אחריו את החברה בעלי תחומי עניין דומים לו, ואך טבעי, ששלום למד שעוסק רבות בערכי רבנים ועוד, יפנה אליי לקבל את תמיכתי בשיטתו ודרכו. בנוגע להעברה לדפי טיפול וכדומה, אני חוזר על הנ"ל, צריך הרבה יד על הדופק. אם תרצה נמשיך באישי. עמוס חדד (שיחה) 22:09, 17 בנובמבר 2019 (IST)
עמוס, היה לי חשוב להבהיר אם אתה מסכים עם שלום למד, משום ששלום טען שהמדיניות הנוכחית כ"כ הרת אסון שהוא עם חצי רגל מחוץ למכלול בגללה. עכשיו ראיתי שכבר הגבת לו שזה לא קשור. דויד (שיחה) כ' בחשוון ה'תש"ף 22:40 (IDT)
עמוס, לא הבנתי:מפריע לך ייבוא דפי טיפול וחא לא לייבא אותם או שאני לא מייבא כ"לא מתאים"?--שלמה המלך (◄✉ | תרומות) 08:42, 18 בנובמבר 2019 (IST)
טיפול מסיבי ללא הבחנה בין הפרטים. עמוס חדד (שיחה) 11:57, 18 בנובמבר 2019 (IST)

גאטס נאמען

יישר כח עצום על הערך האיכותי, רק קח בחשבון שגרמת לי נקיפות מצפון למה אני לא חשבתי על ערך כזה, והוא היה צריך להזדקק לטובותיו של אחינו היקר ס"ט... מלאךשיחה • כ"ד בחשוון ה'תש"ף • 22:16, 21 בנובמבר 2019 (IST)

מלאך, חן חן, לא עליכם אני חצי אשכנזי... עמוס חדד (שיחה) 12:06, 24 בנובמבר 2019 (IST)
מזמן אמרתי שהחצי-חצי הכי מוצלחים. אגב, אולי תכתוב ערך על חצי חצי (עדתיות). או שאתה משאיר את זה למישהו שהוא לא. שחרחר (שיחה) 14:04, 24 בנובמבר 2019 (IST)

יש לי משהו להוסיף בעניין חצי חצי (עדתיות), משה מוטיפיורי שהיה בן לעדות המזרח התחתן עם אשה לבית רוטשילד, מיוצאי אשכנז, בחיבתו לגודל עניין זה, הבטיח הוא פרס כספי גדול לנישאים בנישואים כאלו, ואכן כמה וכמה מיוצאי ירושלים האשכנזים נכדים הם לבעל החיד"א, וכדו', דוג' הרבי מראחמיסטריווקא, ועוד. הנושא הוא רחב מאד, ואפשר לכתוב עליו ערך נפלא.אליהו הנביא (שיחה) 10:28, 11 בפברואר 2020 (IST)

חסא

ConstructionClock.svg

שלום לך,
הצבת תבנית "בעבודה" על הערך "חסא" ולא ערכת אותו כבר זמן רב. אם העבודה על הערך למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה על הערך.
אם בכוונתך לסיים את המלאכה, אזי זו תזכורת, ואם החלטת, למרבה הצער, לזנוח את העבודה על הערך, יש להסיר את התבנית ולהחליפה, במידת הצורך, בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, שרגא - שיחה - כ"ח בחשוון ה'תש"ף - 21:24 (IDT)

שרגא, אחד עשר ימים אינם זמן רב, בפרט שבדף המשמש שלי כתוב שאני בחופשה מכלולאית בעקבות תקלת מחשב. הטוב בעיניך עשה, בו"ה. עמוס חדד (שיחה) 22:12, 30 בנובמבר 2019 (IST)
שרגא. באיחור גדול, אבל בוצע בס"ד בוצע בס"ד. עמוס חדד (שיחה) 23:34, 9 במאי 2020 (IDT)

אֵיךְ נָפְלוּ גִבּוֹרִים, וַיֹּאבְדוּ כְּלֵי מִלְחָמָה

בדיוק רציתי לבקש ממך שתעיף מבט על טיוטה:קובץ אגרות (חזון איש) ולהתייעץ איתך מה נחשב איגרות מפורסמות, אילולי התחייבויות למצ'ינגים קודמים אולי גם הייתי לוקח יעד לטובת מחשב חדש... קובנא (שיחה) 06:21, 8 בדצמבר 2019 (IST)

קובנא בדיוק העפתי מבט, זה נראה מרשים במבט ראשון, אבל נראה שצריך עוד קצת עיצוב ורצוי מאד עוד קצת תוכן, בע"ה בהקדם אשתדל לסייע. עמוס חדד (שיחה) 23:31, 8 בדצמבר 2019 (IST)

חזרת?

זהו המחשב תוקן והכל בסדר? או שזה רק ביקור קצר? --יאיר (שיחה) י"א בכסלו ה'תש"ף 11:59, 9 בדצמבר 2019 (IST)

יאירוש, המחשב לא תוקן, אלא נרכש חדש, ובס"ד הצלחנו לשחזר את כל המחשב הישן לחדש, תודה על הדאגה וההתעניינות. עמוס חדד (שיחה) 00:45, 10 בדצמבר 2019 (IST)
תתחדש! שתעשה איתו רק דברים טובים ;)[email protected]שלמה (שיחה) 01:43, 31 בדצמבר 2019 (IST)

רוב תודות

תודה על התודה, ונראה שהיית עמוס באותו ערב... מישהו (שיחה) 23:06, 30 בדצמבר 2019 (IST)

מישהו, עמוס בחולם עמוס תמיד בשורוק... עמוס חדד (שיחה) 23:42, 30 בדצמבר 2019 (IST)
תמיד ידעתי שאתה מחדד. מישהו (שיחה) 23:44, 30 בדצמבר 2019 (IST)

מזל טוב ליום הולדתך ה-30

יום הולדת שמח! מ ז ל Nuvola apps cookie.svg ט ו ב ! בני ציון (שיחה) 20:11, 13 בינואר 2020 (IST)

עמוס - ברכות!! זר פרחים בשבילך. בני ציון, היכן גילית את תאריך יום הולדתו? יושב פלשת (שיחה) 21:21, 13 בינואר 2020 (IST)
אהובי, איזה כיף לראות את בני ציון בשעה שיגילו. כבר אמרו חז"לינו חכם עדיף מנביא. עמוס חדד (שיחה) 22:54, 13 בינואר 2020 (IST)
גא"מ מצטרף גם לברכות וגם לחידה[email protected]שלמה (שיחה) 21:58, 25 בינואר 2020 (IST)
תודה רבה על הברכה, עיין כאן ואולי תרווה נחת. לשנה הבאה זכרו כולכם - ט"ו בטבת ה'תש"ן (12 בינואר 1990) הקדוש ברוך הוא החליט שהעולם זקוק לי. עמוס חדד (שיחה) 22:07, 25 בינואר 2020 (IST)
חזק! ואני מתייגע כבר כ-5 דק' בלוח שנה לקהילת המכלול למצוא את זה... :) ברשותך אני מוסיף לשם, בסדר[email protected]שלמה (שיחה) 22:13, 25 בינואר 2020 (IST)

שמחת עירך בפרט וארה"ק בכלל

מ ז ל Nuvola apps cookie.svg ט ו ב ! מאוד עלץ לבי לשמע הבשורה הנעימה אשר באה (מעירנו ירושלים אל) בעיה"ק טבריה כי הגיע קץ לכל תכלה וזוכים אנו לראות במפלתו של אותו רשע מתריס אשר שם לו למטרה את המאבק בכל קודש בישראל ועתה שולח לדרכו אשר בא ממנה בבושת פנים והנחה למדינות עשה. ברגשי גיל נודה ונשבח לבורא העולם ונישא מייד תפילה שנזכה כך ממש מהרה לראות באבוד גילולים מן הארץ ומלאה הארץ דעה את השם, ונברככם בני טבריה רבנן ותלמידיהן שתפרח התורה והיהדות בעירכם ותשגשג לתפארת העם והארץ. --אליצור (שיחה) 07:56, 14 בינואר 2020 (IST)

תודה על רוב הברכות, וזאת למודעי, בטוח אני כי זכותם של עשרות אלפי דפי גמרא שנתוספו לקדושת העיר, עם פתיחת המחזור החדש בדף היומי, הם הם שעמדו לנו להצילנו מידי כל צר וצק. עמוס חדד (שיחה) 11:20, 14 בינואר 2020 (IST)

זכר ונקבה ברא אותם

לגבי עריכתך זו, אשמח להבהרה:
האם לדעתך נכון לכתוב: בד"ץ העדה החרדית הינה קנאית קיצונית (לצורך הענין בלבד. אל תתפסו אותי על המילה!), או אולי "מכונית הוא כלי רכב מנועי"? יחיד ורבים (שיחה) 13:24, 15 בינואר 2020 (IST)

הלכה כרבים, ראשית תודה על תגובתך והתעניינותך, לגבי א' - אם היינו מדברים על מערכת הכשרות בהחלט מתאים לומר הינה, לגבי מכונית אני כמעט בטוח שצריך להיות כמו שתיקנת, אבל אני לא מתווכח עם ויקיפודים ותיקים. עמוס חדד (שיחה) 14:42, 15 בינואר 2020 (IST)
זה לא קשור לוויקיפדיה ובוודאי לא למידת הוותק שם, זה קשור אך ורק לכללי דקדוק נכונים, ואין ספק שעל זכר לא כותבים 'היא' רק בגלל שההגדרה עליו היא בלשון נקבה, וכן להיפך. לא תכתוב לעולם "שמחה הוא רגש", למרות שרגש הוא זכר. הדברים מאד פשוטים, וקצת פליאה לי שיש צורך לחדד זאת. לכתוב "המכונית הוא כלי רכב" זה כמו לכתוב "האשה הוא זכר". יחיד ורבים (שיחה) 15:01, 15 בינואר 2020 (IST)
שלום יחיד ורבים! נחמד לפגוש אותך בסלון הנעים של עמוס חדד... הטעות שאתה מצביע עליה - חוסר התאמה בין הנושא לאוגד במין ובמספר - זו בעיה נפוצה שגם אני כעורך לפעמים שוגה בה. הכלל הוא, שתמיד צריכים ללכת לפי הנושא של המשפט. ראו כאן. שחרחר (שיחה) 13:11, 23 בינואר 2020 (IST)
שלום וברכה הרב לבנון, ותודה על הקבלת פנים המלבבת. המילים שלך קצת גבוהות עלי בכמה מספרים, ולצערי לא כ"כ הבנתי (גרמת לי חלישות הדעת לנוכח ידיעותיך הרחבות, אבל שוין, נו, כפרת עוונות...). הקישור ששלחת חסום לי כרגע ('הגדרות קהילה' וכו'), אבל אבקש מהם לפתוח. בידידות, יחיד ורבים (שיחה) 14:23, 23 בינואר 2020 (IST)
יחיד ורבים, פשוט מאד. ה"נושא" זה מי שמדברים עליו במשפט, והוא הקובע לגבי ה"אוגד" - במקרה שלנו המילים "הוא" או "היא" האם הם יהיו זכר או נקבה. אם הנושא הוא 'מכונית' כותבים "המכונית היא כלי תחבורה". אם מערכת הכשרות היא הנושא אזי כותבים "מערכת הכשרות חוג חתם סופר היא גוף כשרות...". ולהפך: "כלי התחבורה מכונית הוא כלי מסוכן לשימוש". שחרחר (שיחה) 14:33, 23 בינואר 2020 (IST)
הסברה מצויינת, ושמחתי לראות שצדקתי בענין הזה. זאת אומרת שבערך חוג חתם סופר בני ברק (מערכת כשרות) צריך להחזיר לעריכה שלי. כעת רק נשאר להבין מה פשר המילה 'אוגד' (את המשמעות הבנתי, אבל לא את ההקשר בין המונח למשמעות). יחיד ורבים (שיחה) 14:41, 23 בינואר 2020 (IST)
הלכה כמותו, אני מבין מתוך ההקשר ולא מידע מוקדם, ש"אוגד" פירושו מילה שאוגדת את שני חלקי המשפט. למשל את "מערכת כשרות חוג חתם סופר" עם "גוף כשרות". שחרחר (שיחה) 14:48, 23 בינואר 2020 (IST)
האמת, גם אני סברתי כך. שמחתי לקבל את הסכמתך, ונהניתי לראות שאנו באותו ראש (זה בהחלט אות כבוד בשבילי..). שלך בידידות, יחיד ורבים (שיחה) 14:50, 23 בינואר 2020 (IST)
שוב ראיתי באתר הנ"ל שציינת (כבר פתחו לי..) כי אכן זוהי הסיבה להגדרה 'אוגד', וזה לשונם: "אוגד הוא חלק תחבירי, שתפקידו לקשר ולחבר (ולאגד - יחיד ורבים) בין הנושא ובין הנשוא במשפט". יחיד ורבים (שיחה) 01:38, 24 בינואר 2020 (IST)
יחיד ורבים, מכיר את הבדיחה של היהודי שהתחפש לאריה וכו' גם אני כמוך לא יודע דקדוק ולא תחביר אלא מסתמך על החוש. כששואלים אותי מאיפה אני יודע לכתוב, וגם מאיפה אני יודע לקרוא אנגלית, התשובה שלי היא: מהחיידר (באידיש!). יש לי חבר חיידרניק כמו רובנו שכותב כתבות בעיתונים. הוא שמע שפעם למדו כתבה שלו בשיעור ספרות או משהו כזה בסמינר שרנסקי, והראו לבנות איך כותבים לפי הכללים וכו' וכו'. שחרחר (שיחה) 14:59, 23 בינואר 2020 (IST)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

כן, רק חבל שיאיר לפיד שמאד דואג ומוטרד מהחור הענק שלנו בהשכלה ובאינטליגנציה וממש לא ישן בלילה מרוב חרדה על הבורות החרדית הצומחת ומתפתחת במימדים מבהילים - לא רואה את דבריך המרגיעים, המנחמים והמשיבים נפש.. יחיד ורבים (שיחה) 15:27, 23 בינואר 2020 (IST)

תרגישו בבית, רק אל תשכחו שאתם אורחים. עמוס חדד (שיחה) 21:40, 25 בינואר 2020 (IST)

ערכי השואה

עמוס הנחמד, כתבת בדף המשתמש שלך אודות שלום נגר שהיה 'רוצחו' של אייכמן ימ"ש. לדעתי יותר נכון לכתוב 'מוציאו להורג' או 'מחסלו'. רציחה אינה המילה המתאימה כאן כלל.
כמו כן, כתבת שהוא היה היחיד שקיים מצות מחיית עמלק בדורנו. ראשית, שנת תש"כ כבר אינה 'דורנו', ואם התכוונת ביחס לזמן בית המקדש, אז הוא לא היחיד. במשך השנים ידועים כמה וכמה סיפורים על עמלקים שונים שנהרגו ע"י יהודים, וגם בשנות השואה עצמה הצליחו יהודים להרוג נאצים (ובמיוחד הפרטיזנים).
ואם כבר מדברים, אשמח אם תוכל לפסק את דף המשתמש שלך. זה פשוט יותר נעים לעין (מתוך עיון בערך הנפלא 'שלום נגר', שמתי לב שגם שם פספסת סימני פיסוק. כנראה אין לך את הרגישות לזה...).
בהצלחה מרובה, יחיד ורבים (שיחה) 00:57, 23 בינואר 2020 (IST)

נחמדוביץ', לגבי א - אכן הערה במקום, אתקן זאת בע"ה, אך מדוע לא תעשה זאת אתה? לגבי ב -הערה טובה, צריך למצוא ניסוח הולם (אני לקחתי את הדבר מתוך דבריו). לגבי ג - אתה מדבר על דף השיחה או דף המשתמש, כי בדף המשתמש אני סבור שיש פיסוק כראוי, אשמח אם תכוון אותי, בענין הערך שלום נגר כידוע הוא בעבודה ועדיין אסור לך להתלונן על פיסוק. בענין מה שכתבת לי פעם על הנקודה בסוף ההערה, כמדומני שכך מקובל בהרבה ערכים במכלול, אבל התחלתי להקפיד על זה יותר. בכל אופן תודה על הערותיך המחכימות. עמוס חדד (שיחה) 11:53, 23 בינואר 2020 (IST)
תודה על ההתייחסות הנחמדה.. לגבי שאלתך מדוע לא אתקן בעצמי - כי אני פשוט לא אוהב להתנחל לדפי משתמש של אנשים אחרים, ואני מעדיף שהם יעשו זאת בעצמם (משהו כמו 'שירות עצמי' או 'עשה זאת בעצמך'...). אם אין לך בעיה שאני אעשה זאת - בשמחה. אם יש לך התנגדות ל'שיפורים' שלי - תמחק כאוות נפשך.. תודה על כל הערכים הנפלאים שלך, ועל כל שאר תרומותיך למערכת. בידידות, יחיד ורבים (שיחה) 13:03, 23 בינואר 2020 (IST)
על שלוש הערות - תשובה אחת?! אני נעלב!! [מפוסק דיו?] עמוס חדד (שיחה) 14:35, 23 בינואר 2020 (IST)
ליצן חמוד, רק אל תיעלב לי שוב. אין לי כח להתחיל... והמלצה שלי לגבי הפיסוק: כשאתה כותב, קח לך 'פסק זמן', תעבור על המשפטים ברוגע, ותראה היכן אתה עוצר לשאוף אויר; שם תניח פסיק. כשאתה בולם לגמרי, תניח נקודה (זה מה שאני זוכר מלימודי הכתיבה ב'חיידר'..). זה בהחלט לא כזה מורכב ומסובך. בידידות, יחיד ורבים (שיחה) 14:47, 23 בינואר 2020 (IST)

שובבות

עמוס קונדס, אגב שאני יושב בדף שיחתך ודן על ענייני לשון ותחביר, פרצת לך פרץ לתת לי קרדיט בדף המשתמש שלי כביכול כתבתי אני את הערך בעל צפון... שחרחר (שיחה) 13:19, 23 בינואר 2020 (IST)

שחרחר באמת כביכול... היה שווה לדאוג לשחרור של שחרחר רק בשביל זה. עמוס חדד (שיחה) 14:33, 23 בינואר 2020 (IST)

אהבתי

Trophy.png אהבתי
👍אהבתי את דף המשתמש שלך. מלא זרימה עם נגיעות של הומור. יחיד ורבים (שיחה) 14:10, 23 בינואר 2020 (IST)
אהבתי אתכם אמר ה'. עמוס חדד (שיחה) 14:34, 23 בינואר 2020 (IST)

ערכים שכתבת

שני הערכים הבאים המזרחי ורבי יהודה זרחיה אזולאי שנתקלתי בהם היום אמורים לדעתך להשאר כך במרחב הערכים או לכה"פ להפוך לקצרמר? בו"ה. קובנא (שיחה) 20:15, 23 בינואר 2020 (IST)

מצטרף לשאלה ומוסיף עוד, הערת אגב, נראה שיש צורך בקטגוריה חדשה - רבני משפחת אזולאי. אליהו הנביא (שיחה) 10:15, 11 בפברואר 2020 (IST)
קובנא, באיחור גדול, אבל בזכות אליהו הנביא הגיע הזמן לענות. התשובה היא שונה, לגבי המזרחי יש עוד המון עבודה, ואין לי זמן, אז אולי באמת צריך למחוק אותו. ולגבי רבי יהודה זרחיה אזולאי הסתבכתי איתו ובילבלתי בין כמה שמות לכן פרשתי, אכן הגיע הזמן למוחקו. עמוס חדד (שיחה) 14:33, 11 בפברואר 2020 (IST)
רבי יהודה זרחיה אזולאי נמחק, והמזרחי החזרתי להפניה ויצרתי במקומו משתמש:עמוס חדד/המזרחי. א גטון ערב שבת. קובנא (שיחה) 13:32, 14 בפברואר 2020 (IST)

למה מחקת

אמרתי לך שאתה יכול להעביר אל בדף שלי ומחקת הכל למה? מנס (שיחה | תרומות) לא חתמ/ה

מנס, יקירי, כאשר מגיעים להתארח אצלי בבית ומשאירים זבל בכל פינה, אני מבקש מהאורחים שיזרקו אותו לפח, אם הם מבקשים ממני הובלה של הזבל לביתם, אני יורד בעצמי לצפרדע יחד עם כל הזבל וזורק הכל, מי שמעוניין יכול לקחת אותו משם, ולהסתאב אתו כאוות נפשו. בהצלחה ובידידות. עמוס חדד (שיחה) 00:40, 9 בפברואר 2020 (IST)
תראה מה כתבתי כאן אולי תבין קצת מה הולך פה מנס (שיחה | תרומות) לא חתמ/ה

בקשה בעניין הרמ"מ משקלוב

ידידי עוז, מאד אבקשך שתשים עינך על מה שכתבתי בדף השיחה של הרמ"מ משקלוב זיע"א, ותשנס כגבר חלציך ללחום מלחמת מצוה לכבוד התורה המושפל, להרים את קרן הצדיק רבי מנחם מנדל משקלוב שהושפל לעפר, בברכה --אליהו הנביא (שיחה) 13:59, 14 בפברואר 2020 (IST)

אהובי, אינני יודע מה קרה, רק היום (ה-22 לשני) קיבלתי את ההודעה הזו, ואת התיוג בדף השיחה של רבי מנחם מנדל משקלוב, לא נותר לי לעשות דבר, אודות לך, ולידידי מקוה, ומשכך אסתפק בברכתי ברכת הדיוט, יישר כוחך וחילך על העמידה על המשמר בקדושה ובטהרה לבל תצא תקלה ומכשול מתחת ידינו. בהערכה מרובה ואהבה גדולה. עמוס חדד (שיחה) 10:12, 25 בפברואר 2020 (IST)

צל"ש הכותבים

Decent Article medal activity.png צל"ש לכותב המקצוען!
כל ערך שאני בא לכתוב, אני מוצא טיוטה שלך!
ולא סתם טיוטה, אלא טיוטה ערוכה בטוב טעם
והמכילה את כמעט כל המידע הבסיסי!
כל הכבוד! וYes check.svg חיילך למכלולייתא!
בהערכה, שלמה - (שיחה) - 13:03, 26 בפברואר 2020 (IST)
שלמה, עמך הסליחה, שעד היום טרם הכרתי לך טובה על המחמאות שהרעפת עליי, וכבר אמרו חז"לינו 'טוב מאוחר מלא כלום', אז - קבל את התנצלותי, וקבל את תודתי. עמוס חדד (שיחה) 19:00, 22 באפריל 2020 (IDT)
סלחתי כדבריך...--שלמה (שיחה) 19:59, 22 באפריל 2020 (IDT)

עזרה ביצירת הערך דוד אוחנה

יש לך מידע עליו? תמונה? מושג מה הוא עושה ברבי מאיר בעל הנס? הוא משתאכנז? איך הוא הגיע לדגל? איציק (שיחה) 22:11, 20 באפריל 2020 (IDT)

איציק ברגמן, מידע - כמו מה? בוגר ישיבת מאור התורה רחובות, מוסר שיעור בדף היומי. מה עוד? תמונה - אחפש בהמשך, לא בטוח. רבי מאיר בעל הנס - מנהל אדמיניסטרטיבי של התלמוד תורה הישיבה ועוד. משוכנז - השקפתית לא הלכתית. דגל - לא יודע. אבל כיום נחשב לידיד טוב של משה גפני ויעקב אשר גוטרמן. המוסדות כולם משוייכים למפלגה. עמוס חדד (שיחה) 22:16, 20 באפריל 2020 (IDT)
איזה מוסדות?, איפה נולד וגדל, אתה מתכוון למאור התלמוד, יש לדגל קהילה בטבריה איציק (שיחה) 22:21, 20 באפריל 2020 (IDT)
ממתי הוא חבר מועצה בדיוק במשרד הפנים מופיע שהוא מ2008, אך בראיון ששמעתי אתו פעם הוא אמר 15 שנה. איציק (שיחה) 22:25, 20 באפריל 2020 (IDT)
מוסדות רבי מאיר בעל הנס 'מאיר בת עין'. מאור התלמוד. בהחלט יש קהילה נוף כינרת (מוקד התפרצות הנגיף), וחוץ מזה כל אנשי המוסדות הנ"ל מימים ימימה. הוא 15 שנה מאז שאליהו זגדון נכנס. עמוס חדד (שיחה) 22:29, 20 באפריל 2020 (IDT)
בילקוט הפרסומים הוא לא מופיע, מי שכן מופיע זה אליהו זגדון פלוס אדם בשם בן אבו לוי. איציק (שיחה) 22:33, 20 באפריל 2020 (IDT)

בודד - תתמודד

אתה עדיין בבידוד? במידה ולא - הייתי ממליץ לך ליצור תבנית חדשה "משתמש זה היה בבידוד" קריצה. יחיד ורבים (שיחה) 00:12, 21 באפריל 2020 (IDT)

יחיד ורבים, סיימתי את בידודי המחויב מטעם משרד הבריאות והתחלתי את הבידוד המחויב מטעם ונשמרתם. עמוס חדד (שיחה) 00:18, 21 באפריל 2020 (IDT)
זו כבר תבנית נפרדת, הלא כן? Face-smile.svg יחיד ורבים (שיחה) 00:20, 21 באפריל 2020 (IDT)

הרב משה בן אבו

עמוס אני לא יודע להוסיף ערך במכלול אני חדש פה אז אולי אתה תוכל לערוך Moshe0583 (שיחה) 19:34, 4 במאי 2020 (IDT)

Moshe0583 ברוך הבא. בא נעבוד יחד כולנו היינו חדשים והיום נהנים. דבר ראשון - פתח את הדף הבא: טיוטה:הרב משה בן אבו. דבר שני - תעתיק מכאן את התבנית שבתוך הריבוע הכחול לדף הטיוטה ותתחיל למלא פרטים. דבר שלישי כתוב אחרי התבנית הנ"ל, כך שלושה גירשים כאלו ' ואז הרב משה בן אבו זה ייצור את התוצאה הזו הרב משה בן אבו. ואז פתיח קצר - נולד בשנת כך וכך הוא רב שכונת גילה. וכו'. תתחיל בלי לפחד, תשאל בלי לפחד, אם אני לא כאן אולי מישהו אחר יעזור לך. בהצלחה. עמוס חדד (שיחה) 19:47, 4 במאי 2020 (IDT)
עמוס פתחתי את הטיוטה והסתבכתי קצת תראה מה קורה שם אני יבדוק עוד פרטים ואני יעדכן
ברשות בעה"ב, מומלץ שתמחוק את כל מה שכתוב ותשים את כל התוכן שכתבת בתקציר, קרי בשורה למעטה, תחלק את זה לפסקאות פסקת ביוגרפיה על חייו, כדי שזה יהיה בצורת כותרת תשים שתי ==.
נ.ב. בכל דף שיחה יש לחתום באמצעות ארבע טילדות כאלה. ~ איציק 1 (שיחה) 20:43, 4 במאי 2020 (IDT)
יש מישהו שיכול להוסיף מידע לטיוטה Moshe0583 Moshe0583 (שיחה) 23:21, 4 במאי 2020 (IDT)
כבודו מה הבעיה תלחץ על זה איציק 1 (שיחה) 23:23, 4 במאי 2020 (IDT)

תודה

תודה רבה רבה על העריכה מקווה שתצא בריא. הלל (שיחה) 09:17, 6 במאי 2020 (IDT)

הלל היקר! תודה על מחמאותיך, ועל איחוליך, אשמח למיקוד על מה הודית, אחרי הכל אני אוהב מחמאות. בענין בריאותי שלומי טוב, הבידוד היה מתחילה באונס ולבסוף ברצון. חן חן בהצלחה ובידידות. עמוס חדד (שיחה) 23:32, 9 במאי 2020 (IDT)

שים לב

כתבת עוד ב2019 את הערך חסא, ועדיין יש עליו תבנית בעבודה, אם סיימת אבקש להסיר אותה תודה. שמעון לוי (שיחה) 22:49, 9 במאי 2020 (IDT)

שמעון לוי. שמתי לב! בוצע בס"ד בוצע בס"ד. תודה על התזכורת. עמוס חדד (שיחה) 23:33, 9 במאי 2020 (IDT)

הערה טורדנית בדקדוק ;)

אתה מעיד על עצמך כאחד שמעיר על בעיות דקדוק, אז אני מרשה להעיר לך שבדף המשתמש שלך בפסקה "קצת על עצמי" כתוב בטעות "נהייתי בדוק עריכות" במקום "בודק", חוץ מזה צל"ש אמיתי על דף המשתמש הערוך בטוב טעם ודעת. חשבת על הכיוון של כתיבה בעיתון או משהו בסגנון? דוד דרומי (שיחה) 15:22, 13 במאי 2020 (IDT)

סליחה על ההתערבות בדף שיחה לא לי, אך זו טעות שלך ולא של עמוס. ראה כאן על המשמעות של "בדוק עריכות". בהצלחה, יחיד ורבים (שיחה) 16:25, 13 במאי 2020 (IDT)

יחיד ורבים תודה על ההבהרה. עמוס חדד מתנצל על ההטרדה, אני חדש פה. אולי כדאי שתשים קישור בדף שלך לעמוד ההסבר, כי זה באמת נראה טעות במבט ראשון. דוד דרומי (שיחה) 16:36, 13 במאי 2020 (IDT)

ראשית אודה לידידי הדקדקן הדגול באמת, על ההבהרה והתשובה.
שנית, לידידי רבינו שבדרום, תודה על עצם ההערה וההתייחסות לדבריי, אכן, כנ"ל, אין צורך בתיקון, זאת ועוד, אינני חושש שיעירו לי על כך, בצורה זו אכיר יהודיים נוספים יקרים וחשובים כמותך. ובאשר לדף המשתמש - בעיניי הוא כבר נדוש ובנאלי והייתי שמח לרענן אותו אבל אין לי זמן לחשוב על רעיונות חדשים, אבל דרבנת אותי. עמוס חדד (שיחה) 20:11, 13 במאי 2020 (IDT)

ההיכרות חשובה גם לי. ואם זה נדוש ובנאלי, אשמח בהחלט לראות מה תעלה בחכתך לאחר חשיבה יצירתית...דוד דרומי (שיחה) 20:28, 13 במאי 2020 (IDT)

עזרה

ראיתי שני מקומות שבהם יש תמונת אישה (אין לי מושג ממי לבקש שימחוק) אם תוכל לטפל בזה פלוני אלמוני (שיחה) 22:41, 13 במאי 2020 (IDT)

ברשות בעה"ב, פשוט שמים {{תמונה חילופית}}, שמים פס כזה| לפני הסוגריים ובתוך זה את התמונה. איציק, גם לנו מגיע יצוג, הצטרפו למיזם האדיר 22:44, 13 במאי 2020 (IDT)
תודה על תשומת הלב, מקווה שאיציק סידר אותך. אם לא מספיק תעדכן. עמוס חדד (שיחה) 23:44, 13 במאי 2020 (IDT)
לא הבנתי (יש לי בעיה עם הצגת חלק מהתמונות, ולא ראיתי את הדוגמאות) אז אם תוכל להסביר לי שוב (אני אשמח) או אם תוכל למחוק בערך פורטוגל את תמונת האישה ואני לא יודע מה עושים עם סרטונים מוחקים או משהו אחר אז בערך רובי ריבלין בסרטון יש גם כן. תודה רבה! פלוני אלמוני (שיחה) 22:14, 16 במאי 2020 (IDT)
איש יקר, האמת גם אני לא כל כך הבנתי מה נכתב לעיל, תכל'ס, טיפלתי בשתי הבעיות האמורות. יישר כח גדול. עמוס חדד (שיחה) 00:18, 17 במאי 2020 (IDT)

בקשת עזרה

רבי עמוס היקר! לאור המלצתך הנבונה לבקש מבעלי נסיון לעבור על הדף שכתבתי הריני מתכבד לבקש מכבודו בעל הנסיון לעבור בבקשה על דף זה, שהוא הדף הראשון שכתבתי במכלול, ולהעניק לי מחוות דעתו ומעריכותיו כרוחו הטובה עליו. בתודה מראש. דוד דרומי (שיחה) 03:11, 17 במאי 2020 (IDT)

עורך הערך 'קסת הסופר' שליט"א, ראשית - יישר כח על כתיבת הערך. אתה בהחלט מכור קריצה. שנית - ברפרוף נראה מעולה, כעת אני קצת עסוק אשמח לראות אותו שוב בהמשך ולהדריך אותך עוד. יש צורך בניסוח קליל יותר, בהמשך אראה לך דוגמה בע"ה, אבל ככלל זה מעולה. עמוס חדד (שיחה) 10:16, 17 במאי 2020 (IDT)
רבי עמוס היקר, תודה רבה! דוד דרומי (שיחה) 17:31, 17 במאי 2020 (IDT)

יצירת קשר

רבי עמוס היקר, האם תוכל להשאיר לי אפשרות ליצור איתך קשר באופן פרטי (מייל וכדו')? בתודה מראש איש הנחמה (שיחה) 23:11, 17 במאי 2020 (IDT)

ברשות בעה"ב, אפשר דרך מיוחד:שליחת דואר למשתמש/עמוס חדד.--שלמה (שיחה) 23:13, 17 במאי 2020 (IDT)
מנחם ברשות אורחי הנכבד, האם הסתדרת? אשמח לעזור. עמוס חדד (שיחה) 23:51, 17 במאי 2020 (IDT)

קיבלת צל"ש!

Barnstar of Diligence Hires.png כוכב החריצות
צדיק מוישי ברנשטיין (שיחה) 01:07, 21 במאי 2020 (IDT)
מוישי ברנשטיין היקר, תודה רבה, התרגשתי לגמרי, אבל זה מחייב להיות צדיק, לא?! עמוס חדד (שיחה) 10:53, 21 במאי 2020 (IDT)