ש"י עגנון הוא בהחלט מסופרי ההשכלה, עם כל הארס, והחזון איש התנגד ללמוד את ספרותו.
תמהני אם אכן ראוי לפלפל ולסלסל כל כך על כל אות ותג שבאיזה קשקוש של האך גברא.
אשמח לשמוע חו"ד הרמה.
לא ניתן לעריכה
חלק מתכני אתר זה מקורם בוויקיפדיה העברית. דף שמצויין בסופו ו/או בתחילת הגרסאות הקודמות שלו כי מקורו בוויקיפדיה העברית, הטקסט בדף מוגש באדיבות ויקיפדיה העברית בכפוף לרישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 3.0. (ניתן לעיין שם בדף המקורי, וברשימת התורמים).
תכנים אחרים שנוצרו באתר זה ומתפרסמים בו בלא שמצויין עליהם במפורש אחרת - כל הזכויות עליהם שמורות למכון חכמת התורה (בע"מ, חל"צ), המכון מעניק רשות לשימוש אישי (לא מסחרי ולא ציבורי) בתכנים אלו. יתכן וישנם תנאים נוספים, ראה הבהרה משפטית.
ש"י עגנון הוא בהחלט מסופרי ההשכלה, עם כל הארס, והחזון איש התנגד ללמוד את ספרותו.
תמהני אם אכן ראוי לפלפל ולסלסל כל כך על כל אות ותג שבאיזה קשקוש של האך גברא.
אשמח לשמוע חו"ד הרמה.
בעניין זה ורבים כמותו צריך ליצור תבנית כמו של מהדורת נוער משהו שאומר "התוכן ערך זה נחשב פסול בהשקפה חרדית " ובזה להסתפק. עדיין המכלול אמור להביא ידע נקי ברמה מסויימת ואם נסיר את כל מה שבן תורה לא אמור לקרוא אפשר להעתיק אינציקלופדיה לבית ישראל מינוס..
התוכן לא פסול, אלא פשוט הכמות העצומה של הידע שיש בכל נושאי ה'תרבות' והספורט, נותן חשיבות למראית עין. אז צריך לחשוב מה אין סיכוי שיעניין קורא חרדי כלשהו - ולקצץ, ובנוסף, להשקיע במיזם כתיבת בתי הכנסת כמשקל נגד.