Addicted to a Memory

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
ערך מחפש מקורות
רובו של ערך זה אינו כולל מקורות או הערות שוליים, וככל הנראה, הקיימים אינם מספקים.

אנא עזרו לשפר את אמינות הערך באמצעות הבאת מקורות לדברים ושילובם בגוף הערך בצורת קישורים חיצוניים והערות שוליים.
אם אתם סבורים כי ניתן להסיר את התבנית, ניתן לציין זאת בדף השיחה.

ערך מחפש מקורות
רובו של ערך זה אינו כולל מקורות או הערות שוליים, וככל הנראה, הקיימים אינם מספקים.

אנא עזרו לשפר את אמינות הערך באמצעות הבאת מקורות לדברים ושילובם בגוף הערך בצורת קישורים חיצוניים והערות שוליים.
אם אתם סבורים כי ניתן להסיר את התבנית, ניתן לציין זאת בדף השיחה.

"Addicted to a Memory"
סינגל שיווקי בביצוע זד בהשתתפות בהארי
יצא לאור 14 באפריל 2015
פורמט CDהורדה דיגיטלית
תאריך הקלטה 2014-15
סוגה אלקטרו-האוס • קומפלקסטרו
שפה אנגלית
אורך 5:03
חברת תקליטים אינטרסקופ
כתיבה אנטון זסלבסקי, מת'יו קומה
הפקה זסלבסקי

Addicted to a Memoryעברית: מכור לזיכרון) הוא שיר של הדי ג'יי והמפיק הרוסי-גרמני זד בהשתתפות להקת הבנות האמריקאית בהארי, מתוך אלבום האולפן השני שלו, True Colors. השיר נכתב על ידי זד יחד עם מת'יו קומה ופורסם ב-14 באפריל 2015 כסינגל שיווקי.

השיר זכה לביקורות חיוביות רבות. מבקרים לשירי מוזיקה אלקטרונית קודמים שלו, ביניהם, "Stars Come Out", "Slam the Door" ו-"Shave It Up". השיר הוצג ב-2015 בפרסומת של משקה האנרגיה גייטורייד בכיכובו של ליונל מסי.

Addicted to a Memory40476762Q20668220