שיחת משתמש:משה גרוס
|
כדי לסייע לך להצטרף לעורכים, מומלץ לקרוא את עשרת הטיפים להשתלבות בקהילת המכלול. להרחבה באפשרותך לגשת:
|
||
| כדאי מאד להקדיש שעה לעבור על כל הקישורים המופיעים כאן. הם יועילו לך רבות בהמשך עבודתך. | ||
בברכה,אפר (שיחה) 23:27, 26 בפברואר 2026 (IST)
- אפשר להבין למה אתה מוחק את ההודעה שלי משה גרוס (שיחה) 22:40, 28 בפברואר 2026 (IST)
- נא לא לחסום משה גרוס (שיחה) 15:12, 8 במרץ 2026 (IST)
מלחמת עריכה
שלום משה גרוס! אנו שמחים על הצטרפותך למכלול, ועל תרומותיך המועילות לו. המכלול מושתת על עריכה שיתופית, וידיים נוספות ודאי יכולות להועיל לה. ועל כך, תודה!
ראה נא את המדיניות בנוגע לחזרה על עריכה, ובפרט את הבעייתיות שבדבר, וההכרח הקיים במקרים אלו. חזרה על עריכה שבוטלה, ללא דיון בדף שיחה, אינה תקינה. מקרים של עריכות חוזרות ונשנות בעריכות ששוחזרו, בלא הסכמה על כך, עשויים להביא לחסימה, שהיא דבר מאוד לא רצוי. חשוב שנימנע מכך.
|
בכל מקרה שבו אתה זקוק לעזרה בהתנהלות לפי המדיניות, פנה נא לחממה או לדלפק הייעוץ. |
העריכה שביצעת בדף מעייני ישראל בוטלה על ידי משתמש אחר שחולק עליה, ועל כן אין לחזור עליה שוב. מה כן ניתן לעשות?
פנה נא לדף השיחה של הערך, ופעל לפי כללי דיון בדף שיחת הערך במקרי מחלוקת. קח לתשומת לבך כי דיון בדף השיחה לפעמים לוקח זמן, ויש שאפילו לוקח כמה ימים. התאזר בסבלנות, וקיים את הדיון בצורה נעימה ושיתופית (שים לב שתוכל לעקוב אחר הערך או אחר דף שיחתו דרך רשימת המעקב שלך).
לרוב, הדיון בדף השיחה אמור להביא לפתרון ולהסכמה. אם המהלך כשל, ניתן לקיים הצבעת מחלוקת, לפנות לגישור, אך אלו משמשים כמוצא אחרון, ועדיף לפתור זאת לפי כללי הדיון בדף שיחת הערך במקרי מחלוקת.
אם מדובר בערך שנכתב על ידך, ונמחק, ואתה בכל זאת סבור שיש לו מקום במכלול, ראה נא כאן.
נשמח להמשיך עמך את העריכה השיתופית במכלול. אנו זקוקים לשיתוף הפעולה שלך בכך.
תודה, שבלי הלקט ♦ שיחה ♦ י"ב באדר ה'תשפ"ו 22:51, 28 בפברואר 2026 (IST)
מחיקת תוכן לא מוסבר, וחזרה על עריכה.
בוקר טוב
שים לב, אתה מסיר תוכן מערך שוב ושוב ללא הסבר, לכן עריכת משוחזרת.
נא לנמק בתקציר העריכה כל הסרת או שינוי תוכן.
דבר נוסף, ככלל במכלול עורך שעריכתו שוחזרה אינו רשאי לחזור עליה שוב ("מלחמת עריכה"), אנחנו מאוד מקפידים על זה ואשמח אם תמנע מאיתנו את אי הנעימות שבטיפול בכך.
יום נעים אפר (שיחה) 08:47, 1 במרץ 2026 (IST)
- מרדכי, אבקשך לעשות את ההסרות בכמה עריכות כשכל עריכה מוסברת בתקציר העריכה, בפעם הבאה שתסיר תוכן ללא ההסבר אחסום אותך. אפר (שיחה) 12:45, 1 במרץ 2026 (IST)
- שלום וברכה כתוב בעריכה ש יואל שוורץ ניהל את הכולל וזה לא נכון אתה יכול לראות שזה לא היה כתוב בעריכה לפני זה וגם רבו הרוחני לא היה ר פישל וינגרטן אלא של מרדכי לוסטיג הוא סתם דחף את המילים הכולל נוהל בידי יואל שוורץ משה גרוס (שיחה) 10:37, 2 במרץ 2026 (IST)
- נא לשחרר את החסימה אני הסברת בתגובה הקודמת משה גרוס (שיחה) 22:59, 7 במרץ 2026 (IST)
- שוב, חזרת על העריכה ואני חוסם אותך ל3 ימים נוספים, אחרי 3 ימים אתה מוזן להחזיר את העריכות שלך בעריכות קטנות כשכל אחת מוסברת בתקציר העריכה. אפר (שיחה) 15:04, 8 במרץ 2026 (IST)
- אני הסברתי לך מפורט למה ביטלתי ואתה משום מה לא רוצה להבין משה גרוס (שיחה) 15:08, 8 במרץ 2026 (IST)
- אני הסברתי לך בפירוט איך לעבוד, אתה פשוט לא מוכן להבין, סורי. אפר (שיחה) 15:11, 8 במרץ 2026 (IST)
- נ.ב. לא קוראים לי מרדכי משה גרוס (שיחה) 15:12, 8 במרץ 2026 (IST)
- צודק, קבל את התנצלותי. אפר (שיחה) 15:13, 8 במרץ 2026 (IST)
- אז תסיר את החסימה זה פשוט לא הוגן משה גרוס (שיחה) 15:14, 8 במרץ 2026 (IST)
- שלום וברכה כתוב בעריכה ש יואל שוורץ ניהל את הכולל וזה לא נכון אתה יכול לראות שזה לא היה כתוב בעריכה לפני זה, וגם רבו הרוחני של שורץ לא היה ר פישל וינגרטן אלא של מרדכי לוסטיג ,מישהו סתם דחף את המילים הכולל נוהל בידי יואל שוורץ
- הבאתי לך עוד הפעם את ההסבר אם לא ראית משה גרוס (שיחה) 15:16, 8 במרץ 2026 (IST)
- זה לא עניין של הגינות.
לפנים משורת הדין וכיוון שאני מניח שעריכותיך נעשו בתום לב אני משחרר את החסימה, אבקשך להסיר את הכתנים שלדעתך שגויים בעריכות קטנות ומנומקות היטב, חזרה על הסרת תוכן לא מוסברת תוביל לחסימה לזמן רב. אפר (שיחה) 15:17, 8 במרץ 2026 (IST)- אבל הסברתי לך מה שיניתי ולמה משה גרוס (שיחה) 15:18, 8 במרץ 2026 (IST)
- שוב, עריכות קטנות ותקצירי עריכה, בהצלחה אפר (שיחה) 15:19, 8 במרץ 2026 (IST)
- לנוחותך - מכ:תקציר עריכה אפר (שיחה) 15:20, 8 במרץ 2026 (IST)
- משה, אני מקוה שהבנת: אל תסביר פה, תסביר בתקציר העריכה כשאתה מסיר משהו. דויד (שיחה) כ"א באדר ה'תשפ"ו 18:14 (IDT) 18:14, 10 במרץ 2026 (IST)
- עקב המשך החזרה על העריכות, חסמתי אותך מהערך. שמש מרפא (שיחה) 22:54, 25 במרץ 2026 (IST)
- אני כתבתי את האמת למה אתה חוסם אותי משה גרוס (שיחה) 23:23, 26 במרץ 2026 (IST)
- עקב המשך החזרה על העריכות, חסמתי אותך מהערך. שמש מרפא (שיחה) 22:54, 25 במרץ 2026 (IST)
- משה, אני מקוה שהבנת: אל תסביר פה, תסביר בתקציר העריכה כשאתה מסיר משהו. דויד (שיחה) כ"א באדר ה'תשפ"ו 18:14 (IDT) 18:14, 10 במרץ 2026 (IST)
- לנוחותך - מכ:תקציר עריכה אפר (שיחה) 15:20, 8 במרץ 2026 (IST)
- שוב, עריכות קטנות ותקצירי עריכה, בהצלחה אפר (שיחה) 15:19, 8 במרץ 2026 (IST)
- אבל הסברתי לך מה שיניתי ולמה משה גרוס (שיחה) 15:18, 8 במרץ 2026 (IST)
- אז תסיר את החסימה זה פשוט לא הוגן משה גרוס (שיחה) 15:14, 8 במרץ 2026 (IST)
- צודק, קבל את התנצלותי. אפר (שיחה) 15:13, 8 במרץ 2026 (IST)
- אני הסברתי לך מפורט למה ביטלתי ואתה משום מה לא רוצה להבין משה גרוס (שיחה) 15:08, 8 במרץ 2026 (IST)
- שוב, חזרת על העריכה ואני חוסם אותך ל3 ימים נוספים, אחרי 3 ימים אתה מוזן להחזיר את העריכות שלך בעריכות קטנות כשכל אחת מוסברת בתקציר העריכה. אפר (שיחה) 15:04, 8 במרץ 2026 (IST)
- נא לשחרר את החסימה אני הסברת בתגובה הקודמת משה גרוס (שיחה) 22:59, 7 במרץ 2026 (IST)
- שלום וברכה כתוב בעריכה ש יואל שוורץ ניהל את הכולל וזה לא נכון אתה יכול לראות שזה לא היה כתוב בעריכה לפני זה וגם רבו הרוחני לא היה ר פישל וינגרטן אלא של מרדכי לוסטיג הוא סתם דחף את המילים הכולל נוהל בידי יואל שוורץ משה גרוס (שיחה) 10:37, 2 במרץ 2026 (IST)
כל אחד חושב שהאמת היא שונה, פה זה אנציקלופדיה שיתופית. יש פה כלליים - אם יש מחלוקת, דנים ומגיעים להסכמה בדף שיחה ולא "נלחמים" בערך כשכל אחד עורך כאמת שלו. דויד (שיחה) ט' בניסן ה'תשפ"ו 23:47 (IDT) 23:47, 26 במרץ 2026 (IST)
- @משה גרוס היקר, ניסתי להסביר לך כמה וכמה פעמים מה הדרך הנכונה בה תוכל לערוך את הערך שחשוב לך, לצערי מאוד מהר "שכחת" והתוצאה הייתה מוכרחת - כפי שהסברתי לך שוב ושוב, המשך הטרלת המכלול (בקשות חסימה וכו') יוביל לחסימה לנצח מכל מרחבי המכלול, אנא הימנע מכך. אפר (שיחה) 00:38, 27 במרץ 2026 (IST)
שלום רב
אשמח לדעת מדוע כ"כ התעצבנת עלי ומדוע כ"כ חשוב לך שאחסם, מ"מ בכל בקשת חסימה אני מקבל 2 התראות, אחד מהתקציר ואחד מהעריכה עצמה, כך שאם אתה מבקש את חסימתי אשמח אם תבקש זאת ידנית (ולא באמצעות הלשונית
) וללא לקשר לדף המשתמש שלי, ייש"כ שבלי הלקט ♦ שיחה ♦ כ' באדר ה'תשפ"ו 15:28, 9 במרץ 2026 (IST)
- מה זה ידנית משה גרוס (שיחה) 11:29, 10 במרץ 2026 (IST)
- ידנית הכוונה להכנס לדף המכלול:בקשות ממפעילים ובפסקת "בקשות חסימה" לערך ולהוסיף ידנית לפי הפורמט שכתוב שם. קצת קשה למתחילים. דויד (שיחה) כ"א באדר ה'תשפ"ו 18:10 (IDT) 18:10, 10 במרץ 2026 (IST)
