שיחת משתמש:המלקט
תתחדש!
אהבתי את המסר של השם
. מוטי ~ שיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד • 10:26, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- מה המסר? לקשי הבנה. למאי נ"מ • שיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד 14:42, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- עכ"פ אני מצטרף לברכה. איך • שיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד למנינם 21:28, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- מוטי, למאי נ"מ, איך תודה, ת'אמת שלא כוונתי על איזה מסר מיוחד, מוטי אדרבה אשמח לשמוע על מה חשבת. ~ המלקט • שיחה • כ"ב באב ה'תשפ"ד 21:33 (IDT) 21:33, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- סליחה על כל המהומה, זה שם שמשקף את תפקידו של כותב באנצי' - ללקט את המידע האיכותי ולא ליצור אותו. מוטי ~ שיחה • כ"ב באב ה'תשפ"ד • 13:31, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- מצטרף למברכים, וממליץ לכתוב את השם הקודם בדף המשתמש. הכל לטובה (שיחה) 18:35, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- @הכל לטובה מדוע? ~ המלקט • שיחה • א' באלול ה'תשפ"ד 23:25 (IDT) 23:25, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- השם בו אתה מוכר, למניעת בלבול בתקופה הראשונה. נריה - 💬 - 09:54, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- @הכל לטובה מדוע? ~ המלקט • שיחה • א' באלול ה'תשפ"ד 23:25 (IDT) 23:25, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- מצטרף למברכים, וממליץ לכתוב את השם הקודם בדף המשתמש. הכל לטובה (שיחה) 18:35, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- סליחה על כל המהומה, זה שם שמשקף את תפקידו של כותב באנצי' - ללקט את המידע האיכותי ולא ליצור אותו. מוטי ~ שיחה • כ"ב באב ה'תשפ"ד • 13:31, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- מוטי, למאי נ"מ, איך תודה, ת'אמת שלא כוונתי על איזה מסר מיוחד, מוטי אדרבה אשמח לשמוע על מה חשבת. ~ המלקט • שיחה • כ"ב באב ה'תשפ"ד 21:33 (IDT) 21:33, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- עכ"פ אני מצטרף לברכה. איך • שיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד למנינם 21:28, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
חדשות המכלול - גיליון 5
| חדשות המכלול פינת העדכונים של קהילת המכלול |
שנת 2026 – שבוע #35 עודכן ב־15 בספטמבר לחתימה על מינוי לידיעון |
- ערכים חדשים: אז בהלוך ירמיהו, רבי בצלאל מרגליות, הרב ברוך צבי לב, רבי גרשון אשכנזי, רבי חנוך העניך זילברפרב, הרב חיים זאיד, רבי יהושע השל לויטמן, רבי יוסף מאוסטילא, רבי יחיאל מנחם זינגר, רבי יצחק לנדמן, רבי יצחק מאיר זינגר, מלחמת בני אפרים ופלשתים, רבי מעתוק חדאד, רבי שמואל מאפטא. לפירוט ראו טבלת ערכים חדשים
- סטטיסטיקות: 2869 עריכות בוצעו במרחב הערכים, מתוכן 124 עריכות ייבוא ו-295 עריכות עדכון. 10 טיוטות הועברו למרחב הראשי.
מדליית כסף עבורך!
| על הערך החדש רבי ראובן הלוי הורוביץ. תודה רבה! למאי נ"מ • שיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ד 15:21, 27 באוגוסט 2024 (IDT) |
- @למאי נ"מ ייש"כ. ~ המלקט • שיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ד 15:57 (IDT) 15:57, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
קישו"פ
לא כל כך ברור הכלל בנוגע קישו"פ אמורים לקשר פעם אחת בכל הערך ממש?,או יש יוצא מן הכלל, ייש"כ. ישראל הכהן (שיחה) 16:23, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- בדר"כ אמורים לקשר פ"א, לא ידוע לי על משהו יוצא מן הכלל. אולי בערך ממש ארוך ומסורבל, איני יודע. ~ המלקט • שיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ד 16:24 (IDT) 16:24, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- לדעתי בערך מסורבל וכן בכל מקום בו נראה שצריך עוד אפשר לעשות את זה, זה בעיקר שלא יהיה הספמה. (כמו"כ אם הקישור הוא בתבנית מידע או תמונה וכדו') איך • שיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ד למנינם 16:43, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- בדרך אגב איפה ואיך אני אמור לענות בשאלתך בנוגע רבי עקיבא רבינוביץ? ישראל הכהן (שיחה) 17:08, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- לציין בתוך הערך שלו. ~ המלקט • שיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ד 17:09 (IDT) 17:09, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- לפתוח פסקה חדשה? ישראל הכהן (שיחה) 17:11, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא הבנתי. אם ברור לך מתי הוא שימש כאש חבורה, אז תכתוב בערך שלו "בשנות X הוא שימש וכו'", אם לא ברור לך ויש לך מה לכתוב, אז תכתוב לי כאן. ~ המלקט • שיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ד 17:12 (IDT) 17:12, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- שאלתי באופן כללי, מה אמורים לעשות ישראל הכהן (שיחה) 17:15, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- כפי שכתבתי, אפשר לציין בערך אם ברור ואפשר לפתוח פסקה בדף השיחה של הערך ~ המלקט • שיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ד 17:16 (IDT) 17:16, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- לגופש"ע, בערך לפני ארבעים שנה, אבל אני רוצה לברר בדיוק. ישראל הכהן (שיחה) 17:19, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- כפי שכתבתי, אפשר לציין בערך אם ברור ואפשר לפתוח פסקה בדף השיחה של הערך ~ המלקט • שיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ד 17:16 (IDT) 17:16, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- שאלתי באופן כללי, מה אמורים לעשות ישראל הכהן (שיחה) 17:15, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא הבנתי. אם ברור לך מתי הוא שימש כאש חבורה, אז תכתוב בערך שלו "בשנות X הוא שימש וכו'", אם לא ברור לך ויש לך מה לכתוב, אז תכתוב לי כאן. ~ המלקט • שיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ד 17:12 (IDT) 17:12, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- לפתוח פסקה חדשה? ישראל הכהן (שיחה) 17:11, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- לציין בתוך הערך שלו. ~ המלקט • שיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ד 17:09 (IDT) 17:09, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
בעניין רבי יוסף הכהן.
ידידי החשוב, תודה רבה על העבודה הסיזיפית על הערך. יישר כח. האם הוא מוכן? מה נשאר? ―משכיל לאסף (שיחה | תרומות) לא חתם
- לא מוכן ידידי, יש עוד עבודה רבה בניסוח הערך, אני טיפלתי רק בענין מכלולזצייה ומקצת ניסוח, נעצרתי בענין המחלוקת שזה לא מוסבר שם טוב, אשמח אם תפרט יותר ותכתוב בהרחבה אפילו לא בנוסח אנציקלופדי כדי שאבין מה קרה שם ואני אשכתב את זה בס"ד. ~ המלקט • שיחה • כ"ד באב ה'תשפ"ד 01:56 (IDT) 01:56, 28 באוגוסט 2024 (IDT)
למה?
בקשר לעריכה זו, למה הסרת? אפרון (שיחה) 14:08, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- אפרון, פשוט העברתי לארכיון, כנראה פספסת. מתייג גם את @מוטי ~ המלקט • שיחה • כ"ח באב ה'תשפ"ד 16:44 (IDT) 16:44, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- אני מבין שזה מה שניסית לעשות, פעם הבאה בשביל זה יש תקצירי עריכה... (במחיוחד שלא ממש ביצעת ארכוב, כשמוטי שחזר זה היה לחצי שעה לאחר המחיקה ועדיין לא הייתה תיבת ארכיון, בכל אופן טל"ח. אפרון (שיחה) 17:12, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- אכן, פספתי תקציר עריכה. את התיבת ארכיון שכחתי להוסיף ~ המלקט • שיחה • כ"ח באב ה'תשפ"ד 17:23 (IDT) 17:23, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- כולנו בנ"א (המפספסים את העריכה הבאה ואת התקציר
). למפרע טוב ששוחזרת, כי ארכוב בלי קישור לארכיון ממש לא רצוי. לגוף הארכוב, אשמח להבין מה הצריך אותו, 4 פסקאות זה לא כמות שמקובל לארכב. מוטי ~ שיחה • כ"ח באב ה'תשפ"ד • 19:13, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- לא משהו מיוחד, רוב הערכים יש להם ארכיון כבר, נראה לי שהיה שם די הרבה תוכן, אז העברתי. אם זה לא חוקי תבטל. ~ המלקט • שיחה • כ"ח באב ה'תשפ"ד 19:18 (IDT) 19:18, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- לא עניין של חוקיות, הרצוי הוא שכל הדיונים יהיו זמינים לקורא כבר בקישור הראשון, אם הדף עמוס או סיבה אחרת מארכבים. תוספת: בתב:עת לארכב ברירת המחדל להתראה היא 120 ק"ב, במקרה הזה היה מדובר ב21 בערך. מוטי ~ שיחה • כ"ח באב ה'תשפ"ד • 19:32, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- 'עת לארכב' נועד למקרים מוגזמים, אבל שוין. נריה - 💬 - 19:40, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- כאן מדובר על 1/6, לדעתך זה עדיף? מוטי ~ שיחה • כ"ח באב ה'תשפ"ד • 19:45, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- המדד המדוייק לענ"ד אינו תווים (120k) – אלא כמות הפסקאות ומראה הדף. לכן במקרה הזה לא היה צורך לארכב, אך כל מקרה נמדד לגופו. נריה - 💬 - 19:50, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- כאן מדובר על 1/6, לדעתך זה עדיף? מוטי ~ שיחה • כ"ח באב ה'תשפ"ד • 19:45, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- 'עת לארכב' נועד למקרים מוגזמים, אבל שוין. נריה - 💬 - 19:40, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- לא עניין של חוקיות, הרצוי הוא שכל הדיונים יהיו זמינים לקורא כבר בקישור הראשון, אם הדף עמוס או סיבה אחרת מארכבים. תוספת: בתב:עת לארכב ברירת המחדל להתראה היא 120 ק"ב, במקרה הזה היה מדובר ב21 בערך. מוטי ~ שיחה • כ"ח באב ה'תשפ"ד • 19:32, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- לא משהו מיוחד, רוב הערכים יש להם ארכיון כבר, נראה לי שהיה שם די הרבה תוכן, אז העברתי. אם זה לא חוקי תבטל. ~ המלקט • שיחה • כ"ח באב ה'תשפ"ד 19:18 (IDT) 19:18, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- כולנו בנ"א (המפספסים את העריכה הבאה ואת התקציר
- אכן, פספתי תקציר עריכה. את התיבת ארכיון שכחתי להוסיף ~ המלקט • שיחה • כ"ח באב ה'תשפ"ד 17:23 (IDT) 17:23, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- אני מבין שזה מה שניסית לעשות, פעם הבאה בשביל זה יש תקצירי עריכה... (במחיוחד שלא ממש ביצעת ארכוב, כשמוטי שחזר זה היה לחצי שעה לאחר המחיקה ועדיין לא הייתה תיבת ארכיון, בכל אופן טל"ח. אפרון (שיחה) 17:12, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
העלאה מחודשת של קובץ
אפשר להשתמש בקישור "העלאת גרסה חדשה של קובץ זה" שנמצא מתחת לרשימת הגרסאות בדף הקובץ. מוטי ~ שיחה • כ"ח באב ה'תשפ"ד • 19:49, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
מדליית כסף עבורך!
| על הערך החדש ישיבות בית ישראל (אלכסנדר), להפליא! תודה רבה! ישראל הכהן (שיחה) 15:02, 3 בספטמבר 2024 (IDT) |
- מצטרף, ערך איכותי ומעולה! איך • שיחה • ל' באב ה'תשפ"ד למנינם 15:03, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- עדיין לא ערך... תודה. ~ המלקט • שיחה • ל' באב ה'תשפ"ד 16:46 (IDT) 16:46, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- מזל טוב, יישר כח! כה לחי ישראל הכהן (שיחה)
- ישראל הכהן, איך, תודה על המחמאה ועל העזרה בכללי. ~ המלקט • שיחה • י"ג באלול ה'תשפ"ד 12:12 (IDT) 12:12, 16 בספטמבר 2024 (IDT)
- מזל טוב, יישר כח! כה לחי ישראל הכהן (שיחה)
- עדיין לא ערך... תודה. ~ המלקט • שיחה • ל' באב ה'תשפ"ד 16:46 (IDT) 16:46, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
כוכב לכותב!
| כוכב הכותבים | |
| על כתיבה ללא ליאות. כוח"ט! הכל לטובה (שיחה) 18:33, 3 בספטמבר 2024 (IDT) |
- @הכל לטובה ייש"כ. ~ המלקט • שיחה • א' באלול ה'תשפ"ד 23:25 (IDT) 23:25, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
| תודה על ההענות ללא הכירות קודמת אבריימלה מלמד (שיחה) 20:38, 4 בספטמבר 2024 (IDT) |
- @אבריימלה מלמד ייש"כ. ~ המלקט • שיחה • ב' באלול ה'תשפ"ד 14:26 (IDT) 14:26, 5 בספטמבר 2024 (IDT)
"כיהן" כאדמו"ר
בקשר לעריכה זו, סתם סקרנות בעלמא, יש לאדמו"ר חסידים שמדוייכים אליו? אפרון (שיחה) 14:46, 5 בספטמבר 2024 (IDT)
- כן. ~ המלקט • שיחה • ב' באלול ה'תשפ"ד 17:52 (IDT) 17:52, 5 בספטמבר 2024 (IDT)
כוכב לעורך!
| כוכב העורכים | |
| שכיוח אברמלה (שיחה) 01:34, 12 בספטמבר 2024 (IDT) |
- @אברמלה, ייש"כ. ~ המלקט • שיחה • י"ג באלול ה'תשפ"ד 12:14 (IDT) 12:14, 16 בספטמבר 2024 (IDT)
- מצטרף לכיכוב :) מוקיר רבנן (שיחה) 12:19, 16 בספטמבר 2024 (IDT)
- וכך גם אני, תודה על הכל! איך • שיחה • י"ג באלול ה'תשפ"ד, למנינם: 13:50, 16 בספטמבר 2024 (IDT)
- @מוקיר רבנן, @איך, תודה, ~ המלקט • שיחה • ט"ז באלול ה'תשפ"ד 17:10 (IDT) 17:10, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- וכך גם אני, תודה על הכל! איך • שיחה • י"ג באלול ה'תשפ"ד, למנינם: 13:50, 16 בספטמבר 2024 (IDT)
בקשר לעריכה זו, הנימוק להסרת דרישת המקור הוא שיש מקור, לא שהבקשה לא נומקה. מוטי ~ שיחה • ט"ז באלול ה'תשפ"ד • 16:57, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- ברור. אם כי אשמח להחכים מתי נועדו הכללים שאין להניח {{מקור}} ללא נימוק, העיקרון די מובן, אבל אם נרד לרזולוציות אז זה לא כ"כ ברור, בכ"א זה לא קריטי לעכשיו, אבל לדעתי יש להבהיר את הנושא ב{{מקור/תיעוד}}, בהצלחה, ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 20:11 (IDT) 20:11, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
עמוד הראשי
@המלקט למה לא מופיע רבי ירחמיאל ישראל סעקולא בתבנית ערכים חדשים מבית המכלול? ישראל הכהן (שיחה) 23:34, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- מי שאמור להוסיף זה שמש מרפא, בגלל שאני מנכסס לו הרבה על עניין זה אז אני שומר קצת על איזון
, אתה מתכבד לבקש לו וגם אני אשמח... ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 23:36 (IDT) 23:36, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- לפתוח פסקה בד"ש שלו? ישראל הכהן (שיחה) 23:38, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- בהנחה שהוא רואה את התיוג כאן, אז אם הוא ירצה הוא יעשה זאת ואם לא אז איני יודע אם יעזור בדף שיחתו, אבל תנסה. ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 23:39 (IDT) 23:39, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- לפתוח פסקה בד"ש שלו? ישראל הכהן (שיחה) 23:38, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
המרה לאחר הדיון
בקשר לעריכה זו, אולי זה לא טוב בשביל הדורות הבאים שלא יבינו על מה נסוב הדיון. למאי נ"מ • שיחה • כ' באלול ה'תשפ"ד 20:37, 22 בספטמבר 2024 (IDT)
- צודק, שחזרתי, ~ המלקט • שיחה • כ' באלול ה'תשפ"ד 20:38 (IDT) 20:38, 22 בספטמבר 2024 (IDT)
תודה על התודה
שמחתי בפידבק. פלניא (שיחה) 16:55, 23 בספטמבר 2024 (IDT)
- למה/י שמגיע מגיע... ~ המלקט • שיחה • כ' באלול ה'תשפ"ד 16:57 (IDT) 16:57, 23 בספטמבר 2024 (IDT)
שים לב
שים לב! בפעם הבאה שתשחית עריכה ללא כל סיבה הגיונית, אאלץ להגיש בקשה לחסימתך. ―נאמן הרעיון היהודי (שיחה | תרומות) לא חתם
לידיעתך
בקשר לעריכה זו, אין לערוך בדף משתמש של משתמש אחר ללא רשותו! אם התוכן אינו ראוי יכולים המפעילי מערכת לטפל בכך יואל נאמן • שיחה • י"ג בתשרי ה'תשפ"ה 21:46, 14 באוקטובר 2024 (IDT)
- @יואל נאמן, צודק, טעיתי, ואכן לא חזרתי על פעולה זו על אף ששחוזרתי. טל"ח, א פריילעכן יו"ט. ~ המלקט • שיחה • י"ג בתשרי ה'תשפ"ה 22:47 (IDT) 22:47, 14 באוקטובר 2024 (IDT)
אובייקטיביות
משום מה, אתה קורא תיגר על כל עריכה או יצירת ערך שאני מוסיף, אני חושש שיש כאן חשד כבד לחוסר אובייקטיביות... נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 18:08, 15 באוקטובר 2024 (IDT)
- כבודו כתב בדף המשתמש שלו נגד כללי המכלול והזהרתי אותך על כך, ולמרות כך החזרת את העריכה, מצד הדין היית צריך להיחסם.
לאחר מכן כתב כבודו ערך על ישיבה קטנה שלא עומדת בכללי חשיבות, על כן פתחתי דיון לשמוע את דעתם של ה{{בזה}}, זה כל הסיפור, בהצלחה בכל מעשיך ויו"ט שמח ומבדח, ~ המלקט • שיחה • י"ג בתשרי ה'תשפ"ה 18:13 (IDT) 18:13, 15 באוקטובר 2024 (IDT)- א. אני חושב שכבר הסברתי בדף המשתמש שלי מדוע מה שכתבתי אינו עומד בניגוד לתקנון המכלול ב. לא היתה לך שום טענה הגיונית מדוע שהערך ישיבת תורת החיים לצעירים ימחק מלבד העובדה שעדיין לא נכתבו במכלול כללים בנוגע לישיבות קטנות. ג. שיהיה לך גם, יו"ט שמח ומבדח, ואולי טיפ - טיפה זמן לחשבון נפש קצר. נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 18:21, 15 באוקטובר 2024 (IDT)
- אמת שלא נכתבו כללים, אך על מספור תלמידים שכזה (70) וודאי שלא הייתה הסכמה לחשיבות, לא ביקשתי מחיקה, פתחתי דיון חשיבות כמקובל בערכים שחשיבותם מוטלת בספק (או שכמעט ברור שאין חשיבות), כט"ס. ~ המלקט • שיחה • י"ג בתשרי ה'תשפ"ה 18:23 (IDT) 18:23, 15 באוקטובר 2024 (IDT)
- 70 איננו מספר קטן ביחס לישיבות קטנות, ויש ישיבות, כמו ישיבת שבי שומורון למשל, שמספר התלמידים שם איננו שונה בהרבה מזה של תורת החיים, ובכל זאת יש על הישיבה ערך במכלול. ואגב, המספר הוא 78 ולא 70. נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 18:29, 15 באוקטובר 2024 (IDT)
- לא קבעתי כלום, יש דיון ונחכה לשמוע את תגובות הבז"ה, אם יהיה תומך בחשיבות, אז הערך יישאר וליהודים היתה אורה, ואם לא יהיה הבהרת חשיבות הערך ימחק וגם יהיה אורה ושמחה וכט"ס לנו ולכל בית ישראל עד עולם, ~ המלקט • שיחה • י"ג בתשרי ה'תשפ"ה 18:32 (IDT) 18:32, 15 באוקטובר 2024 (IDT)
- ולגבי שבי שומרון, אין לי מושג מה חשיבותו, אבל זה יובא מויקיפדיה וכנהוג כאן שערכים מיובאים מויקי פחות דנים על חשיבות, אז יש לך עיצה שאם באלך ערך, אתה יכול לכתוב בויקי אם יש לך גישה לשם ואז לבקש כאן ייבוא. ~ המלקט • שיחה • י"ג בתשרי ה'תשפ"ה 18:36 (IDT) 18:36, 15 באוקטובר 2024 (IDT)
- לא קבעתי כלום, יש דיון ונחכה לשמוע את תגובות הבז"ה, אם יהיה תומך בחשיבות, אז הערך יישאר וליהודים היתה אורה, ואם לא יהיה הבהרת חשיבות הערך ימחק וגם יהיה אורה ושמחה וכט"ס לנו ולכל בית ישראל עד עולם, ~ המלקט • שיחה • י"ג בתשרי ה'תשפ"ה 18:32 (IDT) 18:32, 15 באוקטובר 2024 (IDT)
- 70 איננו מספר קטן ביחס לישיבות קטנות, ויש ישיבות, כמו ישיבת שבי שומורון למשל, שמספר התלמידים שם איננו שונה בהרבה מזה של תורת החיים, ובכל זאת יש על הישיבה ערך במכלול. ואגב, המספר הוא 78 ולא 70. נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 18:29, 15 באוקטובר 2024 (IDT)
- אמת שלא נכתבו כללים, אך על מספור תלמידים שכזה (70) וודאי שלא הייתה הסכמה לחשיבות, לא ביקשתי מחיקה, פתחתי דיון חשיבות כמקובל בערכים שחשיבותם מוטלת בספק (או שכמעט ברור שאין חשיבות), כט"ס. ~ המלקט • שיחה • י"ג בתשרי ה'תשפ"ה 18:23 (IDT) 18:23, 15 באוקטובר 2024 (IDT)
- א. אני חושב שכבר הסברתי בדף המשתמש שלי מדוע מה שכתבתי אינו עומד בניגוד לתקנון המכלול ב. לא היתה לך שום טענה הגיונית מדוע שהערך ישיבת תורת החיים לצעירים ימחק מלבד העובדה שעדיין לא נכתבו במכלול כללים בנוגע לישיבות קטנות. ג. שיהיה לך גם, יו"ט שמח ומבדח, ואולי טיפ - טיפה זמן לחשבון נפש קצר. נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 18:21, 15 באוקטובר 2024 (IDT)
מדליית זהב עבורך!
| על ערכים רבים המושקעים במאמץ וזמן יהודה פיש (שיחה) 10:40, 27 באוקטובר 2024 (IST) |
- @יהודה פיש, תודה. ~ המלקט • שיחה • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ה 16:42 (IDT) 16:42, 27 באוקטובר 2024 (IST)
סענזשארצער רב
בקשר לעריכה זו, לפי Geni: הרב עזריאל מאיר חיים קאהן (בעמ"ס מענה דבר ומילי דריבית), הוא בנו של רבי משה הלל קאהן (בעמ"ס משנת צדיקים), בנו של רבי שמואל מנחם קאהן, בנו של רבי יששכר דוב קאהן בעל הערך דנן.
אמר"ש, אין לי זכות הצבעה, אבל לכאורה הערך דרוש מיזוג עם רבי יששכר בער קאהן.
ואגב, אולי עדיף להעביר מסרים שלא בדרך תקצירי עריכה... ניטראלי • שיחה • כ"ז בתשרי ה'תשפ"ה 20:30 (IDT)
- ניטראלי, תודה. אקח את ההערה לתשומ"ל. המלקט • שיחה • כ"ז בתשרי ה'תשפ"ה 22:04 (IDT) 22:04, 28 באוקטובר 2024 (IST)
כתיבת ערך
תכתוב בבקשה ערך על הרב יהודה הילדסהיימר מח"ס מהדורא קמא ותנינא, תלמידו המובהק של הרב יוסל'ה שרייבר, חתנו של הרב יגאל רוזן רה"י אור ישראל, מרבני אור ישראל, תכתוב על הדרך לימוד החדשה שלו, ועוד... ―עולם חדש (שיחה | תרומות) לא חתם
- עולם חדש, אני לא מכיר אותו, איני יודע מה החשיבות וגם אין לי חומר עליו. אם יש חשיבות תוכל לשלוח לי חומר ואכתוב. המלקט • שיחה • ל' בתשרי ה'תשפ"ה 12:31 (IDT) 12:31, 1 בנובמבר 2024 (IST)
ציטוט
איך עושים גופן של ציטוט מהמקורות?
יש"כ עצום גם אני משתמט כדעת רבותינו (שיחה) 19:46, 31 באוקטובר 2024 (IST)
- @הפונצ'ער הצ'יקאבער, הכר {{ציטוטון}} המלקט • שיחה • ל' בתשרי ה'תשפ"ה 12:30 (IDT) 12:30, 1 בנובמבר 2024 (IST)
מדליית זהב עבורך!
| כשראיתי לאחרונה שאין עדיין ערך על שמו של הרב בצלאל ראקוב זצ"ל, עלתה בי מחשבה לדאוג לעניין, ושמחתי לראות שדאגת ליוזמה ברוכה זו, עלה והצלח! ב.נ.ר. (שיחה) 00:39, 4 בדצמבר 2024 (IST) |
ברוך שובך!
מוטי ~ שיחה • י"ז בכסלו ה'תשפ"ה • 12:15, 18 בדצמבר 2024 (IST)
- מצטרף :) מוקיר רבנן (שיחה) 12:53, 19 בדצמבר 2024 (IST)
הריני מבקש מחילה ממעלתכם
עברתי כעת על ארכיונים אצלי. שרפי קודש (שיחה) 02:53, 4 ביוני 2025 (IDT)
- שרפי קודש, מחול לך. גם אני אבקש ממך, מוייחל? המלקט • שיחה • ט' בסיוון ה'תשפ"ה 11:46 (IDT) 11:46, 5 ביוני 2025 (IDT)
- בוודאי. שרפי קודש (שיחה) 00:10, 6 ביוני 2025 (IDT)
האמת והשלום אהבו 
למאי נ"מ • שיחה • י' בסיוון ה'תשפ"ה 02:09, 6 ביוני 2025 (IDT)
- בוודאי. שרפי קודש (שיחה) 00:10, 6 ביוני 2025 (IDT)
אם תוכל לעזור לי לערוך את הערך ישיבת אבי עזרי שכתבתי
כתבתי ערך ומרקווה כתב לי שהוא לא תקין רציתי לשאול אם תוכל לעזור לי לשחזר אותו מה רבו (שיחה) 21:57, 11 בספטמבר 2025 (IDT)
עזרה בעריכת ערך על הרב דוד יהודיוף
אשמח לעזרה בעריכה, זהו ערך חשוב על חתנו של הבבא סאלי עיי"ש
תודה! אורחות חיים (שיחה) 14:22, 23 בדצמבר 2025 (IST)
קטגוריות חסרות קטגוריה
סברתי שכבר העירו לך בעבר אך לא מצאתי. אז שתדע להבא שאין ליצור קטגוריות ללא שיוך לקטגוריית אב. בהצלחה. מקוה • שיחה • ד' בשבט ה'תשפ"ו 13:36 (IDT)
- מקוה, בוודאי שכך. רק בתקופה זו אני עובד על המכלול בגיחות קצרות בלבד, ויכול להיות מצב שאני חייב להפסיק אפילו באמצע עבודה, לכן זו הסיבה שלא הספקתי לשייך. תודה על ההערה. המלקט • שיחה • ד' בשבט ה'תשפ"ו 16:21 (IDT) 16:21, 22 בינואר 2026 (IST)
- הועבר לדף שיחה:הרב זאב פלדמן (לונדון)#הסרת תוכן
שלום המלקט, אנו מודים לך על תרומותיך למכלול.

שים לב: במכלול מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים.
אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה בודפעשטער רב.jpg ואת הרישיון המתאים לה.
לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.
אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים.
אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם לעתים למחיקת תמונות בשגגה.
מצפה לתשובתך בהקדם. •נעם1•💬•רימון הרמטית• כ"ד באדר ה'תשפ"ו • למניינם: 03:17, 13 במרץ 2026 (IST)
- אני לא זוכר היכן, אך באחד הפעמים אישר זאת אחד המפעילים על חתימה-חותמת. אולי ברבי בצלאל ראקוב. המלקט • שיחה • כ"ד באדר ה'תשפ"ו 10:05 (IDT) 10:05, 13 במרץ 2026 (IST)
- מה שבטוח, {{תמונה חשודה}} זה לא הרישיון המתאים
- תוכל ליישם ע"פ מה שאמרו לך שם? •נעם1•💬•רימון הרמטית• כ"ד באדר ה'תשפ"ו • למניינם: 10:11, 13 במרץ 2026 (IST)
תוקן •נעם1•💬•רימון הרמטית• כ"ט באדר ה'תשפ"ו • למניינם: 21:10, 17 במרץ 2026 (IST)
