שיחת משתמש:איכא דאמרי
תגובה לפניה
פנית אלי בנושא "האח והאחות" הממזרים
אני לא זוכר תאריך המגיד מביאליסטוק (שיחה) 14:57, 22 ביולי 2025 (IDT)
- אז אני נאלץ להסיר, הפיסקה נועדה למידע היכן ניתן להעשיר על הנושא, לא ליידע על כך שבמקום פלוני נכתב על כך. איכא דאמרי (שיחה) 15:15, 22 ביולי 2025 (IDT)
מדליית כסף עבורך!
| כל הכבוד! אחלה מנטר, לא יודע איך המכלול היה נראה בלעדיך. חד גדיא (שיחה) 00:40, 13 באוגוסט 2025 (IDT) |
. אל דאגה הוא הסתדר לפני טוב מאוד. איכא דאמרי (שיחה) 15:17, 13 באוגוסט 2025 (IDT)
- מה יהיה? תעדכן מוויקי כל תיקון פרמטר שלי? חד גדיא (שיחה) 16:37, 15 באוגוסט 2025 (IDT)
- מה רע?

- אני מעדכן רק אם יש שינוי בתבנית או שהערך לא עודכן זמן רב. איכא דאמרי (שיחה) 16:41, 15 באוגוסט 2025 (IDT)
- סתם שאלה, סיימתי את כל תיקוני הפרמטרים של תב:אישיות יש הגיון להתחיל תיקון בתבנית חדשה? חד גדיא (שיחה) 16:43, 15 באוגוסט 2025 (IDT)
- למה לא? באופן כללי אני פחות מתמצא בתחום הטכני איכא דאמרי (שיחה) 16:44, 15 באוגוסט 2025 (IDT)
- סתם שאלה, סיימתי את כל תיקוני הפרמטרים של תב:אישיות יש הגיון להתחיל תיקון בתבנית חדשה? חד גדיא (שיחה) 16:43, 15 באוגוסט 2025 (IDT)
- מה רע?
- מה יהיה? תעדכן מוויקי כל תיקון פרמטר שלי? חד גדיא (שיחה) 16:37, 15 באוגוסט 2025 (IDT)
@
אפשר לשלוח? חד גדיא (שיחה) 15:51, 20 באוגוסט 2025 (IDT)
- בכבוד
- לחץ כאן: איכא דאמרי. איכא דאמרי (שיחה) 15:56, 20 באוגוסט 2025 (IDT)
החלפת שם
הידוע לך כיצד אפשר לשנות את שם המשתמש? י"ד (שיחה) 18:49, 10 בספטמבר 2025 (IDT)
- @י"ד, המכלול:שינוי שם משתמש. איכא דאמרי (שיחה) 19:30, 10 בספטמבר 2025 (IDT)
- תודה רבה י"ד (שיחה) 19:34, 10 בספטמבר 2025 (IDT)
הסבר
איכא דאמרי בקשר לעריכה זה אפשר בבקשה הסבר למה אינו מקומו? תודה על המחמאה! ―חכמה ומוסר (שיחה | תרומות) לא חתם
- רוב התוכן שהוספת לא קשור לערך, וכן מנוסח בצורה של מאמר מוסרי ולא בצורה אנצי'. בהצלחה! איכא דאמרי (שיחה) 23:28, 17 בספטמבר 2025 (IDT)
בקשר לעריכה זו, תקרא את כל הסיפור ותבין שזה היה בבוקר, ולכך צריך לכתוב 9:45 חד גדיא (שיחה) 20:12, 8 באוקטובר 2025 (IDT)
- מקריאת הסיפור אין כל הכרח. איכא דאמרי (שיחה) 20:16, 8 באוקטובר 2025 (IDT)
- כתוב שהוא כתב מכתב פרידה בבוקר, יצא לקנות אקדח ומשם המשיך לשגרירות בשעה 21:45? וודאי שזה 9:45. חד גדיא (שיחה) 20:19, 8 באוקטובר 2025 (IDT)
- אולי ה"בבוקר" ההוא זה טעות? ואולי הוא עשה עוד דברים במהלך היום? א"א לבסס אנציקלופדיה על סברות, זה בגדר מחקר מקורי. היה ממש קל למצוא את המקור שהבאתי. מומלץ
איכא דאמרי (שיחה) 20:36, 8 באוקטובר 2025 (IDT)
על העבודה!! (גם אותי @אפר שיגע למצוא מקור ועבדתי חצי שעה למצוא אותו לדבר שידוע לכל, אבל באמת כל הכבוד אתם שומרים על המכלול!!) (ותוך כדי שאני כותב לך את התשובה אתה ממשיך לערוך שם...)
(אגב מה עם זה, מתי יעבור? זוכר?) ובקיצער, אגוט מועד ו
. חד גדיא (שיחה) 20:43, 8 באוקטובר 2025 (IDT)
- אולי ה"בבוקר" ההוא זה טעות? ואולי הוא עשה עוד דברים במהלך היום? א"א לבסס אנציקלופדיה על סברות, זה בגדר מחקר מקורי. היה ממש קל למצוא את המקור שהבאתי. מומלץ
- כתוב שהוא כתב מכתב פרידה בבוקר, יצא לקנות אקדח ומשם המשיך לשגרירות בשעה 21:45? וודאי שזה 9:45. חד גדיא (שיחה) 20:19, 8 באוקטובר 2025 (IDT)
ישיבת חברון הוספת רבנים
לענ"ד לא כ"כ נורא הוספת הרבנים בפרט שכבר הכניסו את זה, ואגב יש לזה משמעות בצורת ותדמית הישיבה כי בכך היא משנה את מדיניותה שהיתה ידועה במיעוט אנשי צוות וחופשיות יתר לבחורים ועתה עם השנים נוספו בה הרבה אנשי צוות ו'קודמו' אנשי צוות ותיקים יותר
אמנם באמת זה גרם שהוסיפו אנשי צוות שכמעט ואינם רלוונטיים לענין זה דעת מעורבת (שיחה) 15:04, 16 באוקטובר 2025 (IDT)
- הסיבה שהבאת - שהוספיו אנשי צוות לא רלוונטים, האי הסיבה שקבעו במדיניות שרק ראשי הישיבה רמי"ם ומשגיחים יאוזכרו, אני לא רואה סיבה לשינוי מהמדיניות. איכא דאמרי (שיחה) 15:19, 16 באוקטובר 2025 (IDT)
- אמנם איזה משגיחים?
- ומלבד זאת בישיבת חברון יש מהנו"נ שיש להם מעמד אצל בני הישיבה לא פחות [ולחלק אף יותר!] מראשי הישיבה, כגון הרב אהרן זלזניק והרב חנוך הרטמן.
- הרב זלזניק הוא הרב היחיד שמוסר שיעורים סדירים במסכתות ועניינים שלא נלמדים בישיבה [בסדר קדשים ובירושלמי נזיקין וזרעים ובשו"ע ובטהרות -בקיצור הכל] אמנם א"א להכניס זאת כמש"כ יפה משתמש חנניה: מהשוואה בין הגירסה של הערך כפי שיובאה מויקיפדיה לגירסה הנוכחית אני מתרשם כי הרבה מהמידע שהוסף הוא צדדי יחסית, ונראה לי שעדיף לקצר בו. הייתי מציע את המדד הזה - מה שלא היו רואים צורך לכתוב אותו אילו התרחש לפני 20 שנה, אין צורך שיופיע גם אם התרחש לפני שנתיים. אך את עצם שמם וכמותם לכאורה ודאי יש להכניס, ואמנם הם נכנסו [אך לא כדבר בפ"ע אלא בדרך אגב], ואולי זה באמת מספיק, אבל יש ליתן את הדעת על דברים כגון אלו, וכן שהישיבה בעשור וחצי האחרונים עוברת טלטלות ושינויים מרחיקי לכת ויש לכך גורמים רבים שלפעמים יש לציין זאת...
- ייש"כ על כל פעלך! דעת מעורבת (שיחה) 15:40, 16 באוקטובר 2025 (IDT)
קטגוריית אישים
בערך אלי ביר מחקת את הקטגוריה של בית וגן: אישים הואיל והוא רק נולד שם. בהתחלה חשבתי הואיל וזה רק מקום לידה, אחר כך ראיתי שמחקת גם בשמואל גריינמן את השתייכותו לצפת, למרות שגר שם עד לאחרונה. מתעניין לדעת (וכתבתי בקצרה בדף השחזור - שכחתי לציין את השם): האם הולכים ממש רק אחרי המקום האחרון, או שבשמואל גריינמן זה בגלל שהוא כבר שייך לאמנים? ואגב, בערכים רבים מאד כתובים שני מקומות, ואפילו לגבי מקום הלידה - מה שזכור לי כעת הוא הערך של יעקב שוואקי (ציינתי שם בשחזור). תודה מגשר (שיחה) 20:34, 11 בדצמבר 2025 (IST)
- @המגשר, גריינמן (וביר בקט' ירושליים) זה כי הם מוכללות בקטגוריות אחרות, ובאופן כללי המשמעות לגבי קיטגור היא לא של פעילות נוכחית אלא פעילות משמעותית במהלך החיים, לכן אצל שוואקי אין טעם לקטגר בבו"ג. אפר (שיחה) 20:41, 11 בדצמבר 2025 (IST)
- תודה! ואגב, לגבי שוואקי באמת היה מובן לי, ולכן שאלתי... מגשר (שיחה) 20:46, 11 בדצמבר 2025 (IST)
- @מגשר, אכן תכננתי להפנות אותך להמכלול:קטגוריה ולא הגעתי לזה. תעבור על המדריך וראה נחת. איכא דאמרי (שיחה) 21:23, 11 בדצמבר 2025 (IST)
- איכא דאמרי, אפר, רק לציון מראה מקום: בקשר לשוואקי - אני מגלה כעת גם את מנחם טוקר, ומסתבר שיש עוד הרבה מגשר (שיחה) 13:44, 15 בדצמבר 2025 (IST)
- @מגשר, אכן, סביר שזה בעיה נפוצה, אבל ככלל אנחנו לא כל כך עוקבים אחרי ערכים ויקיפדיים. אפר (שיחה) 14:09, 15 בדצמבר 2025 (IST)
- איכא דאמרי, אפר, רק לציון מראה מקום: בקשר לשוואקי - אני מגלה כעת גם את מנחם טוקר, ומסתבר שיש עוד הרבה מגשר (שיחה) 13:44, 15 בדצמבר 2025 (IST)
- @מגשר, אכן תכננתי להפנות אותך להמכלול:קטגוריה ולא הגעתי לזה. תעבור על המדריך וראה נחת. איכא דאמרי (שיחה) 21:23, 11 בדצמבר 2025 (IST)
- תודה! ואגב, לגבי שוואקי באמת היה מובן לי, ולכן שאלתי... מגשר (שיחה) 20:46, 11 בדצמבר 2025 (IST)
בקשר לעריכה זו, למה שחזרת? שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 11:58, 23 בדצמבר 2025 (IST)
- לא הבנתי מה הטעם בקט' בהפניה, יש את הקט' בערך המופנה. איכא דאמרי (שיחה) 14:00, 23 בדצמבר 2025 (IST)
- צודק, לא שמתי לב. אם כי אני לא מבין מה הקשר בין ל"ו צדיקים לצדיקים נסתרים. שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! ז' בטבת ה'תשפ"ו 19:36, 27 בדצמבר 2025 (IST)
- כי המונח הוא "ל"ו צדיקים נסתרים", אך מסכים איתך שזה לא בהכרח קשור. איכא דאמרי (שיחה) 23:21, 27 בדצמבר 2025 (IST)
- צודק, לא שמתי לב. אם כי אני לא מבין מה הקשר בין ל"ו צדיקים לצדיקים נסתרים. שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! ז' בטבת ה'תשפ"ו 19:36, 27 בדצמבר 2025 (IST)
בקשר לעריכה זו, איך עשית את זה? זה אפשרות השמורה למנטרים? שבלי הלקט • שיחה • ג' בשבט ה'תשפ"ו 22:46, 20 בינואר 2026 (IST)
- פתוח לכולם. בהבדלים בין גרסאות לחץ על "עריכה" ותשמור. איכא דאמרי (שיחה) 23:19, 20 בינואר 2026 (IST)
בקשר לעריכה זו, למה הסרת את הקטגוריה? שבלי הלקט • שיחה • ו' באדר ה'תשפ"ו 19:10, 23 בפברואר 2026 (IST)
- זה כלול בקט' שירי חנוכה. (מה יהיה עם ושננתם?
) איכא דאמרי (שיחה) 20:16, 23 בפברואר 2026 (IST)
- א. אבל הערך עוסק גם בשירים וגם בפיוטים, ולכ"נ שיש לכללו בשתי הקטגוריות. ב. מה אני יעשה? הצצתי קצת בשינויים האחרונים, וראיתי שחסר מנטרים למנטרים, אז נאלצתי לחזור
. אגב, אולי תעבור על טי:חידושי הר"א וטי:איסור אלמנה לכהן גדול? שבלי הלקט ♦ שיחה ♦ ז' באדר ה'תשפ"ו 20:34, 23 בפברואר 2026 (IST)
- סורי, זה אמור להיות הפוך, להשאיר רק את פיוטים שכלול בשירים. תיקנתי שם. בל"נ אשתדל למצוא לכך זמן. איכא דאמרי (שיחה) 20:37, 23 בפברואר 2026 (IST)
- א. אבל הערך עוסק גם בשירים וגם בפיוטים, ולכ"נ שיש לכללו בשתי הקטגוריות. ב. מה אני יעשה? הצצתי קצת בשינויים האחרונים, וראיתי שחסר מנטרים למנטרים, אז נאלצתי לחזור
ביקשת ממני לשנות שם אבל אני לא יודע איך משנים
תסביר לי איך משנים ואני אחליף שם משתמש בשמחה
E0535456749 (שיחה) 04:40, 26 בפברואר 2026 (IST)
- @E0535456749 תבקש פה, תודה. איך • שיחה • ט' באדר ה'תשפ"ו, למנינם: 06:55, 26 בפברואר 2026 (IST)
רש"י לא ממשפחת רש"י?
בקשר לעריכה זו, ממוני גבך (שיחה) 00:11, 12 במרץ 2026 (IST)
- התכוונתי להסיר את קט' רש"י, מאחר והיא כלולה בקט' משפחת רש"י. לאחר מחשבה נוספת יתכן ויש מקום להשאיר בערכו כי זה קט' על שמו. לא סגור על עצמי, אברר בהזדמנות. איכא דאמרי (שיחה) 00:29, 12 במרץ 2026 (IST)
- למה קטלוג כפול? קט' משפחת רש"י עוסקת במשפחתו של רש"י ואילו קט' רש"י עוסקת ברש"י עצמו, והערך רש"י קשור גם למשפחת רש"י וגם לרש"י עצמו, קטלוג כפול הוא במקרה שהערך משוייך לקטגוריית האב רק מכוח התת-קטגורייה, לדוגמא, הערך חידושי הרמב"ן לא יכלל בקט:רמב"ן משום שהוא קשור לקטגוריית רמב"ן רק מכוח היותו אחד מכתבי הרמב"ן, עי' מכ:קטגוריה#קִטְלוּג מקביל וקטלוג כפול שבלי הלקט ♦ שיחה ♦ כ"ג באדר ה'תשפ"ו 15:36, 12 במרץ 2026 (IST)
- לא ראיתי בקישור שהבאת את החילוק, ובכל מקרה קט' משפחת רש"י היא רק מכוח רש"י, ואכן הבאתי למעלה שהשארתי מכיון שזה קט' על שמו ויתכן שזה שונה. איכא דאמרי (שיחה) 15:48, 12 במרץ 2026 (IST)
- @פלאלמוני אנא דעתך שבלי הלקט ♦ שיחה ♦ כ"ג באדר ה'תשפ"ו 15:50, 12 במרץ 2026 (IST)
- לדעתי שתי הקטגוריות קיימות כ"א בזכות עצמה, וכמובן רש"י כלול בשתיהן. פלאלמוני (שיחה) 17:45, 12 במרץ 2026 (IST)
- @פלאלמוני אנא דעתך שבלי הלקט ♦ שיחה ♦ כ"ג באדר ה'תשפ"ו 15:50, 12 במרץ 2026 (IST)
- לא ראיתי בקישור שהבאת את החילוק, ובכל מקרה קט' משפחת רש"י היא רק מכוח רש"י, ואכן הבאתי למעלה שהשארתי מכיון שזה קט' על שמו ויתכן שזה שונה. איכא דאמרי (שיחה) 15:48, 12 במרץ 2026 (IST)
- למה קטלוג כפול? קט' משפחת רש"י עוסקת במשפחתו של רש"י ואילו קט' רש"י עוסקת ברש"י עצמו, והערך רש"י קשור גם למשפחת רש"י וגם לרש"י עצמו, קטלוג כפול הוא במקרה שהערך משוייך לקטגוריית האב רק מכוח התת-קטגורייה, לדוגמא, הערך חידושי הרמב"ן לא יכלל בקט:רמב"ן משום שהוא קשור לקטגוריית רמב"ן רק מכוח היותו אחד מכתבי הרמב"ן, עי' מכ:קטגוריה#קִטְלוּג מקביל וקטלוג כפול שבלי הלקט ♦ שיחה ♦ כ"ג באדר ה'תשפ"ו 15:36, 12 במרץ 2026 (IST)
בקשר לזה
בקשר לעריכה זו, למיטב ידעתי דווקא יש להם. חד גדיא • שיחה 10:12, 17 במרץ 2026 (IST)
- אתה בטוח? באתר שלהם אין לכך איזכור. איכא דאמרי (שיחה) 13:21, 17 במרץ 2026 (IST)
- למיטב זכרוני יש להם ברחוב בעל התניא 26 קמפוס שלם. חד גדיא • שיחה 21:15, 17 במרץ 2026 (IST)
- אני מכיר את הקמפוס, מנין לך שיש שם בית ספר? איכא דאמרי (שיחה) 21:48, 17 במרץ 2026 (IST)
- יש שם מכון לתעסוקה לאוטיזם, לאו דווקא בית ספר חד גדיא • שיחה 22:29, 17 במרץ 2026 (IST)
- א. אתה כותב מידיעה? אין באתר שלהם כלל איזכור להתעסקות עם אוטיזם. ב. הפיסקה שם היא על מסגרות לימוד, לא מסגרות תעסוקה. איכא דאמרי (שיחה) 09:22, 18 במרץ 2026 (IST)
- הם מתעסקים עם אוטיזם בודאות. חד גדיא • שיחה 12:24, 18 במרץ 2026 (IST)
- א. אתה כותב מידיעה? אין באתר שלהם כלל איזכור להתעסקות עם אוטיזם. ב. הפיסקה שם היא על מסגרות לימוד, לא מסגרות תעסוקה. איכא דאמרי (שיחה) 09:22, 18 במרץ 2026 (IST)
- יש שם מכון לתעסוקה לאוטיזם, לאו דווקא בית ספר חד גדיא • שיחה 22:29, 17 במרץ 2026 (IST)
- אני מכיר את הקמפוס, מנין לך שיש שם בית ספר? איכא דאמרי (שיחה) 21:48, 17 במרץ 2026 (IST)
- למיטב זכרוני יש להם ברחוב בעל התניא 26 קמפוס שלם. חד גדיא • שיחה 21:15, 17 במרץ 2026 (IST)
קטגוריית בני ברק
בקשר לעריכתך זו תעיין טוב בקטגוריות ישובים וערים חרדיות ותראה שכל היישובים החרדים (כולל הערים) מופיעים בקטגוריית יישובים חרדיים בישראל
נא להחזיר הקט' מידת הרחמים 03:04, 27 במרץ 2026 (IDT)
- @מידת הרחמים, אם יש לכאורה טעות במקומות אחרים זו לא סיבה לטעות גם כאן. תוכל להסביר לי למה זה לא כפול? איכא דאמרי (שיחה) 10:27, 27 במרץ 2026 (IDT)
דף משתמש
תנסה להיזכר אולי ביקרת פעם בגני תקווה
כי ראיתי שעדכנת את רשימתך עוד לפני שנהייתה עיר (2023) ויכול להיות שלא שמת לב
מידת הרחמים 23:46, 30 במרץ 2026 (IDT)
- אולי נוסיף את זה לרשימת הביקורים בחוה"מ
. איכא דאמרי (שיחה) 20:44, 31 במרץ 2026 (IDT)
לייק לכוכב!
| כוכב לייק | |
| על הביקורת הבונה אמר רבא (שיחה) 00:06, 5 באפריל 2026 (IDT) |
ישיבה
בקשר לעריכה שלך בערך מחקת את מה שכתבתי על ישיבות שהוקמו, לא צריך לכתוב את כל הישיבות הראשונות, הענין היה שלושת הישיבות שהנחילו את הדרך והצורה לשאר ישיבות כאן בארץ, וזה ע"י שלושת ישיבות אלו, שהנחילו דרך לשאר ישיבות,
ישיבת קול תורה לדוג' לא הנחילה שום דרך לשום ישיבה, ואין שום ישיבה שמגדירה את עצמה ממשכת דרכה, ואפי' הישיבה עצמה כיום מושפעת מאוד הרבה מישיבת פוניבז'
אולי באמת צריך לשנות קצת ולכתוב שישיבות אלו השפיעו על עולם הישיבות, ול לכתוב שהיו ראשונות הסופר (שיחה) 11:18, 16 באפריל 2026 (IDT)
- ישיבת שפת אמת וכו' הם ישיבות חסידיות, אני כתבתי ישיבות ליטאיות, כמו שהיה כתוב במפורש ראשית תקומת ישיבות הליטאיות בארץ, ישיבת קול תורה כמו שכבר הוסבר לא הנחילה דבר לשאר עולם הישיבות, ואף היא במשך השנים נהיתה מושפעת מאוד מישיבות פוניבז' בחברון, וישיבת אור ישראל שגם השתנתה ב360 מעלות, ונהיתה דבר יחודי בפנ"ע, וסגנון הלימוד מושפע מאוד מישיבת פוניבז' הסופר (שיחה) 11:24, 16 באפריל 2026 (IDT)
- א. יש כבר מעין זה כאן, ניתן אולי להרחיב בכמה מילים. ב. לא מכיר ישיבות שמושפעות ממיר, הייחודיות היא גודלה. איכא דאמרי (שיחה) 11:27, 16 באפריל 2026 (IDT)
- דבר ראשון ישיבת אור ישראל הוקמה כ40 שנה אחרי ישבת פוניבז', אמנם היש"ק הוקמה עוד קודם אבל היש"ג הוקמה בשנת תשמ"ב, וישיבת פוניבז' בתש"ד,
- ישיבת מיר אמנם לא כ"כ השפיעה על שאר ישיבות כמו ישיבות פוניבז' וחברון, אבל בהחלט ישנם ישיבות אמריקאיות בעיקר שמאוד מושפעות, ואף בלא קשר ישיבת מיר היא מעצמה בפנ"ע בשונה מישיבת קול תורה
- אני יערוך את זה בצורה טובה יותר, ותתן לי אישור הסופר (שיחה) 11:45, 16 באפריל 2026 (IDT)
- לגבי אור ישראל אתה צודק, טעות שלי. אך תכלס' עריכתך כעת היא טעות. כל הקטע עם הראשונה והשניה וכו' פשוט אינו נכון. תשאיר רק את הקטע הנוסף בתימצות וללא סופרלטיבים. איכא דאמרי (שיחה) 11:53, 16 באפריל 2026 (IDT)
- שניתי את השניה, כתבתי אחריה, תעיין ותגיד לי מה אתה אומר הסופר (שיחה) 12:04, 16 באפריל 2026 (IDT)
- למה מחקת אחרי התיקונים? הסופר (שיחה) 12:05, 16 באפריל 2026 (IDT)
- @הסופר, נאלצתי לשחזר, מדובר בנתונים לא מדויקים בעליל (קדמה להם למשל גם ישיבת לומז'א), באריכות יתר ומלא בסופרלטיבים ללא מקורות. כפי שכתבתי ניתן להוסיף בתימצות רב על כך שרבות מהישיבות מושפעות מחברון ופוניבז. איכא דאמרי (שיחה) 12:06, 16 באפריל 2026 (IDT)
- וכן ישיבת תפארת ישראל ועוד... איכא דאמרי (שיחה) 12:08, 16 באפריל 2026 (IDT)
- @הסופר, נאלצתי לשחזר, מדובר בנתונים לא מדויקים בעליל (קדמה להם למשל גם ישיבת לומז'א), באריכות יתר ומלא בסופרלטיבים ללא מקורות. כפי שכתבתי ניתן להוסיף בתימצות רב על כך שרבות מהישיבות מושפעות מחברון ופוניבז. איכא דאמרי (שיחה) 12:06, 16 באפריל 2026 (IDT)
- למה מחקת אחרי התיקונים? הסופר (שיחה) 12:05, 16 באפריל 2026 (IDT)
- שניתי את השניה, כתבתי אחריה, תעיין ותגיד לי מה אתה אומר הסופר (שיחה) 12:04, 16 באפריל 2026 (IDT)
- לגבי אור ישראל אתה צודק, טעות שלי. אך תכלס' עריכתך כעת היא טעות. כל הקטע עם הראשונה והשניה וכו' פשוט אינו נכון. תשאיר רק את הקטע הנוסף בתימצות וללא סופרלטיבים. איכא דאמרי (שיחה) 11:53, 16 באפריל 2026 (IDT)
הארונת קטנטונת
בקשר לעריכה זו, אין זה היה חד גדיא כי אם דולה ומשקה שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ט בניסן ה'תשפ"ו • ולמניינם: 14:07, 16 באפריל 2026 (IDT)
- אופס... תודה! אני חלש בשמות. איכא דאמרי (שיחה) 14:10, 16 באפריל 2026 (IDT)
ואני גם כתבתי לך הערה... (אגב תראה אצל רצ"פ שם שחזרתי לו על עריכה סופר מגמתית) חד גדיא • שיחה 14:12, 16 באפריל 2026 (IDT)
הרב שמואל אוירבך
למיטב ידעתי שחזור של דברים שנכתבו, זה מלחמת עריכה, לא יתכן שתעשה מה שאתה רוצה ע"פ השקפתך וללא נימוק הסופר (שיחה) 15:21, 16 באפריל 2026 (IDT)
- תמוה. עריכתי מנומקת להפליא. איכא דאמרי (שיחה) 16:24, 16 באפריל 2026 (IDT)
- מאוד מאוד,
- אתה עורך מגמתי בצורה בלתי נתפסת, אין אף אחד שמתבלבל לרגע לאיזה מגזר אתה שייך ומה דעותיך, זה לא תקין ולא לענין, כל העריכה הזאת מובנת על שום דבר, מה הקשר לכתוב בכל מקום שהוא היה תלמיד של הרב אלישיב, ושהרב אלישיב גם תמך ברב מרקוביץ, כאילו מאוד מאוד דחוף למישהו להראות כמה ר' שמואל לא חדשן וממשיך דרכו של הרב אלישיב. הסופר (שיחה) 19:48, 16 באפריל 2026 (IDT)
- אני לא מסתיר את דעותיי, אך בשונה ממך אני לא משכתב על פיהם את המכלול. מעבר לעריכה זו אתה הסרת תוכן נוסף וממוקר, השינויים בשארית ישראל זה עובדה שמגובה במקור, ושיכתוב של המידע מהווה השחתה. איכא דאמרי (שיחה) 21:01, 16 באפריל 2026 (IDT)
- טוב, כבר נמאס לי להתווכח איתך על כל שטות
- במחילה, אם תוכל קצת לשבת ולקרוא את ההיסטוריה, או לשאול אנשים שהיו מעורבים במערכת, זה יועיל לי, לך, ולכולנו,
- בבד"ץ שארית ישראל לא היו שום שינוים בתוך ההכשר, היה ויכוח מסויים על האנשים, שהאנשים היו אנשי הגראי"ל והגרנ"ק, וכו', וטענו כי קצת החליפו אנשים או לא, הסופר (שיחה) 21:11, 16 באפריל 2026 (IDT)
- ראית את המקור?
- חוסך לך, רק לחץ כאן. איכא דאמרי (שיחה) 21:15, 16 באפריל 2026 (IDT)
- מה כתבתי לך ומה אתה עונה לי?
- לא נעשו שום שינוים בתוך המערכת אלא החלפת אנשים הסופר (שיחה) 21:26, 16 באפריל 2026 (IDT)
- החלפת רבני הבד"ץ = שינויים שהתרחשו בכשרות שארית ישראל. ובזאת סיימתי, אין לי כל טעם בדיון חסרת התוחלת הלזה. איכא דאמרי (שיחה) 21:38, 16 באפריל 2026 (IDT)
- אני לא מסתיר את דעותיי, אך בשונה ממך אני לא משכתב על פיהם את המכלול. מעבר לעריכה זו אתה הסרת תוכן נוסף וממוקר, השינויים בשארית ישראל זה עובדה שמגובה במקור, ושיכתוב של המידע מהווה השחתה. איכא דאמרי (שיחה) 21:01, 16 באפריל 2026 (IDT)