שיחת תבנית:שולחן ערוך
מראה
תגובה אחרונה: לפני שנה מאת אפר בנושא סעיף קטן
מפעילי מערכת נא להמיר קישור לשיתופתא--דוב פרח (שיחה) 22:34, 30 במאי 2020 (IDT)
משנה ברורה
מפעילי מערכת ומתכנתים אם ניתן לליצור קישור למשנ"ב (כולל פתיחה של השו"ע) יועיל מאד. מיכי ~ שיחה • 13:27 ב' בשבט, שמיטה תשפ"ב (IDT)
רשימת ספרים
@תנא קמא אני לא רואה סיבה לא להכניס את רשימת הספרים, למרות שהם לא נו"כ, הם ספרי הלכה שדנים בשו"ע, והוספה סתמית שלהם לא מקשרת נכון, ובכל מקרה, זה לא מזיק. הכל לטובה (שיחה) 08:52, 21 ביוני 2023 (IDT)
- בהתאם לפעילות בימים האחרונים במרחב זה הייתי מציע להשמיש את המכלול:תבנית/אולם דיונים ולא לשנות תבניות שימושיות ללא היוועצות. מוטי ~ שיחה • ב' בתמוז ה'תשפ"ג • 09:37, 21 ביוני 2023 (IDT)
- @מוטי אני לא חושב שבוצע שינוי שמצריך/מצדיק פתיחת דיון. הכל לטובה (שיחה) 13:22, 21 ביוני 2023 (IDT)
- אני סבור שהוספת פרמטר מפרש כשהוא לא נגיש לקורא מהקישור אליו מובילה התבנית, סתם מטעה ומטריח אותו. מוטי ~ שיחה • ג' בתמוז ה'תשפ"ג • 11:57, 22 ביוני 2023 (IDT)
- @מוטי א. מומלץ לתייג ב. הפרמטר כבר קיים מזמן בתב:בבלי ותב:תנ"ך, ובוויקי גם בשאר התבניות, לא הבנתי מה הפריע לך פה. הכל לטובה (שיחה) 20:02, 22 ביוני 2023 (IDT)
- @הכל לטובה ש. אני לא יודע כמה חשוב לאנשים לשמוע את דעתי
. ב. שם הפרמטר הוא סתמי, ולדעתי שגוי להשתמש בו כשהמפרש לא נמצא באתר המקושר, במקום זה יטרח המקשר וימצא תבנית קישור שיש בה קישור למפרש הרצוי. נידון דידן הוא על הוספת רשימת ספרים שלא קיימת באתר שיתופתא (כרגע), ושימוש בה בעייתי לטענתי הנ"ל. מוטי ~ שיחה • ג' בתמוז ה'תשפ"ג • 21:22, 22 ביוני 2023 (IDT)
- @מוטי בשונה מויקי, מאז ומקדם, במכלול פרמטר מפרש לא משנה מאומה מבחינת הקישור, אלא רק מוסיף בתחילת השורה את שם המפרש עם קישור לערכו. כל טקסט שתזין בפרמטר יוצג בצורת קישור לערך בתחילת השורה, בלי קשר לשאלה האם הוא מפרש שמופיע בשיתופתא או לא, רשימת הספרים נועדה רק למצב בו מתכוונים לספר אחד אך מקבלים קישור אחר, לדוגמא, אם תזין בפרמטר "שערי תשובה", תקושר לכאורה לספרו של ר' יונה, אך בזכות רשימת הספרים המופיעה בתבנית, תופנה לשערי תשובה (אורח חיים). מי שמעוניין לקשר במדויק למפרש בויקיטסקט או היברובוקס - בכבוד, אבל אין לכך קשר לשינויים שבוצעו במרחב לאחרונה. תודה ששרדת עד פה וסליחה על התשובה הקצת מבולבלת... הכל לטובה (שיחה) 23:30, 22 ביוני 2023 (IDT)
- @תנא קמא ומוטי, עשיתי אב-טיפוס להוספת פרמטר מפרש שמפנה לויקיטקסט כאן. אם לדעתכם זה כדאי, אפשר לקדם את זה. הכל לטובה (שיחה) 01:20, 23 ביוני 2023 (IDT)
- א. אני מסכים עם מוטי בזה שמפרש כשהוא לא נגיש לקורא מהקישור אליו מובילה התבנית, סתם מטעה ומטריח אותו. ב. לידיעתכם, כל המפרשים שהוספתי אתמול לתבנית נמצאים בשיתופתא. ג. למה לקשר לויקיטקסט ולא לשיתופתא? אשתדל בזמן הפנאי שלי ליתן יד לזה אי"ה. --תנא קמא (שיחה) 01:47, 23 ביוני 2023 (IDT)
- @תנא קמא לדעתי זה לא אמור להפריע, אבל זכותכם לחלוק עלי, ואז זה לא נןשא של עריכת התבנית עצמה, אלא ליצור רשימה של ספרים שאפשר להשתמש בהם בתבנית זו ולהודיע לעורכים לא להוסיף ספרים אחרים (למרות שאין לדעת האם בעתיד הספרים יתווספו).
ברור שאם הם נמצאים בשיתופתא אין עניין לקשר לויקיטקסט, ואם יש לך אפשרות לקשר לשם ישירות תע"ב.
עכ"פ, טענתי שלא בוצע שינוי שמצדיק דיון בעינה עומדת. הכל לטובה (שיחה) 07:58, 23 ביוני 2023 (IDT)
- @תנא קמא לדעתי זה לא אמור להפריע, אבל זכותכם לחלוק עלי, ואז זה לא נןשא של עריכת התבנית עצמה, אלא ליצור רשימה של ספרים שאפשר להשתמש בהם בתבנית זו ולהודיע לעורכים לא להוסיף ספרים אחרים (למרות שאין לדעת האם בעתיד הספרים יתווספו).
- א. אני מסכים עם מוטי בזה שמפרש כשהוא לא נגיש לקורא מהקישור אליו מובילה התבנית, סתם מטעה ומטריח אותו. ב. לידיעתכם, כל המפרשים שהוספתי אתמול לתבנית נמצאים בשיתופתא. ג. למה לקשר לויקיטקסט ולא לשיתופתא? אשתדל בזמן הפנאי שלי ליתן יד לזה אי"ה. --תנא קמא (שיחה) 01:47, 23 ביוני 2023 (IDT)
- @תנא קמא ומוטי, עשיתי אב-טיפוס להוספת פרמטר מפרש שמפנה לויקיטקסט כאן. אם לדעתכם זה כדאי, אפשר לקדם את זה. הכל לטובה (שיחה) 01:20, 23 ביוני 2023 (IDT)
- @מוטי בשונה מויקי, מאז ומקדם, במכלול פרמטר מפרש לא משנה מאומה מבחינת הקישור, אלא רק מוסיף בתחילת השורה את שם המפרש עם קישור לערכו. כל טקסט שתזין בפרמטר יוצג בצורת קישור לערך בתחילת השורה, בלי קשר לשאלה האם הוא מפרש שמופיע בשיתופתא או לא, רשימת הספרים נועדה רק למצב בו מתכוונים לספר אחד אך מקבלים קישור אחר, לדוגמא, אם תזין בפרמטר "שערי תשובה", תקושר לכאורה לספרו של ר' יונה, אך בזכות רשימת הספרים המופיעה בתבנית, תופנה לשערי תשובה (אורח חיים). מי שמעוניין לקשר במדויק למפרש בויקיטסקט או היברובוקס - בכבוד, אבל אין לכך קשר לשינויים שבוצעו במרחב לאחרונה. תודה ששרדת עד פה וסליחה על התשובה הקצת מבולבלת... הכל לטובה (שיחה) 23:30, 22 ביוני 2023 (IDT)
- @הכל לטובה ש. אני לא יודע כמה חשוב לאנשים לשמוע את דעתי
- @מוטי א. מומלץ לתייג ב. הפרמטר כבר קיים מזמן בתב:בבלי ותב:תנ"ך, ובוויקי גם בשאר התבניות, לא הבנתי מה הפריע לך פה. הכל לטובה (שיחה) 20:02, 22 ביוני 2023 (IDT)
- אני סבור שהוספת פרמטר מפרש כשהוא לא נגיש לקורא מהקישור אליו מובילה התבנית, סתם מטעה ומטריח אותו. מוטי ~ שיחה • ג' בתמוז ה'תשפ"ג • 11:57, 22 ביוני 2023 (IDT)
- @מוטי אני לא חושב שבוצע שינוי שמצריך/מצדיק פתיחת דיון. הכל לטובה (שיחה) 13:22, 21 ביוני 2023 (IDT)
סעיף קטן
@תנא קמא האם אפשר שיהיה פרמטר לכתוב איזה סעיף קטן במג"א ש"ך או ט"ז? בתודה מראש. למאי נ"מ • שיחה • י"ז בכסלו ה'תשפ"ד 19:44 (IDT) 19:44, 30 בנובמבר 2023 (IST)
- הוספתי בס"ד פרמטר
|סק=להצגת הסעיף קטן. תנא קמא (שיחה) 21:55, 30 בנובמבר 2023 (IST)- @תנא קמא, יש אפשרות שהתבנית תזהה גם פרמטר ס"ק (כלומר עם ראשי תיבות)? או שזה מסובך? אפר (שיחה) 23:35, 18 בינואר 2025 (IST)
- אם הבנתי נכון את כוונתך, הוספתי את זה עכשיו בס"ד. תנא קמא (שיחה) 15:23, 19 בינואר 2025 (IST)
- @תנא קמא תודה רבה
- Yehuda_Fish • שיחה • י"ט בטבת ה'תשפ"ה • 16:02, 19 בינואר 2025 (IST)
- @תנא קמא נותנים לי אצבע מבקש הכל ..
- אם אפשר גם לתבנית:טור הוספה של סעיף, במהדורות החדשות זה מחולק לפי סעיפים
- Yehuda_Fish • שיחה • י"ט בטבת ה'תשפ"ה • 16:05, 19 בינואר 2025 (IST)
- @יהודה פיש לא נהוג לציין אליהם עמנואל (שיחה) 16:45, 19 בינואר 2025 (IST)
- @תנא קמא, תודה רבה, גם על הזריזות, אין עליך! אפר (שיחה) 19:13, 19 בינואר 2025 (IST)
- @עמנואל זה לא ממוקד אם אין סעיף, לך תמצא בית יוסף שאתה צריך בכל הסימן, ואם יהיה גם דה' ועוד יותר טוב
- Yehuda_Fish • שיחה • כ' בטבת ה'תשפ"ה • 14:00, 20 בינואר 2025 (IST)
- @יהודה פיש אם מתפתח דיון עדיף לבצע אותו לפחות בד"ש של התבנית הנידונה. @אפר החתימה שלך קצת תקולה. מוטי ~ שיחה • כ' בטבת ה'תשפ"ה • 14:04, 20 בינואר 2025 (IST)
- @מוטי, ועכשיו? אפר (שיחה) 14:19, 20 בינואר 2025 (IST)
- @יהודה פיש אם מתפתח דיון עדיף לבצע אותו לפחות בד"ש של התבנית הנידונה. @אפר החתימה שלך קצת תקולה. מוטי ~ שיחה • כ' בטבת ה'תשפ"ה • 14:04, 20 בינואר 2025 (IST)
- אם הבנתי נכון את כוונתך, הוספתי את זה עכשיו בס"ד. תנא קמא (שיחה) 15:23, 19 בינואר 2025 (IST)
- @תנא קמא, יש אפשרות שהתבנית תזהה גם פרמטר ס"ק (כלומר עם ראשי תיבות)? או שזה מסובך? אפר (שיחה) 23:35, 18 בינואר 2025 (IST)