לדלג לתוכן

שיחת משתמש:מוטי

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
תגובה אחרונה: לפני 12 ימים מאת מוטי בנושא שינויים אחרונים

מוטי ענה על ההודעה האחרונה בדף שיחתו בתאריך 5/4/2026 בשעה 19:44:38.


חסימה לעריכה בערך...

למה חסמת אותי? למה כתבת מידע שגוי? תעיין במקורות בעצמך!

אם אתה לא רוצה עומס מלל, תשאיר לפחות את שלושת המקורות הראשונים(הברית, אר’’י, ופדר’’א). כן, הגעתי לזה כמעט לבד, בס’’ד, אבל רבנים שלי (מקובלים) ראו את החומר והסכימו עליו!

למה ככה לשלול רק כי אתה לא מכיר!

אם תרצה, אני יכול לשלוח לך את החומר האורגינל,

ואם צריך, נפתח על זה ערך בפני עצמו! (כך ראוי).

גם הייתי הוגן, והבאתי את הדעה החולקת, (מהר’’ל), אני לא קונספירטור, רק תורה מעניינת אותי!

אני מנסה להעשיר לכם ערכים ואתם לא נותנים!

אשמח לשיח מכבד והוגן. ז’וז’ו. (שיחה | תרומות) לא חתם ב־12:52, 2 במרץ 2025 (IST) 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

@ז’וז’ו.
בהסתמך על הציטוטים שהבאת, אני לא רואה שמאחד מהם (למעט ספר הברית, אחזיר תיכף) מוכח כפי שהסברת, וגם אם לטענתך רבותיך הסכימו איתך, זה עדיין לא עונה לצורך במקורות קיימים לכתוב במכלול. מעבר לזה כפי שמוסבר בהודעה ששלח מקוה בדף שיחתך הדרך להוסיף תכנים במכלול היא לא התעקשות על ההוספה שוב ושוב אלא שימוש בדף השיחה של הערך ו/או פניה ישירה לעורכים, ההתעקשות על החזרת העריכה היא סיבה לחסימה כללית לפי כללי המכלול, אבל כיוון שלא נראה שבאת להשחית בכללות הסתפקתי בחסימה רק מהדף הזה.
ללא קשר, אם בכוונתך לתרום עוד במכלול, אשמח אם תבקש את שינוי שם המשתמש שלך לשם ללא תווים מהסוג שהוא כולל כעת, זה מקשה על התקשורת איתך, במיוחד שהגרש בו אתה משתמש הוא לא זה הזמין במקלדות סטנדרטיות. המקום להגיש בקשה הוא בהמכלול:בקשות לשינוי שם משתמש. מוטי ~ שיחה • ב' באדר ה'תשפ"ה • 13:16, 2 במרץ 2025 (IST)תגובה
נכון שספר הברית הוא הכי ברור לנושא שלי, אבל אני חושב שגם ה’ליקוטי תורה’ לאר’’י ז’’ל דיי חד משמעי. (מדבר על אוניות שעושות ’עיקוף’ בים.
ייקח לי עוד זמן ללמוד את החוקיות של ’המכלול’ ואיך הדברים עובדים (והאמת שאין לי גם הרבה זמן להשקיע בלמידה הזו)
יכול להיות שבאמת אעשה בדף שלי ערך על נושא ’רוח צפונית’. ה’ יעזור - ומקסימום, אתם כבר תכוונו אותי.. ז’וז’ו. (שיחה) 20:49, 9 במרץ 2025 (IST)תגובה
בכל זאת, היתה כאן תחושה של זלזול בערך לא מוכר, (לכתוב על המקורות התורניים הרבים שהבאתי ’’תוכן שגוי’’?!) ו/או מלחמת קרדיטים - לכן התעקשתי. ז’וז’ו. (שיחה) 20:53, 9 במרץ 2025 (IST)תגובה
לא זוכר הרגע מה היה כתוב בליקוטי תורה. בגדול, לא מספיק משהו שברורה לך הפרשנות שלו, אלא צריך מקור מפורש או מישהו אחר שיצטט את אותו כמקור. לגבי התקציר אני חושב שבדקתי חלקית והיה נראה לי שיש שם אי דיוק משמעותי. בכ"א, אם אין לך כוונה להכניס את התוכן במתכונת הקודמת ובהתאם למה שכתבתי, אשמח להסיר את החסימה גם מהערך הזה (למרות שלכאורה עדיף שתכתוב בדף נפרד). מוטי ~ שיחה • י' באדר ה'תשפ"ה • 20:59, 9 במרץ 2025 (IST)תגובה
בדף זה, ובנושא זה, אסתפק במה שהכנסת ולא אכניס יותר.
(כי הכנסת את העיקר - והמקור העיקרי הזה, שופך אור על שאר המקורות)
אינני יודע עד כמה הפלטפורמה פה היא ’בית מדרש’ לדיון מעמיק בנושא.
יש לי את כל המקורות והחומר מתוייק, אשמח לשלוח למי שמעוניין.
(אעיז ואומר, כי יש גם תמונות וסירטונים בנושא (מקורם ב’אתר אילה פלאי עולם).
אשמח שתסיר את החסימה.
בערך זה ישנם נושאים מרתקים אחרים, נוספים, שאפשר להטמיע.
נעשה את הכל מתוך דיון כאן.
ייש’’כ ז’וז’ו. (שיחה) 09:56, 10 במרץ 2025 (IST)תגובה
הוספתי. מוטי ~ שיחה • ב' באדר ה'תשפ"ה • 13:35, 2 במרץ 2025 (IST)תגובה
@ז’וז’ו. הייתי ממליץ לך ליצור את הערך המדובר במרחב המשתמש שלך, שם להרחיב ולעשות הכל, וכשזה יהיה מוכן תבקש להחליף את זה בערך הקיים. למאי נ"משיחה • ב' באדר ה'תשפ"ה 16:41, 2 במרץ 2025 (IST)תגובה

requiresES6

הסרתי את התלות לגאדג'ט Summarieslist, שלא אמור לדרוש אותה ומופעל כברירת מחדל, ולאחר מכן ראיתי שאתה הוא שהוסיף את התלות במיוחד:הבדלים/2892725. מה הייתה הסיבה לכך? נריה - 💬 - 21:22, 5 במרץ 2025 (IST)תגובה

היה נראה לי שבפועל זה כן נצרך, אולי בסקריפטים אחרים שאולי משתמשים בתחביר יותר מתקדם. למעשה אם זה באמת לא נצרך אז מצוין, שמח לראותך פעיל בתחום. מוטי ~ שיחה • ו' באדר ה'תשפ"ה • 22:13, 5 במרץ 2025 (IST)תגובה
פחות פעיל, יותר פוגש במקרה. נריה - 💬 - 22:36, 5 במרץ 2025 (IST)תגובה
גם טוב. אין לנו הרבה משתמשים שפוגשים את ההודעה שציטטת בתקציר קריצה. מוטי ~ שיחה • ו' באדר ה'תשפ"ה • 22:40, 5 במרץ 2025 (IST)תגובה

השנים החסרות

קח את ההסבר באופן הפשטני ביותר. פשוטו של מקרא אינו כמו מדרשו, ובמקרה הזה הוא מתאים יותר לעמדה המדעית. בסדר? יוסי (שיחה) 13:08, 11 במרץ 2025 (IST)תגובה

אנסה למצוא נוסח יותר פשטני. מוטי ~ שיחה • י"א באדר ה'תשפ"ה • 18:24, 11 במרץ 2025 (IST)תגובה

שלמה זנד

בקשר לעריכה זו, א. לא אהבתי את המלל שהוספת. ב. בנוגע להערתך, הסר כחכמתך. מוקיר רבנן (שיחה) 08:16, 12 במרץ 2025 (IST)תגובה

בקשר לא' קיצצתי חלק, להשאיר את כל ההסרה לא עולה יפה עם ציטוטים של הביקורת בהמשך. בקשר לב' אתה חושב אחרת או שאתה מעדיף להשאיר לי (אני העדפתי לסמוך על חכמתך)? מוטי ~ שיחה • י"ב באדר ה'תשפ"ה • 15:00, 12 במרץ 2025 (IST)תגובה
ככה זה כששני אנשים חכמים עורכים יחד :) הניסוח הנוכחי פחות צורם לי, בקשר לקישו"J לא ידעתי להתמקד בקישור מסוים (כולם חסומים לי בכו"כ). מוקיר רבנן (שיחה) 15:12, 12 במרץ 2025 (IST)תגובה
בקישו"ח התכוונתי להסיר על סמך הקשר וכותרת. מוטי ~ שיחה • י"ב באדר ה'תשפ"ה • 15:18, 12 במרץ 2025 (IST)תגובה

עץ אופקי

מה זה עץ אופקי? עבד ד' (שיחה) 22:37, 18 במרץ 2025 (IST)תגובה

ראה תבנית:עץ משפחת סולובייצ'יק. מוטי ~ שיחה • י"ט באדר ה'תשפ"ה • 10:46, 19 במרץ 2025 (IST)תגובה
לדעתי הרבה פחות ברור עבד ד' (שיחה) 11:33, 19 במרץ 2025 (IST)תגובה
יכול להיות. אבל לאידך, עץ שלא נכנס במסך (ובמיוחד למי שמשתמש בווקטור 22 לא ברוחב מלא), ממש לא מוצלח. מוטי ~ שיחה • י"ט באדר ה'תשפ"ה • 11:34, 19 במרץ 2025 (IST)תגובה

ייבוא ערך אבו חמזה

אתה נוהג לייבא ערכים שמתקיימת לגביהם דיון חשיבות בוקיפדיה? מנחם הירשזון - שיחה 11:30, 19 במרץ 2025 (IST)תגובה

לא עקרוני, לפי העניין והעניין הציבורי. מוטי ~ שיחה • י"ט באדר ה'תשפ"ה • 11:32, 19 במרץ 2025 (IST)תגובה
מנחם הירשזון - שיחה 11:42, 19 במרץ 2025 (IST)תגובה
סליחה, טעות בפסקה. מוטי ~ שיחה • י"ט באדר ה'תשפ"ה • 14:49, 19 במרץ 2025 (IST)תגובה

ממשק בקשות עזרה

יש סיכוי שתטפל בזה בזמנך הפנוי (יש?!?) יש לי כבר הסכמות בדלפק הייעוץ ורק צריך את "המכה בפטיש" ממישיחה - בס"ד • כ"א באדר ה'תשפ"ה 22:18, 20 במרץ 2025 (IST)תגובה

לא ברור לי מה צריך לעשות. עקרונית, המקום הנכון לדיונים הוא במכ:אד, דלפק הייעוץ הוא כשמו ייעוץ לא קבלת החלטות. מוטי ~ שיחה • כ"א באדר ה'תשפ"ה • 11:12, 21 במרץ 2025 (IST)תגובה

טעות בתמונה של ארדואן בעמוד הראשי

התמונה מציגה בטעות את רונן בר נוטע (שיחה) 17:23, 24 במרץ 2025 (IST)תגובה

@נוטע:Done טופל. תודה על ההערה. מוטי ~ שיחה • כ"ד באדר ה'תשפ"ה • 17:40, 24 במרץ 2025 (IST)תגובה

חיפוש

האם יש מקום בו אפשר לחפש את כל התבניות שיצרתי/כל הקטגוריות שיצרתי/כל ההפניות שיצרתי וכדו'? עבד ד' (שיחה) 12:46, 25 במרץ 2025 (IST)תגובה

@עבד ד' כזה? מוקיר רבנן (שיחה) 12:49, 25 במרץ 2025 (IST)תגובה
@מוקיר רבנן כן, רק חיפוש לקטגוריות בלבד וכדו'. עבד ד' (שיחה) 12:55, 25 במרץ 2025 (IST)תגובה
שחק עם הגדרות המסנן, לקטגוריות אתה בוחר בפרמטר "מרחב שם" את האופציה "קטגוריה". מוקיר רבנן (שיחה) 12:58, 25 במרץ 2025 (IST)תגובה
להפניה זה נמצא ב"תגיות": "הפניה חדשה". איכא דאמרי (שיחה) 13:01, 25 במרץ 2025 (IST)תגובה
כמו שכבר כתבו. כדי להציג רק תבניות שיצרת, סמן את האופציה של דפים חדשים בלבד (או משהו ברעיון). מוטי ~ שיחה • כ"ה באדר ה'תשפ"ה • 13:18, 25 במרץ 2025 (IST)תגובה

כוכב אספקלריה!

כוכב אספקלריה
גם בעריכת אספקלריה אתה יעיל במיוחד! ממישיחה - בס"ד • כ"ו באדר ה'תשפ"ה 21:42, 25 במרץ 2025 (IST)תגובה
תודה! מוטי ~ שיחה • כ"ו באדר ה'תשפ"ה • 11:07, 26 במרץ 2025 (IST)תגובה

לתת לך תודות?

מוטי, אחרי שכמה פעמים התפקעתי מעצבים כשדף ההתראות שלי היה מלא בתודות, אז חשבתי עליך איך בודאי אתה סובל... אז עכשיו ברצינות, מפריע לך שאני מסמן לך תודה? (בטח הוספת סקירפט שיסיר לך את זה מההתראות, ואם כבר, יש איזשהו סקריפט שאני יוכל לפתוח מצב קריאה של קוד מקור (ולא עריכה)כמו שאני מחוץ למכלול?) ממישיחה - בס"ד • כ"ז באדר ה'תשפ"ה 22:29, 26 במרץ 2025 (IST)תגובה

לא מפריע לא מספימים אותי בתודות (זה כנראה רק פידבק לחדשים;)), אגב אם אתה רוצה אתה יכול לשנות בהעדפות ← הודעות שלא תקבל התראות על תודות. לשאלתך השניה, כרגע לא מצאתי הגדרה כזו, אם אמצא אעדכן. מוטי ~ שיחה • כ"ז באדר ה'תשפ"ה • 13:02, 27 במרץ 2025 (IST)תגובה
פעם אחרונה תודה ממישיחה - בס"ד • כ"ז באדר ה'תשפ"ה 14:42, 27 במרץ 2025 (IST)תגובה

עריכה יהודית

לדעתי הניסוח הזה הוא אגרסיבי מדי למכלול אם אתה חושב אחרת תבטל אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ א' בניסן ה'תשפ"ה ~ 19:02, 30 במרץ 2025 (IDT)תגובה

ביטלתי כבר, אם ממש מפריע לך אתה יכול לבטל אותי. מוטי ~ שיחה • ב' בניסן ה'תשפ"ה • 23:05, 30 במרץ 2025 (IDT)תגובה
@אלינדב, לא רואה בעיה. אפר (שיחה) 02:22, 31 במרץ 2025 (IDT)תגובה
לא, זה לא אני להתחיל לכתוב לבטל ושוב לכתוב רק הסברתי את עצמי אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ ב' בניסן ה'תשפ"ה ~ 09:23, 31 במרץ 2025 (IDT)תגובה
אגב לגבי הקטגוריה הריקה יצרתי אותו בגלל שהוא הופיע בתבנית אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ ב' בניסן ה'תשפ"ה ~ 12:02, 31 במרץ 2025 (IDT)תגובה
הבנתי, זו לא הייתה נזיפה. רק הערה להבא שעדיף לא ליצור מאשר ליצור לא מסודר. מוטי ~ שיחה • ב' בניסן ה'תשפ"ה • 12:06, 31 במרץ 2025 (IDT)תגובה

העברת דפי טיוטה

אולי תמצא קצת זמן בין הנקיונות של פסח, להעביר דפי טיוטה למרחב הערכים, העסק שם תקוע, זה יעודד המשך יצירה, בתודה מראש על כל פועלך (אפילו אחד ליום גם יעזור 😉). Yehuda_Fishשיחה • ב' בניסן ה'תשפ"ה • 13:57, 31 במרץ 2025 (IDT)תגובה

אחד ליום זה המון קריצה. אני משער שהיקף הפעילות שלי אמור לפחות בהדרגה לקראת הפסח ונראה לי פחות סביר שאגיע לזה. מוטי ~ שיחה • ב' בניסן ה'תשפ"ה • 19:34, 31 במרץ 2025 (IDT)תגובה

כמה שאלות.

מוטי בתור אחד עם יכולת ומבין עניין אני נאלץ להפנות את שאלותי אליך באישי (בציבורי אין כמעט תגובות), אם אתה רוצה להפסיק את המצב הזה, יש בפניך שתי אפשרויות 1.. להגיד לי. 2. להפסיק להיות עם יכולת/מבין עניין 1. יש דרך לתייג רק בדוקי עריכות, פשוט שם מרוכזים האלה עם הידע האמיתי (לא רק שם, כי אני לא שם קריצה)
2. למה לא חוסמים עורכים חדשים ליציצרת ערכים, היום נאלצתי להגיד לשני עורכים שהערכים שלהם לא תקינים, והנטרים עדיין לא הגיעו לזה! או שתוסיפו מנטרים או שתחסמו עורכים חדשים (או שתמנו אותי למנטר קריצה) ממישיחה - בס"ד • ד' בניסן ה'תשפ"ה 22:35, 1 באפריל 2025 (IDT)תגובה

1. כן. {{בדוקי עריכות אוטומטית}}. אם כי לא בטוח כמה מבדוקי העריכות הוסיפו את עצמם לתבנית. 2. באופן תיאורתי אפשר לעשות את זה, כמדומני שהיה דיון באולם הדיונים לפני תקופה האם לאסור על יצירת ערכים במרחב. נריה - 💬 - 22:39, 1 באפריל 2025 (IDT)תגובה
@נריה קודם כל לא ביקשת את רשות בעל הבית, אחרת אני יכלל בגדר "אורח מכניס אורח" אבל התבנית הזאת והתבנית של בז"ה לא מתעדכנים אוטמטית? גם אתה מגיב כאן יותר מהר מבציבורי ממישיחה - בס"ד • ד' בניסן ה'תשפ"ה 22:41, 1 באפריל 2025 (IDT)תגובה
לא. ואין קשר :). נריה - 💬 - 22:49, 1 באפריל 2025 (IDT)תגובה
@אתה ומוטי לא יכולים לדאוג לזה? ולמה אין קשר? ואם זה לא אוטמטי אז אני מכניס את עצמי לשם:) ממישיחה - בס"ד • ד' בניסן ה'תשפ"ה 22:51, 1 באפריל 2025 (IDT)תגובה
זכות הצבעה יש לך, מוזמן להוסיף את עצמך. אין לי רעיון לדרך טובה לעשות עדכונים אוטומטיים לזה, לפחות לא כזו "זולה". ה"אין קשר" מופנה למהירות התגובה – במקרה נתקלתי בשינויים אחרונים ועניתי. גם אם השאלה הייתה בדלפק הייעוץ, הייתי עונה באותה מהירות. נריה - 💬 - 22:56, 1 באפריל 2025 (IDT)תגובה
תבנית בז"ה מתעדכנת מפעם לפעם כי זה נחוץ, כל שאר תבניות התיוג כמו {{ממ}}, {{מפ}}, {{מנטרים}}, {{בת}} ו{{בעא}} המשתמשים הרלוונטיים מכניסים את שמם בתבניות ואין חובה להיכלל, להיפך, יש משתמשים בעלי הרשאות שלא מעונינים בתיוג ולכן שמם לא מופיע בתבנית. ממי, נא להכיר את התבנית {{התערבות}}. למאי נ"משיחה • ד' בניסן ה'תשפ"ה 23:06, 1 באפריל 2025 (IDT)תגובה
@למאי נ"מ למה ממ לא חייבים להכלל? לא פייר שרק מוטי עונה תמיד. ואיך זה שכולכם עונים פה פי 3 יותר מהר מאשר בדי? תעשו מנוי גם שם! ותודה על ההיכרות, יש סיכוי שמישהו עושה למצוא ידים ורגליים או לפחות משהו בסגנון ב"ה עם קישורים לדפים רלוונטים? אני עכשיו באמצע הלמידה וההפיכה ממשתמש חדש למנוסה (יש לי 800 עריכות), ואין ממש הדרכה בקטע הזה ממישיחה - בס"ד • ד' בניסן ה'תשפ"ה 13:53, 2 באפריל 2025 (IDT)תגובה
כפי שהסברתי, אין חובה להיכלל בשום תבנית תיוג. התבנית {{התערבות}} לא הייתי מגדיר כ"דף רלוונטי"... פשוט רציתי להראות שלא נורא אם מתערבים בדף שיחה של מישהו אחר. למאי נ"משיחה • ד' בניסן ה'תשפ"ה 13:56, 2 באפריל 2025 (IDT)תגובה
תודה, בכל אופן יש דברים שאני לא יודע, בעיקר כללי התנהגות. אז יש סיכוי לדף כזה? איסתרק בחופשה. וגם אם לא אם יש לך הערות עלי אני מתחנן שתשלח לי- כי באמת אין לי מושג איפה אני טועה ממישיחה - בס"ד • ד' בניסן ה'תשפ"ה 13:59, 2 באפריל 2025 (IDT)תגובה
מכ:כה. למאי נ"משיחה • ד' בניסן ה'תשפ"ה 14:00, 2 באפריל 2025 (IDT)תגובה
1. אין דרך, כי כמות בדוקי העריכות היא מעבר לסף התיוג המקסימלי לעריכה (60). 3. היה לי תכנון להפעיל בוט קבוע לעדכון התבנית של בז"ה, בינתיים זה עוד לא מומש. 4. בינתיים ההתנהגות שלך סבירה, עדיין לא מצאתי עילת חסימה קריצה. מוטי ~ שיחה • ה' בניסן ה'תשפ"ה • 21:47, 2 באפריל 2025 (IDT)תגובה
אתה מחפש? בררר היסטריה (למרות שכן יש לי שני חסרונות: 1. אני עוקב אחרי ההתראות שלי. 2. יש לי דעה על כל דבר. 3. אני חייב לומר את המילה האחרונה, מה שגורם לכל דף שיחה שאני נוגע בו להיות ארוך באופן מפלצתי) ממישיחה - בס"ד • ה' בניסן ה'תשפ"ה 13:22, 3 באפריל 2025 (IDT)תגובה

מחיקת ערך על צ'אט הגזרה

אשמח לדדעת מדוע מחקת את הערך, האם לדעתך אין בו מידע רלוונטי בכלל וזה לא ראוי לערך, או שהכתיבה שלו לא מספקת וניתן לתקן אותו, פשוט חבל לי עליו עבדתי עליו קצת [מודה שאין לי הרבה נסיון בכתיבת ערכי ויקי]. אברהם a (שיחה) 19:15, 2 באפריל 2025 (IDT)תגובה

לפי היכרותי עם המכלול זה לא מסוג הדברים שיש עליהם ערך. הסיבה הראשונית היא שאין ממש דרך לאמת את הנתונים בו, הסיבה השנייה שזה דבר יחיסת שולי בהשוואה לכלי תקשורת ועיתונים רשמיים. @אברהם a. מוטי ~ שיחה • ה' בניסן ה'תשפ"ה • 21:43, 2 באפריל 2025 (IDT)תגובה

עם הסיבה הראשונית אני מסכים, אלא אם כן יהיה מתישהו כתבות על זה באתרי חדשות, אבל זו עדיין לא סיבה שלא יהיה ערך זו סיבה שצריך למצוא דרך איך למצוא לו מקורות, לגבי הסיבה השניה להיכרותי בחודשים האחרונים עם העולם הזה שהולך ומתפתח של הצ'אטים בציבור החרדי כבר כיום רבים מהציבור החרדי [בעיקר צעירים] מתעדכנים בחדשות באמצעות קבוצות צ'אט וברור לי שהם הורידו בהרבה את הכניסות לאתרים החרדיים לקבוצה המדוברת לבד יש כבר מעל 10kמחוברים ויש עוד קבוצות, אני רק יביא כדוגמא את הערך הבא קו הסקופים שלדעתי זה הרבה יותר שולי מאשר 10k שמתעדכנים באופן קבוע דרך צ'אט הגזרה, לשיקולך, בכל אופן תודה על ההתייחסות אברהם a (שיחה | תרומות) לא חתם ב־22:05, 2 באפריל 2025 (IDT) 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

לגבי המקורות, תלוי יש כבר היום תבנית כזו להצבה בערכים ללא מקורות, אני חושב שבתחום כזה שהוא עדיין לא ממש נפוץ בציבור (אולי בפלח הספציפי של בני הישיבות) זה ממש נחוץ. לגבי הסיבה השנייה, גם בהנחה שהם הורידו את הכניסות לאתרים עדיין אני חושב שזה רחוק, לגבי קו הסקופים אני ממש לא משוכנע שזה ערך שאמור להיות. אם תרצה אשחזר את הדף ואעביר אותו למרחב המשתמש שלך (כשאהיה זמין), אבל אפשר להעריך שאין כמעט סיכוי שהוא יעבור בתקופה הקרובה למרחב הערכים. מוטי ~ שיחה • ה' בניסן ה'תשפ"ה • 22:13, 2 באפריל 2025 (IDT)תגובה

חוזר על עצמו

בערך כתמית אריאל הזכרת פעמיים את הנושא של החלפת השם בצורה מוגזמת🥴

תמשיך בעבודת הקודש שלך רובוט!!!

דכג (שיחה) 23:40, 9 באפריל 2025 (IDT)תגובה

בנושא זכויות יוצרים

@אלינדב תייג אותך בדף השיחה שלו, אבל שואל כאן
האם יש דרך לוודא אם מישהו העתיק טיוטה שלי לוויקפדיה? האם זה חוקי? האם יש מה לעשות בנידון?
אשמח אם תענה לי
תודה רפול ברלינר (שיחה) 02:48, 10 באפריל 2025 (IDT)תגובה

דגל או סמל?

לפי מה מחליטים האם להוסיף בתבנית מידע תבנית דגל או תבנית סמל (אני מדבר בעיקר על ערכי אישים) אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ י"ז בניסן ה'תשפ"ה ~ 09:46, 15 באפריל 2025 (IDT)תגובה

אני חושב שההבדל לא בערך בו הן מוכללות אלא בנושא, לערים יש סמל, למדינות דגל. מוטי ~ שיחה • י"ח בניסן ה'תשפ"ה • 20:12, 15 באפריל 2025 (IDT)תגובה
כי פשוט יש להרבה ערים גם וגם אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ י"ח בניסן ה'תשפ"ה ~ 11:17, 16 באפריל 2025 (IDT)תגובה
לא יודע, צריך לבדוק מה המקובל בערכים המיובאים (כמדומה שבד"כ לא מופיעה עיר המגורים אלא המדינה). מוטי ~ שיחה • י"ח בניסן ה'תשפ"ה • 19:55, 16 באפריל 2025 (IDT)תגובה

כוכב למדריך!

כוכב המדריכים
מפליא איך שלמטרות כל מטלותיך כמפעיל תמיד יד לך זמן וסבלנות להדריך עורכים חדשים ל"ד, היום נכנסתי להגדרת משתמש ותיק קריצה שְכּוֹיֶיח! ממישיחה - בס"ד • י"ט בניסן ה'תשפ"ה 23:52, 16 באפריל 2025 (IDT)תגובה
גם אני מצטרף עזריאל3 (שיחה) 02:15, 17 באפריל 2025 (IDT)תגובה
ואני לא דוד הקדוש (שיחה) 16:23, 24 באפריל 2025 (IDT)תגובה
אני מכבד את ההצהרה שלך, אבל הייתי שמח להבין מה גורם לך להצהיר אותה. ז"א, האם יש לך ציפייה כלשהי ממני? מוטי ~ שיחה • כ"ו בניסן ה'תשפ"ה • 17:40, 24 באפריל 2025 (IDT)תגובה
אני מתנצל אם מישהו נפגע ולא חשבתי שזה יתפתח עד כדי כך, היה לי בסך הכל טרוניה קטנה על תגובה של מוטי ולך אמרתי שלא, אבל אני חוזר בי, (דרך אגב, לא יפה להשתמש במילה אוטיסט אלא צ"ל ילד מיוחד). חד גדיא (שיחה) 17:59, 24 באפריל 2025 (IDT)תגובה
זהו שרק רציתי לדעת מה הטרוניה, אם אתה מעדיף שלח לי במייל. מוטי ~ שיחה • כ"ו בניסן ה'תשפ"ה • 18:04, 24 באפריל 2025 (IDT)תגובה
אינני יודע מה המייל שלך חד גדיא (שיחה) 18:04, 24 באפריל 2025 (IDT)תגובה
מי:שליחת דואר למשתמש/מוטי, יש גם קישור בצד הדף הזה (לכל משתמש לשליחה אליו). כמובן שזה אפשרי רק אם המייל שלך רשום באתר. מוטי ~ שיחה • כ"ו בניסן ה'תשפ"ה • 18:08, 24 באפריל 2025 (IDT)תגובה

בקשה טכנית

אם אפשר בבקשה לשנות בדף בקשת יבוא ערכים, באפשרויות תגובה לבקשות, במקום 'אין מה לעדכן' 'לא קיים בויקיפדיה' Yehuda_Fishשיחה • כ"ג בניסן ה'תשפ"ה • 00:31, 21 באפריל 2025 (IDT)תגובה

נדנד לי בנושא עד לטיפול (מספיק פעם ביום). מוטי ~ שיחה • כ"ג בניסן ה'תשפ"ה • 13:32, 21 באפריל 2025 (IDT)תגובה
ממליץ לחלק כך שרק אם pageid=299472 יהיה "אין מה לעדכן", ואם pageid=17410 יהיה "לא קיים בויקיפדיה" ואחרת (למשל בקשת טיפול בערך) רטורן. נריה - 💬 - 13:44, 21 באפריל 2025 (IDT)תגובה
כוונתי שלא רק בדיקה האם מדובר בדף הבקשות ייבוא, ואם כן החלפה של אין מה לעדכן בלא קיים. נריה - 💬 - 13:45, 21 באפריל 2025 (IDT)תגובה
קריינא דאיגרתא איהו ליהוי פרוונקא קריצה. מוטי ~ שיחה • כ"ג בניסן ה'תשפ"ה • 13:48, 21 באפריל 2025 (IDT)תגובה
נו... טופל. נריה - 💬 - 22:05, 21 באפריל 2025 (IDT)תגובה
@נריה תודה רבה Yehuda_Fishשיחה • כ"ד בניסן ה'תשפ"ה • 22:24, 21 באפריל 2025 (IDT)תגובה
יש בזה קצת בעיה כי יוכל לגרום למשתמשים להבין שהם באמת מוזמנים לכתוב ערך כאשר הרבה פעמים זה בכלל לא זכאי לערך אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ד בניסן ה'תשפ"ה ~ 22:31, 21 באפריל 2025 (IDT)תגובה
יש צדק בדבריך. משאיר למוטי את ההחלטה. מוטי: הגדרתי שישתמש ב{{לא קיים}}, אם גם אתה מסכים שאין צורך מוזמן להחליף לניסוח כמו "הדף לא קיים בוויקיפדיה העברית. נריה - 💬 - 22:34, 21 באפריל 2025 (IDT)תגובה
למעשה עד היום באמת היו משתמשים בתבנית אבל לכאורה בד"כ זה באמת מיותר. אולי תוסיף אפשרות של טקסט חופשי כמו שעשית בבדיקת תמונות. מוטי ~ שיחה • כ"ד בניסן ה'תשפ"ה • 12:40, 22 באפריל 2025 (IDT)תגובה
שיניתי למלל, השאלה האם יש ניסוח יותר ידידותי. מוטי ~ שיחה • כ"ד בניסן ה'תשפ"ה • 12:45, 22 באפריל 2025 (IDT)תגובה
נראה בסדר לא מרגיש שזה נוסח מעליב / מאיים אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ה בניסן ה'תשפ"ה ~ 20:21, 22 באפריל 2025 (IDT)תגובה

העלאת תמונה

בהמשך לדלפק יעוץ (אני מעדיף לא להשתמש כעת במייל) באמצעות הבבק"ש זה עבד לי, כך שלא נורא. אבל כתוב שהתמונה חורגת מהגבול, וזה במצלמה ביתית!, ואיך אפשר לצמצם נפח מהתמונה? ממישיחה - בס"ד • כ"ד בניסן ה'תשפ"ה 11:54, 22 באפריל 2025 (IDT)תגובה

נשמע מעניין, חוץ מהעובדה שמדובר בבק"ש היו עוד הבדלים (מחשב אחר, דפדפן אחר, מצב פרטי/חלון אנונימי)? ראיתי פעם שיש אתרים שמאפשרים לבצע את זה. מוטי ~ שיחה • כ"ד בניסן ה'תשפ"ה • 12:39, 22 באפריל 2025 (IDT)תגובה
האמת שלא, אבל עכשיו ניסיתי עוד פעם במשתמש הרגיל וזה עבד, כנראה לא פעלתי נכון (או שבזמנו זה היה במצב אחר), אתרים כגון? נפח התמונה הוא 3.3 והגבול הוא 3. ממישיחה - בס"ד • כ"ד בניסן ה'תשפ"ה 13:34, 22 באפריל 2025 (IDT)תגובה
לא יודע לומר אלו אתרים, לא השתמשתי בזה אף פעם. הכוונה הייתה לחפש בגוגל משהו כמו "כיווץ תמונה", מוטי ~ שיחה • כ"ד בניסן ה'תשפ"ה • 17:15, 22 באפריל 2025 (IDT)תגובה
תודה עוד כוכב המדריכים? קריצה. אם אתה רוצה לחזות במעשה ידיך להתפאר ראה
ממישיחה - בס"ד • כ"ד בניסן ה'תשפ"ה 17:34, 22 באפריל 2025 (IDT)תגובה

מדליית כסף עבורך!

ממו ממו (שיחה) 16:59, 22 באפריל 2025 (IDT)תגובה

איך משנים דף מזרימה

איך הופכים את הדף שיחה שלי לסוג השני של הדפים, כלומר לדפים מהסוג השני שלא יהיה זרימה
דרך אגב אתה יכול להסיר מהדף שלך את התבנית חופשה מכלולאית עזריאל3 (שיחה) 23:34, 22 באפריל 2025 (IDT)תגובה

בוצע בוצע.
אני חושב לצאת בקרוב לחופשה רצינית יותר, כך שחבל על הטירחה. מוטי ~ שיחה • כ"ה בניסן ה'תשפ"ה • 12:31, 23 באפריל 2025 (IDT)תגובה

שיחת משתמש:ממי

בקשר לעריכה זו, למה להוסיף נקודותיים ממישיחה - בס"ד • כ"ה בניסן ה'תשפ"ה 19:22, 23 באפריל 2025 (IDT)תגובה

כי קישור לקטגוריה - בשונה משאר הקישו"פ - לא מוצג אלא מכליל את הדף בקטגוריה, כדי לנטרל את האפקט מקדימים סוגריים לקישור. זה רלוונטי גם לגבי קישורים לקבצים, שהוספת נקודתיים מונעת את הצגת התמונה ורק מקשרת לדף הקובץ. מוטי ~ שיחה • כ"ה בניסן ה'תשפ"ה • 19:25, 23 באפריל 2025 (IDT)תגובה
ובגלל שאף אחד לא טרח ליידע אותי את זה מופיע לך בדפ"ש תמונה (חמודה?) של שער הרחמים... ממישיחה - בס"ד • כ"ה בניסן ה'תשפ"ה 19:26, 23 באפריל 2025 (IDT)תגובה
היה נראה שזו הסיבה שהיא מוצגת, אבל לא היה ברור לי שלא רצית להציג אותה כאן כדי שאתרשם. מוטי ~ שיחה • כ"ה בניסן ה'תשפ"ה • 19:29, 23 באפריל 2025 (IDT)תגובה
אז זו לא הייתה הסיבה. (בהתחלה זה בכלל עשה את זה גודל מלא) אז אולי תדאג שיהיה דף עם כל הכללים הקטנים האלו? ממישיחה - בס"ד • כ"ה בניסן ה'תשפ"ה 19:30, 23 באפריל 2025 (IDT)תגובה
זה כבר נמצא בדף של איסתרק. מוטי ~ שיחה • כ"ה בניסן ה'תשפ"ה • 19:33, 23 באפריל 2025 (IDT)תגובה
צודק. אני יעבור על זה שוב כשאני מבין יותר.
ממישיחה - בס"ד • כ"ה בניסן ה'תשפ"ה 19:40, 23 באפריל 2025 (IDT)תגובה

כוכב מכל הלב!

כוכב הנחמדים
כל הכבוד, (אתה מבין למה). חד גדיא (שיחה) 18:31, 24 באפריל 2025 (IDT)תגובה

עריכה

איך עושים תוכן עניינים לערכים? וכן אם אני כותב ערך באיזה מיזם, מתי הוא יעלה לאוויר העולם? חד גדיא (שיחה)

סליחה על ההתערבות, אבל @חד גדיא תוכן עניינים נוצר לבד כשיש 4 כותרות בערך ראה עזרה:תוכן עניינים. כוונתך לעריכות שעשית במיזם פרקי הש"ס אז זה מה שכתוב שם בדף המיזם ”כאשר ייכתבו 50% מהפרקים של כל מסכת, יועברו פרקי המסכת למרחב הערכים” ממישיחה - בס"ד • כ"ז בניסן ה'תשפ"ה 13:04, 25 באפריל 2025 (IDT)תגובה
תבורך, אשריך וטוב לך חד גדיא (שיחה) 13:07, 25 באפריל 2025 (IDT)תגובה
”והמברך יתברך מאוצר מתנת חינם” (פתגם כוזרי עתיק) ממישיחה - בס"ד • כ"ז בניסן ה'תשפ"ה 13:08, 25 באפריל 2025 (IDT)תגובה
עיין בדף המשתמש שלי מה דעתי על ספר זה. חד גדיא (שיחה) 13:15, 25 באפריל 2025 (IDT)תגובה
לא נכון, פרק המביא גט (קמא) כן עלה למרחב אפילו שהוא הפרק היחיד במסכת חד גדיא (שיחה) 15:49, 25 באפריל 2025 (IDT)תגובה
@חד גדיא אנא קרא קא ידענא, השאלה היא על מי שהעלה אותו, לא עלי. למעשה מעלים כל פרק כשהוא מסתיים וזה בניגוד לתקנון המיזם, לא נורא. המקום לבקשות הוא מכ:הדט (ואל תצפה שזה יעבור מהר שמתי טיוטה לפני יותר משבועיים עדיין לא עלה (ואין בזה בעיות) הפניה לקח להם שבוע) ממישיחה - בס"ד • כ"ז בניסן ה'תשפ"ה 16:02, 25 באפריל 2025 (IDT)תגובה

עריכה של הבוט

מוטי הבוט שלך ערך לי את הדף משתמש שלי מתי שהייתי באמצע לערוך, ובגלל זה הלך לי העריכה לפח! חד גדיאחד גדיא (שיחה | תרומות) לא חתם ב־14:27, 25 באפריל 2025 (IDT) 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

מתנצל, פעם הבאה אתה מוזמן לדרוס את העריכה שלי. אגב, כדי לפתוח נושא חדש בדף שיחה לוחצים בראש הדף על "פסקה חדשה", זה פותח את הנושא באותה צורה של שימוש בכפתור התגובה וכך יש חתימה מלאה ותקינה. לחילופין כדי לחתום ידנית ראה חתימה. מוטי ~ שיחה • כ"ז בניסן ה'תשפ"ה • 14:29, 25 באפריל 2025 (IDT)תגובה
הבוט שלך דווקא עזר לי שהוא תיקן לי קוד קובץ שלא עבד חד גדיא (שיחה) 15:23, 25 באפריל 2025 (IDT)תגובה
@חד גדיא בסוף הודעה שנכתבה בדף שיחה), נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה, גלים), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. ולגופש"ע אולי תערוך פחות את הדף משתמש שלך בסוף תצא כמוניקריצה ממישיחה - בס"ד • כ"ז בניסן ה'תשפ"ה 15:14, 25 באפריל 2025 (IDT)תגובה
אני עושה גם וגם חד גדיא (שיחה) 15:24, 25 באפריל 2025 (IDT)תגובה
כאמור, אם מגיבים (/פותחים נושא) באמצעות לחצני התגובה/פסקה חדשה, אין צוך בחתימה (זה גם לא מפריע, כי הקוד שלהם מסתדר עם זה). מוטי ~ שיחה • כ"ט בניסן ה'תשפ"ה • 23:22, 26 באפריל 2025 (IDT)תגובה

אנחנו יכולים להכריע?

כידוע לך אני כיום מתעסק בעיקר בדורות האמוראים, ויש ויכוח גדול כמה דורות היו (רמב"ם 5/6 סה"ד 7, במכלול יש 8) יש עניין לפתוח דיון כמו מי לפסוק או שזה לא קשור אלינו? ואם זה לא בסמכותינו אז מה כן לעשות? (כמובן שבגוף הערך מובאים כל הדעות, אבל השאלה בשמות הערכים/תבנית/קטגוריות וכו') ממישיחה - בס"ד • כ"ט בניסן ה'תשפ"ה 22:58, 26 באפריל 2025 (IDT)תגובה

להכריע כמובן שהמכלול לא אמור, אם יש צורך בהחלטה על מבנה ערכים וכדו' לדעתי אפשר לקיים דיון (חשוב מאד שישתתפו בו משתמשים כמו שמש מרפא, מקוה, מוקיר רבנן). מוטי ~ שיחה • כ"ט בניסן ה'תשפ"ה • 23:23, 26 באפריל 2025 (IDT)תגובה
@מוטי פותח דיון (בדפ"ש של אמוראים). ממישיחה - בס"ד • כ"ט בניסן ה'תשפ"ה 23:34, 26 באפריל 2025 (IDT)תגובה

למה?

בקשר לעריכה זו, מה ההבדל? ממישיחה - בס"ד • ל' בניסן ה'תשפ"ה 22:17, 27 באפריל 2025 (IDT)תגובה

הבנתי, הבעיה בהזחה. ממישיחה - בס"ד • ל' בניסן ה'תשפ"ה 22:19, 27 באפריל 2025 (IDT)תגובה

כוכב השלום

כוכב השלום
אני לא מאמין, באמת אתה עוזב את המכלול? איך יהיה בלעדיך? מאמין (ש) 22:03, 28 באפריל 2025 (IDT)תגובה
גא"מ. מי יתן לנו תמורתו? (אגב, באמת נצטרך להוסיף מפעיל חדש, אבל מי ידמה לו ומי ישווה לו?) ממישיחה - בס"ד • א' באייר ה'תשפ"ה 22:06, 28 באפריל 2025 (IDT)תגובה
נחגור שק ונתפלש באפר, איך נפלו גיבורים, אם בארזים אחזה שלהבת מה יעשו אזובי הקיר, נפלה עטרת ראשינו. חד גדיא (שיחה) 23:24, 28 באפריל 2025 (IDT)תגובה

כוכב עם חתיכת לב!

כוכב המסורים
כוכב זה מוענק לך בהערכה ענקית, הוא כולל כוכב הנחמדים המעשיים העדינים והתקיפים, הוא כולל כוכבים טכניים וכוכבים מתחום הניטור והאספקלריה ולדעתי כל כוכב שיהיה יתאים.

אני חושב שאפשר לספור על יד אחת את כמות המכלולאים שתרמו למכלול כמוך, הן בתרומות לטווח קצר ולתחזוקה שותפת והן תרומות לטווח ארוך שכולנו נהנים מהם ואחרינו ימשיכו להנות מהם.

תחסר אוד מאוד במכלול אבל זה צעד חשוב ואל תוותר עליו.

מעריך מאוד מאוד אפר אפר (שיחה) 22:48, 28 באפריל 2025 (IDT)תגובה

מצטרף להכל אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ א' באייר ה'תשפ"ה ~ 23:16, 28 באפריל 2025 (IDT)תגובה

מדליית זהב עבורך!

מוטי, אתה יודע כמה כואב לנו שאתה עוזב. אפילו חשבתי על הקמת ארגון מחאה שלא תשוב לסדר היום על המעשה הזה... אבל בכל זאת, זו זכותך המלאה.

מוענק לך בזאת מדליית הזהב על כל פועלך למען המכלול. אתה היית בריח התיכון של המכלול, המפעיל בה"א הידיעה, הטכנאי והמתכנת, התומך המוביל והמכריע. השארת חותם נצחי על האתר.

איך נסתדר בלעדיך? איך? האם השמש תזרח מחר על המכלול?

שלום, חבר. נתגעגע.

למאי נ"משיחה • א' באייר ה'תשפ"ה 23:45, 28 באפריל 2025 (IDT)תגובה

כוכב למדריך!

כוכב המדריכים
על ההדרכה הרבה שקיבלתי ממך מיום הגעתי למכלול עד היום הזה (ועד בכלל), בהצלחה המעמיק (שיחה) 23:51, 28 באפריל 2025 (IDT)תגובה
מצטרף לרשימת הסופדים, אתה באמת נדיר, וללא ספק תחסר פה, "לך בכוחך זה והושעת את ישראל". מוקיר רבנן (שיחה) 08:22, 29 באפריל 2025 (IDT)תגובה
מצטרף לכולם. אין ספק שהמכלול נמצא היום במקום אחר בזכות פעילותך הברוכה בכל התחומים. תחסר לנו כמכלול ותחסר לי אישית. בהצלחה בהמשך הדרך. איכא דאמרי (שיחה) 08:39, 29 באפריל 2025 (IDT)תגובה
😢 תחסר לנו מאוד. מנחם הירשזון - שיחה 11:07, 29 באפריל 2025 (IDT)תגובה
אכן, התרומות שלך למכלול הן ללא ספור, טביעות הידים שלך מוכרות בכל תחום שרק יהיה, עוד נתגעגע רבות לימים הטובים. אוי😥. איךשיחה • א' באייר ה'תשפ"ה, למנינם: 19:21, 29 באפריל 2025 (IDT)תגובה

למה מחקת

למה מחקת את התמונה בערך אפיפיור? חד גדיא (שיחה) 23:16, 8 במאי 2025 (IDT)תגובה

כך מקובל. מקוהשיחה • י"א באייר ה'תשפ"ה 23:19 (IDT)
איפה כתוב החוק הזה? חד גדיא (שיחה) 23:25, 8 במאי 2025 (IDT)תגובה
ומקוה זה בדווקא שא"א לענות לך תגובה? חד גדיא (שיחה) 23:28, 8 במאי 2025 (IDT)תגובה
מקובל זה לא חוק, בעיני פשוט שלא אמורים להציג תמונה של ממלא מקום של אליל. א"א להגיב מקוה עם לחצן תגובה בגלל שהוא חותם רק עם תאריך עברי. מוטי ~ שיחה • י"א באייר ה'תשפ"ה • 23:34, 8 במאי 2025 (IDT)תגובה
והדלאי לאמה שזה ע"ז ממש ולא כמו הנצרות שזה שיתוף ויש שם שלוש תמונות שלו, ובערך רשימת האפיפיורים שיש שם את כל התמונות של האפיפיורים, ובערך תנו לקיסר את אשר לקיסר שיש שם תמונה של אותו האיש בעצמו!

ד"א ברוך שובך, התגעגענו אליך, היית חסר חד גדיא (שיחה) 23:42, 8 במאי 2025 (IDT)תגובה

התבנית

לא ממש הבנתי אם פרשת או לא, או שמא פרשת רק מתפקידיך השונים. יש סיכוי שתבדוק את מה שכתבתי בטיוטה:תבנית:דורות חז"ל, ויש דרך לשנות את הסדר שזה יופיע בתבנית בלי לשחק במספרים של הפרמרטרים?. ממישיחה - בס"ד • י"ג באייר ה'תשפ"ה 22:58, 10 במאי 2025 (IDT)תגובה

פרשתי לגמרי, מדי פעם אני מציץ. מהצצה חטופה נראה בסדר, חוץ מהתבנית שאתה מכליל והיא לא קיימת. מוטי ~ שיחה • י"ז באייר ה'תשפ"ה • 15:38, 15 במאי 2025 (IDT)תגובה
כלומר? הזאת של סוג שליט? איך יוצרים את התבנית? ממישיחה - בס"ד • י"ח באייר ה'תשפ"ה 21:51, 15 במאי 2025 (IDT)תגובה
אני לא זוכר כרגע מה התבנית שניסיתי לחקות. אפשר ליצור קוד פשוט (שלא מצריך תבנית נפרדת כמו בישיבה1...), או ליצור תבנית שתשתמש בתקופה ולפי זה תדע להחזיר את סוג השליט על סיס רשימה שתוכלל בה, זה קצת יותר מסובך. כעת אני חושב שלכאורה יש דורות שיצריכות מספר שליטים אא"כ יוצרים ערך נפרד לדור בבלי וארץישראלי. מוטי ~ שיחה • י"ח באייר ה'תשפ"ה • 23:56, 15 במאי 2025 (IDT)תגובה
"אפשר ליצור"- פרושו מוטי יכול ליצור, לי אין מושג מה הכוונה. (האמת שאני לא מרגיש בנוח להכריח אותך להישאר במכלול). וברור שערך נפרד! מה עלה על דעתך? (תסתכל בערך הכמעט גמור משתמש:ממי/הדור הרביעי לאמוראי בבל ותבין עד כמה זה לא רציונאלי להוסיף את ארץ ישראל, במיוחד שהם לא לגמרי חופפים (במהלך הדור הרביעי של בבל עברו גם הרביעי וגם החמישי של א"י) ממישיחה - בס"ד • י"ח באייר ה'תשפ"ה 23:59, 15 במאי 2025 (IDT)תגובה
תיקנתי, לא היה צריך להוסיף קוד אלא להסיר את השימוש בתבנית שנראה מיותר. (בהתחשב שלא חתמנו מעולם חוזה על טיפול בתבנית, אתה לא מכריח אותי). אם תוכל גם להוסיף מידע בנתוני התבנית, כדי לערוך אותם אתה נכנס למצב עריכה (קוד מקור כמובן) ולוחץ למעלה על עריכת נתוני תבנית, מניח שתסתדר עם ההמשך. מוטי ~ שיחה • י"ח באייר ה'תשפ"ה • 11:19, 16 במאי 2025 (IDT)תגובה
תודה. אם אני רוצה להחליף את הסדר של הפרמרטרים מספיק לשנות את המספרים, או שצריך להחליף את כל הסדר? ממישיחה - בס"ד • י"ח באייר ה'תשפ"ה 12:31, 16 במאי 2025 (IDT)תגובה
אני חושב שצריך לסדר בגוף התבנית, אבל לא יודע לומר בבירור. אגב, יש כעת בתבנית כפל, גם תקופה קודמת/הבאה וגם קודם/הבא. מוטי ~ שיחה • י"ח באייר ה'תשפ"ה • 12:38, 16 במאי 2025 (IDT)תגובה
אני אצטרך לעשות את זה בדרך הארוכה פשוט החלפתי מסתם פרמרטר לחיצים בכותרת. ממישיחה - בס"ד • י"ח באייר ה'תשפ"ה 12:39, 16 במאי 2025 (IDT)תגובה
אני נוטה שעדיף לשים את זה למטה (כמו ב{{תפקיד מנהיג}}) ולא בראש התבנית, אם אתה רוצה בכל זאת בראש התבנית, נסה להתבסס על {{בחירות}} לראות איך משלבים את זה למעלה. כרגע זה מציב בראש התבנית כותרת פנימית. מוטי ~ שיחה • י"ח באייר ה'תשפ"ה • 12:45, 16 במאי 2025 (IDT)תגובה
לעשות גזור-הדבק ללמטה? ממישיחה - בס"ד • י"ח באייר ה'תשפ"ה 12:48, 16 במאי 2025 (IDT)תגובה
לא, נתתי לך מ"מ ללמוד מהם. מוטי ~ שיחה • י"ח באייר ה'תשפ"ה • 12:51, 16 במאי 2025 (IDT)תגובה
אופס, אני רואה שהעתקת מתבנית פרק שאני עצבתי.. לכאורה עדיף להעתיק מתבנית בחירות, אבל אין לי עמדה מוחלטת. מוטי ~ שיחה • י"ח באייר ה'תשפ"ה • 13:05, 16 במאי 2025 (IDT)תגובה
שאפו על העיצוב ההוא! מה לעשות שהכרתי רק את תב:פרק ולא את זו של הבחירות (מעניין למה? קריצה) למעיישה העתקתי ממנהיג. ממישיחה - בס"ד • י"ח באייר ה'תשפ"ה 13:08, 16 במאי 2025 (IDT)תגובה

תבנית חדשות

ראיתי שלפעמים זה כן היה, כמו כשהיה את הרב מאזוז והרב שטיין וכמדומני גם כשהיה את הרב נויבירט עבד ד'שיחה • כ"ד באייר ה'תשפ"ה • 21:29, 21 במאי 2025 (IDT)תגובה

לפי המקובל ההפרדה הייתה רק בין רבנים (ושותו"מ) לשאינם, היה פעם מישהו שרצה להבדיל גם בין גויים ליהודים ולא הייתה הסכמה. את ההבדלה בין מחבלים לאחרים אני הוספתי. מוטי ~ שיחה • כ"ד באייר ה'תשפ"ה • 21:31, 21 במאי 2025 (IDT)תגובה
@מוטי לא הצלחתי להבין, ההבדל בין מחבל לגוי הוא יותר גדול מההבדל בין יהודי לגוי?!
ישראל אע"פ שחטא הוא בן של הקב"ה וגוי הוא כמו בעלי חיים[1], אז נכון שיש חיה טורפת ויש חיה תרבותית, אך הכיצד יתכן להבדיל ביניהם יותר מאשר בין יהודי לגוי? עבד ד'שיחה • כ"ה באייר ה'תשפ"ה • 15:00, 23 במאי 2025 (IDT)תגובה
הנושא של הבדלה בין יהודים לשאינם נידון ולא הייתה עליו הסכמה, בין מחבלים שפלים לאחרים לא נידון ומשכך הרשיתי לעצמי ליצור אותו. תוכל לפתוח דיון חדש בנושא ההבדל בין יהודים לשאינם ואולי יסכימו איתך. נ.ב. אאז"נ הובאה בדיון הקודם (שאינני יודע מקומו) טענה מדיני קבורה על החובה להבדיל בין רשע לצדיק. מוטי ~ שיחה • כ"ט באייר ה'תשפ"ה • 23:07, 26 במאי 2025 (IDT)תגובה

הערות שוליים

  1. כמובן שיש מעלה לאדם על פני בעלי חיים, אך כוונתי באופן יחסי ליהודי

מחיקה

בקשת מחיקה לקטגוריה:רבנים ארץ-ישראלים משנות הת"ר - הת"ש, ורוקנת אותו, אלא שהייתי באמצע העתקה לקטגוריה:רבנים ארץ-ישראלים משנות ה'ת"ר - ה'ת"ש. האם הלכו הקטגורים לאיבוד, או שניתן לשחזר? פלאלמוני (שיחה) 22:22, 21 במאי 2025 (IDT)תגובה

רוקנתי לשם. מוטי ~ שיחה • כ"ה באייר ה'תשפ"ה • 10:38, 23 במאי 2025 (IDT)תגובה
תודה רבה פלאלמוני (שיחה) 11:58, 23 במאי 2025 (IDT)תגובה

הפעלת הבוט

מי אחראי על הפעלת הבוט כעת? מנחם הירשזון - שיחה 11:56, 26 במאי 2025 (IDT)תגובה

אני. מוטי ~ שיחה • כ"ט באייר ה'תשפ"ה • 23:07, 26 במאי 2025 (IDT)תגובה

לא הבנתי, אתה עורך את החדשות? ואין חדשות כבר כמה חודשים? מם (שיחה) 13:23, 26 במאי 2025 (IDT)תגובה

כבר קרוב לחודש אינני עורך אותן, אם כי נראה שאחת למספר ימים מעדכנים אותן (כשיש במה). מוטי ~ שיחה • כ"ט באייר ה'תשפ"ה • 23:08, 26 במאי 2025 (IDT)תגובה
הוא מתכוון כנראה לחדשות המכלול. למאי נ"משיחה • כ"ט באייר ה'תשפ"ה 11:20, 27 במאי 2025 (IDT)תגובה
נכון... מם (שיחה) 11:21, 27 במאי 2025 (IDT)תגובה
זה כבר לא פעיל מאז החופשה הקודמת שלי. לצערי לא נמצא מתנדב להפעלה של המיזם. מוטי ~ שיחה • ז' בסיוון ה'תשפ"ה • 23:31, 2 ביוני 2025 (IDT)תגובה
אני מוכן להתנדב להפעיל את המיזם, אבל אני צריך את הכלים הדרושים לכך. למאי נ"משיחה • ז' בסיוון ה'תשפ"ה 13:47, 3 ביוני 2025 (IDT)תגובה
אתה מתכוון לשליחת ההודעה? כשהיא מוכנה מגישים בקשה במכ:במ בקשות אחרות, אפשר גם לתאם עם מפעיל בכל דרך שתרצה. מוטי ~ שיחה • ז' בסיוון ה'תשפ"ה • 14:16, 3 ביוני 2025 (IDT)תגובה
גם. אבל איך יודעים את הסטטיסטיקות האחרות? למאי נ"משיחה • ז' בסיוון ה'תשפ"ה 19:21, 3 ביוני 2025 (IDT)תגובה
אה, זה באמת קצת בעיה, את הסטטיסטיקות של הניטור אפשר לקבל לקונסולה באמצעות הסקריפט מוטי בוט/נתוני ניטור2. הסטטיסטיקות של העריכות זה סקריפט שהיה שמור מקומית ואבד, אולי אשחזר מתישהו. בכ"א לא חייבים לכתוב דווקא את המידע הזה. מוטי ~ שיחה • ח' בסיוון ה'תשפ"ה • 23:28, 3 ביוני 2025 (IDT)תגובה
על מה עוד אפשר לכתוב? אני צריך קצת הדרכה. למאי נ"משיחה • ח' בסיוון ה'תשפ"ה 10:51, 4 ביוני 2025 (IDT)תגובה
כל דבר מהפעילות במכלול. מוטי ~ שיחה • ט' בסיוון ה'תשפ"ה • 23:08, 4 ביוני 2025 (IDT)תגובה
מענין לענין, האם בוט תיקון ההפניות הכפולות עדיין פועל? למאי נ"משיחה • ט' בסיוון ה'תשפ"ה 10:28, 5 ביוני 2025 (IDT)תגובה

שלי נשבר, יש לנריה. מוטי ~ שיחה • ט' בסיוון ה'תשפ"ה • 16:03, 5 ביוני 2025 (IDT)תגובה

תגיד, פעם לאחר שהעבירו דפים והשוו אותם לוויקיפדיה - אם דף השיחה גם היא הועברה - הבוט שלך היה מוחק את דף ההפניה דקות ספורות לאחר מכן. שאלתי, האם הבוט שלך עדיין עושה את זה או שצריך להגיש בקשות מחיקה בכל פעם שמעבירים דף עם דפ"שו? למאי נ"משיחה • כ' בתמוז ה'תשפ"ה 01:02, 16 ביולי 2025 (IDT)תגובה
הבוט שלי כבר לא מבצע את זה, בין השאר משום שאין לו הרשאת מחיקה. זה לא אומר שצריך להגיש בקשת מחיקה אבל אפשר. מוטי ~ שיחה • כ' בתמוז ה'תשפ"ה • 11:03, 16 ביולי 2025 (IDT)תגובה

עזרה

איך פותרים דו-כיווניות בהערות שוליים? (דהיינו הער"ש באנגלית - מופיע המספור בצד שמאל) הנידון הוא כאן (ואם כבר אשמח שתגיד לי איך לעצב שם את הקטע של הישיבות) חד מבתראישיחה - אולי תעזור? • ו' באב ה'תשפ"ה ולמניין הכופרים: 22:25, 30 ביולי 2025 (IDT)תגובה

אם יש כמה הערות בכיווניות שונה, אפשר לתת להם קבוצה נפרדת עם כיוון משמאל לימין (ltr). אם רק הערה אחת, לא יודע. לא הבנתי מה צריך לעצב. מוטי ~ שיחה • ו' באב ה'תשפ"ה • 22:37, 30 ביולי 2025 (IDT)תגובה
יש 2 הערות באנגלית (יתכן שיהיה עוד). יש שם רשימה של 4 פסקאות שהתלבטתי אם הן צריכות להפוך לכותרות משנה, להוסיף נקודה בראשית הפסקה או אף אחת מאלה (ככה"נ הפסקאות עוד תגדלנה) חד מבתראישיחה - אולי תעזור? • ו' באב ה'תשפ"ה ולמניין הכופרים: 22:42, 30 ביולי 2025 (IDT)תגובה
אם יהיו יותר וודאי שכדאי להפריד, אולי גם 2 מספיק. לא הבנתי למה בכלל ישיבות בבל אמורות להיכנס בערך הזה, זה לא ערך על יהדות בבל. מוטי ~ שיחה • ו' באב ה'תשפ"ה • 22:54, 30 ביולי 2025 (IDT)תגובה
נחכה ליותר. (זה אמור לתאר את מהלך חייהם של אמוראי בבל, והדור ההוא התאפיין במספר רב של ישיבות מפורסמות (4 לעומת 2 בד"כ) כך שזה פרט חשו בתיאור הדור הוא. חד מבתראישיחה - אולי תעזור? • ו' באב ה'תשפ"ה ולמניין הכופרים: 22:58, 30 ביולי 2025 (IDT)תגובה

כמה שאלות

שלום וברכה. רציתי לשאול כמה שאלות מוזרות:

א. האם יש אפשרות למשתשמש לבקש חסימה לעצמו למשך זמן מסויים (ללא אפשרות לבקש להסיר את החסימה במשך זמן זה).

ב. האם יש אפשרות למשתמש לבקש חסימה לעצמו לצמיתות.

ג. האם יש אפשרות למשתמש לבקש למחוק את כל/חלק מעריכותיו במכלול.

ד. האם יש אפשרות למשתמש לבקש שחלק מעריכותיו במכלול לא יהיו רשומות על שמו.
דולה ומשקהשיחה • י"ט באב ה'תשפ"ה • 19:30, 13 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

סליחה על ההתערבות, אבל א. כן. ב. כן. ג. לא. ד. לא. חד גדיא (שיחה) 19:33, 13 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
סליחה על ההתערבות, אבל לחסימה לא צריך מפעיל, יש את זה למחוק את העריכות, מה העניין? "תמות נפשי" (בעגה המודרנית, אם אני לא טס אף אחד לא יטוס)? אם זה מפאת הבושה - וזה הסיבה לבקשה ד' - אתה יכול לפתוח ניק חדש, או לבקש מפעיל שיסתיר את מה שהיה כתוב שם. חד מבתראישיחה - אולי תעזור? • י"ט באב ה'תשפ"ה ולמניין הכופרים: 19:42, 13 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
א. אולי תסביר לי קצת על הקישור לחסימה לעריכה שהבאת לי. ב. מה בדיוק לבקש ממפעיל? לא הבנתי. דולה ומשקהשיחה • כ' באב ה'תשפ"ה • 20:02, 13 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
א. זהו סקריפט שנכתב ע"י @גאון הירדן למטרה זו, כיוון שלא השתמשתי בו אין לי מושג איך מתפעלים אותו, הוא יסביר לך. ב. התכוונתי למכ:מסתיר, שאם כוונתך לעריכה ספציפית שכבר בוטלה (ויתכן גם בדפ"ש אפי' אם זה לא בוטל) הם יוכלו לעזור. חד מבתראישיחה - אולי תעזור? • כ' באב ה'תשפ"ה ולמניין הכופרים: 20:07, 13 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
תודה רבה דולה ומשקהשיחה • כ' באב ה'תשפ"ה • 20:17, 13 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
הסקריפט מאפשר לבחור, שעד אותו הזמן שבחרת לא תוכל להתחבר לחשבון. הההפעלה מתבצעת באמצעות הוספת הסקריפט לדף הסקריפטים האישי, ואז הפעלתו בכפתור בשורה העליונה "חסימה עצמית". גאון הירדן (שיחה) 22:14, 13 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
@גאון הירדן א. האם יש לאחר הפעלת הסקריפט אפשרות של ביטול. ב. האם יש אפשרות להפעלת חסימה לצמיתות. ג. האם יש אפשרות למחוק עריכות מסויימות או את שם המשתמש מעריכות מסויימות. דולה ומשקהשיחה • כ' באב ה'תשפ"ה • 22:18, 13 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
א. רק אם תבקש בצורה עקיפה (כי לא תוכל להתחבר לחשבון) , מעורך שיש לך היכרות איתו (אחרת מניין לו שזה אתה), שהוא בעל הרשאת דפי עריכת דפי סקריפטים של משתמשים אחרים (מפעיל, מנהל ממשק), והוא יוכל להסיר את הסקריפט.
ב. מפעיל יכול לחסום לבקשת המשתמש: לצמיתות, עד זמן מסויים, ממרחבים מסויימים, או מדפים מסויימים.
ג. מפעילים עושים את זה במקרה של תוכן לא ראוי, על פי המדיניות. לא יודע אם גם לבקשת משתמש. גאון הירדן (שיחה) 22:24, 13 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
אני רואה שכבר ענו כל השאלות. רק אציין שיש אפשרות של העלמה בעת החסימה (בויקימדיה מייעדים גם למשתמשים שרוצים להיעלם (כך בזכרוני, לא מתחייב לדיוק). המשמעות של העלמה היא הסתרת שם השמתמש בכל העריכות, אבל זה לא מכסה הכל ממש. נ.ב. יעוי' יומן החסימות שלי לגבי השאלה הראשונה. מוטי ~ שיחה • כ' באב ה'תשפ"ה • 00:53, 14 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
@מוטי אם אני רוצה לעשות חסימה (לצמיתות/לזמן ממושך) ללא העלמה, ולאחר מכן אני מחליט לעשות העלמה. האם יש אפשרות לעשות זאת, או שמכיון שאהיה חסום לא יהיה לי גישה לעשות זאת [והאם אני יכול לתת מלכתחילה הרשאה למשתמש אחר (לדוגמא:בבק"ש שלי, ששש... אל תגלה) לעשות זאת בהמשך בחשבון שלי]. דולה ומשקהשיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ה • 11:05, 17 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
חסימה זה דבר שמצריך הרשאת מפעיל. העלמה מצריכה הרשאה נוספת בשם מעלים. לא יודע לומר האם טכנית אפשר להעלים משתמש אחרי שכבר חסמו אותו. וגם אציין שבסוף זו החלטה של בעל ההרשאה, לא שלך. מוטי ~ שיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ה • 11:16, 17 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
@מוטי א. דיברתי על חסימה עצמית. ב. האם יש אפשרות לעשות (על ידי מפעיל, כמובן) העלמה ללא חסימה. דולה ומשקהשיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ה • 11:19, 17 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
א. אז ממש אין קשר, חסימה עצמית היא לא חסימה מצד האתר, אלא קוד שמונע ממך את העריכה. לא (להעלמה לא מספיק מפעיל ואציין שהיא מעולם לא בוצעה במכלול). מוטי ~ שיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ה • 11:22, 17 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
אז איך כן עושים העלמה? סליחה על כל הטירחה, וממש שאפו על הסבלנות דולה ומשקהשיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ה • 11:24, 17 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
בבקשת החסימה שלך לצמיתות בקש גם העלמה. כפי שציינתי אני לא בטוח שיענו לחלק הזה. מוטי ~ שיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ה • 11:42, 17 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
אפשר להגדיר בסקריפט פרק זמן של כמה שנים. אציין גם את סקריפט 1, לטעמי הוא יותר אפקטיבי מזה של גאון (אולי זה רק אצלי..) אך פחות ידידותי בהגדרתו. מוטי ~ שיחה • כ' באב ה'תשפ"ה • 00:54, 14 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה
לצערינו הרב אתה חוסם את עצמך שוב ושוב בכי בכי שבוע אחרי שהגעתי למכלול פרשת מאיתנו, ועדין לא חזרת כמקדם. חד גדיא (שיחה) 00:56, 14 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

חדשות המכלול

חדשות המכלול
פינת העדכונים של קהילת המכלול
שנת 2026 – שבוע #34
עודכן ב־17 באוגוסט
לחתימה על מינוי לידיעון

• הופקו קבצי ZIM חדשים של המכלול, כולל גרסה עם ערכים מילוניים. הקבצים זמינים בהמכלול:להורדה. תודות לצוות הטכני של המכלול על הטיפול בנושא •


רק זה?

בקשר לעריכה זו, למה לא אם כבר - אז כבר, ולפרסם את כלל החדשות בחינת חדש ימינו כקדם? חד מבתראישיחה - אולי תעזור? • כ"ד באב ה'תשפ"ה ולמניין הכופרים: 10:51, 18 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

כי אין לי שום כוונה לחדש ימינו כקדם. ובהתאם אין לי גם את המוטיבציה להשקיע בליקוט החדשות. כבר הצעתי בעבר מספר פעמים למכלולאים אחרים לקחת את האחריות על הנושא. מוטי ~ שיחה • כ"ד באב ה'תשפ"ה • 19:43, 18 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

דרישת שלום

אם תוכל, מסור בשמי תודה ענקית לבוטך, הוא לא מפסיק להפתיע! איךשיחה • י' באלול ה'תשפ"ה, למנינם: 07:48, 3 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה

הבוט הסמיק מהמחמאה אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ ה' בחשוון ה'תשפ"ו ~ 23:15, 26 באוקטובר 2025 (IST)תגובה

הפרדה בין הערכים התורניים לערכי החולין

בקשר למה שכתבת כאן, האם עדין יש תוכנית להפריד בין הערכים התורניים לעריכ החולין? ליש ~ שיחה 23:03, 19 באוקטובר 2025 (IDT)תגובה

התוכנית לא נגנזה, אבל כמו הרבה דברים שמתמסמסים, במיוחד מה שדורש כוח אדם. מוטי ~ שיחה • כ"ח בתשרי ה'תשפ"ו • 00:16, 20 באוקטובר 2025 (IDT)תגובה

ההבדל דרמטי?

מלל חופשי אני מסכים שזה יותר מדוייק אני שואל אם זה דרמטי אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ ה' בחשוון ה'תשפ"ו ~ 23:14, 26 באוקטובר 2025 (IST)תגובה

זה הבדל בין נתונים מדוייקים (עד כמה שהנתון המקורי נכון) לנתונים פחות מדוייקים. זה לא עבירה חמורה אבל אנחנו לא מחפשים דיעבד. מוטי ~ שיחה • ה' בחשוון ה'תשפ"ו • 23:20, 26 באוקטובר 2025 (IST)תגובה

ארכוב

האם ניתן להפוך את דף השיחה שלי לזרימה? ליש ~ שיחה 15:20, 25 בנובמבר 2025 (IST)תגובה

לא. גם דפי הזרימה הקיימים לא ניתנים לעריכה. אתה לא משתמש בכלי שיחה? מוטי ~ שיחה • ה' בכסלו ה'תשפ"ו • 18:15, 25 בנובמבר 2025 (IST)תגובה

הרב דויטש

על שאלה רטורית עונים בתשובה רטורית... לילה טוב!--דולה ומשקהשיחה • י"ז בכסלו ה'תשפ"ו • 18:28, 7 בדצמבר 2025 (IST)תגובה

כיוון שאני מניח שהבנת את המסר, לא אטרח להסביר אותו. מוטי ~ שיחה • י"ז בכסלו ה'תשפ"ו • 19:15, 7 בדצמבר 2025 (IST)תגובה

פרמטר מיושן

נראה לי שזה כולל את הבא והקודם, (בוויקי הורידו את זה? זה ככה מאז העדכון שלך מוויקי שהיה פשלה בתבנית). לע"ע עצרתי עם זה. חד גדיא (שיחה) 13:51, 11 בדצמבר 2025 (IST)תגובה

בויקי הגדירו את זה למיושן כדי לבדוק לגבי איחוד עם תבנית אחרת. הרבה פעמים משתמשים בהגדרה של פרמטר כמיושן כדי לדעת כמה פעמים הוא בשימוש. מוטי ~ שיחה • כ"ב בכסלו ה'תשפ"ו • 21:16, 11 בדצמבר 2025 (IST)תגובה

עריכה בדף השיחה

יש אפשרות שלא כל פעם שמישהו יערוך את דף השיחה שלי אני יקבל התראה אלא רק מתי שהוא משאיר שם הודעה? שבלי הלקטשיחה • י' בשבט ה'תשפ"ו 22:19, 27 בינואר 2026 (IST)תגובה

ועוד שאלה: הדף הזה די גדול, למה שלא יהיה בוט שימחוק הפניות שבורות? שבלי הלקטשיחה • י' בשבט ה'תשפ"ו 23:55, 27 בינואר 2026 (IST)תגובה
א. לא חושב. ב. הוא לא מאד גדול, זה לא בוט פשוט כי בהרבה מקרים לא אמורים למחוק אלא לתקן. הפניות יכולות להישבר כשמעבירים את היעד שלהן בלי להשאיר את הכותרת הקודמת כהפניה (מה שיוצר הפניה כפולה שיש בוט לטיפול בהן). מוטי בוטשיחה09:59, 28 בינואר 2026 (IST)תגובה
ועוד שאלה מסקרנות, למה הפסיקו עם דפי הזרימה? שבלי הלקטשיחה • י"ב בשבט ה'תשפ"ו 14:19, 30 בינואר 2026 (IST)תגובה
כי ברמת הקוד מדיה ויקי הפסיקו לתחזק את זה, וגם שם היה תהליך דומה של ארכוב ונעילה. אם אתה שואל למה הפסיקו לתחזק? כי זו מערכת שלא ממש משתלבת טכנית עם מדיה ויקי, ויש היום כלים יותר פשוטים להקל על תגובות שזו המטרה המקורית. מוטי ~ שיחה • י"ד בשבט ה'תשפ"ו • 12:09, 1 בפברואר 2026 (IST)תגובה
ולמה לא ארכבו דפי שיחה של דפי משנה של משתמשים? שבלי הלקטשיחה • י"ד בשבט ה'תשפ"ו 12:11, 1 בפברואר 2026 (IST)תגובה
לא אני הרצתי את הבוט לשיחת משתמש. @נריה? מוטי ~ שיחה • י"ד בשבט ה'תשפ"ו • 12:12, 1 בפברואר 2026 (IST)תגובה
למיטב ידיעתי לא נשארו דפי זרימה כלל. אני טועה?
לגבי התראות - זו בעיה שקיימת גם במדיה ויקי, למשל כאשר משתמש משנה את שם המשתמש שלו. לא משהו שאנחנו יכולים לפתור. נריה - 💬12:14, 1 בפברואר 2026 (IST)תגובה
דפי שיחה של דפי משנה של משתמשים לא אורכבו, ראה לדוג' שמש:איסתרק/למצוא ידיים ורגליים שבלי הלקטשיחה • י"ד בשבט ה'תשפ"ו 12:16, 1 בפברואר 2026 (IST)תגובה

עוד שאלה

מה הפשט שאני לפעמים נחסם בשל עריכה בקצב גבוה? שבלי הלקטשיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ו 16:53, 8 בפברואר 2026 (IST)תגובה

דברים כפשטן, יש מגבלות על קצב פעולות, כדי למנוע ספאם. מוטי ~ שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ו • 19:35, 8 בפברואר 2026 (IST)תגובה
@אגב אתה לא נחסם, אתה רק צריך לקחת אז הפסקה וזהו. איךשיחה • כ"ג בשבט ה'תשפ"ו, למנינם: 08:31, 10 בפברואר 2026 (IST)תגובה

בקשות שלא טופלו

נמחק בכוונה? המבקר (שיחה) 14:23, 29 בינואר 2026 (IST)תגובה

אכן, אם דף הייבוא מדי גדול, הוא לא יטופל אף פעם, כל תקופה מוחקים את הישנים מדי, אתה יכול לכתוב שוב את הבקשות שלך כמובן. איךשיחה • י"א בשבט ה'תשפ"ו, למנינם: 17:28, 29 בינואר 2026 (IST)תגובה

פורים

בקשר לעריכה זו, הכן, אבל אני חשבתי שכמו שטוב למגילה כזה לשון, גם המכלול יוכל להסתפק בכך, אבל מה שתגיד.. עזריאל3 (שיחה) 23:18, 18 בפברואר 2026 (IST)תגובה

מה הקל-וחומר שמה שטוב למגילה טוב למכלול? לא הבנתי. למאי נ"משיחה • ב' באדר ה'תשפ"ו 23:57, 18 בפברואר 2026 (IST)תגובה
אין קל וחומר, אבל דבר שלא מפורש במגילה מפני טעמים שונים, לדעתי מיותר להיכנס לנישה הזו במכלול, אבל אני בהחלט יכול להבין את עמדתכם עזריאל3 (שיחה) 00:00, 19 בפברואר 2026 (IST)תגובה
אתה לא מתכוון לומר שנעבור לכתוב את המכלול בעברית מקראית, אני טועה? קריצה
ולגופה של טענה, המכלול לא בא לסכם את המגילה אלא את המידע של פורים ובהחלט יש מקום להשאיר פתח למדרשים, אין עניין לצמצם את המשמעות. מוטי ~ שיחה • ב' באדר ה'תשפ"ו • 00:01, 19 בפברואר 2026 (IST)תגובה
אתה לא רוצה להגיד שהמגילה הסתירה משהו, וחז"ל גילו את מה שהמגילה רצתה להסתיר. למאי נ"משיחה • ב' באדר ה'תשפ"ו 00:02, 19 בפברואר 2026 (IST)תגובה
דרך אגב עכשיו אני רואה שבערך מגילת אסתר, כן כתוב כנוסח המגילה. או שזה תקין שמה לפי ההסבר של @מוטי, שבסיפור על פורים -נכון לכתוב את המדרש, ואילו בערך על המגילה -אין צורך.
מה אתם אומרים? עזריאל3 (שיחה) 00:09, 19 בפברואר 2026 (IST)תגובה
יש מצב שגם שם יש צורך בניסוח של הערך, אבל וודאי שיש הבדל. מוטי ~ שיחה • ב' באדר ה'תשפ"ו • 18:28, 19 בפברואר 2026 (IST)תגובה

שעון מעורר עבורך!

תזכורת
מש:שבלי הלקט/תבנית:מסכת שבלי הלקטשיחה ♦ ו' באדר ה'תשפ"ו 19:43, 23 בפברואר 2026 (IST)תגובה

עדכון

בדף של חדשות ואקטואליה אין את הלשונית של בקשת עדכון. דולה ומשקהשיחה • י"ב באדר ה'תשפ"ו • 13:40, 1 במרץ 2026 (IST)תגובה

שינויים אחרונים

יש אפשרות שהשינויים שלי לא יופיעו בשינויים האחרונים כברירת מחדל ולא אצטרך כל פעם להגדיר זאת מחדש? שבלי הלקט (שיחה) 13:31, 31 במרץ 2026 (IDT)תגובה

אפשר לשמור את זה כמסנן אישי ולהגדיר אותו כברירת מחדל. מוטי ~ שיחה • י"ח בניסן ה'תשפ"ו • 13:28, 5 באפריל 2026 (IDT)תגובה
איך מגדירים אותו כברירת מחדל? שבלי הלקט (שיחה) 15:34, 5 באפריל 2026 (IDT)תגובה
אחרי ששמרת אותו, אתה פותח את רשימת המסננים השמורים, לוחץ על 3 הנקודות שלידו עיי"ש. מוטי ~ שיחה • י"ח בניסן ה'תשפ"ו • 19:44, 5 באפריל 2026 (IDT)תגובה