אולסטייט

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אולסטייט
Allstate
Allstate, שנת 1952
Allstate, שנת 1952
מאפיינים כלליים
יצרן קייזר-פרייזר
שנות ייצור 19521954
יחידות שיוצרו 2,363
הרכבה ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
סיווג מכונית משפחתית גדולה
אורך 4,521 מ"מ
רוחב 1,778 מ"מ
בסיס גלגלים 2,540 מ"מ
מפרט טכני
מנוע
הילוכים
  • תמסורת ידנית - 3 מהירויות
  • תמסורת ידנית - 3 מהירויות + אוברדרייב (אופציונלי)
  • תמסורת ידנית - 4 מהירויות
מהירות מרבית
  • 124 קמ"ש (דגם דה-לוקס, מנוע 2.2 ליטר המשודך לתיבת הילוכים ידנית - 3 מהירויות)
  • 125 קמ"ש (דגם דה-לוקס, מנוע 2.2 ליטר המשודך לתיבת הילוכים ידנית - 4 מהירויות)
"אולסטייט", שנת 1952

אולסטייטאנגלית: Allstate) היא מכונית משפחתית גדולה מתוצרת יצרנית הרכב האמריקאית קייזר-פרייזר (באנגלית: Kaiser-Frazer) אשר יוצרה בין השנים 19521954 בארצות הברית.[1][2]

בין השנים 19521953 דגמי "אולסטייט" הוצאו למכירה על ידי רשת "Sears" (אנ') באמצעות אולסטייט (מותג רכב).[3]

"אולסטייט"

[4]

  • דגמי "אולסטייט" היו גרסה משופרת של דגמי הנרי ג'יי.
  • את רעיון השיווק הגה הנרי ג'יי קייזר שראה את רשת הקמעונאות "Sears" (אנ') כאמצעי שיווק המוני (רשת "Sears" הייתה עד שנות ה-80 של המאה העשרים רשת הקמעונאות הגדולה ביותר ב-ארצות הברית).
  • יצור הדגם התחיל ב-20 בנובמבר 1951.
  • 2 דלתות - בתצורת קופה (של דגמים המיוצרים משנות ה-70), בשנות ה-50 הדגם הוגדר כמכונית משפחתית גדולה קומפקטית.
  • מנוע קדמי.
  • סוג הנעה: הנעה אחורית.
  • מנוע בנזין.
  • בניגוד ל-"הנרי ג'יי" המוקדמות שנבנו ללא מכסה תא מטען פנימי (כדי להפחית עלויות), דגמי "אולסטייט" הגיעו עם מכסה תא מטען פנימי.
  • ריפוד פנימי: וניל או עור.

תאוצות

  • תאוצה בין 0–100 קמ"ש היא 21.7 שניות (דגם בסיסי, מנוע 2.2 ליטר המשודך לתיבת הילוכים ידנית - 3 מהירויות).
  • תאוצה בין 0–100 קמ"ש היא 21.2 שניות (דגם בסיסי, מנוע 2.2 ליטר המשודך לתיבת הילוכים ידנית - 4 מהירויות).
  • תאוצה בין 0–100 קמ"ש היא 21.0 שניות (דגם דה-לוקס, מנוע 2.2 ליטר המשודך לתיבת הילוכים ידנית - 3 מהירויות).
  • תאוצה בין 0–100 קמ"ש היא 21.2 שניות (דגם דה-לוקס, מנוע 2.2 ליטר המשודך לתיבת הילוכים ידנית - 4 מהירויות).

סדרות

  • סדרה 4.
  • סדרה 6.

סדרה 4

  • דגם 110 בסיסי - מחיר היחידה עמד על 1,395 דולר (שנת 1952, ארצות הברית), 1,528 דולר (שנת 1953, ארצות הברית).
  • דגם 111 - מחיר היחידה עמד על 1,486 דולר (שנת 1952, ארצות הברית)
  • דגם 113 דה-לוקס - מחיר היחידה עמד על 1,539 דולר (שנת 1952, ארצות הברית), 1,589 דולר (שנת 1953, ארצות הברית).

סדרה 6

  • דגם בסיסי - מחיר היחידה עמד על 1,594 דולר (שנת 1952, ארצות הברית).
  • דגם 115 "דה-לוקס" - מחיר היחידה עמד על 1,693 דולר (שנת 1952, ארצות הברית), 1,785 דולר (שנת 1953, ארצות הברית).

ראו גם

קישורים חיצוניים

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא אולסטייט בוויקישיתוף

הערות שוליים

  1. ^ "קייזר-פרייזר" - היסטוריה ateupwithmotor.com/model-histories/kaiser-frazer
  2. ^ "אולסטייט" auto.howstuffworks.com/1952-1953-allstate1
  3. ^ "אולסטייט" הוצאו למכירה על ידי רשת "Sears" chicagokenny.com/the-allstate-automobile-sold-by-sears
  4. ^ "אולסטייט" שנת 1952 - מפרט automobile-catalog.com/make/allstate/allstate/a-230/1952
Logo hamichlol 3.png
הערך באדיבות ויקיפדיה העברית, קרדיט,
רשימת התורמים
רישיון cc-by-sa 3.0