לדלג לתוכן

שיחת משתמש:איכא דאמרי/ארכיון 2

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
תגובה אחרונה: לפני 9 חודשים מאת איכא דאמרי בנושא כוכב לחרוץ!

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

Skip to top
Skip to bottom


תתחדש

מוטי ~ שיחה • ה' באדר ב' ה'תשפ"ד • 23:39, 14 במרץ 2024 (IST)

מועצת גדולי עולם התורה

תודה על כל עריכותיך. מועצת גדולי עולם התורה כפי הידוע לי תפקדה במשך חודשים ספורים, והתכנסה רק פעמיים [הבאתי גם מקור]. ועל כן בערך כללי על הציבור הליטאי זה לא משנה כיום לכלום. בערך של בני תורה ודאי יש להשאיר את זה, אך בערך הכללי מספיק אזכור קצר ואין טעם להזכיר את כל שמות החברים [כמו שבערך כללי על הציבור הליטאי אין טעם להזכיר שהאדמו"ר מבעלז היה חבר מועצת של דגל.--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 14:22, 15 במרץ 2024 (IST)

לאחר פטירת הרב אוירבך המועצת היתה קוצנזוס על כל הפלג, הרב אוירבך בחר את חבריה, והיא הנהיגה בפועל בשנה שלאחר פטירתו ולכן לדעתי יש מקום להזכיר את שמות חבריה. אם יש כמה עורכים נוספים שסבורים כמוך תוכל לשחזר. איכא דאמרי (שיחה) 11:48, 17 במרץ 2024 (IST)

כוכב לעורך!

כוכב העורכים
על הערך החדש הרב שמואל דוד גרוס יואל נאמןשיחה • ו' באייר ה'תשפ"ד 23:53 (IDT) 23:53, 13 במאי 2024 (IDT)
ותודה למתחיל ולשאר המסייעים איכא דאמרי (שיחה) 19:25, 14 במאי 2024 (IDT)

כוכב איכותי!

כוכב איכותי
”ברוך המבדיל בין קודש ל"קודש"”😉 אפרון (שיחה) 00:22, 29 במאי 2024 (IDT)
אם זה היה תלוי בי, הייתי מחליף את ה"קודש" בחול... איכא דאמרי (שיחה) 00:27, 29 במאי 2024 (IDT)
@איכא דאמרי, מעריך את קבלת ויישום הכללים הקיימים. אפרון (שיחה) 00:31, 29 במאי 2024 (IDT)

עדכון

בקשר לעריכה זו, טענה נכונה עד מאוד, אני אכן מעדכן ערכים כאלו רק ע"י בקשות בדף המיועד. (אכן, גם שם לא צריך לעדכן את הכל) איךשיחהט"ו בסיוון ה'תשפ"ד. למנינם 04:37, 21 ביוני 2024 (IDT)

איך אני מעריך מאוד את עבודת המעדכנים , דברי היו הארה ולא הערה. איכא דאמרי (שיחה) 11:10, 21 ביוני 2024 (IDT)

הרב ישראל אדלשטיין

בקשר לעריכה זו - א. יישר כח על הכל. ב. למה מחקת את הקישור מבעולמם של חרדים? ג. האם יש כלל שקישור שנמצא בהערות שוליים לא נמצא בקישו"ח? כי ראיתי שגם זה מחקת. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 16:50, 22 ביולי 2024 (IDT)

אכן, אין טעם שהקישו"ח יכפלו את המקורות בערך, הקישורים שמחקתי כבר נמצאים במקורות בתוך הערך. עיין המכלול:קישורים חיצוניים. איכא דאמרי (שיחה) 23:24, 22 ביולי 2024 (IDT)
תודה רבה תלמיד חכמי הדור (שיחה) 23:25, 22 ביולי 2024 (IDT)

ישיבת אור שמואל

לאחר שיתחיל זמן אלול, יהיה אפשר להוסיף את מספר הבחורים שנוספו לשיעור א תשפ"ה גם ללא מקור? שמואל עמית (שיחה) 12:07, 29 באוגוסט 2024 (IDT)

סורי, מכיון שמספר הבחורים בישיבות נתון לויכוחים והשחתות רבות, ישנה הקפדה להכניס מספרי בחורים רק עם מקור (וגם המקורות לוקים פעמים רבות בהגזמות, אך זה בד"כ קביל). בברכה איכא דאמרי (שיחה) 00:04, 30 באוגוסט 2024 (IDT)

תבנית:עץ משפחת אבוחצירא

בקשר לעריכה זו או יותר מדויק לעריכה שהוסיפה את התבנית, שים לב שכל טקסט שמוכלל בדף התבנית מוכלל בדפים המכלילים אותה. משכך אם אתה מניח תבנית בעבודה חובה להקיף אותה בתגים שמונעים את ההכללה, הם זמינים בסרגל העריכה בלשונית "מתקדם" בלחצן "תבניות להוספה". ובהזדמנות:

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
מוטי ~ שיחה • ל' באב ה'תשפ"ד • 00:05, 3 בספטמבר 2024 (IDT)

חסידות סטאשוב

למה אתה חושב שאין חסידות כזו? ראה בערך עליה כאן במכלול. ממליץ לך לבט את העריכה בערך רבי חיים פרדס הדייג (שיחה) 00:34, 11 בספטמבר 2024 (IDT)

ראה שיחה:רבי מרדכי מסטשוב#חסידות סטאשוב, וכן שיחת טיוטה:חסידות סטאשוב. לילה טוב. איכא דאמרי (שיחה) 00:40, 11 בספטמבר 2024 (IDT)

ישיבת אור שמואל

למה זה ערך לא קביל, אם זה עודכן ע"י ישבת אור שמואל? שמואל עמית (שיחה) 22:12, 11 בספטמבר 2024 (IDT)

זה מקור לא קביל כי אין איך לאמת את נכונות המידע המפורסם, אין מישהו שחתום על המידע וכו'. ראה כאן איכא דאמרי (שיחה) 22:48, 11 בספטמבר 2024 (IDT)
החתום זה ישיבת אור שמואל. שמואל עמית (שיחה) 22:49, 11 בספטמבר 2024 (IDT)
זה אתר רשמי שלהם? איכא דאמרי (שיחה) 22:50, 11 בספטמבר 2024 (IDT)
למה אתה מתכוון רשמי, זה אתר איזי שבו עסקים יכולים לפרסם שם... שמואל עמית (שיחה) 22:51, 11 בספטמבר 2024 (IDT)
אני מתכוון שאין שום דרך לדעת מי עומד מאחורי הדברים, האם זה הנהלת הישיבה או מישהו אחר. איכא דאמרי (שיחה) 22:52, 11 בספטמבר 2024 (IDT)
לכאו' הנהלת הישיבה, באתר כתוב שעודכן ע"י ישיבת אור שמואל, לעומת ישיבות אחרות שכתוב שפורסם ע"י משתמשי אתר איזי, נראה לי שאפשר לסמוך על זה ולהכניס את זה כמקור, מה דעתך? שמואל עמית (שיחה) 22:53, 11 בספטמבר 2024 (IDT)
כבר כתבתי את דעתי... איכא דאמרי (שיחה) 22:55, 11 בספטמבר 2024 (IDT)
אני לא מבין למה אתה לא מקבל את זה כמקור, אני רוצה לשחזר את עריכתך, אני מחכה לאישור ממך שמואל עמית (שיחה) 22:56, 11 בספטמבר 2024 (IDT)
לא הייתי ברור? ראית את הקישור שהבאתי? (כאן) איכא דאמרי (שיחה) 22:59, 11 בספטמבר 2024 (IDT)
טוב, אע"פ שמבחינתי זה לא מחברים אנונימיים אלא ישיבת אור שמואל בעצמה, אני אקבל את דעתך שמואל עמית (שיחה) 23:01, 11 בספטמבר 2024 (IDT)
רק אל תחשוב שאתה "עושה לי טובה"... די ברור לך מה יהיו התוצאות באם אחד העורכים יפתח בהצבעת מחיקה.
לגוש"ע למעלה כתבת שזה לכאורה הנהלת הישיבה, בהמשך אתה כותב שמבחינתך זה הנהלת הישיבה. אלו כללי המכלול (עכ"פ לפי פרשנותי) ועליך לקבלם. כל טוב והרבה הצלחה. איכא דאמרי (שיחה) 23:55, 11 בספטמבר 2024 (IDT)

מנטר

שלום איכא דאמרי,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, הוגדרת בהרשאת ניטור. אנא קרא/י על משמעותה בדפים "המכלול:מנטר" ו"המכלול:איך לנטר ולהישאר בחיים".

הרשאה זו מאפשרת:

בברכה, ראה גם הדרכה למנטרים, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ט באלול ה'תשפ"ד > 16:18, 22 בספטמבר 2024 (IDT)

🎂 🍻 מזל טוב! לך, לנו, למערכת הניטור ולמכלול כולו!! כה לחי, נסיעה טובה. ~ המלקטשיחה • י"ט באלול ה'תשפ"ד 16:28 (IDT) 16:28, 22 בספטמבר 2024 (IDT)
מזל טוב! אולי הגיע הזמן שתיצור לך דף סקריפטים? קריצה למאי נ"משיחה • י"ט באלול ה'תשפ"ד 18:25, 22 בספטמבר 2024 (IDT)
מזל טוב למכלול, הצלחתך הצלחתינו. אפרון (שיחה) 19:50, 22 בספטמבר 2024 (IDT)
תודה על האמון והברכות. הסמקה
אקח זמן לעבור על המדריכים. @למאי נ"מ נראה לי שאקבל את הצעתך. איכא דאמרי (שיחה) 22:00, 22 בספטמבר 2024 (IDT)
לחץ על הקישור שנתתי לך. אתה יכול בשלב זה להעתיק את תוכן הדף שלי. אתה יכול גם לשאול אותי על הפירוש של כל סקריפט, אשתדל להסביר עד כמה שידי מגעת. למאי נ"משיחה • כ' באלול ה'תשפ"ד 22:02, 22 בספטמבר 2024 (IDT)
חן חן. בהצלחה לכולנו. תרום מניסיונך ומכישוריך הברוכים! • מטעמים22:30, 22 בספטמבר 2024 (IDT)
התחלת מיד בשיא הרצינות, תודה! איךשיחה • כ"ג באלול ה'תשפ"ד, למנינם: 13:52, 26 בספטמבר 2024 (IDT)
אכן כך. ניטור איכותי ומשמעותי. ~ המלקטשיחה • כ"ג באלול ה'תשפ"ד 13:56 (IDT) 13:56, 26 בספטמבר 2024 (IDT)
תודה. אכן משתדל... אשמח גם להערות כשישנם איכא דאמרי (שיחה) 14:59, 26 בספטמבר 2024 (IDT)

עץ משפחה

איך עורכים עץ משפחה קיים? תוכל בבקשה להפנו אותי למאמר שיסביר לי איך מוסיפים שמות אנשים לעץ משפחה שכבר קיים במכלול, תודה רבה בית סטאשוב (שיחה) 11:52, 25 בספטמבר 2024 (IDT)

בתבנית:עץ משפחה תוכל למצוא הסברים. בגדול זה ניסוי וטעייה. תוכל לנסות בהמכלול:ארגז חול.
בנוגע לעץ חדש צריך לבדוק אם יש מספיק דורות וערכים.
אם תרצה שאוסיף לתבנית קיימת - בשמחה. איכא דאמרי (שיחה) 15:35, 25 בספטמבר 2024 (IDT)
מדובר בתבנית קיימת שאני רוצה להוסיף לה ובעיקר לדעת איך עושים זאת... בית סטאשוב (שיחה) 15:42, 25 בספטמבר 2024 (IDT)
עקוב אחר שינויים אחרונים של כל עץ וכך תוכל להשוות אלו שינויים נעשו וכיצד זה השפיע על העץ. זה נראה מסובך, אבל זה די פשוט. • מטעמים17:02, 25 בספטמבר 2024 (IDT)

כוכב ניטור!

כוכב המנטרים
למנטר חרוץ פעיל ויעיל, שאפו על החריצות ועל המקצועיות.

הצלחתך הצלחתנו (על העבר ועל העתיד) אפרון (שיחה) 14:04, 29 בספטמבר 2024 (IDT)

ותודה ל@אפרון על ההדרכה הצמודה.
וכן ל@מוקיר רבנן שאני מרגיש לידו כזבוב על גב הפיל... איכא דאמרי (שיחה) 15:29, 29 בספטמבר 2024 (IDT)
אתה לא רוצה לדעת כמה מעט אני ניטרתי כשקיבלתי הרשאת ניטור, אתה באמת אלוף!! מוקיר רבנן (שיחה) 08:36, 30 בספטמבר 2024 (IDT)

העברה למרחב לא תקין

בקשר לעריכה זו, ההעברה לא הייתה תקינה, צריך להעביר למשתמש:Srulik/רבי ניסים רביבו. למאי נ"משיחה • ז' בתשרי ה'תשפ"ה 20:56, 8 באוקטובר 2024 (IDT)

אכן, תודה.
אני בתהליך למידה... איכא דאמרי (שיחה) 21:01, 8 באוקטובר 2024 (IDT)

קשרים חוץ נשאוים

בקשר לעריכה זו, אני חושב שזה לא מתאים לאינציקלופדיה חרדית לציין חברות אסורה גם של אדם חילוני, כמו שלא כתוב איזה שרותיים מציעים בקזינו. יהודה פיש (שיחה) 11:18, 15 באוקטובר 2024 (IDT) יהודה פיש (שיחה) 11:18, 15 באוקטובר 2024 (IDT)

@יהודה פיש, המידע מוזכר בתמצות רב. קשר כשלעצמו הוא דבר מקובל גם אצל חרדים לפני החתונה - כל זוג שנפגשים לצורך אירוסין, ובמיוחד אם כבר התארסו הם "בקשר", ההבדל הוא שאצל החרדים לא מפרסמים את זה (לפני האירוסין). איכא דאמרי (שיחה) 11:33, 15 באוקטובר 2024 (IDT)
@איכא דאמרי בערך של אלונה סער כתוב שהיא הייתה בקשר עם ערבי זה ודאי לא מתאים, אני לא יכול לשנות את זה כי זה חסום לעריכה, אשמח שתמחוק
יהודה פיש (שיחה) 11:46, 15 באוקטובר 2024 (IDT) יהודה פיש (שיחה) 11:46, 15 באוקטובר 2024 (IDT)
עליך לדעת כי המכלול אינו ספר הלכה, וכל אחד שגר מחוץ לק"ס עלול לראות לצערינו חילולי שבת...
המכלול אינו מצנזר מעשים אף שהם נוגדים את ההלכה, למעט דברי כפירה/צניעות וכד'. לשאלות נוספות נא לפנות לעורכי אספקלריה. איכא דאמרי (שיחה) 11:59, 15 באוקטובר 2024 (IDT)
@יהודה פיש, אכן המעשה ממש לא מתאים עד אסור, אנחנו לא מצנזרים במכלול מידע עם איסורי תורה (יש לדוגמא קטגוריה על משומדים ועל מתבוללים, יש ערכים על רוצחים ועוד) יש חלק קטן של ענייני צניעות שלא מזכירים אותו או מזכירים אותו בצורה יותר מרומזת וכדו', זה לא המקרה הזה. אפר (שיחה) 16:34, 15 באוקטובר 2024 (IDT)

לא מכוון

בקשר לעריכה זו, ההרחבה של בתבנית:משתמש תומך בגישת לא אוכל לא שותה היא לא תגובה לדיון החשיבות שפתחת (שאגב ככל הנראה אין באמת חשיבות גם למקילים) זה פשוט משהו שחשבתי מזמן ועשיו נזכרתי מזה (עןד לפני שראתי את דיון החשיבות שפתחת. סורי קריצה מראש צורים (שיחה) 00:54, 27 באוקטובר 2024 (IDT)

אין צורך להתנצל, גם אם העריכה הייתה בתגובה לפתיחת הדיון, זה בסדר גמור. אני בהחלט לא מרבה לפתוח דיונים כאלה, רק במקרי קיצון לדעתי. איכא דאמרי (שיחה) 01:11, 27 באוקטובר 2024 (IDT)

הרב ברוך נויבירט

בקשר לעריכה זו, יישר כוח.

לא הבנתי למה מיותר העובדה שהרב נויבירט מנהל את המערך הלוגיסטי בישיבה לרב נויבירט יש תפקיד אמביוולנטי ונדיר ברחבי עולם הישיבות הוא נכנס כסוג של מנהל כספי לישיבה ולאחר מכן התמנה לראש ישיבה זה לא כמו כל ראש ישיבה קלאסי זה מעמד מיוחד ומי שמכיר יודע.

חוץ מזה נראה לי שיש מקום לציין שהוא כיהן כר"מ וראש ישיבה במוסדות שאביו ניהל ולא סתם הוא היה מבוקש בכל רחבי עולם הישיבות חוקר דעת (שיחה) 14:03, 30 באוקטובר 2024 (IST)

לגבי הפיסקה הראשונה - הוסבר בדף שיחה של נשוא הערך.
לגבי הפיסקה השניה - השארתי בהערה בפעם הראשונה שזה מוזכר, אין טעם לכפול. איכא דאמרי (שיחה) 21:17, 30 באוקטובר 2024 (IST)

כפילות קטגוריות סופרים חרדים

מחקת את דוד זריזקי מקטגוריה של סופרים חרדים ישראלים, וכתבת לי שיש כפילות עם סופרים חרדים,

הכפילות היא לא מה שהוספתי אלא כפילות של 2 קטגוריות שונות שקיימות בהמכלול ובאחת מהם הוא לא מופיע,

צריך אולי לאחד את 2 הקטגוריות לדף אחד, אבל אם מישהו יחפש אותו באחת מהם הוא יראה שם סופרים אחרים ואת דוד זריצקי הוא לא יראה, וחבל דוד הראובני (שיחה) 19:38, 16 בנובמבר 2024 (IST)

@דוד הראובני, הוא כן הופיע בקט' סופרים חרדים, פשוט קטגוריית סופרים חרדים ישראלים מקוטגרת כולה בתוך קטגוריית סופרים חרדים כקטגוריית משנה. אפר (שיחה) 20:59, 16 בנובמבר 2024 (IST)
אכן כמו שכתב אפר. אגב באופן כללי נדמה לי שנהוג לקטלג בקטגוריית המשנה, אלא שזריצקי היה סופר עוד קודם שעלה לארץ כך שעדיף את את הקטגוריה הראשית. איכא דאמרי (שיחה) 22:28, 16 בנובמבר 2024 (IST)

הארה קטנה

ראשית אפתח בתודה על תרומתך הנכבדת למערך הניטור. לגבי רבי שלמה סובל הדרך הנכונה במקרה כזה (שיש עריכות מקומיות בשני הדפים) היא לפנות למפעילים ולבקש מיזוג גרסאות, זה מאפשר שימור כל ההיסטוריה בדף העיקרי. מוטי ~ שיחה • י"ט בחשוון ה'תשפ"ה • 11:13, 20 בנובמבר 2024 (IST)

100%. אגב בזמנו ביקשתי בקשה דומה במכ במ ונעניתי ליצור הפנייה בעצמי. איכא דאמרי (שיחה) 15:13, 20 בנובמבר 2024 (IST)
ציינתי בסוגריים שדברי נסובים על מקרה שיש עריכות מקומיות (היה לך מה להעביר..). במקרה שם היה מדובר על עריכת ייבוא ומספר גיורים (אמנם חשובים אבל התיעוד שלהם פחות משמעותי). מוטי ~ שיחה • י"ט בחשוון ה'תשפ"ה • 18:26, 20 בנובמבר 2024 (IST)

כוכב בשבילך!

הכוכב המקורי
אשריכם ואשרי חלקיכם שאתם בהתנדבות מלאה נותנים לציבור החרדי לפתוח ערכים שלפעמים נחוצים לצורך למידה, בסינון מלא ומוכשר

אם אדם אחד החליט שמספיק לו האינטרנט עם החסימה מכיוון שאתם פותחים לו את הערך, ובזכות זה לא קנה אינטרנט פתוח, אזי הצלתם יהודי מהרשת המזוהמת, אשריכם ואשרי חלקיכם!! דניאל נחמן (שיחה) 18:30, 28 בנובמבר 2024 (IST)

תודה, הכוכב מגיע לכלל העורכים, וגם אתה מוזמן בחום להצטרף. איכא דאמרי (שיחה) 21:30, 28 בנובמבר 2024 (IST)

ישיבת פוניבז לצעירים

הרב פרידמן נחשב בישיבה למטפל בבעיות, מעורב ברישום ואף בוחן, ומייעץ לבחורים בנושא הישיבות הגדולות.

אני חושב שזה - בניגוד למיישיב...- כן משמעותי. גאון אמיתי (שיחה) 23:29, 5 בדצמבר 2024 (IST)

@איכא דאמרי החזרתי אותו, מקווה שמוצא חן בעיניך... גאון אמיתי (שיחה) 23:49, 5 בדצמבר 2024 (IST)
גאון אמיתי, רוב המקקי"ם מעורבי ברישום (בדר"כ זה מתחיל הפוך...). מייעץ בנושא הישי"ג? איזה חשיבות זו? לגוש"ע אני לא סבור שיש חשיבות, אך מאחר וזו גירסה יציבה לא אתעקש על כך. איכא דאמרי (שיחה) 07:08, 6 בדצמבר 2024 (IST)
@גאון אמיתי אתה לא אמור להחזיר תוכן ואז לשאול אלא להיפך.
@איכא דאמרי אין גרסה יציבה במקרים שחורגים מהכללים, מי שרוצה לטעון שיש חשיבות למרות הכללים יתכבד ויפתח דיון, בינתיים הסרתי, גם בישי"ג מק"ק לא מופיע (גם מק"ק בעל משמעות בישיבה) כ"ש בישי"ק, כמובן תמיד שייך החרגות אבל אם @גאון אמיתימעוניין בכך הוא מוזמן לפתוח דיון בעניין בדפ"ש הערך. אפר (שיחה) 08:10, 6 בדצמבר 2024 (IST)
לא יודע מה היום אבל בזמני לא היה משגיח עם טייטל של מק"ק, המעמד הרשמי של כולם היה שווה. אנונימי כלשהו (שיחה) 13:52, 6 בדצמבר 2024 (IST)

ויכלו השמים

אפשר להבין בבקשה למה לא מכניסים לרשימה את הטיוטות שכתבתי?
ואגב כתבתי ככה בקיצור נמרץ וכך כל מי שיש לו עוד פיסת מידע יוכל להוסיף עוד ועוד.
וחוץ מזה שאני לא מבין מה אתה רוצה - מה בין הטיוטות שלי לאדמו"ר מקוידנוב, ונאראל, וקאמראנא ב"ש, קרלין לעלוב, יונה זאב ויינברג, ואידך זיל גמור.... האם הם כן עומדים בקריוטונים?
ואני כבר לא מדבר על זה שמשפחת קאפף (כאף) מונה היום למעלה מכמה אלפי בתי אב (נכדי רבי יצחק, וכן גם לרבי יעקב אשר קאפף נינו של רבי יצחק יש כהיום קרוב למאה בתי אב - נכדים) המפוזרים בארץ ובחו"ל (יש הרבה בסאטמאר, סקוירא, לעלוב, לעלוב בראנוביץ ועוד ועוד) ויש לזה גם הרבה משפחות שונות שיוצאות מגזע זה כגון שווארץ, פרידמאן....
ולגבי מה ששאלתם אם הם עומדים בקריוטונים ששלחתם לי קישור לזה אז על רבי יצחק קאפף ובנו רבי יעקב אשר קאפף (הראשון) אין שאלה בכלל כי הם נכללים בסימן רבנים קדומים סעיף 3 - ועל בנו רבי שמואל עוזר קאפף הוא ג"כ דמות מאוד מפורסמת ובפרט בכלל חסידי לעלוב (כולם בלי יוצא מן הכלל דהיינו לעלוב על כל שלוחותיה וסניפיה) והוא נקרא המעתיק השמועה לבית לעלוב ואין אף חזן בפרט של ימים הנוראים שניגש לתפילות של הימים הנוראים לפני שהוא שומע עוד פעם את כל נוסח התפילה מפיו וכך הם עושים החזנים בכל שנה ושנה - ובנו רבי יעקב אשר ג"כ היה נחשב לדמות מוערצת על כלל חסידי לעלוב בהיותו הנכד הגדול של הרבי וג"כ איש מורם מעם וחוץ מזה שהוא ג"כ נכלל בסימן זה סעיף 2.
ויעיין מר קצת בקורות לעלוב ויראה שם מאה פעמים יותר ממה שכתבתי כאן
תודה רבה!
אני מחכה לתשובה.
ואכפול תודתי על עבודתכם המעמיקה והיסודית. ויכלו השמים (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
בשביל ערך במכלול יש צורך בחשיבות אינצי' (ע"פ הכללים במדיניות, מחותן של האדמו"ר או דמות נערצת בחסידות אינה זכאית) ושהערך יהיה בשל. כרגע ברוב הערכים שביקשת להעביר שתי התנאים אינם קיימים. תוכל להיעזר במדריכים שהובאו בהודעת ברוך הבא בדף שיחתך. בכל אופן דף שיחה זו אינה המקום המתאים לדיון, אם תרצה תוכל לדון בדפי השיחה של הטיוטות. בהצלחה איכא דאמרי (שיחה) 12:50, 10 בדצמבר 2024 (IST)
א. אם זה יהיה בשל אז יעבירו את זה?
ב. וא"כ מה עוד צריך לעדכן? ויכלו השמים (שיחה) 16:06, 10 בדצמבר 2024 (IST)
אין לי שום בעי' לשבת ולכתוב על כל הנ"ל בדיוק מה מו מי כולל מקורות (דהיינו שזה לא מתחיל ולא מסתיים במחותן) רק אני רוצה לדעת אם יאשרו את זה או לא אני לא רוצה לעבוד סתם?! ויכלו השמים (שיחה) 16:08, 10 בדצמבר 2024 (IST)

עורך אספקלריה

שלום איכא דאמרי,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"עורך אספקלריה". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "המכלול:עורך אספקלריה".

כדי שהרשאה זו תבוא לידי ביטוי עליך להגדיר זאת בהעדפות => אספקלריה (גירסת בטא)

להרשאה זו ישנה השפעה מהותית על פעילותך במכלול, והיא היכולת לערוך דפים המכילים תבניות סינון, מאחר שיש לך את העניין, הידע והיכולת, לעסוק בנושאי האספקלריה במכלול.

יש לקרוא בעיון את המדריך לעורכי אספקלריה ולעיין בו מידי פעם, בברכה.

מקוהשיחה • ט' בכסלו ה'תשפ"ה 13:07 (IDT)

מ ז ל ט ו ב ! למאי נ"משיחה • ט' בכסלו ה'תשפ"ה 13:10, 10 בדצמבר 2024 (IST)
מצטרף. מזל טוב והמון הצלחה!! מוקיר רבנן (שיחה) 14:41, 10 בדצמבר 2024 (IST)
גא"מ יואל נאמןשיחה • ט' בכסלו ה'תשפ"ה 16:05, 10 בדצמבר 2024 (IST)
🎂 🍻 מזל טוב! בהחלט מתאים לך, עלה והצלח! מראש צורים (שיחה) 04:44, 12 בדצמבר 2024 (IST)
תודה כל המברכים. "בשמחות אצלכם". איכא דאמרי (שיחה) 08:21, 12 בדצמבר 2024 (IST)

מדליית זהב עבורך!

לכבוד איכא דאמרי!

אני מאוד נהנה לראות את עבודתך היפה ואת כל הערכים שהוספת למכלול. אשמח אם תיצור איתי קשר בנושא קריטי. תודה רבה! ויכלו השמים (שיחה) 21:59, 10 בדצמבר 2024 (IST)

תודה. תוכל לשלוח מייל במיוחד:שליחת דואר למשתמש. איכא דאמרי (שיחה) 22:32, 10 בדצמבר 2024 (IST)
בבקשה אם תוכל לאשר לי עכשיו את טיוטה: רבי יעקב אשר קאפף - עדכנתי שם דברים והספתי מקורות. (את הניסוח עשיתי כמו שראיתי ועיינתי מלפני זה בכמה וכמה ערכים במכלול).
כל טוב ובשורת טובות.
תודה רבה על העזרה.
ויכלו השמים (שיחה) 14:36, 12 בדצמבר 2024 (IST)
מצטער אך אין לי פנאי לכך.
המקום לבקשות אלו הוא בהמכלול:סיוע בעריכת דפי טיוטה או המכלול:העברת דפי טיוטה. בהצלחה איכא דאמרי (שיחה) 15:34, 12 בדצמבר 2024 (IST)
אני לא מבין רק הערות אפשר להגיד?
איפה אני צריך לשלוח עכשיו את הטויטה שיאשרו את זה?
האם להעביר את זה בפעם השלישית לדף העברת דפי טיוטה? ויכלו השמים (שיחה) 16:53, 12 בדצמבר 2024 (IST)
אין חובה לראות את זה כהערות, אני רואה את זה כבקשות/הארות/הודעות וכו', על כל פנים בשביל להעביר למרחב הראשי צריך שהערך יהיה בשל, תוכל לבקש ממכלולאים נוספים שיסייעו לך, תנסה בהמכלול:סיוע בעריכת דפי טיוטה. איכא דאמרי (שיחה) 20:16, 12 בדצמבר 2024 (IST)
עכשיו אני לא מבין כלום, דהיינו איך יכול להיות שמה שכתבתי עכשיו היום לא בשל באותו זמן שהעתקתי את הלשון פלוס מינוס משני ערכים אחרים?
ואת"ל שלערכים ההם יש 100 חסידים או 200 מקומות ישיבה או לא יודע מה, אז אני מכיר באופן אישי את שני הערכים ההם ואני לא מזלזל בהם חלילה ואדרבה אני מאוד נהנה לראות שיש עליהם ערך אבל במחילה מהם ומכבודו הם לא שייכים לאף קטגוריה ממה שפירטתי לעיל וממה שמובא שם.
וכי משוא פנים בדבר? ויכלו השמים (שיחה) 00:18, 13 בדצמבר 2024 (IST)
ערכתי עריכה ראשונית רק כדי שתבין ותווכח שאין לאף אחד משהו נגדך, פשוט יש נוסח אינצי' והערכים שכתבת עדיין לא בשלים. שוב - אני לא פנוי לסיים את הטיוטות, תוכל לנסות ולבקש מאחרים. כל טוב. איכא דאמרי (שיחה) 09:31, 13 בדצמבר 2024 (IST)
תודה רבה אין לי מילים על זה שאתה ו'המעמיק' באו לעזרתי - אני מאוד אשמח אם תוכל להשלים לי את הפינישים החסרים (אם צריך עזרה אני אשמח לעזור ולענות על כל השאלות שצריכים ביאור) אבל בבקשה אל תעזבני כי זה מאוד חשוב לי שזה כבר יכנס לבמה כ"כ חשוב כמו המכלול אשר על כן אם תוכל לראות או לקדם את הענין, ואכפול את תודתי. ויכלו השמים (שיחה) 21:05, 15 בדצמבר 2024 (IST)
ההתפנית כבר? ויכלו השמים (שיחה) 12:20, 22 בדצמבר 2024 (IST)
זה לא עניין של זמן, זה תחום שבאופן כללי אני פחות מתמקד בו. איכא דאמרי (שיחה) 13:15, 22 בדצמבר 2024 (IST)
אז למי אני יכול לפנות שישלים לי את כל הפינישים? ויכלו השמים (שיחה) 13:18, 26 בדצמבר 2024 (IST)
אפשר לבקש מ{{מכלולאים פעילים}} או כמו שכתבתי למעלה - המכלול: סיוע בעריכת דפי טיוטה. איכא דאמרי (שיחה) 00:04, 27 בדצמבר 2024 (IST)

משתמש:איכא דאמרי/common.js

בקשר לעריכה זו, יש לך את זה כבר בשורה 25. אגב, למרות השם יותר מדויק להגדיר את זה סקריפט יבוא כי זה עיקר ייעודו. מוטי ~ שיחה • י"א בכסלו ה'תשפ"ה • 11:43, 12 בדצמבר 2024 (IST)

תודה, לא הבנתי למה יש לי את הלשונית פעמיים... טוב שאתה עוקב אחרי... איכא דאמרי (שיחה) 14:11, 12 בדצמבר 2024 (IST)

תאריך עברי

שלום רב,

לידיעתך מניין השנים בשנה העברית בכל מקום ע"פ רוב נכתב במלאו (גם בויקיפדיה/המכלול), לדוגמה שנת תשפ"ה נכתבת ה'תשפ"ה ואין זה מפריע כלל לקריאה, אבקשך לא מחוק את אוספת האלפים בתחילת מניין השנים. נתנאל בן גיגי (שיחה) 13:49, 19 בדצמבר 2024 (IST)

אתה מספיק ותיק כדי לדעת שאין לחזור על עריכה.
לדעתי התוספת הזו מיותרת לחלוטין, אינה מוסיפה ורק מפריעה לקריאה רציפה. אף אחד לא חושב שזה קרה בג' אלפים. איכא דאמרי (שיחה) 14:00, 19 בדצמבר 2024 (IST)
לדעתך זה מפריע, לדעתי זה לא מפריע, ואם כן אז תתחיל למחוק מכל הדפים את האלפים... נתנאל בן גיגי (שיחה) 14:03, 19 בדצמבר 2024 (IST)
בשביל זה יש גירסה יציבה. יש עריכות חשובות יותר מאשר מה שהצעת, וזה נכון גם לגבי הוספת האלפים. איכא דאמרי (שיחה) 14:09, 19 בדצמבר 2024 (IST)
לדעתי אתה סתם עושה מזה עניין, בכל אופן אם אתה מתעקש לקבוע את דעתך, אני לא אתווכח איתך.... עלה והצלח... נתנאל בן גיגי (שיחה) 14:27, 19 בדצמבר 2024 (IST)
חבל שאתה רואה את זה כמשהו אישי. עניין עושה מי שרוצה לשנות, לא מי שרוצה להשאיר את המצב על כנו. איכא דאמרי (שיחה) 15:44, 19 בדצמבר 2024 (IST)

הרב מרדכי זילבר שליט"א

שים לב שהתמונה שהחזרת לערך

היא תמונה גנובה המוגנת בזכויות יוצרים ואסור להכניסה להמכלול !!

[שים לב לכיתוב המופיע באמצע התמונה]

א קנייטש (שיחה) 14:56, 20 בדצמבר 2024 (IST)

תודה על הערת תשומת הלב, זו תמונה שנמצאת בויקימדיה ולא במכלול, אני כעת בודק את הנושא. איכא דאמרי (שיחה) 18:50, 21 בדצמבר 2024 (IST)
הסרתי ודאגתי למחיקה בוויקישיתוף, תודה. נריה (שיחה) 15:44, 23 בדצמבר 2024 (IST)
תודה רבה @נריה
@איכא דאמרי באותו עריכה החלפת את עריכתי בענין פתיחת קהילת תולדות יהודה, הוספתי הקימו מספר משפחות 'שפרשו' מהחסידות. ובעריכתך מחקת אאיר את עיניך, אשמח לדעת מה הפגם בגרסתי ? האם זה לא נכון ? א קנייטש (שיחה) 22:36, 26 בדצמבר 2024 (IST)
א קנייטש, אני אישית לא מכיר את הנתונים, אך מקריאה בערך חסידות סטוטשין נראה כי זה היה התפצלות ולא פרישה. איכא דאמרי (שיחה) 23:38, 26 בדצמבר 2024 (IST)
אני מכיר את הנתונים, ולאחר בירור נוסף אני יודע בודאות
זה היה פרישה ולא התצלות. א קנייטש (שיחה) 00:17, 27 בדצמבר 2024 (IST)
במכלול עורכים על סמך מקורות בלבד ולא על סמך ידיעה אישית. איכא דאמרי (שיחה) 07:16, 27 בדצמבר 2024 (IST)
אני לא מבין את כוונתך [אשמח להסבר]
מה המקור לזה שמספר משפחות מהחסידות הם אלו שפתחו קהילה ?
מה המקור שהרב ממ"ז נהיה לראש חבורה ואח"כ לרבם?
מה צריך מקור ומה לא צריך מקור ? א קנייטש (שיחה) 11:47, 27 בדצמבר 2024 (IST)
ראה המכלול:ביבליוגרפיה. יש שם בערך (ב"לקריאה נוספת") כתבה שהתפרסמה במשפחה, יתכן ששם זה כתוב. איכא דאמרי (שיחה) 19:07, 28 בדצמבר 2024 (IST)

רבי צבי הירש כהנא

ראיתי שמחקת את תיקוני בלי להוריד חלילה מגדלותו בתורה ובחסידות תבדוק בספרי היסטוריה חסידית ותראה שהוא לא שימש כאדמו"ר אלא כרב העירה ספינקא בניו שישמו כאדמורי"ם בארץ ישראל אחרי השואה משורר (שיחה) 20:33, 6 בינואר 2025 (IST)

כמו שכתבתי בתקציר, יש לצרף מקור. בהצלחה. איכא דאמרי (שיחה) 20:46, 6 בינואר 2025 (IST)

שיחזורים

ערב טוב כבודו איכא דאמרי, שואל? יש סיבה לשיחזורים שבוצעו על ידך למשל ישיבת עטרת ישראל, כל עריכותי מבוצעות בהתאמה לערכים דומים, 2. בענין התאריכים קצת מוזר שחצי ערך עם תאריך לועזי וחצי עברי לכן הוספתי את שניהם בדרך כלל התאריכים חופפים ובאם לא יודע שהם לא חופפים בא ננהג כאלו כן, כי בין כך אין דרך לדעת. בידידות רבה! ובהצלחה לשנינו יעקב אריה זוטא (שיחה) 00:23, 9 בינואר 2025 (IST)

אשמח להסבר מה בדיוק ערכת בעטרת ישראל, הסרת את כל הקישו"פ והחזרת את חלקם? מה טעם בכך?
בנוגע לתאריכים אכן אם אין דרך לדעת אז משאירים כך. אם מצויין החודש אז יש דרך לדעת. בהצלחה רבה. איכא דאמרי (שיחה) 00:30, 9 בינואר 2025 (IST)
@איכא דאמרי קישורים פנימים כנראה זו היתה טעות שלי, אני מדבר על רשימת בוגרים שהכנסתי לטבלה, לגבי תאריכים- בסדר! תודה על הענות במהירה לילט יעקב אריה זוטא (שיחה) 00:34, 9 בינואר 2025 (IST)
כנראה לא ביצעת את הטורים בצורה טובה, בתצוגה לא היה כל שינוי. איכא דאמרי (שיחה) 00:38, 9 בינואר 2025 (IST)
@איכא דאמרי למעלת כבודו לגבי תאריכים לועזיים הסיבה שאני מוסיף אותם כי יותר קל לחשבן במספרים ואצטט מדבריך "בנוגע לתאריכים אכן אם אין דרך לדעת אז משאירים כך. אם מצויין החודש אז יש דרך לדעת. בהצלחה רבה. איכא דאמרי (שיחה) 00:30, 9 בינואר 2025 (IST)תגובה"
אז יש סיבה אחרת שאתה דואג לשחזר תאריכים לועזיים? למורות הסכמתך לאי שיחזורם אשמח להבהרה יעקב אריה זוטא (שיחה) יעקב אריה זוטא (שיחה) 22:31, 19 בינואר 2025 (IST)
בערך בית מרדש עליון (מונסי) וישיבת פחד יצחק נראה לי יעקב אריה זוטא (שיחה) 22:32, 19 בינואר 2025 (IST)
הסברתי ברור: אם מצוין התאריך המדויק, ניתן להמירו, אם התאריך המדויק לא ידוע, אין להוסיף תאריך מקביל כי לא מחייב שזה נכון. איכא דאמרי (שיחה) 22:35, 19 בינואר 2025 (IST)
@איכא דאמרי ההתנהלות הזו לראשונה מונהגת פה על ידך מנטרים אחרים כתבו לי בדיוק הפןך אם אין דרך לדעת אז משאירים שני תאריכים. מעונין בהסכמה רחבה אני פוחח דיון בנושא יעקב אריה זוטא (שיחה) 22:38, 19 בינואר 2025 (IST)
אתה לא השארת אלא הוספת, אין להוסיף אלא א"כ ברור שהשנה מדויקת. איכא דאמרי (שיחה) 22:42, 19 בינואר 2025 (IST)

מה כוונתך שאין התכנות?

בקשר לעריכה זו, Yehuda_Fishשיחה • י"ט בטבת ה'תשפ"ה • 00:20, 19 בינואר 2025 (IST)

שעל פניו אין היתכנות לערך עליו, וממילא אין סיבה להכניסו לפירושונים. איכא דאמרי (שיחה) 00:31, 19 בינואר 2025 (IST)

כוכב בדוק!

כוכב הבודקים
מדויק ועניני ישר כוח המגהה (שיחה) 18:17, 19 בינואר 2025 (IST)

כוכב לחרוץ!

כוכב החריצות
תודה ביחוד בערך רבי הלל כגן פרידליס (שיחה) 15:49, 29 בינואר 2025 (IST)
מצטרף
Yehuda_Fishשיחה • כ"ט בטבת ה'תשפ"ה • 18:31, 29 בינואר 2025 (IST)

בידך!

בידך הדבר לסייע לערך לעבור למרחב תודה רבה פרידליס (שיחה) 11:31, 2 בפברואר 2025 (IST)

קטגוריה

אם הכונה בקטגוריה שיבות חרדיות בישראל רק לישיבות גדולת אז כדאי להוסיף, ישיבות גדולות חרדיות בישראל- שלא היה בלבול המגהה (שיחה) 14:50, 6 בפברואר 2025 (IST)

לא, זה קטלוג כפול. הקטגוריה:ישיבות קטנות ליטאיות כלולות בקטגוריה:ישיבות חרדיות איכא דאמרי (שיחה) 14:52, 6 בפברואר 2025 (IST)
זה אומר לצרף רק אחד והשני מצטרף ממילא? המגהה (שיחה) 14:53, 6 בפברואר 2025 (IST)
ראה המכלול:קטגוריה#קִטְלוּג_מקביל_וקטלוג_כפול. איכא דאמרי (שיחה) 14:57, 6 בפברואר 2025 (IST)

כוכב למציל!

כוכב המצילים
תכלס הצלת אותי עם קיצור הדך הזה המגהה (שיחה) 22:31, 9 בפברואר 2025 (IST)
תודה, אך הקרדיט מגיע למתכנתים שמתפעלים אותו. איכא דאמרי (שיחה) 22:33, 9 בפברואר 2025 (IST)

כוכב ניטור!

כוכב המנטרים
לא רוצה לדמיין מה היה המצב בלעדיך... חזק ואמץ!! מוקיר רבנן (שיחה) 15:07, 17 בפברואר 2025 (IST)
תודה. לך מגיע כוכבים לא פחות! איכא דאמרי (שיחה) 15:11, 17 בפברואר 2025 (IST)

איך באמת?

בקשר לעריכה זו, איך יכול להיות שזה קרה לפני הבריאה? למאי נ"משיחה • כ"ו בשבט ה'תשפ"ה 22:44, 23 בפברואר 2025 (IST)

כך חשבתי בפשטות, שהרי הקב"ה ברא עולמות והחריבן וכו' והתורה נכתבה לפני בריאת העולם וכו'. אך אני בודק את זה. איכא דאמרי (שיחה) 22:59, 23 בפברואר 2025 (IST)
למאי נ"מ, זו בין כה וכה פרשנות מיותרת, והיא הוסרה. תודה! איכא דאמרי (שיחה) 08:16, 24 בפברואר 2025 (IST)

האם לא נכון להשוות לקטגוריה צמחי המקרא

בקשר לעריכה זו, Yehuda_Fishשיחה • ג' באדר ה'תשפ"ה • 23:39, 2 במרץ 2025 (IST)

יהודה פיש, אם לא שעדיף להיצמד לויקי (אחרת כל עדכון וכל ערך חדש בקטגו' יצריכו התאמה), הייתי מחליף גם את צמחי המקרא. אך בקט' מקומית עדיף כך. איכא דאמרי (שיחה) 08:11, 3 במרץ 2025 (IST)

עריכת ערך חרבות ברזל

אשמח לדעת מה כוונתך "לא צריך שכתוב" אז מה עושה שם התבנית של דרוש שכתוב. ממישיחה - בס"ד • ז' באדר ה'תשפ"ה

ממי, יש תבנית נוספת בה כתוב שהערך עוסק באירוע אקטואלי והעריכות ידרסו בעדכון. בנוסף לא ראיתי סיבה להסרת מקורות מהערך. בהצלחה! איכא דאמרי (שיחה) 00:39, 7 במרץ 2025 (IST)
תודה. אולי כדי אז להסיר את התבנית של דרוש שכתוב. ממישיחה - בס"ד • י"ג באדר ה'תשפ"ה 10:24, 13 במרץ 2025 (IST)
אתה יכול להסיר אותה, אך בעדכון הבא מויקי היא שוב תתווסף. איכא דאמרי (שיחה) 13:47, 13 במרץ 2025 (IST)

לדעתי מיותר מאד

בקשר לעריכה זו, Yehuda_Fishשיחה • י"ב באדר ה'תשפ"ה • 23:50, 11 במרץ 2025 (IST)

גם ככה ערך על רוצחת לא כל כך מתאים למכלול
Yehuda_Fishשיחה • י"ב באדר ה'תשפ"ה • 23:52, 11 במרץ 2025 (IST)
מיותר לא הייתי אומר, אולי לא ראוי. אני בודק חוו"ד נוספת. איכא דאמרי (שיחה) 23:59, 11 במרץ 2025 (IST)
כל הכבוד על הכנות.
Yehuda_Fishשיחה • י"ב באדר ה'תשפ"ה • 00:00, 12 במרץ 2025 (IST)
טופל ע"פ עא"ס. איכא דאמרי (שיחה) 12:00, 12 במרץ 2025 (IST)

חסר תת ערך

למה, לפחות על הבבא סאלי, אין אפילו ערך אחד - בתוך ערך זה - על המופתים הרבים שעשה??

ז’וז’ו. (שיחה) 20:42, 22 במרץ 2025 (IST)

הרב נסים טולדנו

שנת העליה לידיעתך היא 1952 ולא 1957 בשנת 1957 הוא כבר היה נשוי עם ילד הוא לא עלה לבדו לארץ הוא נשלח ע"י סבו רבי רפאל ברוך ללמוד בישיבת פוניב'ז יחד עם דודו רבי יעקב טולידאנו ובן דודו רבי מיכאל טולידאנו צדיקיא (שיחה) 13:53, 26 במרץ 2025 (IST)

@צדיקיא, מסתבר שזה כתוב היכנשהוא, למה שלא תוסיף את המקור? איכא דאמרי (שיחה) 16:22, 26 במרץ 2025 (IST)
אני אחפש מקור צדיקיא (שיחה) 08:35, 27 במרץ 2025 (IST)

אבישי אשל

שלום לכולם,

נתבקשתי ע"י אבישי אשל לבקש מכל מי שמוחק דברים מהביוגרפיה שלו להפסיק למחוק

אנחנו עובדים על הביוגרפיה הזאת מעל שנה, לא כדי שיבוא מישהו פתאום ויתחיל למחוק אותה כי לא נראה לו פתאום משהו,

אם יש טעיות בניסוח או שאתם רוצים להוסיף ולעדכן דברים אתם יותר ממוזמנים, אבל בבקשה לא למחוק שום דבר!!!נתנאל בן גיגי (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

@נתנאל בן גיגי, א. יש כללים באתר ואתה מתבקש לנהוג על פיהם, באתר שלך תכתוב מה שאתה רוצה, במכלול אין מקום להוספות שאינם מתאימות.
ב. אשמח להבין מה הכוונה "אנחנו עובדים על הביוגרפיה הזאת" האם אתה עורך בתשלום? איכא דאמרי (שיחה) 09:33, 1 באפריל 2025 (IDT)
א. מה שכתבתי לא חורג משום כללי כתיבה, עיין ערך ישי ריבו, משה קליין, נפתלי קמפה, איציק אשל, חיים ישראל ועוד...
אין שם בעיה לכתוב בביוגרפיה של הקריירה של הזמר מתי הוציא שירים ואלבומים ועם מי הוא שיתף פעולה וכו' עד עכשיו זה לא הפריע לאף אחד, אז בבקשה לא למחוק דברים, אפשר לנסח דברים בצורה יותר אנציקלופדית אבל לא למחוק אותם.
ב. אני לא עובד בתשלום בשביל אף אחד אני בסה"כ חובב גדול של מוזיקה (זה בדרך כלל רוב הדברים שאני עורך ומעדכן במכלול), ואני חבר טוב של אבישי ואני כל הזמן שהוא מוציא חומרים חדשים אני מעדכן במכלול, אגב לא רק אצל אבישי אלא גם אצל עוד הרבה זמרים.
נתנאל בן גיגי (שיחה) 09:39, 1 באפריל 2025 (IDT)
לא, אף אחד לא חייב לתקן את מה שהוספת. תוכן שאינו מנוסח באופן מתאים דינו להימחק. איכא דאמרי (שיחה) 09:45, 1 באפריל 2025 (IDT)
א'. אי אפשר למחוק פתאום הכל, אם יש משהוא שלא מנוסח כראוי (לדעתך) אפשר לדבר עליו, אבל לא למחוק הכל, מה גם שאין זה שונה ממה שמופיע אצל עוד זמרים (עיין ערך ישי ריבו, משה קליין, נפתלי קמפה, איציק אשל, חיים ישראל ועוד...)
ב'. מה נזכרת אחרי שנה? (אגב לא הכל אני כתבתי עיין ויקיפדיה). נתנאל בן גיגי (שיחה) 10:34, 1 באפריל 2025 (IDT)

הרב יעקב דוד מנדל לייב פרידמן (בוהוש)

ראיתי שמחקת בן שלו וחתנים שלו והערות, אז בנוגע להערות ניחא אני מסכים שיש מה לדון כמה הם רלוונטיים, אבל בנו ר' יהושע העשיל, חתנו הרב נחום דוד שטערן, וחתנו הרב שרגא פייביש מייזליש למה נגזר דינם למחיקה?

(ובנוגע להערות; ההערה על האדמו"ר מביאלה רמ"א אכן לא כ"כ מוכרחת, אבל ההערה העוסקת בחמיו של בנו הרב יהושע העשיל, לענ"ד תביא תועלת גדולה, הואיל וענף משפחת טווערסקי רחב מאד, ויש הרבה בלבולים, מי מוצאו ממי,

אבל שוב זה נושא לדיון.)מלבים (שיחה) 18:13, 2 באפריל 2025 (IDT)

אני מבין שאתה מעוניין להרחיב ולשפר את הערך, אך יש מדיניות ברורה מה מכניסים בפיסקת "משפחתו", ראה: המכלול:עקרונות_וקווים_מנחים_ליצירת_ערכי_אישים#את_מי_להזכיר_בפסקת_"משפחתו". בהצלחה! איכא דאמרי (שיחה) 18:20, 2 באפריל 2025 (IDT)
או קיי לא ידעתי, תודה שהארת את עיני!
ולגופן של דברים, בנו ר' יהושע העשיל הוא ר"מ בישיבת בוהוש, (אמנם לא צוין כך תוך הערך, אבל הוא כך,)
ב' אמנם יש כאן כר נרחב לדיון אבל בכלל 'מחותנים מפורסמים' נראה שאפשר לכלול את רב חסידי רחמסטריווקא בב"ב, שהיא דמות מפורסמת בעולם החסידות.
ובנוגע להרב דוד צבי מייזליש אמנם הוא פחות מוכר, אבל יתכן שהמוסיף (אני לא הוספתי אותו ספציפית וכל שאני מנסה הוא לשער את כוונת העורך) חתר להגיע לאדמו"ר מקרעטשניף ירושלים, אבל כאן צריך לדון מה זה בדיוק מחותנים האם דור ראשון בלבד או גם למעלה בקודש.
עכ"פ עשה כהבנתך. מלבים (שיחה) 18:32, 2 באפריל 2025 (IDT)
אם הוא ר"מ אז אכן ניתן להוסיפו, "מחותנים מפורסמים" הכוונה היא מחותן שיש עליו ערך במכלול או רמת פרסום שקרובה לכך. הרעיון הוא שאנצי' אינה ספר יוחסין אלא רק מה שיש לו חשיבות מבחינת פרסום ראוי להיכתב. איכא דאמרי (שיחה) 20:33, 2 באפריל 2025 (IDT)

רבי ברוך מרדכי אטינגר

אשמח להסבר למה ביטלת את העדכון האחרון? הוספתי את הרב ברוך מרדכי אטינגר ר"י כנסת יחזקאל אלעד ברשימת ניניו. האם יש ספק בכך? כי לי נראה שזה ברור. וגם לא נראה לי סיבה למה לא יהיה כתוב במכלול? ליפשיטץ (שיחה) 15:20, 20 באפריל 2025 (IDT)

@ליפשיטץ, צריך מקור לכך, זה ששניהם חולקים את אותו השם לא מהווה הוכחה לכלום. איכא דאמרי (שיחה) 17:06, 20 באפריל 2025 (IDT)
הבנתי שכנראה זו הסיבה, כי למרות שידעתי את זה בוודאות, לקח לי זמן למצוא מקור כתוב לכך.
אך הנה: על מציבת אביו בהר הזיתים הובא כן, מצורף קישור:
https://mountofolives.co.il/he/deceased_card/%D7%93%D7%91-%D7%90%D7%98%D7%99%D7%A0%D7%92%D7%A8/#gsc.tab=0
על מצבתו נכתב:
"פ"נ אבינו מורנו עטרת ראשינו הרב דב אטינגר בן הרה"ח חנוך העניך נו"נ לגאון רבי ברוך מרדכי זצ"ל גריס באורייתא תדירא ובאהבתה ישגה תמיד זכה וזיכה את הרבים בספריו החשובים ובראשם "פאר תחת פאר" ובמסירותו הרבה למוסדות התורה והחנוך מסר נפשו על חנוך בניו ובנותיו וצאצאיו על אדני התורה והיראה נלב"ע כ"ה בתשרי תשס"ח ת.נ.צ.ב.ה. ליפשיטץ (שיחה) 18:45, 20 באפריל 2025 (IDT)
@ליפשיטץ, מעולה, צרף את זה בהערה כמקור, טוב ששיחזרו אותך, הרווחנו מקור למידע... אפר (שיחה) 19:36, 20 באפריל 2025 (IDT)

כוכב ניטור!

כוכב המנטרים
נכון שזה שלישי בדף, אבל מה לעשות. כבשת שיאים בסטטיסטיקות, לא יודע איר המכלול היה שורד בלעדיך. מוטי ~ שיחה • ל' בניסן ה'תשפ"ה • 23:43, 27 באפריל 2025 (IDT)
תודה על הכוכב, אך אל דאגה, המכלול כבר שרד בלעדי קריצה. איכא דאמרי (שיחה) 09:08, 28 באפריל 2025 (IDT)
תמיד היה מי שעזר לו, לאחרונה זה היה אתה. מוטי ~ שיחה • ל' בניסן ה'תשפ"ה • 13:15, 28 באפריל 2025 (IDT)

רבי אברהם יצחק לנאל

אני משפחתו ומשום כך אני לא רואה כל מקום לנהל דיון על דבר פשוט שכזה. וגם אם תשוב ותערוך את הערך, אני לא רואה ענין לריב איתך על כך, כי אם בהשחתת המכלול אתה חפץ, מה יועילו כל מעשי?! הלא לריק אנוכי עמל! הפונוביצ'ער (שיחה) 17:58, 8 במאי 2025 (IDT)

הסרתי את זה ע"פ המדיניות: המכלול:עקרונות_וקווים_מנחים_ליצירת_ערכי_אישים#את_מי_להזכיר_בפסקת_"משפחתו". אין להחזיר ללא דיון מסודר. איכא דאמרי (שיחה) 20:46, 8 במאי 2025 (IDT)
היא הנותנת!!
זה הסיבה שערכתי את הערך!!! הפונוביצ'ער (שיחה) 20:59, 8 במאי 2025 (IDT)
אברך בכולל פוניבז אינו כלול שם. איכא דאמרי (שיחה) 21:05, 8 במאי 2025 (IDT)
מחותנים מוכרים כתוב שם!!! הפונוביצ'ער (שיחה) 10:24, 9 במאי 2025 (IDT)
אתה אכן צודק, ניתן להוסיפו ללא הסופרלטיבים, רק חבל שלא הקשבת לאזהרות וכעת יאלצו לחסום אותך מחמת מלחמת עריכה. אגב איזו חשיבות יש לרב ניסן בן ציון? איכא דאמרי (שיחה) 12:28, 9 במאי 2025 (IDT)
נראה לי משעשע עד כדי צחוק לכתוב את כל הבנים והחתנים חוץ מחתן אחד ----------)))))):,
מלבד זאת אין לי מושג בשל מה פנית אלי בנידון עמוק וחשוב כל כך,
לא אני כתבתי את הרב הנזכר בערך זה, יוצר הערך שהוא נראה לי קצת יותר עניני ממך, כתב זאת!!! הפונוביצ'ער (שיחה) 10:17, 11 במאי 2025 (IDT)
יש גם ענין "הוסף ככל שידך מגעת" כמבואר כאן הפונוביצ'ער (שיחה) 10:26, 11 במאי 2025 (IDT)
גם אם יש לך משהו נגד החתן הנ"ל, זה נראה לי הטייה חמורה והשחתה מוחלטת עם קצת אכזריות להשמיט חתן בודד מתחת הכותרת "חתניו" במקום לכתוב בכותרת "מחתניו",
"יזהרו בגחלתן".........
עדיין אתה יכול לחזור בך טרם יהיה מאוחר........ הפונוביצ'ער (שיחה) 10:39, 11 במאי 2025 (IDT)
@הפונוביצ'ער, לא ממש השחתה, זה הנוסח המקובל בערכים אחרים ומקובל ליצור אחידות לשונית ככל הניתן אפר (שיחה) 13:46, 11 במאי 2025 (IDT)
@אפר כמדומני שיוצר הערך מר @שרגא קצת יותר מייבין ממך!!!
והוא חשב שראוי כן לכתוב אותו!!! הפונוביצ'ער (שיחה) 13:50, 11 במאי 2025 (IDT)
@הפונוביצ'ער, כמדומני שלא כך צורת הדיון המקובלת, בהצלחה. אפר (שיחה) 13:51, 11 במאי 2025 (IDT)
אני לא מתיימר להיות "מייבין". לגוש"ע אתה החזרת אתה החתן הנידון (כאן ובהמשך), וכן שרגא לא כתב אותו, זה ערך שיובא מויקי.
מבחינתי הדיון הסתיים.
במכלול יש עשרות אלפי קצרמרים, ואלפי ערכים הזקוקים לעריכה, לשכתוב או להשלמה מנקודת מבט יהודית. אלפי ערכים חשובים טרם נכתבו. אנא, קחו נשימה ארוכה, שקלו היטב את התועלת שבוויכוח, ואם אין כזו – לכו לכתוב/לערוך ערכים.
במכלול יש עשרות אלפי קצרמרים, ואלפי ערכים הזקוקים לעריכה, לשכתוב או להשלמה מנקודת מבט יהודית. אלפי ערכים חשובים טרם נכתבו. אנא, קחו נשימה ארוכה, שקלו היטב את התועלת שבוויכוח, ואם אין כזו – לכו לכתוב/לערוך ערכים.
איכא דאמרי (שיחה) 13:56, 11 במאי 2025 (IDT)

כוכב ניטור!

כוכב המנטרים
ושוב כוכב המנטרים, רציתי לחדש את ההרשאה אבל כבר הקדימני חברי, לפחות אשים כוכב...

מעריך ומוקיר, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ד באייר ה'תשפ"ה > 15:09, 22 במאי 2025 (IDT)

תודה. בהחלט מרגש לקבל כוכב מנשיא המכלולהסמקה. איכא דאמרי (שיחה) 20:59, 22 במאי 2025 (IDT)

מודה במקצת

בקשר לעריכה זו, אבל תקנתי עוד דברים עזריאל3 (שיחה) 20:32, 5 ביוני 2025 (IDT)

סורי, פספסתי. החזרתי את עריכותיך. איכא דאמרי (שיחה) 21:46, 5 ביוני 2025 (IDT)

מדליית כסף עבורך!

על העריכה בערך חסידות ברסלב,

(אני כבר שחזרתי את העריכה הזו לפני שבוע, אבל עשו עלי צעקות שזה טוב וכו' עיין בדף השיחה של הערך.) חד גדיא (שיחה) 15:11, 8 ביוני 2025 (IDT)

@חד גדיא היקר, אני חושב שבדיון שם כלל אחד שידר על תדר אחר...
יש את עצם התוכן ויש את הצורה בה הוא הוכנס. בכל אופן לא חושב שיש חולק על כך שכוונתך לטובה. הצלוחעס! איכא דאמרי (שיחה) 23:17, 8 ביוני 2025 (IDT)

פנסיה

שלום לך,
במכלול אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף פנסיה אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, או להסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

בברכה, ישראל (שיחה) 08:37, 12 ביוני 2025 (IDT)

@ישראל היקר, הוסבר בתקציר העריכה, זה קשור לקרן פנסיה לא לפנסיה. בהצלחה! איכא דאמרי (שיחה) 08:44, 12 ביוני 2025 (IDT)

מדליית ברונזה עבורך!

על ניטור בימים שמלאכת הניטור חלשה Yehuda_Fishשיחה • כ"ט בסיוון ה'תשפ"ה • 14:10, 25 ביוני 2025 (IDT)

כוכב לחרוץ!

כוכב החריצות
אתה פשוט אלוף!!

תודה ענקית!

ליל"ט אפר (שיחה) 22:04, 16 ביולי 2025 (IDT)

גא"מ. חד גדיא (שיחה) 22:16, 16 ביולי 2025 (IDT)
מספרים מטורפים, יש מצב שאתה עוקף את שמש בימיו הטובים. מוטי ~ שיחה • כ"א בתמוז ה'תשפ"ה • 22:19, 16 ביולי 2025 (IDT)
תודה!. מוטי אל תגזים, שמש עשה (ועושה) דברים נוספים מעבר לסימון בדוקים. איכא דאמרי (שיחה) 02:07, 18 ביולי 2025 (IDT)