שיחה:במותה נתנה לי את חיי/ארכיון
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
רב מכר נפוץ וידוע עובר גם בויקי את הכללים בכיף. הוא לא עבר שם רק מחוסר בהבנה בציבור החרדי
נפוץ וידוע? אניחולק עליך, תנסה לשאול אנשים שאינם חובבי קריאה האם הם מכירים את הספר הנידון לדעתי בהחלט שלא. בניגוד לסדרת ממלכה במבחן וכדו'.
למה לדעתך זה נמדד ב"אנשים שאינם חובבי קריאה"? חוץ מזה אתה כנראה לא כל כך מכיר. בזמנו נכתב כסיפור בהמשכים במוסף של יתד והיה מאוד ייחודי בנוף החרדי. עובר קל את הכללים.
אנשים שחובבי קריאה ככל הנראה יכירו גם ספרים זניחים, (לדעתי יהיה קשה למצוא ספר חרדי שלא קראתי), לכן כדי למדוד רמת חשיפה של ספר לדעתי צריך לשאול אנשים שאינם חובבי קריאה.
אגב. לפרוטוקול אציין שלדיון כאן אין שום משמעות מעשית. דיון חשיבות יכול על פי הכללים לפתוח רק משתמש שהוא בז"ה. מלבד זאת, לא הונחה תבנית בדף ולא תוייגו בז"ה. אבל כאמור הכל מיותר בכל מקרה. החשיבות מובהרת למעלה מן הצורך.
צודק, אני אודה לך אם תוכל לפתוח דיון בעבורי.
אם לא הבנת, הרי ברגע שבז"ה נימק חשיבות [וזה מה שמקוה עשה], הרי שאף אם היה מדובר בדיון אמיתי הדיון היה נגמר.
כ"ש כעת שזה היה דיון לא תקין.
כמובן שזו זכותו לפתוח דיון חשיבות נורמלי, על מנת לעבור להצבעת מחיקה לאחר הנימוק.
מכיון שהוא לא בז"ה אז ממילא הוא לא יכול לפתוח את שני הדיונים, אך זכותו לחכות למתי שיהיה לו זכות הצבעה.
בכל אופן כפי איך שזה נראה כרגע יש הסכמה רחבה לחשיבות, כך שקשה לי להאמין שהערך ימחק בהצבעה, אז חבל על הזמן של כולנו.
לא הייתי מגדיר עמדה של משתמש אחד כ"הסכמה רחבה"...
ברור...
אם כי התבססתי בדבריי גם על דעתו של יואל וויס שקרא בשרשור מתחת להרחבת הערך, גם לדעתו של מרדכי עציון שמסגנון הודעתו משמע (לא מוכח) שהוא גם נוטה לכך, גם על עניות דעתי הקטן, ובעיקר על כל אלו שלא קפצו לומר את דעתם להיפך, כך שבמצב הנוכחי חבל לעבור להצבעת מחיקה...
:)
ואני חושב שבענייני תרבות כל עוד לא עושים סדר אמיתי בתוכן החילוני שיובא לכאן, לא לקצץ בתוכן החרדי (יודע שיש שחולקים עלי)
אין נושאים ישנים יותר