לדלג לתוכן

שיחת משתמש:שמש מרפא

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
תגובה אחרונה: לפני יומיים מאת חד גדיא בנושא מוזיקה יהודית


כוכב למנסח!

כוכב המנסחים
אלוף הניסוחים! אין לי איך לנסח במילים את התפעלותי העמוקה. תודה על הכל! לעבעדיג (שיחה) 15:54, 4 באפריל 2024 (IDT)תגובה

רבי נחמיה יחיאל רבינוביץ

בקשר לעריכה זו, לי נראה שכן, אבל לא התווכח, סומך עליך. בהזדמנות זו אבקש מאוד אם תוכל לעדכן את הערך בתבנית ערכים חדשים, נראה לי שזה עומד בקריטוריונים, בפרט אחרי ניטוריך. תודה ~ תכליתישיחה • כ"ח באדר ב' ה'תשפ"ד 16:51 (IDT) 16:51, 7 באפריל 2024 (IDT)תגובה

תבנית:ערכים חדשים

אבקש להוסיף את רבי אברהם דב טברסקי. תודה, הגדה של פסח (שיחה) 11:43, 10 באפריל 2024 (IDT)תגובה

לדעתי הערך עומד בקריטריונים. הגדה של פסח (שיחה) 12:55, 11 באפריל 2024 (IDT)תגובה

כוכב ניטור!

כוכב המנטרים
מעל 200 בדוקים ועדיין רק בוקר!!

כל הכבוד!!

כיף שאתה בשטח! אפרון (שיחה) 12:02, 10 באפריל 2024 (IDT)תגובה

כוכב לחרוץ!

כוכב החריצות
למנטר המסור! על ליווי צמוד ביצירת וניסוח ערכים המעמיק (שיחה) 23:09, 13 באפריל 2024 (IDT)תגובה
מצטרף לתודה, על הניטור האיכותי הרב! איךשיחה ~ מיילז' בניסן ה'תשפ"ד. 03:21, 15 באפריל 2024 (IDT)תגובה

תבנית:ערכים חדשים

ישיבת נהר שלום, אם אפשר, ישיבת מקובלים ותיקה. ערוך יפה, בפרט אחרי השיפוצים של הרב @סענדער. ~ תכליתישיחה • ז' בניסן ה'תשפ"ד 17:09 (IDT) 17:09, 15 באפריל 2024 (IDT)תגובה

רבי שלמה זלמן פרידמן (ראחוב), בבקשה אם אפשר להוסיף. רב מפורסם מאוד וערך יפה. לדעתי. תודה מראש. ~ תכליתישיחה • י"ג בניסן ה'תשפ"ד 14:16 (IDT) 14:16, 21 באפריל 2024 (IDT)תגובה
רבי אהרן דוד דייטש, רב הונגרי מפורסם, מגדולי רבני דורו, ערך יפה ומלא תוכן, השקעה רבה! תודה מראש. ~ תכליתישיחה • י"ד בניסן ה'תשפ"ד 02:17 (IDT) 02:17, 22 באפריל 2024 (IDT)תגובה
רבי שמואל צילץ, בברכה. ~ תכליתישיחה • י"ד בניסן ה'תשפ"ד 02:19 (IDT) 02:19, 22 באפריל 2024 (IDT)תגובה
גא"מ לישיבת נהר שלום ורא"ד דייטש עמנואל (שיחה) 10:56, 22 באפריל 2024 (IDT)תגובה
רבי יוסף משה סופר אם אפשר לעדכן. ערך יפה לדעתי. ~ תכליתישיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ד 23:34 (IDT) 23:34, 5 במאי 2024 (IDT)תגובה
@שמש מרפא? רבי יוסף משה סופר. ~ תכליתישיחה • א' באייר ה'תשפ"ד 20:00 (IDT) 20:00, 8 במאי 2024 (IDT)תגובה
רבי אברהם שמואל הירשוביץ, נראה לי עומד ברף, ראש ישיבה ליטאי נערץ. הערך בשל ועבר ניטור ובדיקה רחבה על ידי. סיכמתי את כל הביוגרפיה. בדקתי הכל.
סליחה על הטרטור. רק בדף מופיע שכאן המקום לבקש.
תודה מראש. ~ תכליתישיחה • ב' באייר ה'תשפ"ד 20:00 (IDT) 20:00, 9 במאי 2024 (IDT)תגובה
@תכליתי, לקח זמן, אבל כולם הוכנסו. תודה על הערכים היפים! שמש מרפא (שיחה) 14:05, 29 במאי 2024 (IDT)תגובה
תודה על הכל. אם אפשר גם רבי יעקב שיק. בברכה מראש ~ תכליתישיחה • ח' בסיוון ה'תשפ"ד 20:43 (IDT) 20:43, 13 ביוני 2024 (IDT)תגובה
רבי שמעיה גרינבוים זצ"ל בעל סייעתא דשמיא. ~ תכליתישיחה • ב' בתמוז ה'תשפ"ד 16:49 (IDT) 16:49, 8 ביולי 2024 (IDT)תגובה
רבי חיים יוסף גוטליב ערך שהשקעתי המון. ~ תכליתישיחה • ג' בתמוז ה'תשפ"ד 19:30 (IDT) 19:30, 9 ביולי 2024 (IDT)תגובה
תזכורת ~ תכליתישיחה • כ' בתמוז ה'תשפ"ד 20:04 (IDT) 20:04, 25 ביולי 2024 (IDT)תגובה
בעל סייעתא דשמיא, ערך אקטואלי! יש הרבה חיפושים. ~ תכליתישיחה • ד' בתמוז ה'תשפ"ד 22:38 (IDT) 22:38, 9 ביולי 2024 (IDT)תגובה
אם יש הרבה חיפושים אז אין צורך בע' ראשי... עכ"פ, הערך נראה מעט מנופח מדי. הוספתי גם בק' הבהרה. שמש מרפא (שיחה) 23:06, 9 ביולי 2024 (IDT)תגובה
בכל אופן המידע מתבקש והעמוד ראשי במכלול זוכה לצפיות רבות.
תוקן. עכשיו? ~ תכליתישיחה • ד' בתמוז ה'תשפ"ד 23:12 (IDT) 23:12, 9 ביולי 2024 (IDT)תגובה
@שמש מרפא, אודה אם תוכל להכניס את הערך רבי חסדאי הכהן פרחיה לרשימת ערכים חדשים, בברכה המעמיק (שיחה) 10:00, 12 ביולי 2024 (IDT)תגובה
שמש מרפא, לדעתי הערך מוכן, הוא אוטוטו נהפך לערך ותיק (אם כי לא ברור לי כמה זמן צריך לזה), אשמח להעלאתו, בברכה המעמיק (שיחה) 23:44, 21 ביולי 2024 (IDT)תגובה
המעמיק (שיחה) 02:08, 28 ביולי 2024 (IDT)תגובה
אבק שוב לעבור על הערך רבי חיים יוסף גוטליב, ערך שהשקעתי. נא לעדכנו בערכים חדשים. ~ תכליתישיחה • כ"ו בתמוז ה'תשפ"ד 20:34 (IDT) 20:34, 31 ביולי 2024 (IDT)תגובה
למה אתה לא מעדכן? ערך ממש יפה לדעתי, למרות שאין הנחתום מעיד, אבל השקעתי בזה המון. ~ תכליתישיחה • י"ב באב ה'תשפ"ד 16:23 (IDT) 16:23, 16 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
הוא זקוק למעט ליטושים. שמש מרפא (שיחה) 02:01, 19 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
אדרבה ואדרבה. ~ תכליתישיחה • ט"ו באב ה'תשפ"ד 13:39 (IDT) 13:39, 19 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
רבי יחיאל מנחם זינגר. ~ תכליתישיחה • י"ז באב ה'תשפ"ד 13:06 (IDT) 13:06, 21 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

בוני עולם

בקשר לעריכה של דברי הגר"ח קניבסקי בערך זה, כל אחד שהסתובב קצת אצל הגרח"ק יודע זאת, וגם בוני עולם אומרים זאת בפה מלא [ידיד שלי פנה אליהם לקבל טיפול, ובין השאלות הראשונות שאלוהו אם יצטרך ייעוץ של דעת תורה למי יפנה כאשר הבהירו לו שאם מתכוין לשאול את הגרח"ק אין לו מה לנסות להתחיל] והראיה הגדולה לכך היא שבכל מכתבי התמיכה שלהם [נ.ב. וגם של דור ישרים] לא תראה אפילו חתימה אחת של הגרח"ק - רק הבעיה היחידה שא"א למצוא מקור רשמי לכך כיון שזה נושא שלא מדברים עליו בפומבי... נ.ב. גם למה שהובא שם בשם הרב חיים לייב כץ אין מקור רשמי. --תלמיד חכמי הדור (שיחה) 22:26, 1 במאי 2024 (IDT)תגובה

@תלמיד חכמי הדור, זה מידע מעניין אבל זה לא יכול להכנס לערך ללא מקור מפורש.
דעתו של הרב כץ כתובה גם בערכו, כתוב שם שהוא הוציא קונטרס בשם "וזרעם לפניך יכון" נגד הטיפולים. אפרון (שיחה) 22:40, 1 במאי 2024 (IDT)תגובה

רבי משה חיים לאו

בקשר לעריכה זו, וזאת למה? (לתשומ"ל התקציר לא משקף את הקטגוריה הנכונה שהוספתי) לעבעדיג (שיחה) 20:03, 13 במאי 2024 (IDT)תגובה

ברשות בעה"ב, אדם שהיה רב של מקום פלוני והיה חסיד פלוני הוא נכלל בקטגוריית "חסידי פלוני" ולא "רבני פלוני". "רבני פלוני" משמשים לאישים ששימשו כרבני אותו חסידות, או רב של קהילה דשם או ראש ישיבה וכדו'. ~ תכליתישיחה • ו' באייר ה'תשפ"ד 20:10 (IDT) 20:10, 13 במאי 2024 (IDT)תגובה
@תיוג ~ תכליתישיחה • ו' באייר ה'תשפ"ד 20:10 (IDT) 20:10, 13 במאי 2024 (IDT)תגובה
אני חושב שרוב הרבנים מלפני השואה היו רבנים של ערים, ללא קשר לחסידות --לעבעדיג (שיחה) 20:14, 13 במאי 2024 (IDT)תגובה
כן, אבל לקט' רבני החסידות מקשרים רק את אלו שכיהנו כרבני החסידות ולא רבנים שכיהנו ברבנות שונות והיו חסידי אותו חסידות. ~ תכליתישיחה • ו' באייר ה'תשפ"ד 20:18 (IDT) 20:18, 13 במאי 2024 (IDT)תגובה
אני חושב שאם זה הכלל אז יש הרבה עבודה, להסיר את כל אלו שמופיעים כרבני החסידות, בכל קט' שכזאת--לעבעדיג (שיחה) 20:30, 13 במאי 2024 (IDT)תגובה
נכון, אני בעצמי עבדתי קצת בכמה ערכים. ~ תכליתישיחה • ו' באייר ה'תשפ"ד 20:33 (IDT) 20:33, 13 במאי 2024 (IDT)תגובה

כוכב לחרוץ!

כוכב החריצות
”כוכב החריצות מוענק כאות הוקרה על שילוב של שירות, פיקוח ודיוק יוצא דופן במכלול” (מערכת הויקי-שכוייח).

כי על שלושה דברים המכלול עומד: על האדיבות שלך, על המסירות שלך ועל המקצועיות שלך! קהת שיקופיצקי (שיחה) 21:57, 16 במאי 2024 (IDT)תגובה

@קהת תודה! מחמם לב. שמש מרפא (שיחה) 16:48, 23 במאי 2024 (IDT)תגובה

תבנית:ערכים חדשים

הערך הרב שמואל דוד גרוס יואל נאמןשיחה • ט' באייר ה'תשפ"ד 10:20 (IDT) 10:20, 17 במאי 2024 (IDT)תגובה

לענ"ד הערך אנא עוררה אהבתך הישנה עומד בקריטריונים להיכנס לתבנית יואל נאמןשיחה • ה' בסיוון ה'תשפ"ד 20:24 (IDT) 20:24, 10 ביוני 2024 (IDT)תגובה
אשמח שתביע את דעתך יואל נאמןשיחה • י' בסיוון ה'תשפ"ד 23:52 (IDT) 23:52, 15 ביוני 2024 (IDT)תגובה
@יואל נאמן, תודה על הערך, טוב להזכר בסליחה המתוקה הזו. זה די גבולי, בדקת אם יש חומר אצל גולדשמידט? שמש מרפא (שיחה) 14:52, 17 ביוני 2024 (IDT)תגובה
לא מצאתי כלל את הסליחה הזו אצלו, חיפשתי במפתח ובמילות חיפוש שונים. יואל נאמןשיחה • י"א בסיוון ה'תשפ"ד 16:08 (IDT) 16:08, 17 ביוני 2024 (IDT)תגובה
תודה
נ.ב. בינתיים מצאתי את גולדשמידט (חיפשתי בספר הלא נכון) והוספתי קצת ממנו, אך יש את הספר רק באוצר החכמה שמוגבל למנויים יש לך מושג האם אפשר למצא את זה באתר חינמי? יואל נאמןשיחה • י"ב בסיוון ה'תשפ"ד 09:42 (IDT) 09:42, 18 ביוני 2024 (IDT)תגובה
כתוב לי במייל איזה עמודים בדיוק אתה צריך, ואשלח לך. שמש מרפא (שיחה) 09:53, 18 ביוני 2024 (IDT)תגובה
לי יש את אוצר החכמה אלא שהעדפתי לקשר לאתר חינמי אם יש (חשבתי שאולי יש אתרים שאני לא מכיר) יואל נאמןשיחה • י"ב בסיוון ה'תשפ"ד 09:57 (IDT) 09:57, 18 ביוני 2024 (IDT)תגובה
אשמח אם תוסיף את יחביאנו צל ידו יואל נאמןשיחה • י"ח בסיוון ה'תשפ"ד 09:25 (IDT) 09:25, 24 ביוני 2024 (IDT)תגובה
תודה רבה! יואל נאמןשיחה • כ"ד בסיוון ה'תשפ"ד 19:03 (IDT) 19:03, 30 ביוני 2024 (IDT)תגובה
אשמח אם תוסיף לתבנית את הערך שלש עשרה מדות האמורות בחנינה. יואל נאמןשיחה • כ"ב בתמוז ה'תשפ"ד 10:01, 28 ביולי 2024 (IDT)תגובה
היה מקום לפרט יותר את דעות הראשונים (למשל, מהר"י ברונא רע"ד). שמש מרפא (שיחה) 15:33, 28 ביולי 2024 (IDT)תגובה
תודה על ההפניה. בינתיים כמעט לא מצאתי ראשונים ואחרונים שדנים בפיוט ובשינויים שבו, כולם דנים בעיקר על הפניה למלאכים, לבד מהחת"ס וכעת הפנית אותי גם למהר"י ברונא.
אם יהיו לך עוד מראי מקומות בעניין אשמח להוסיפם. יואל נאמןשיחה • כ"ב בתמוז ה'תשפ"ד 15:57, 28 ביולי 2024 (IDT)תגובה
מה קורה עם זה? הוספתי מעט חומר שמצאתי, זה נראה לי מספיק בהחלט. יואל נאמןשיחה • י"א באב ה'תשפ"ד 22:23, 14 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

כוכב ניטור!

כוכב המנטרים
על העברת דפי הטיוטה, (אגב, אהבתי את גילוי ההומור...)
למאי נ"משיחה • ט"ו באייר ה'תשפ"ד (IDT) 17:45, 23 במאי 2024 (IDT)תגובה
תודה על כתיבת הטיוטות. שמש מרפא (שיחה) 23:04, 26 במאי 2024 (IDT)תגובה

הילולת רבי שמעון בר יוחאי

בקשר לעריכה זו, והעריכה שאחריה, אני רק רוצה לעדכן שמדובר ברב עיר, אב"ד בירושלים, ומחבר שו"ת. היית כותב תיאור של, למשל, משה ויסברג בהצמדה לתיאור של, למשל, הגרח"ק? הגדה של פסח (שיחה) 22:21, 26 במאי 2024 (IDT)תגובה

לא הייתי כותב תיאור של ויסברג בכל מקרה, זה ממש לא המקרים שמשתמשים בהם במונח "להבדיל", לא בספרות התורנית והמסתעף וודאי שלא במכלול. זה אפילו מעט מקומם. שמש מרפא (שיחה) 23:03, 26 במאי 2024 (IDT)תגובה
בסופו של דבר, הרעיון הוא שיש ערך מוסף לאמינות התיאור אם נוסיף על דברי מהרי"ל הורנשטיין את אלו של ש"י עגנון. נראה לי מופרך לייצר מצג כזה באנציקלופדיה חרדית. הגדה של פסח (שיחה) 23:10, 26 במאי 2024 (IDT)תגובה
זה לא עניין של אמינות אלא של שתי זוויות שונות, ששתיהן חשובות, כל אחת מסיבותיה. זו הייתה כוונתי שלא הייתי מביא את ויסברג, כי הוא לא מייצג שום דבר. שמש מרפא (שיחה) 23:12, 26 במאי 2024 (IDT)תגובה
כלומר, מהרי"ל הוא מיסטיקן? הגדה של פסח (שיחה) 23:13, 26 במאי 2024 (IDT)תגובה
איך הגעת למסקנה הזו?! שמש מרפא (שיחה) 23:14, 26 במאי 2024 (IDT)תגובה
מה אתה מתכוון זווית אחרת (שהיא בעלת משמעות)? הגדה של פסח (שיחה) 23:15, 26 במאי 2024 (IDT)תגובה
אני מצטרף לדברי שמש מרפא. הגדה של פסח, נראה לי שאין לך כל כך מושג מי הוא ובעיקר מהו שי עגנון [דבר נפלא לכשעצמו, אך במקרה דנן מונע ממך להבין מה המשמעות של דבריו]. קהת שיקופיצקי (שיחה) 23:16, 26 במאי 2024 (IDT)תגובה
@קהת, אולי תרחיב יותר? הגדה של פסח (שיחה) 23:20, 26 במאי 2024 (IDT)תגובה
תיאור של שמחה אינו מדע מדויק. הוא בעיקרו תיאור של החוויה האישית הסובייקטיבית של המתבונן. לכן, תיאור של רב ות"ח מלמד אותנו בעיקר כיצד הרגישו במירון בני העליה. לעומת זאת, תיאור של עגנון מלמד אותנו כיצד הרגישו האנשים הפשוטים, וזו החשיבות שבציטוטו. נניח שאני משתתף בטיש חסידי ואני יוצא ממנו מלא בהתרגשות והתפעלות. האם אין בכך הרבה יותר מה ללמד על הטיש מאשר כשאתה יוצא ממנו כך?.. [אגב, "מיסטיקן" אינה מילת גנאי]. קהת שיקופיצקי (שיחה) 23:35, 26 במאי 2024 (IDT)תגובה

ישיבת מיר

ראיתי ששחזרת את הערך של ישיבת מיר ואני תמהה עליך מה הסיבה לכך?

עבודתי ערכה הרבה זמן לדייק בפרטים ולהביא את המצב איך שהוא בדיוק

הנתונים הקודמים לא היה בהם כדי הבנה על מה מדובר והיו פרטים שגווים וחלקים

למשל

לפי רשם העמותות, בשנת 2018, מתוך העמותות הרשומות בתחום "דת", מרבית התרומות הן מישראל והן מחו״ל התקבלו בעמותות מתת תחום ישיבה – כולל (1.6 מיליארד ש"ח מישראל, ו 982- מיליון ש"ח מחו״ל). אולם, סכומי התרומות הגדולים ביותר מחו"ל התקבלו על ידי ״[[ישיבת מיר]] ירושלים״, שהובילה בגיוס הכספים מחו״ל עם 68 מיליון ש"ח{{הערה|[https://www.guidestar.org.il/shnaton שנתון העמותות] רשם העמותות 2018}}. מה כתוב פה??

וכן רשימות הבתי מדרש ורבנים לאחר בירור מקיף עם לומדי השיבה ואברכיה אני ממש תמהה אבריימלה מלמד (שיחה) 22:30, 2 ביוני 2024 (IDT)תגובה

תכנית ארטמיס

נא להחזיר את הגרסה שלי. זה מוצדק מאוד, אם תעיין בשינויים. בסך הכל עדכנתי את זמני השיגור המתוכננים. היה כתוב בקשר למשימה מסוימת כמה זמני שיגור מתוכננים, דהיינו כל פעם שדחו את השיגור הכניס מישהו את המועד המתוכנן החדש עם מקור לזה, בלי להסיר את הקודם. וכך היו כמה מועדים עם כמה מקורות. ככה: "היעד למועד השיגור המתוכנן בפברואר 2022. נדחה ל־17 במרץ. נדחה לאוגוסט 2022." וכיון שהשיגור המדובר כבר התרחש, פשוט כתבתי את תאריך השיגור שהיה בפועל, ומחקתי את הזמנים המתוכננים שלא התרחשו בפועל. האם לדעתך יש להשאיר את שלושת המועדים המתוכננים, לאחר שהשיגור בפועל כבר התרחש ובתאריך אחר? ע. סופר (שיחה) 23:52, 5 ביוני 2024 (IDT)תגובה

בראש כל ערך יש לשונית "גרסאות קודמות", תעיין שם ותראה בדיוק מי ערך מה. שמש מרפא (שיחה) 01:21, 6 ביוני 2024 (IDT)תגובה

הרב משה אבוחצירא

שלום רב. לבקשתך ערכתי את הערך הרב משה אבוחצירא. הוספתי מקורות. אודה להוספה של הרב כערך

כוכב ניטור!

כוכב המנטרים
למנטר המוכשר והבלתי נלאה שעליו עומד כל המכלול
בהערכה רבה
. לעבעדיג (שיחה) 17:15, 13 ביוני 2024 (IDT)תגובה
@לעבעדיג, תודה! ה'לעבדיקייט' שלך מתיד מפיחה במכלול רוח חיים. שמש מרפא (שיחה) 01:50, 14 ביוני 2024 (IDT)תגובה

כוכב לתומך!

כוכב התומכים
אני רוצה להביע לך רגשות הערכה על כל העבודה שלך מולי, מיום באתי הנה ועד עצם כתיבת שורות אלו, העברת את הטיוטות במקצועיות, שיפרת, ניסחת, דייקת ושכתבת. אף פעם לא זכיתי ממך לגערות או להתייחסות לא יפה, למרות שעבדנו יחד מאוד הרבה. אני בהחלט מעריך את המסירות שלך למכלול שהיא ללא מש"ב, ללא דרישות מיוחדות וללא התנשאות על אחרים, רק כבלתי נלאה עושה את העבודה יומם ולילה, בלי דיבורים וויכוחים מיותרים.
אתה "הדבר" של המכלול. בהחלט!
אני מברך אותך בברכת הדיוט שתעשה חיל בכל עניניך, ותעשה רצון ה' באמת, בשמחה ובטוב לבב, וכל הברכות שבתורה יחילו על ראשך, ידידך עוז. ~ תכליתישיחה • ח' בסיוון ה'תשפ"ד 20:50 (IDT) 20:50, 13 ביוני 2024 (IDT)תגובה
@תכליתי, תודה! שמחתני. ת
אמן! וכן למר. תצליח בכל אשר תפנה. שמש מרפא (שיחה) 01:58, 14 ביוני 2024 (IDT)תגובה
מזדהה עם כל מילה שנאמרה כאן! המעמיק (שיחה) 06:21, 16 ביוני 2024 (IDT)תגובה

כוכב אספקלריה!

כוכב אספקלריה
אתה מומחה אספקלרי! הלוואי והיו עוד כמוך. איךשיחהח' בסיוון ה'תשפ"ד. למנינם 17:47, 14 ביוני 2024 (IDT)תגובה

סטוטשין

אתמה

למה הורדת את תאריך חתונת בתו ותיאור החתונה

ובמקביל הוספת עם מי נישאה בתו?


ההפך הוא הנכון עם מי התחתנה בתו אינו מתאים לערך כאן. אמיתי חן (שיחה) 13:01, 16 ביוני 2024 (IDT)תגובה

שאלה

לגבי תבנית העוגן. ישנה אפשרות לשני עוגנים בדף אחד? לעבעדיג (שיחה) 22:36, 23 ביוני 2024 (IDT)תגובה

בוודאי. שמש מרפא (שיחה) 22:38, 23 ביוני 2024 (IDT)תגובה
איך מסמנים כך:#2 #1 ? --לעבעדיג (שיחה) 22:40, 23 ביוני 2024 (IDT)תגובה
העוגן מוסיף אפשרות להפנות למיקום הספציפי, כאילו הייתה כותרת כמו שהגדרת. מוטי ~ שיחה • י"ח בסיוון ה'תשפ"ד • 22:42, 23 ביוני 2024 (IDT)תגובה
{ {עוגן|א}} { {עוגן| ב}} - [[#א|א] ] [[#ב|ב] ]. שמש מרפא (שיחה) 23:09, 23 ביוני 2024 (IDT)תגובה

רבי משה צבי וינגרטן

אבקש להוסיף לתבנית בעמוד הבית, תודה. הגדה של פסח (שיחה) 13:59, 24 ביוני 2024 (IDT)תגובה

תודה, ותודה על הטאצ' שלך לערך! הגדה של פסח (שיחה) 19:59, 26 ביוני 2024 (IDT)תגובה

רבי יהודה ישכר מרמלשטיין, בטרץ'

אבקש להוסיף לתבנית בעמוד הבית, תודה רבה מראש!--דז"ש (שיחה) 11:58, 27 ביוני 2024 (IDT)תגובה

הרבנים כלץ

הפכתי לדף ריק מהפנייה, כדי שהמעדכנים יבינו על מה מדובר. המבקר (שיחה) 09:24, 4 ביולי 2024 (IDT)תגובה

המעדכנים יבינו, אין צורך לרוקן דפים. שמש מרפא (שיחה) 14:01, 4 ביולי 2024 (IDT)תגובה
המעדכנים לא הבינו בפעמים האחרונות, לא חשוב. המבקר (שיחה) 18:42, 4 ביולי 2024 (IDT)תגובה

קיבוץ גלויות

לגבי עריכה זו, לכאורה היית אמור להציב קודם תבנית דרוש מקור לפני שאתה מוריד תוכן שכזה, לא? בכל אופן הבאתי מקורות לאותו תוכן שנמחק, (ולדעתי הדיעה הרווחת בצבור החרדי זה שאנו לא באתחלתא דגאולה אלא עדיין בגלות), וגם הסברתי שכבר כתוב סיוג בהתחלת הקטע, אך לאחר שהוספתי המקורות חזרתי בי מהחזרת התוכן (מה שכתבתי בתקציר "הגהה" היה בטעות), כיוון שאני בחופש"מ ואין ברצוני להיכנס לוויכוחים. אך עדיין אשמח לשמוע מה דעתך כעת לאחר שהובא מקורות לאותו תוכן, האם ניתן להחזיר לגירסה היציבה? תהלים (שיחה) 16:08, 15 ביולי 2024 (IDT)תגובה

?. תהלים (שיחה) 21:16, 16 ביולי 2024 (IDT)תגובה
זה נראה בסדר (ללא המשפט השני). שמש מרפא (שיחה) 21:33, 16 ביולי 2024 (IDT)תגובה

רבי יקותיאל יהודה מייזליש

בנוגע לעריכה זו, לפי הרשום בג"ק נראה שהוא ערך חדש, [אתה הוא זה שהעברת למרחב ערכים], בטוח שיש הסבר, סקרן לשמוע, המעמיק (שיחה) 01:50, 16 ביולי 2024 (IDT)תגובה

אני מניח שזה בגלל שהוא היה בן חודש וחצי. שמש מרפא (שיחה) 21:34, 16 ביולי 2024 (IDT)תגובה
אז זה מה שעלול לקרות לרבי חסדאי הכהן פרחיה? המעמיק (שיחה) 01:41, 17 ביולי 2024 (IDT)תגובה
? שמש מרפא (שיחה) 01:46, 17 ביולי 2024 (IDT)תגובה
אני רק מנסה להבין, מכניסים את הערך כשהוא ראוי לכך, אם זה לא קורה מיד לאחר העברתו למרחב הערכים, הוא לא זוכה לבמה זו? המעמיק (שיחה) 01:50, 17 ביולי 2024 (IDT)תגובה
הערכים מוצגים לפי סדר כתיבתם. אם תיקח ערך מלפני שנה ותשפץ אותו, הוא עדיין לא עונה להגדרה של "ערך חדש". שמש מרפא (שיחה) 02:24, 17 ביולי 2024 (IDT)תגובה
לגבי רבי חסדאי, האם הוא קרוב ל-להיות מוכן? המעמיק (שיחה) 02:28, 17 ביולי 2024 (IDT)תגובה
? המעמיק (שיחה) 21:53, 18 ביולי 2024 (IDT)תגובה
הערך צריך ניסוח, בפרט לקראת הסוף. שמש מרפא (שיחה) 01:57, 22 ביולי 2024 (IDT)תגובה
אני לא בטוח למה כוונתך, המעמיק (שיחה) 02:06, 22 ביולי 2024 (IDT)תגובה

רבי משה פורהנד

בקשר לעריכה זו, אודה לך אם תעבור על התוכן שוב ותשאיר את מה שאפשר, נראה שיש שם תוכן אנציקלופדי בחלקו, אם אין לך זמן תאשר לי ואני אנסח ואערוך בהתאמה לאנציקלופדיה, ייש"כ. ~ תכליתישיחה • י' בתמוז ה'תשפ"ד 12:17 (IDT) 12:17, 16 ביולי 2024 (IDT)תגובה

לדעתי המידע ברובו או כולו אינו אנצי'. אתה מוזמן לפתוח דיון בדף השיחה. שמש מרפא (שיחה) 21:34, 16 ביולי 2024 (IDT)תגובה
בעל מופת, מקוה, תיקון חצות, טיש, כל זה לדעתי אנצי', אבל אין לי כח לפתוח דיון, אז סומך עליך. ~ תכליתישיחה • י"א בתמוז ה'תשפ"ד 23:26 (IDT) 23:26, 16 ביולי 2024 (IDT)תגובה

רבי אברהם אייזנשטיין

אשמח אם תעבור על זה ותעדכן בערכים חדשים. אם יש צורך בגלל זה בהעברה לטיוטה אין בעיה, רק לדעתי אין צורך כי הוא בשל. ~ תכליתישיחה • כ"ו בתמוז ה'תשפ"ד 21:00 (IDT) 21:00, 31 ביולי 2024 (IDT)תגובה

מסקרן

בקשר לעריכה זו, מה העניין למחוק מידע ממוקר רק כי זה לא מופיע בויקיפדיה? יואל נאמןשיחה • כ"ו בתמוז ה'תשפ"ד 19:31, 1 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

כוכב ניטור!

כוכב המנטרים
יישר כח על כך שאתה מחמישיית המנטרים (מתוך 29) שעושים את עבודתם במכלול בצורה הכי טובה ורצינית. משכיל לאסף 17:53, 9 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
מצטרף לתודה על עבודה קשה עקבית ושקטה ללא הפסקה. תודה!! איךשיחה • ה' באב ה'תשפ"ד למנינם 17:54, 9 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

ייבוא מויקיפדיה של הדף סיומות אינטרנט

@שמש מרפא הערך מופיע ב קטגוריה:דפים עם יותר מדי קריאות לפונקציות מפענח שגוזלות משאבים כשלדעתי זה בגלל פונקציה מיותרת וארוכה שמופיעה שם שלוש פעמים (הטעות בויקיפדיה) ועוד פונקציות מיותרות

תסתכל בהבדלים בין גרסאות מה שונה ביבוא ותראה שאותן פונקציות חזרו (+22000) ושאר ההבדלים הם דקדוקיים אז תודה על העדכון אבל לא נשמע לי שזה מה שצריך לעשות כשהערך נערך כאן בהבדל משמעותי לייבא שוב ולדרוס את העריכות?

זו שאלה עקרונית במכלול שמטרידה אותי מזה זמן רב וגם ידוע לי שיש עורכים שמנסים בכוונה לדרוס את הערכים שנוצרו במכלול (לא שאכפת לי, אבל זה מציג את הקונפליקט שבענין

בקיצור מה אתה אומר על הנושא

אולי יש אפשרות ליצור יבוא חלקי תוך בחירת הגרסה\פסקה המועדפת? בכבוד חשליט"א (שיחה) 16:00, 14 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

@חשליט"א הסיבה להכללה של הערך, לא קשורה להערה שהסרת, היא לא משפיעה כלום כי היא הערה בקוד המקור. צריך לערוך אותו בוויקיפדיה שלא ישתמש כל כך הרבה בבדיקה #קיים. @נריה? מוטי ~ שיחה • י"א באב ה'תשפ"ד • 20:25, 14 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
בוויקיפדיה הבעיה לא קיימת. הסרתי כאן. נריה - 💬 - 20:33, 14 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
גם שם זה גוזל משאבי שרת, רק אצלנו כנראה המגבלה יותר נמוכה. מוטי ~ שיחה • י"א באב ה'תשפ"ד • 20:44, 14 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
נו נו.. הסרתי גם שם. נריה - 💬 - 20:47, 14 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

@מש:נריה אולי תטפל גם בסיומות אינטרנט לפי מדינה באותה צורה? חשליט"א (שיחה) 17:20, 19 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

@חשליט"א:Done טופל. אם יש צורך נוסף, תוכל לפנות אלי או לנריה בדף שיחתנו, כדי לא להטריח על בעל הבית. מוטי ~ שיחה • ט"ו באב ה'תשפ"ד • 18:28, 19 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

כוכב עם חתיכת לב!

כוכב המסורים
על הכל... ובפרט על הסיוע בערך אז בהלוך ירמיהו, המעמיק (שיחה) 01:56, 20 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

ערכים חדשים

שמש היקר, אם תוכל בבקשה להכניס את הערך אז בהלוך ירמיהו לתבנית ערכים חדשים, המעמיק (שיחה) 03:50, 22 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

שמש תודה על ההיענות הזריזה, אם תוכל בבקשה להכניס גם את הערך מלחמת בני אפרים ופלשתים לתבנית, המעמיק (שיחה) 12:57, 25 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
המעמיק, בוצע בס"ד בוצע בס"ד. עמוס חדד (שיחה) 13:06, 25 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
תודה המעמיק (שיחה) 18:28, 25 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

אם אפשר בבקשה להכניס את הערך החדש רבי אהרן הכהן פרחיה, המעמיק (שיחה) 20:01, 28 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

תודה על הכנסת הערך רבי משה פרנקפורט, ללא בקשה מוקדמת! המעמיק (שיחה) 09:29, 1 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

אם אפשר בבקשה להכניס את הערך החדש רבי יהודה ליב זלקינד, המעמיק (שיחה) 23:33, 2 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

זריז!!! המעמיק (שיחה) 00:31, 3 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

חסידות בישטינא

שלום וברכה, ראיתי את ששינית בפיסקת רבי ישכר בר האדמו"ר הנוכחי, כמו כן שהסרת את תמונות האדמו"רים מלפני השואה והשבת את התמונה הישנה של י"ט כסליו. לענ"ד זה לא נכון ואסביר.

ראשית, ערך זה הוא על החסידות עצמה ולא רק על האדמו"ר הנוכחי, ועל כן די מופרך לשים תמונה של י"ט כסליו כמשהו שמייצג חסידות זו, שכל אדמו"ריה לדורותיהם עד האדמו"ר הנוכחי לא היה להם שום קשר לכך. שנית, גם האדמו"ר הנוכחי לא זה מה שמייצג אותו, כל מי שמכיר את החסידות פיזית ולא רק מהרשת יודע זאת, אלא אחד מהדברים הבולטים הזוכים לפרסום רב בעיקר בגלל שזה די נדיר ומעניין. הניסוח שהבאת מועתק מחב"דפדיה והוא ממש לא מדויק, ישנם בחסידות עוד הרבה אלמנטים אחרים לגמרי שאין מי שיפרסם אותם, כל מי ששבת שם אי פעם יבין את דבריי היטב. ישראל יעקוב (שיחה) 15:43, 22 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

גם אני מצטרף, מסכים עם כל מילה של ישראל יעקוב, אשמח מאוד אם שמש היקר יבדוק את הדברים בעצמו וישיב את עריכותיו בערך. משה רץ (שיחה) 21:51, 25 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

בתי אבות

בזמן שאתה עורך את בתי אבות תייג אותי, כדי שאוכל לראות את העריכה תודה אבריימלה מלמד (שיחה) 19:04, 5 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

ערכים חדשים

צר לי שאני מנכסס, אבל כתבתי שני ערכים: רבי אליהו זינגר ורבי יצחק מאיר זינגר, הראשון נכתב בטיוטה (שבעבר כתבת שפעולה זו מקדמת את העדכון בתבנית) ולפענ"ד זה ראוי לעדכון ב{{ערכים חדשים}}, תייגתי אותך כמה וכמה פעמים ואין קול ואין עונה. אבקש שוב, בפעם אחרונה בלנ"ד, אם תוכל לעדכן. תודה מראש. ~ המלקטשיחה • ז' באלול ה'תשפ"ד 00:58 (IDT) 00:58, 10 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

המלקט, אמנם שניהם נכתבו בשלהי חודש אב ואנו כבר עמוק בחודש אלול, כך שהם לא ממש חדשים, ובכל זאת עדכנתי. עמוס חדד (שיחה) 01:47, 12 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
תודה. שמש מרפא (שיחה) 01:47, 12 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
@עמוס חדד, הערה קטנה, הסידור בתבנית הוא לפי הכניסה למרחב הערכים. הגדה של פסח (שיחה) 03:05, 12 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
נא להוסיף ערך רבי ירחמיאל ישראל סקולה בתודה למפרע ישראל הכהן (שיחה) 23:40, 19 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
@שמש מרפא נא להוסיף גם רבי דוד דוב טאוב, בתודה מראש. ישראל הכהן (שיחה) 23:24, 26 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

בירה בשבילך!

על כל העזרה אברמלה (שיחה) 01:28, 12 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

לקברניט המכלול

כוכב המנהיגים
למנטר הראשון
בהערכה רבה! מראש צורים (שיחה) 02:44, 17 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
מצטרף, מצטרף ומצטרף!! שמש הוא מנהיג מסור לעדתנו הקדושה. מתוק מדבש! ~ המלקטשיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 23:42 (IDT) 23:42, 19 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
אל יחסר המכלול מנהיגו.... תודה לשניכם. שמש מרפא (שיחה) 23:50, 19 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

בקלווה בשבילך!

שכויח! אפללו (שיחה) 23:20, 21 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

סדובנה

לתשומת לבך, חלק משמעותי בערך מתבסס על על ערך בויקיפדיה ללא הערות שוליים צמודות וללא בדיקת הקישורים. ראה שם בדף השיחה. מגילת פולין (שיחה) 19:59, 24 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

מנהגי ראש השנה

מחקת בשיחזור מלא בלי לבדוק את התוכן. א. יש את החלק של אכילת הרימון גם ביום הראשון, ושהחיינו ביום השני בדווקא על החבושים, שמחקת אותו בלי סיבה.

ב. כמו"כ כל סדר האכילה הוא דוקא כך, וכך נוהגים הירושלמים במסורת ארוכה, לבשל דוקא מתוק את המאכלים. ג. אכן, יש נגיעה גם במה שכינית "העדפות תפריט" אך עדיין זה לא מצדיק את המחיקה כשיחזור גורף.

האם כך הדרך כאן באופן קבוע? למחוק ולשחזר ערכים בלי עיון מוקדם? תמהני. שזורי (שיחה) 01:41, 8 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה

העריכה שלך כולה הייתהנללא מקורות. אם תוסיף מקורות שאכן כך מנהג ירושלים תוכל להחזיר בשמחה. גמח"ט. שמש מרפא (שיחה) 08:38, 8 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה
@תיוג שמש מרפא (שיחה) 13:52, 15 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה

לא שזה משמעותי בשבילי אבל מענין אותי למה?

בקשר לעריכה זו, מראש צורים (שיחה) 22:23, 9 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה

טעות. שמש מרפא (שיחה) 22:26, 9 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה

ערך "ר' יונה לייב לבל"

ר' יונה לבל מוזכר הרבה מאוד בספרי הרב יעקב מאיר שכטר, הגרי"מ סיפר כי הוא שמע מר' שלום נח מסלונים שהתבטא עליו "בחו"ל היו המונים נוהים אחרי יהודי כמו ר' יונה", כי ר' יונה היה מרבה לדבר על לבם של יהודים שיתקרבו אל ה', והיה לו שפה נעימה ומושכת מאוד, אף שכמעט מעולם לא דרש ברבים אך היה פונה לכל אחד ומדבר על לבו דברים המושכים את הלב. זה טעות לחשוב שהוא היה פחות מר' שמואל שפירא, כי למשל הגרי"מ שכטער מדבר ממנו בהתלהבות ומספר ממנו הרבה יותר ממה שהוא מספר מר' שמואל, אלא שר' יונה נפטר בגיל צעיר (46) ולא כל כך הספיקו להכירו, אבל ההיפך הוא הנכון בברסלב הוא היה אחד החסידים מן השורה, במקום אחר הוא היה נהפך לאדמו"ר.

זה כמו לדוגמא ר' אפרימל קרקובסקי שאין עליו ערך, אך הרב שכטער התבטא עליו שכל ימי חייו לא זכה להכיר צדיק כה גדול ונשגב כמו ר' אפרימל, ותחשוב שר' יעקב מאיר הכיר את גדולי הגדולים המפורסמים ביותר מלפני 2 3 דורות, כי אמנם אלו דמויות פחות מפורסמות, אך בחשיבות הם מאוד גדולים, Note roznblum (שיחה) 13:12, 14 בנובמבר 2024 (IST)תגובה

ראיתי בהמכלול שאישור הערך קשור איליך, פניתי איליך מזמן ועדין לא קיבלתי את תגובתך, אודה על קבלת תגובתך בהקדם Note roznblum (שיחה) 14:08, 18 בנובמבר 2024 (IST)תגובה

ערך חדש

משיטוט במכלול מצאתי ערך חדש ויפה ברמה גבוהה בשם היפוספדיאס שנוצר ע"י מש:Note roznblum וראוי להכניסו לתבנית ערכים חדשים יואל נאמןשיחה • י"ז בחשוון ה'תשפ"ה 09:20, 18 בנובמבר 2024 (IST)תגובה

לא חושב שערך כזה אמור להופיע בעמוד הראשי, מי שנצרך לו ימצא את הדרך. מלבד זאת יש לו עוד מה להתקדם (לדוג' מדובר בערך רפואי ואין בו מקורות רפואיים משמעותיים). מוטי ~ שיחה • י"ז בחשוון ה'תשפ"ה • 11:13, 18 בנובמבר 2024 (IST)תגובה

רבי שלום נח ברזובסקי

זה למה? אברהם. (שיחה) 14:48, 18 בנובמבר 2024 (IST)תגובה

קורה הרבה שאתה מנטר לפי איך שמתחשק לך, מבלי לשמור על אמינות ? חיים קוק (שיחה) 17:42, 19 בנובמבר 2024 (IST)תגובה
@חיים קוק, אני מניח שאתה מצפה שתגובה תהיה "צודק, מתנצל, אשתדל להיות יותר אמין" - אזהרת סרקזם
אשמח אם פעם הבאה תמנע מלהעלות טענות לא ענייניות לגופו של משתמש אחר. אפר (שיחה) 17:58, 19 בנובמבר 2024 (IST)תגובה

ויכלו השמים

מדוע מחקת לי את כל הערכים שעשיתי? ויכלו השמים (שיחה) 22:37, 1 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

כפי שנכתב לך במקומות אחרים, הדפים לא נמחקו אלא הועברו למקום אחר. נריה בוט (שיחה) 22:43, 1 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

רק מבהיר

בקשר לעריכה זו, ידעת שזה ערך מקומי? (ללא קשר לבעיה האמיתית שזה כפול) איךשיחה • ב' בכסלו ה'תשפ"ה, למנינם: 10:16, 3 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

תבנית אקטואליה, מה הכללים?

בערך זה, הוספתי את התבנית "אקטואליה", ראיתי שדרסת את זה בעת העדכון מויקיפדיה, סתם סקרנות בשביל הידע, מתי מוסיפים את זה ומתי לא, (ואלי לא לכולם מותר להוסיף את זה) אשמח ללמוד את הכללים. תודה רבה נוטע (שיחה) 12:32, 10 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

מתי היה נס חנוכה  ?

השארתי כעת הודעה דחופה שיש במכלול סתירה מתי היה נס חנוכה

אם תוכל לעזור לי בזה או לחילופין להפנות אותי למכלולאי שיכול לענות לי בזה ברור

תודה רבה

וחנוכה שמח משך חכמה (שיחה) 19:23, 31 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

תודה

תודה רבה על קידום טיוטות למרחב הערכים, שלי ושל הכלל, זה נותן כח להמשיך להשקיע במקום חשוב זה. Yehuda_Fishשיחה • ב' בטבת ה'תשפ"ה • 23:01, 1 בינואר 2025 (IST)תגובה

טעות לכאורה

מה זה המילה שני שהוספת כאן עבד ד' (שיחה) 19:17, 2 בינואר 2025 (IST)תגובה

רבי אשר דויטש

בקשר לעריכה זו, אין זה נחשב מקור כלל, כי כיום לכלר"מ קוראים מראשי, (לטענתך, אני יכול להוסיף כעת ערכים על אלפי ר"מים, ולטעון כי יש מקור לכך שהם ראשי ישיבות, כי כתוב עליהם 'מראשי ישיבת'...)

איני נכנס לעצם העובדה, האם מתוקף מעמדו בישיבה יש לכנותו כ'מראשי' או 'ר"מ', אלא אני בא לומר שהמקור שהבאת אינו מקור. עבד ד' (שיחה) 22:04, 6 בינואר 2025 (IST)תגובה

כוכב ניטור!

כוכב המנטרים
שאפו על הניטור... 😉 אפר (שיחה) 20:35, 20 בינואר 2025 (IST)תגובה
מצטרף המגהה (שיחה) 20:41, 20 בינואר 2025 (IST)תגובה
מצטרף
Yehuda_Fishשיחה • כ"א בטבת ה'תשפ"ה • 22:29, 20 בינואר 2025 (IST)תגובה

ערך מקורות

לפי כל המקורות שצירפתי לערך ערוצי התקשרות השונים כאן 11,עיתון הארץ ערוץ 14, ערוץ 7, כולם תומכים בחשיבותו של הרב הנ"ל, מה חסר בניסוח הערך אשמח להכוונה המגהה (שיחה) 23:26, 28 בינואר 2025 (IST)תגובה

הוספה ל"ערכים חדשים מבית המכלול"

ראשית תודה על העברת הערך 'רבי נתן צבי קניג' למרחב הערכים, יש לי עוד כמה טיוטות לכאו' כבר מוכנות שנמצאים בהמתנה כבר זמן רב, ואני מבין שריבוי המשימות מקשה להגיע לכולם,

בכל אופן - אינני מכיר את הקריטריונים, אבל אם זה מתאים - אבקש להוסיף את הערכים החדשים רבי נתן צבי קניג ורבי אפרים קרקובסקי, לרשימה של ה'ערכים החדשים מבית המכלול'. תודה רבה - נוטע (שיחה) 12:53, 29 בינואר 2025 (IST)תגובה

אבישי אשל

- הועבר לדף שיחה:אבישי אשל#אבישי אשל

עריכה בדף של הרב כהנא

מה זה אומר "לא בהקשר תורני", אפשר לקבל הסבר בבקשה?נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 14:46, 10 באפריל 2025 (IDT)תגובה

@שמש מרפא נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 14:47, 10 באפריל 2025 (IDT)תגובה
כיוון שנשוא הערך ידוע בעיקר כפוליטיקאי, אין צורך בתואר בהקשר זה. המשך הדיון צריך להתקיים בדף השיחה המיועד לכך. שמש מרפא (שיחה) 13:59, 11 באפריל 2025 (IDT)תגובה
@שמש מרפא, מה זה השטות הזאת? ואם הרב עובדיה יוסף יוזכר בהקשר לא תורני [כפי שהוא מוזכר פעמים רבות], אז גם הוא יהיה "עובדיה יוסף"?
ואגב, מזמן נפתח דיון בדף השיחה של הערך, ואתה מוזמן להשתתף בו. נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 14:08, 11 באפריל 2025 (IDT)תגובה
לא קראת או לא הבנת את דברי, אבל זה בסדר. שמש מרפא (שיחה) 18:15, 11 באפריל 2025 (IDT)תגובה
@שמש מרפא
אז אני אשמח שתסביר למה כן התכוונת.
[אתה יכול להגיב בדפ"ש של הערך] נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 20:59, 17 באפריל 2025 (IDT)תגובה

בנושא זכויות יוצרים

ראה דף שיחה @אלינדב, אבל אני שואל כאן, @למאי נ"מ אמר שאתה מטפל במקרים כאלו
האם יש דרך לוודא אם מישהו העתיק טיוטה שלי לוויקפדיה? האם זה חוקי? והאם יש מה לעשות?
אשמח אם תענה לי
תודה רפול ברלינר (שיחה) 13:33, 11 באפריל 2025 (IDT)תגובה

טופל. שמש מרפא (שיחה) 13:58, 11 באפריל 2025 (IDT)תגובה
לא, אני יצרתי טיוטה, ולפני ההעברה היא יובאה מוויקפדיה בצלמה כדמותה, על ידי @יהודה פיש.
השאלה היא אם מישהו העתיק ממני וייבא בשמו, זה הייתה הבעייה שלי.
היה דיון בדף שיחה של @אלינדב, ראה שם, אם תוכל לעזור לי בזה, תודה רפול ברלינר (שיחה) 14:11, 11 באפריל 2025 (IDT)תגובה
ממש כמו שכתבת. מישהו העתיק ממך וייבא בשמו. שמש מרפא (שיחה) 18:17, 11 באפריל 2025 (IDT)תגובה
רק מוחה ש @יהודה פיש אין לו ויקיפדיה כך שלא כדאי למהר ולהאשים אותו (הוא ייבא) אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ ט"ז בניסן ה'תשפ"ה ~ 22:55, 13 באפריל 2025 (IDT)תגובה
אני יודע שזה לא @יהודה פיש. אבל ראיתי שלא ניתן קרדיט, להפך, ניתן קרדיט למישהו אחר מוויקפדיה.
השאלה אם זה טופל. רפול ברלינר (שיחה) 10:55, 14 באפריל 2025 (IDT)תגובה
זה טופל בוויקיפדיה. כל התוכן הוסר מהדף וכרגע יש שם תבנית {{הפרת זכויות יוצרים}}. למאי נ"משיחה • ט"ז בניסן ה'תשפ"ה 19:55, 14 באפריל 2025 (IDT)תגובה
תודה רפול ברלינר (שיחה) 19:59, 17 באפריל 2025 (IDT)תגובה
השאלה היא אם יש אפשרות לקבל קרדיט על הערך כאן במכלול בגרסאות קודמות, או לא
בכל אופן, תודה על העזרה רפול ברלינר (שיחה) 20:02, 17 באפריל 2025 (IDT)תגובה

מינצנברג

קשר ישיר. ושני ספרים מצוטטים בפרק שהוספתי מלבד מאמר דעה בישראל היום. וחבל שהצנזורה של הויקיפדיה בעברית הגיע גם לכאן. האנציקלופדיסט (שיחה) 09:32, 27 באפריל 2025 (IDT)תגובה

חבל שאתה בוחר להשתמש במונחים כמו "צנזורה" במקום להתמקד בטענות ענייניות. המשך הדיון צריך להיות בדף השיחה של הערך. שמש מרפא (שיחה) 06:12, 28 באפריל 2025 (IDT)תגובה

בקשת הרשאה לייבוא

איך מבקשים הרשאת ייבוא מויקיפדיה העברית? (לא הצלחתי להבין כיצד עושים את זה כאן) וכמה זמן לוקח עד שמקבלים תשובה, שלילית/חיובית? --חיים הלוי (שיחה) 14:58, 8 במאי 2025 (IDT)תגובה

מזל טוב!

אני לא מאמין שאני הראשון לברך!
מ ז ל ט ו ב ! על עלותך לכס המפעילות, יה"ר שתאריך ימים על ממלכתך לתועלת כולנו ותצעיד את המכלול קדימה! למאי נ"משיחה • י"א באייר ה'תשפ"ה 13:03, 9 במאי 2025 (IDT)תגובה

גם אני מצטרף, עלה והצלח בכל משלח ידיך, ברכות עד בלי די. חד גדיא (שיחה) 13:23, 9 במאי 2025 (IDT)תגובה
🎂 🍻 מזל טוב! חילך למכלולייתא! ממישיחה - בס"ד • י"א באייר ה'תשפ"ה 14:07, 9 במאי 2025 (IDT)תגובה
גא"מ, ברכות על המינוי (שהיה צריך להיות מזמן), בהצלחה! רבה בתפקיד החדש מראש צורים (שיחה) 22:19, 17 במאי 2025 (IDT)תגובה
מצטרף לברכות, מאחל הצלחה. תעשה מה שתוכל כדי לשפר בכל דרך, גם בהקלת הביורוקרטיה. רפול ברלינר (שיחה) 20:13, 19 במאי 2025 (IDT)תגובה
עכשיו שמתי לב (בעקבות ביצוע בקשתי, יישר כח!). ברכותיי, ובהצלחה רבה! ולפלא שרק עכשיו. איש הישראלי (שיחה) 23:14, 26 במאי 2025 (IDT)תגובה
טוב מאוחר מכולם, משתתף בברכות, ב"ה שיש לנו מפעיל איכותי כזה. איךשיחה • כ"ח באייר ה'תשפ"ה, למנינם: 23:49, 26 במאי 2025 (IDT)תגובה
🎉🎉🎉🎉 Yehuda_Fishשיחה • כ"ט באייר ה'תשפ"ה • 00:22, 27 במאי 2025 (IDT)תגובה
תודה לכולם. שמש מרפא (שיחה) 21:52, 17 במאי 2025 (IDT)תגובה

כוכב לחרוץ!

כוכב החריצות
כשאנחנו ישנים בארה"ב עובדים!!! You are hardworking!!! חד גדיא (שיחה) 00:39, 12 במאי 2025 (IDT)תגובה

תבנית:ערכים חדשים

אשמח אם תוסיף לשם את הערך הרב שמואל משה קרמר. קרני חיטין (שיחה) 10:54, 3 ביוני 2025 (IDT)תגובה

בקשר למחיקה זו

בקשר לעריכה זו, התוכן משתנה פעם בעשרים שנה, 2 זה משקף גם על איזה סימנים נבחנים, זה אומר מה החומר החשוב בנושא, 3 בפן האישי עבדתי על זה הרבה זמן Yehuda_Fishשיחה • ט' בסיוון ה'תשפ"ה • 23:53, 4 ביוני 2025 (IDT)תגובה

אני לא חושב שערך שעוסק בסמיכה לאורך הדורות הוא המקום לפירוט כזה על תוכנית הלימודים של מבחני הרבנות הראשית. להבא נא לפתוח את הדיון במקום המתאים - דף השיחה של הערך.שמש מרפא (שיחה) 03:32, 6 ביוני 2025 (IDT)תגובה

כוכב אספקלריה!

כוכב אספקלריה
על העריכה בערך אילון מאסק. חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 15:05, 24 ביוני 2025 (IDT)תגובה

בערך אמוראי בבל.

בעז"ה כרגע אני משכתב את הערך. אשמח לדעת - מה אמור להיכלל בערך? כרגע אין ערך נפרד על יהדות בבל בתקופת האמוראים וכן לא על כל דור בנפרד, כך שיש המון מידע שלא נמצא שום מקום. האם יש טעם לפרט בערך אמוראי בבל על ההיררכיה שהייתה בבבל בקרב היהודים אז? שינויים מדיינים? וכדו'. אשמח לתשובה. חד מבתראישיחה - אולי תעזור? • י"ב בתמוז ה'תשפ"ה למניין הכופרים: 22:16, 7 ביולי 2025 (IDT)תגובה

אשמח למענה, למען אוכל להמשיך לערוך את הערך. חד מבתראישיחה - אולי תעזור? • י"ג בתמוז ה'תשפ"ה למניין הכופרים: 23:12, 8 ביולי 2025 (IDT)תגובה
כל מה שנוגע לאמוראי בבל, מבנה הישיבות, וכו'. אין צורך לכתוב פסקה לכל אמורא ואין צורך במה שלא קשור ישירות לאמוראים. שמש מרפא (שיחה) 23:47, 8 ביולי 2025 (IDT)תגובה
תודה רבה! נראה לי שלצורך זה פשוט אתבסס על עידן התלמוד של הרב הרפנס. אשמח אם תוכל לערוך בזמן שאתה פנוי (?) (מש:חד מבתראי/אמוראי בבל) חד מבתראישיחה - אולי תעזור? • י"ד בתמוז ה'תשפ"ה למניין הכופרים: 21:59, 9 ביולי 2025 (IDT)תגובה

ערך חדש

אם אפשר להוסיף את הערך רב עיליש לרשימת הערכים החדשים. תודה רבה. חד גדיא (שיחה) 15:33, 11 ביולי 2025 (IDT)תגובה

מעניין אותי לדעת

בקשר לעריכה זו, ההצבעה הזאת שלך נערכה בדיוק שבוע לאחר פתיחת ההצבעה. ההצבעה נפתחה בשעה 01:52 שבוע לפני הצבעתך. שאלתי, האם ההצבעה שלך נספרת? למאי נ"משיחה • ב' באב ה'תשפ"ה 12:51, 27 ביולי 2025 (IDT)תגובה

סליחה על ההתערבות, אבל תסתכל בארכיון ותראה שלא. חד גדיא (שיחה) 12:56, 27 ביולי 2025 (IDT)תגובה
איפה בארכיון? תוכל לתת קישור? למאי נ"משיחה • ב' באב ה'תשפ"ה 12:57, 27 ביולי 2025 (IDT)תגובה
כאן. בהצלחה. חד גדיא (שיחה) 13:01, 27 ביולי 2025 (IDT)תגובה

ציר הזמן של בינה מלאכותית

בשלמא לאחינו התועים הכותבים בוויקי, ניחא, שלשיטתם אין כוח עליון (עפ"ל), וא"כ חייבים לומר שהגולם היה מצליח לזוז בגלל אי אילו בינות וכימקלים למיניהם, אבל באינציקלופדיה חרדית? ממתי הגולם קשור לבינה מלאכותית? אולי גם עגל הזהב זז בגלל בינה מלאכותית? חד גדיא (שיחה) א' באייר ה'תשפ"ו 23:03, 29 ביולי 2025 (IDT)תגובה

סליחה על ההתערבות, אבל ושאר הדברים באותו קטע? אף אחד לא חושב שזה AI. הכוונה לאינטלגנציה מלאכותית כללית - גוף ביולוגי או שלא שלא נולד מאבא ואמא (או רק מאמא...) אלא נוצר ע"י אדם או משהו דומה. והגולם בהחלט היה כזה. חד מבתראישיחה - אולי תעזור? • ה' באב ה'תשפ"ה ולמניין הכופרים: 23:09, 29 ביולי 2025 (IDT)תגובה
אז תכתוב גם את עגל הזהב. חד גדיא (שיחה) א' באייר ה'תשפ"ו 23:10, 29 ביולי 2025 (IDT)תגובה
אה"נ.
חד מבתראישיחה - אולי תעזור? • ה' באב ה'תשפ"ה ולמניין הכופרים: 23:12, 29 ביולי 2025 (IDT)תגובה

לייק לכוכב!

כוכב לייק
משהו זז סוף סוף! לחיים! (בבית מרזח שכנציב) חד מבתראישיחה - אולי תעזור? • י"ב באב ה'תשפ"ה ולמניין הכופרים: 14:41, 6 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
תודה על הערך. שמש מרפא (שיחה) 00:11, 24 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

עזרה

הערך מש:חד מבתראי/אמוראי בבל מתקרב לסיומו, ומכיוון שהוא בערך בגודל של 4 ערכים רגילים הוא עתיד להיתקע במרחב טיוטה לאורך ימים ושנים. שמח לעזרה והכוונה כדי שזה לא יקרה, וכן להכוונה מה להרחיב בסוף הערך ועד כמה להתעסק בישיבות בבל באופן כללי. (יצויין שהערך הזה לא משנה איך הוא יראה עדיף עשרת מונים על פני הנוכחי) חד מבתראישיחה - אולי תעזור? • ט"ז באב ה'תשפ"ה ולמניין הכופרים: 15:24, 10 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

יפה מאד. צריך לשים לב שלא יהיו כפילויות עם אמוראים וישיבות בבל בזמן התלמוד. אולי @ספרא יוכל לעזור. שמש מרפא (שיחה) 13:32, 14 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
הערך אמוראים הוא כללי, כך שכן כתוב בו בקצרה חלק מהמידע, וישיבות בבל - זה גישה אחת בסך הכולל. חד מבתראישיחה - אולי תעזור? • כ' באב ה'תשפ"ה ולמניין הכופרים: 13:54, 14 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

אלפי שמשות

גלקסיה לוליינית

אלפי שמשות זורחות למנטר הלוליין... על ההשקעה הרבה בערך טבילה (יהדות). פרפרת (שיחה) 15:13, 22 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

נוצר תאנה יאכל פריה. לקח זמן אבל ההשבחה שווה את ההמתנה. תודה על הערך המושקע. שמש מרפא (שיחה) 00:12, 24 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

קבר דן בן יעקב

אשמח אם הערך יוכנס לתבנית:ערכים חדשים. שר האלפים (שיחה) 20:48, 9 בספטמבר 2025 (IDT).תגובה

על גבול הקצרמר, המעמיק (שיחה) 21:17, 9 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה
המעמיק, הרחבתי את הערך. שר האלפים (שיחה) 23:21, 10 בספטמבר 2025 (IDT).תגובה
שמש מרפא תודה רבה!. שר האלפים (שיחה) 12:45, 11 בספטמבר 2025 (IDT).תגובה

ערכים חדשים

א. אשמח אם תוסיף לערכים החדשים את הערכים תוספות הרא"ש, תוספות רבינו פרץ, הלכות קטנות (שו"ת), ורבי טודרוס מגירונה.

ב. בנוגע לערך באר הגולה שהעברת ממרחב הערכים אשמח לדעת במה אוכל להשתפר, תודה י"ד (שיחה) 17:29, 10 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה

ערך חדש

אשמח אם הערך רבי יצחק בן שמואל הספרדי יוכנס לתבנית:ערכים חדשים, תודה שר האלפים (שיחה) 20:06, 18 בספטמבר 2025 (IDT).תגובה

תודה על הערך היפה. הוא כעת קצר למדי ולא משקף את כלל המקורות. תשלח לי מייל ואשלח לך חלק מהם במייל חוזר. שמש מרפא (שיחה) 02:46, 21 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה
תודה רבה! על החומר ששלחת לי, הרחבתי משמעותית את הערך על בסיס זה. שר האלפים (שיחה) 20:18, 25 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה

השתנו הכללים?

שמש ומראש צורים, בקשר לעריכתכם האחרונה בדף תב:ערכים חדשים, הערכים האחרונים שצורפו, אינם קצרמרים? המעמיק (שיחה) 01:36, 28 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה

לא. שמש מרפא (שיחה) 01:43, 28 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה
החל מכמה בתים יוצא מכלל קצרמר? המעמיק (שיחה) 01:44, 28 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה
ככלל אצבע 5000, אבל הכל לפי העניין. שמש מרפא (שיחה) 01:46, 28 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה
כנראה שהרבה זמן לא הייתי פה... תודה בכל זאת. המעמיק (שיחה) 01:56, 28 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה

ערך חדש

אשמח אף תוסיף את רבי משה מרגנשבורג לערכים החדשים (ולפחות אל תעביר לטיוטה) על החתום ליש ~ שיחה ~ אולי תעזור? ט"ז בתשרי ה'תשפ"ו 11:09, 8 באוקטובר 2025 (IDT)תגובה

וכנ"ל לדפים רב חנניא הכהן מנהר פקוד ורב מרי הכהן מנהר פקוד על החתום ליש ~ שיחה ~ אולי תעזור? ט"ז בתשרי ה'תשפ"ו 12:36, 8 באוקטובר 2025 (IDT)תגובה
אגב, למה תוספות הרא"ש ותוספות רבינו פרץ לא בערכים החדשים? על החתום ליש ~ שיחה ~ אולי תעזור? ט"ז בתשרי ה'תשפ"ו 14:02, 8 באוקטובר 2025 (IDT)תגובה

בקשה

אין לי מושג אם זה הטרדה או לא, אבל באתי לבקש ממך, אני כעת יוצא לחופשה (מכלולאית) עד ביה"ז ניסן, עם קפיצות פה ושם. אני מבקש בכל לשון של בקשה, עברתי על הערך (בעז"ה לעתיד) המביא בתרא, ולא מצאתי פגם בכלל, תעשה לי טובה, ותעביר את הערך שנוצר לפני חצי שנה, וערכתי אותו עשרות פעמים, ולענ"ד הוא מוכן. תשתדל להעביר אותו למרחב הראשי. א גוטע זמן. חד גדיא (שיחה) 15:56, 22 באוקטובר 2025 (IDT)תגובה

כנ"ל על הערך המכלול:מיזמים/פרקי הש"ס/האשה נקנית ליש ~ שיחה 17:57, 22 באוקטובר 2025 (IDT)תגובה
בעז"ה. רשמתי לפניי. שמש מרפא (שיחה) 02:20, 23 באוקטובר 2025 (IDT)תגובה
אני רואה שלא העברת את הערך, אני חוזר ומבקש אם אפשר להפסיק עם הבירוקרטיה המעצבנת הזו, בזמנו העלתי דיון לחסום יצירת ערכים במרחב הראשי, והתנגדו לזה מכיוון שזה יעביר אנשים לערוך בויקיפדיה, אז במחילה מכבודכם, הבירוקרטיה בלהעביר את הערכים גורמת לי הרבה יותר חשק להפסיק לערוך, מאשר מלחסום יצירת ערכים במרחב הראשי, אם תעביר לי את הערך עד חנוכה אני אשתדל בל"נ לכתוב את כל פרקי גיטין, קידושין, ב"ק ב"מ וב"ב, עד סוף השנה. חד גדיא (שיחה) 21:06, 15 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
גא"מ בשם חמש הטיוטות האומללות שלי שמחכות לטיפולם של המנטרים (פעם התפלאתי איך זה שהשיטה קדמונית לא יצא לאור מאות שנים, היום אני מבין שזה לא כל כך מופקע, כנראה המחבר האלמוני פשוט יצר אותו בטיוטה :) ליש ~ שיחה 01:15, 2 בדצמבר 2025 (IST)תגובה
@חד גדיא, שווא לכם אוכלי לחם העצבים. אין פה עניין בירוקרטי גרידא אלא צורך בעירכה לפני העברה. אם אין אני לי מי לי.
@ליש, כנ"ל, הטיוטות דורשות עריכה ברמות משתנות. גם לס"ת שלך יבוא המזל בסוף. שמש מרפא (שיחה) 14:11, 3 בדצמבר 2025 (IST)תגובה
טוב בסדר, לא באתי ח"ו בעצבים אלא סתם להאיר מה המצב חד גדיא (שיחה) 23:18, 4 בדצמבר 2025 (IST)תגובה
@שמש מרפא הערך הנ"ל עבר עריכות מאסיביות בשבוע האחרון, אולי תוכל רק להציץ ולראות, ואם לדעתך הוא מוכן להעביר אותו, בבקשה... חד גדיאשיחהמתי יעבור? 02:03, 22 בדצמבר 2025 (IST)תגובה

כוכב לבלתי נראה!

כוכב בלתי נראה
איזו הפשלת שרוולים! מדהים!
למאי נ"משיחה • י"ג בחשוון ה'תשפ"ו 21:08, 3 בנובמבר 2025 (IST)תגובה

ערכים חדשים

שלום לך, אינני מעוניין להטריד, אבל אשמח אם תוסיף את 2 הערכים שכתבתי - רבי בנימין ציילברגר ורבי ישראל ליבוביץ לעמוד הראשי. בדקתי בערכי האישים האחרים שם, וכנחתום המעיד על עיסתו דומני שעיסתי יפה משל האחרים. בתקווה שעיסתי לא תחמיץ עד אז. (מסתמא ידוע לך מה היתה שיחתו האחרונה של המשגיח דמיר...) המשגיח דמיר (שיחה) 19:58, 2 בדצמבר 2025 (IST)תגובה

דגל התורה (כתב עת)

בקשר לעריכה זו, למעשה לא נתתי את השם הזה כי יצא לאור כתב עת תורני נוסף בוורשה בשם הזה בעריכת רבי מנדל כשר. אולי עדיף ליצור פירושונים? מראש צורים (שיחה) 05:26, 3 בדצמבר 2025 (IST)תגובה

ערכים חדשים

רבי שמש, מספר ערכים חדשים:

א. הדור הרביעי לאמוראי בבל

ב. כלי מילה

ג. רבי ישראל ליבוביץ

ייש"כ. ליש ~ שיחה 14:15, 3 בדצמבר 2025 (IST)תגובה

ועוד ב':
א. אסופי
ב. איסור חלוצה לכהן (זה נקרא קצרמר?) ליש ~ שיחה 15:50, 3 בדצמבר 2025 (IST)תגובה
וגם איסור גרושה לכהן שסו"ס זכה לעבור למרחב! ליש ~ שיחה 14:26, 4 בדצמבר 2025 (IST)תגובה
רב שמואל גאון - לא קצרמר שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 12:27, 25 בדצמבר 2025 (IST)תגובה
דורות הראשונים שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 14:07, 25 בדצמבר 2025 (IST)תגובה
רבי מיכל דוד רוזובסקי ע"פ הכללים שכתבת לעיל לא קצרמר שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! ח' בטבת ה'תשפ"ו 03:01, 28 בדצמבר 2025 (IST)תגובה
ספק ספיקא של ר' יהודה (נ.ב. ערך מאוד יפה, שאפו) שבלי הלקטשיחה • ח' בשבט ה'תשפ"ו 22:22, 25 בינואר 2026 (IST)תגובה

תבנית:ערכים חדשים

בקשר לעריכה זו, א"א שניהם? מראש צורים (שיחה) 01:08, 28 בדצמבר 2025 (IST)תגובה

בקשר לעריכתך האחרונה

בעריכה האחרונה שלך בדף מרכז חסידי ויז'ניץ כתבת קבוצה בת מאה משפחות, לדעתי זה לא נכון להגדיר אותם כקבוצה, הם לא פתחו קהילה עצמאית אלא כל אחד פנה לדרכו, חלקם הגיעו לחצר האח, חלקם לחסידות דז'יקוב חלקם לברסלב וכדו', לדעתי המילה קבוצה מיותרת ואפשר פשוט לכתוב שמאה חסידים עזבו את החסידות יצמח פורקניהשיחה • י' בטבת ה'תשפ"ו • 16:00, 30 בדצמבר 2025 (IST)תגובה

תלמוד ירושלמי

בקשר לעריכה זו, אם הינך רוצה גם את התלמוד הנ"ל, דע לך שגם הערך הזה ינטש לדאבון ליבי, שכן אני לא יעשה את זה, וב' כל מיזם פרקי הש"ס ילך לאבדון, (שגם ככה הוא לא מי יודע מה). חד גדיאשיחהמתי יעבור? 19:37, 1 בינואר 2026 (IST)תגובה

ובכלל מה פתאום נזכרת? ראיתי את הערך אלו נערות וכל הזבחים והמביא קמא וזה לא היה קיים, אז למה כאן כן? ובכלל, למה אני היחיד שצריך לשגע אותכם על הערך? למה נראה לך שאני יערוך עוד ערכים במיזם אחרי הסיפור הזה?? כמה אפשר לסחוב אותו? עד שהערך הושלם פתאום אתה מגיע ומחליט שצריך גם תלמוד ירושלמי? (ואז שום מנטר לא יעביר אותו וד"ל,) כמה סחבת אפשר על ערך אחד, משום מה זה נראה כאכיפה סלקטיבית ובררנית. אני יודע שלא תגיב, שכן כך נראה מדף השיחה שלך, אבל אשמח אם @אפר @עמוס חדד ו@איכא דאמרי יראו את מה שכתבתי, ויטפלו בנידון. חד גדיאשיחהמתי יעבור? 19:44, 1 בינואר 2026 (IST)תגובה
@חד גדיא ממה שערכתי את את הערך, שמתי לב שמלבד הניסוח (שטופל +-) יש גם בערך הרבה מקורות שגויים או חסרים, לתשומ"ל שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! י"ב בטבת ה'תשפ"ו 19:49, 1 בינואר 2026 (IST)תגובה
איזה? חד גדיאשיחהמתי יעבור? 20:01, 1 בינואר 2026 (IST)תגובה
לגופו של ענין - אינני מבין את הצורך בהוספת פסקת הירושלמי. ובטוח אני שהמיזם יתקע עשרות מונים... עמוס חדד (שיחה) 20:19, 1 בינואר 2026 (IST)תגובה
@חד גדיא היקר, איני יודע על סמך מה החלטת שהערך יתקע בגלל הפסקה החסרה הזאת. זו אכן בעיה רוחבית שהערתי עליה כבר ולא כאן המקום לדון על זה. בכל אופן לצערי הרב אני חושב שהערך עדיין לא בשל. אני מבין את התיסכול שלך, אבל אנחנו כאן כדי לעזור לך. אני מציע שנעבוד ביחד על הערך וכך הערכים הבעל"ט 'יסעו' יותר חלק. אמשיך את הדיון במקום המיועד לכך. שמש מרפא (שיחה) 20:25, 1 בינואר 2026 (IST)תגובה
תעבור על כל הערך קטע קטע, שים לב שלכל קטע יהיה כתוב במדויק באיזה דף נמצאת הסוגיא, יש כמה קטעים בהם זה חסר, ושאני ערכתי את הערך נתקלתי גם בכמה מקורות שגויים שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! י"ג בטבת ה'תשפ"ו 20:47, 1 בינואר 2026 (IST)תגובה
@שמש מרפא @שבלי הלקט, אני מתנצל אם היה נשמע שאני תוקפני מידי, זה היה "בעידנא דריתחא" (כל פעם שאני חוזר לביקור אני רואה דבר ראשון את הערך שלי). אבל אני אשמח לדעת מה חסר בערך, כי אני כבר מחכה שהוא יעבור. חד גדיאשיחהמתי יעבור? 21:25, 1 בינואר 2026 (IST)תגובה
אני לא רואה שאתה תוקפני מדי, אבל תמיד כדאי לדעת מה שאמר פעם אדם חכם בשם גאון הירדן

אם אתה מוצא את עצמך מקליד בדפי שיחה בזעם, כנראה שאתה רעב למשהו. זה הזמן לסגור את המחשב. לפתוח גמרא. ללמוד סוגיה בעיון. רק לאחר שהשבעת את רעבונך, תחזור לכתוב

שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! י"ג בטבת ה'תשפ"ו 21:28, 1 בינואר 2026 (IST) תגובה


אני מכיר את המימרא הזאת, אבל אילולי מה שכתבתי לא היה קורה כלום והערך אפילו לא היה עולה לדיון. חד גדיאשיחהמתי יעבור? 21:35, 1 בינואר 2026 (IST)תגובה

מדליית כסף עבורך!

אינספור תודות על העברת הערך למרחב! לחיים! (בהזדמנות זאת אבקש מחילה אם הטרדתי/הפרעתי, ואדרבה אני מעריך יותר שלמרות זאת המשכת לסייע.) חד גדיאשיחה 18:34, 10 בינואר 2026 (IST)תגובה
וברשותך שאלה, האם כדאי להמשיך לכתוב ערכים בפרקי הש"ס או להניח זו למומחים ממני? אשמח לביקורת. חד גדיאשיחה 18:58, 10 בינואר 2026 (IST)תגובה

הוספה בתבנית

אשמח שתוסיף את הערך רבי משה זאב פרידמן לרשימת הערכים החדשים. המלקטשיחה • כ"ז באדר ה'תשפ"ו 11:45 (IDT) 11:45, 16 במרץ 2026 (IST)תגובה

העברה לוויקיפדיה

שלום אני עורך בעיקר בוויקיפדיה, האם אוכל להעביר את הערך שיצרת כלי ראשון וכלי שני לשם? לייבעל (שיחה) 22:48, 30 במרץ 2026 (IDT)תגובה

העלאת ערך

שלום וברכה ראיתי שקיימת טיוטה לערך טיוטה:הרב נחום רוזנבלט שאני רוצה שהוא ייכנס ואני חושב שהוא ראש ישיבה ממש מוכר בעולם התורה אשמח לדעת אם יש בעיה בערך ולתקן או סיבה אחרת בגללה הוא לא נכנס לרשימת הערכים תודה הצדיק של העיירה (שיחה) 22:51, 6 באפריל 2026 (IDT)תגובה

בערך חסרים מקורות. בנוסף, ישנן בעיות ניסוח רבות. שמש מרפא (שיחה) 13:55, 9 באפריל 2026 (IDT)תגובה
איזה מקורות חסר? להביא עוד אתרים ומקומות בהם הוא מוזכר? אשמח שתכוון אותי תודה הצדיק של העיירה (שיחה) 14:23, 9 באפריל 2026 (IDT)תגובה
אתה יכול להסתכל בכל הערכים הקשורים כמו גרודנא ישיבת מאירת שמועה הפלג הירושלמי ועוד ולראות שהוא מוזכר כראש ישיבה וכמנהיג קהילה צריך להוסיף עוד? הצדיק של העיירה (שיחה) 15:15, 9 באפריל 2026 (IDT)תגובה
איזה סוג מקורות להביא? עוד אתרים בהם הוא מוזכר? מה חסר? רה''י דפומפדיתא (שיחה) 20:03, 9 באפריל 2026 (IDT)תגובה
המכלול:מקורות. שמש מרפא (שיחה) 21:34, 9 באפריל 2026 (IDT)תגובה
הסתכלתי בהרבה ראשי ישיבות ואין אצליהם מקורות אין הרבה מה להביא הוא מוזכר בהרבה אתרים אבל זה די חוזר על עצמו להביא עוד? רה''י דפומפדיתא (שיחה) 22:50, 9 באפריל 2026 (IDT)תגובה
@רה''י דפומפדיתא צודק עיינתי עכשיו בערך הרב ישראל לנדא ואין שם מקורות יותר ממה שכתוב פה אשמח להבין האם יש עוד מקום להוסיף או לתקן תודה הצדיק של העיירה (שיחה) 00:11, 10 באפריל 2026 (IDT)תגובה
הוספתי מעט לערך טיוטה:הרב נחום רוזנבלט אשמח אם תוכל לעבור עליו ואם הוא טוב להעלות אותו תודה הצדיק של העיירה (שיחה) 00:28, 12 באפריל 2026 (IDT)תגובה

רבי זאב וולף טננבוים

נא להוסיף לתבנית, תודה שבלי הלקטסוד שיח • כ"ח בניסן ה'תשפ"ו • ולמניינם: 18:19, 15 באפריל 2026 (IDT)תגובה

מוזיקה יהודית

בקשר לעריכה זו, השארת שם תקלה, חד גדיאשיחה 19:43, 16 באפריל 2026 (IDT)תגובה