שיחת משתמש:איך
• 1 • (טבת תשפ"ג - אב תשפ"ג)
• 2 • (אב תשפ"ג - כסליו תשפ"ד)
• 3 • (כסליו תשפ"ד - ניסן תשפ"ד)
• 4 • (ניסן תשפ"ד - כסליו תשפ"ה)
פנו אלי בכל נושא. להוספת הודעה חדשה, לחצו כאן
עמרי
בקשר לעריכה זו, לא עדיף לשאיר בשינוי ניסוח? מוקיר רבנן (שיחה) 14:03, 9 בינואר 2025 (IST)
- להשאיר, לא. אפשר לכתוב את העניין מחדש אבל לא עשיתי את זה כי אין לי חומרים על זה (מה הם מצאו ממנו?, סתם יש איזה ארגון שאומר שיש שלא היו בכלל והוא כן היה?) איך • שיחה • ט' בטבת ה'תשפ"ה, למנינם: 15:41, 9 בינואר 2025 (IST)
- לא. הם פשוט מצאו עדות ארכיאולוגית לקיומו.
תזכיר לי ביום א לטפל? מוקיר רבנן (שיחה) 15:44, 9 בינואר 2025 (IST)- אם אתה יודע מה הם מצאו יהיה מאוד מעניין, יתכן שזה שווה אפילו קטע. איך • שיחה • ט' בטבת ה'תשפ"ה, למנינם: 15:45, 9 בינואר 2025 (IST)
- באופן כללי הארכיאולוגים מצאו הרבה ממצאים שמעדים על גדלות מלכותו וחלקם מנסים לטעון שהתקופה בה מלכות ישראל פרחה ושגשגה לא היתה בימי דוד ושלמה כפי שכתוב בתנ"ך אלא בתקופת עמרי. עפ"ל. עכ"פ אני לא רואה מניעה מלכתוב "עמרי הוא חלק מרשימה בת 53 דמויות מקראיות, שנמצא תיעוד ארכיאולוגי משמעותי לקיומם." או כל צורה אחרת שנראית לך.
מה דעתך? מוקיר רבנן (שיחה) 08:44, 12 בינואר 2025 (IST)- @מוקיר רבנן למה אי אפשר לכתוב את זה שיש ממצאים ללא לתת יד לספקנות? "מעמרי ומתקופת ממלכתו נמצאו תיעודים אכאולוגים" (ואם אתה יודע איזה ממצאים מתאים מאוד לכתוב את זה). בלשון שהצעת אתה מכניס דברי כפירה וספקנות ברורה בכל התנ"ך וכותב שרק ב53 דמיות מקראיות אין ספק על קיומם, לא נכון? איך • שיחה • י"ב בטבת ה'תשפ"ה, למנינם: 13:03, 12 בינואר 2025 (IST)
- ברררר לא התכוונתי, אבל אם אתה אומר שזה נשמע כך אז אני לגמרי חוזר בי. הניסוח שלך אמור להספיק. לגבי הממצאים, יש פירוט בהמשך הערך על רובם. אם הקישורים בהערה פתוחים לך, אשמח לקרוא ולראות אם יש ניסוח נכון יותר (ויהודי כמובן). שכוייח. מוקיר רבנן (שיחה) 13:17, 12 בינואר 2025 (IST)
- למה לא "שנמצא תיעוד ארכיאולוגי משמעותי אודותם"? מוטי ~ שיחה • י"ב בטבת ה'תשפ"ה • 13:23, 12 בינואר 2025 (IST)
- רעיון יפה. (הרעיון כמובן היא שאין מצב שזה מה שמוכח את 'קיומם') איך • שיחה • י"ב בטבת ה'תשפ"ה, למנינם: 13:25, 12 בינואר 2025 (IST)
- למה לא "שנמצא תיעוד ארכיאולוגי משמעותי אודותם"? מוטי ~ שיחה • י"ב בטבת ה'תשפ"ה • 13:23, 12 בינואר 2025 (IST)
- ברררר לא התכוונתי, אבל אם אתה אומר שזה נשמע כך אז אני לגמרי חוזר בי. הניסוח שלך אמור להספיק. לגבי הממצאים, יש פירוט בהמשך הערך על רובם. אם הקישורים בהערה פתוחים לך, אשמח לקרוא ולראות אם יש ניסוח נכון יותר (ויהודי כמובן). שכוייח. מוקיר רבנן (שיחה) 13:17, 12 בינואר 2025 (IST)
- @מוקיר רבנן למה אי אפשר לכתוב את זה שיש ממצאים ללא לתת יד לספקנות? "מעמרי ומתקופת ממלכתו נמצאו תיעודים אכאולוגים" (ואם אתה יודע איזה ממצאים מתאים מאוד לכתוב את זה). בלשון שהצעת אתה מכניס דברי כפירה וספקנות ברורה בכל התנ"ך וכותב שרק ב53 דמיות מקראיות אין ספק על קיומם, לא נכון? איך • שיחה • י"ב בטבת ה'תשפ"ה, למנינם: 13:03, 12 בינואר 2025 (IST)
- באופן כללי הארכיאולוגים מצאו הרבה ממצאים שמעדים על גדלות מלכותו וחלקם מנסים לטעון שהתקופה בה מלכות ישראל פרחה ושגשגה לא היתה בימי דוד ושלמה כפי שכתוב בתנ"ך אלא בתקופת עמרי. עפ"ל. עכ"פ אני לא רואה מניעה מלכתוב "עמרי הוא חלק מרשימה בת 53 דמויות מקראיות, שנמצא תיעוד ארכיאולוגי משמעותי לקיומם." או כל צורה אחרת שנראית לך.
- אם אתה יודע מה הם מצאו יהיה מאוד מעניין, יתכן שזה שווה אפילו קטע. איך • שיחה • ט' בטבת ה'תשפ"ה, למנינם: 15:45, 9 בינואר 2025 (IST)
יעקב אשר קאפף
קודם כל תודה רבה על עברת אתמול את הערך למכלול אבל מחקו את זה ולמעשה ראיתי עכשיו ניסוח חדש בוקפדיה דהיינו שעדכנו שם אבקש אם תוכל לבדר את הנושא ולהכניס את הערך לערכים במכלול, תודה רבה! ויכלו השמים (שיחה) 23:22, 9 בינואר 2025 (IST)
- @ויכלו השמים תענה מקודם על מה ששאלו אותך בדף השיחה שלך. איך • שיחה • י"א בטבת ה'תשפ"ה, למנינם: 20:29, 11 בינואר 2025 (IST)
- אגב ניסחתי כן מחדש אך היות והיה פה סיבוך רציני של הפרת יוצרים שאני לא הייתי מודע לכך מחקו גם את הניסוח החדש אשר על כן אולי אתה רוצה לעזור לי להעלות את זה עכשיו את הניסוח החדש למכלול - אני רואה שאתה אוהב לעזור ולא רק לתת ביקורת כמו הרבה אחרים - תודה רבה! ויכלו השמים (שיחה) 11:42, 12 בינואר 2025 (IST)
בקשר לעריכה זו, תודה (על כל העדכונים)! לא יודע האם כך היה כתוב בויקי כשעדכנת, אבל ברור שהרמטכ"ל הנוכחי אינו אייל זמיר וגם אין שום סיבה להסיר את השימוש בבע"ת מוטי ~ שיחה • ד' בשבט ה'תשפ"ה • 22:01, 1 בפברואר 2025 (IST)
- זה היה כתוב בויקי, אכן לא הייתי צריך לעדכן את זה. (עדכנתי את זה בהנחה שזה יתוקן אח"כ בויקי) איך • שיחה • ג' בשבט ה'תשפ"ה, למנינם: 22:04, 1 בפברואר 2025 (IST)
- רק מבהיר (אם לא ברור) שההערה הייתה רק בגלל המקצועיות שלך והעובדה שאני סומך על שיקול הדעת שלך. מוטי ~ שיחה • ד' בשבט ה'תשפ"ה • 22:09, 1 בפברואר 2025 (IST)
כוכב מיזם חכמי ישראל!
| כוכב מיזם חכמי ישראל | |
| למרות חילוקי הדעות בנוגע לעתידו של מיזם נפלא זה, מגיע לך ביושר. ממי • שיחה - בס"ד • ג' בניסן ה'תשפ"ה 21:39, 31 במרץ 2025 (IDT) |
מדיניות בבירורים
- הועבר לדף שיחת המכלול:בירורים#מדיניות בבירורים
מדליית כסף עבורך!
| תודה על העבודה שלך, המשך כך!!! חד גדיא (שיחה) 23:44, 6 במאי 2025 (IDT) |
- @חד גדיא תודה! איך • שיחה • ח' באייר ה'תשפ"ה, למנינם: 23:50, 6 במאי 2025 (IDT)
- אני מסתפק אם לשלוח לך עוד אחד, על העבודה שלך. חד גדיא (שיחה) 00:38, 13 במאי 2025 (IDT)
- @חד גדיא תודה על העידוד, ותודה על כל תרומתיך למכלול! איך • שיחה • ט"ו באייר ה'תשפ"ה, למנינם: 00:40, 13 במאי 2025 (IDT)
- אני מסתפק אם לשלוח לך עוד אחד, על העבודה שלך. חד גדיא (שיחה) 00:38, 13 במאי 2025 (IDT)
עוד הבהרה
כיוון שראיתי שפניות בדפ"ש הערך לא יעילות, ולשוא זעקתי ולא נענתי (חוץ מעורך אחד נחמד), החלטתי לשאול אותך באישי - כי אני רוצה כתפיים רחבות יותר ומנוסות יותר. ובכן: בערך אמוראי בבל - מה הוא אמור לכלול? כרגע אין ערך רציני על יהדות בבל בתקופת האמוראים ולא על כל דור בנפרד (למרות שניסיתי - מפעיל שם רגל והכל הלך לפח), כך שהערך אמור להיות ענק, ולכן חשוב לי לברר: יש לכלול דברים כמו תמורות השלטון, רדיפות הדת, מצב הישיבות, ה"דרגות" וצורת השלטון בין היהודים, וכהנה וכהנה? חבל לי סתם לעבוד והכל יזרק לפח. אשמח לתגובה.
וכמובן:

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
חד מבתראי (ממי) • שיחה - בואו לעזור! • ח' בתמוז ה'תשפ"ה 21:51, 3 ביולי 2025 (IDT)
- @חד מבתראי מבקש סליחה על אי ההיענות. ממבט ראשון נראה שערך כללי על אמוראי בבל הוא משהו מאוד מעולה! והוא אכן אמור לסקור את כל אירוע התקופה בקצרה, את רדיפות הדת ומצב השלטונות. מה שכן - צריך לבדוק לעמור על מה יש כבר ערך ועל מה לא, אם יש כבר ערכים טובים על כל זה, צריך לחשוב. איך • שיחה • י"ב בתמוז ה'תשפ"ה, למנינם: 08:12, 8 ביולי 2025 (IDT)
- כמאור, יש ערך כללי אמוראי בבל ולא מספק. פתחתי טיוטה מש:חד מבתראי/אמוראי בבל אבל אני לא רוצה לעבוד סתם אשמחשכתסיים לחשוב תודיע
. (ואתה לא חייב לי שום דבר) חד מבתראי • שיחה - אולי תעזור? • י"ב בתמוז ה'תשפ"ה למניין הכופרים: 14:15, 8 ביולי 2025 (IDT)
- כמאור, יש ערך כללי אמוראי בבל ולא מספק. פתחתי טיוטה מש:חד מבתראי/אמוראי בבל אבל אני לא רוצה לעבוד סתם אשמחשכתסיים לחשוב תודיע
האדם השלם
תכנס לערך שכתבתי לך שתעדכן אותו ותראה שבויקי יש עליו הרבה חומר ומלל, (חלק מהדף: הניאנדרטלים נכחדו לפני 40 אלף עד 28 אלף שנה) אז צריך לשות על זה תבנית בטיפול, חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 16:40, 8 ביולי 2025 (IDT)
- הגבתי בדף הבקשות עדכון, מבקש סליחה על הסרת הנושא לפני זמנו.
- ההפניה נעשתה בכוונה תחילה, ולדעתי מאוד נכונה. הערך מדבר על אדם פשוט, שמשום מה החליטו כמה חוקרים לתת לו שם ומונחים ההיסטוריים. קורא פשוט שרואה משהו על אדם מלפני זמן רב לא צריך להגיע לדפים חסומים, הוא צריך להגיע לדף שפשוט כותב מה זה אדם ומי ברא אותו. איך • שיחה • י"ב בתמוז ה'תשפ"ה, למנינם: 16:45, 8 ביולי 2025 (IDT)
- הומו ספיאנס אידלטו גם היה אדם שהחוקרים וכו'. חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 16:47, 8 ביולי 2025 (IDT)
- נכון, אבל קורא פשוט לא מגיע לשם כשהוא קורא על אדם. (אגב, לא כ"כ מופרך לשנות גם שם להפניה, צריך לשאול את עוא"ס אם הייתה פעם דיון על זה) איך • שיחה • י"ב בתמוז ה'תשפ"ה, למנינם: 16:49, 8 ביולי 2025 (IDT)
- מה הקשר אם על זה יש ערך צריך לשים שם תבנית בטיפול "מעשה בראשית" חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 16:51, 8 ביולי 2025 (IDT)
- תבנית בטיפול אינו דרך מוצלחת בכלל, זה פשוט מורה על כך שהערך עדיין לא טופל. אחת מהדרכים לטיפול אמתי בערכים כאלו היא להחליט שכנראה הערך לא יפתח אך פעם במכלול, ואם כן אפשר לשלוח את הקורא הישר למדע הנצרך. (ככה עשו בהרבה מערכי הפרהיסטוריה, ישנה אכן עוד הרבה מאוד עבודה שם, אבל זה מה שעשו כרגע) איך • שיחה • י"ב בתמוז ה'תשפ"ה, למנינם: 16:55, 8 ביולי 2025 (IDT)
- לגופש"ע מדוע ההומו ספיאנס לא יפתח בצורה ש - לדעת החוקרים המאמינים בקונסטפריציה של דארוין, האדם הוא הבן דוד של הקוף ואביו הוא ההומו ספיאנס? מה זה שוננה משאר הערכים התאולגים שבהם מופיעים דעות כוזבות? חד מבתראי • שיחה - אולי תעזור? • י"ג בתמוז ה'תשפ"ה למניין הכופרים: 21:58, 8 ביולי 2025 (IDT)
- חד וחד לא דנים בענינים אלו על גבי האתר. אין לכם מייל? למאי נ"מ • שיחה • י"ג בתמוז ה'תשפ"ה 22:05, 8 ביולי 2025 (IDT)
- @למאי נ"מ על הרבי מחב"ד כן ועל זה לא? חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 22:06, 8 ביולי 2025 (IDT)
- בהחלט. לא רוצה לפתוח שוב את הנושא. בבקשה. למאי נ"מ • שיחה • י"ג בתמוז ה'תשפ"ה 22:08, 8 ביולי 2025 (IDT)
- למאי נ"מ לגופש"ע לי לא באופן עקרוני. אשמח לדעת מדוע האם כי זה לא קשור, או עצם הזכרת הנושא והמילים האלו אסורה (למרות שלא הבנתי מדוע?) - אם כן צריך למחוק את זה (אם לא להסתיר) חד מבתראי • שיחה - אולי תעזור? • י"ג בתמוז ה'תשפ"ה למניין הכופרים: 22:09, 8 ביולי 2025 (IDT)
- שני הנושאים הם נושאים מאוד עדינים. על גדול הדור לא אומרים שהוא משיח שקר, ואין עניין להעלות על דפי שיחה נושאי כפירה, עפ"ר רוב דנים בזה העוא"ס בדרכים עקיפות. לשאלתך, לא כותבים אף פעם נושאי כפירה במכלול, פותחים נושאי תרבות וכדו' - לא כפירה איך • שיחה • י"ב בתמוז ה'תשפ"ה, למנינם: 22:35, 8 ביולי 2025 (IDT)
- שאותו האיש הוא "משיח" זה גם כפירה חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 22:36, 8 ביולי 2025 (IDT)
- שני הנושאים הם נושאים מאוד עדינים. על גדול הדור לא אומרים שהוא משיח שקר, ואין עניין להעלות על דפי שיחה נושאי כפירה, עפ"ר רוב דנים בזה העוא"ס בדרכים עקיפות. לשאלתך, לא כותבים אף פעם נושאי כפירה במכלול, פותחים נושאי תרבות וכדו' - לא כפירה איך • שיחה • י"ב בתמוז ה'תשפ"ה, למנינם: 22:35, 8 ביולי 2025 (IDT)
- @למאי נ"מ על הרבי מחב"ד כן ועל זה לא? חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 22:06, 8 ביולי 2025 (IDT)
- חד וחד לא דנים בענינים אלו על גבי האתר. אין לכם מייל? למאי נ"מ • שיחה • י"ג בתמוז ה'תשפ"ה 22:05, 8 ביולי 2025 (IDT)
- לגופש"ע מדוע ההומו ספיאנס לא יפתח בצורה ש - לדעת החוקרים המאמינים בקונסטפריציה של דארוין, האדם הוא הבן דוד של הקוף ואביו הוא ההומו ספיאנס? מה זה שוננה משאר הערכים התאולגים שבהם מופיעים דעות כוזבות? חד מבתראי • שיחה - אולי תעזור? • י"ג בתמוז ה'תשפ"ה למניין הכופרים: 21:58, 8 ביולי 2025 (IDT)
- תבנית בטיפול אינו דרך מוצלחת בכלל, זה פשוט מורה על כך שהערך עדיין לא טופל. אחת מהדרכים לטיפול אמתי בערכים כאלו היא להחליט שכנראה הערך לא יפתח אך פעם במכלול, ואם כן אפשר לשלוח את הקורא הישר למדע הנצרך. (ככה עשו בהרבה מערכי הפרהיסטוריה, ישנה אכן עוד הרבה מאוד עבודה שם, אבל זה מה שעשו כרגע) איך • שיחה • י"ב בתמוז ה'תשפ"ה, למנינם: 16:55, 8 ביולי 2025 (IDT)
- מה הקשר אם על זה יש ערך צריך לשים שם תבנית בטיפול "מעשה בראשית" חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 16:51, 8 ביולי 2025 (IDT)
- נכון, אבל קורא פשוט לא מגיע לשם כשהוא קורא על אדם. (אגב, לא כ"כ מופרך לשנות גם שם להפניה, צריך לשאול את עוא"ס אם הייתה פעם דיון על זה) איך • שיחה • י"ב בתמוז ה'תשפ"ה, למנינם: 16:49, 8 ביולי 2025 (IDT)
- הומו ספיאנס אידלטו גם היה אדם שהחוקרים וכו'. חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 16:47, 8 ביולי 2025 (IDT)
עורך אספקלריה
| שלום איך,
כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"עורך אספקלריה". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "המכלול:עורך אספקלריה". כדי שהרשאה זו תבוא לידי ביטוי עליך להגדיר זאת בהעדפות => אספקלריה (גירסת בטא) להרשאה זו ישנה השפעה מהותית על פעילותך במכלול, והיא היכולת לערוך דפים המכילים תבניות סינון, מאחר שיש לך את העניין, הידע והיכולת, לעסוק בנושאי האספקלריה במכלול. יש לקרוא בעיון את המדריך לעורכי אספקלריה ולעיין בו מידי פעם, בברכה. |
שרגא > השתתפו >> שיחה > א' באלול ה'תשפ"ה > 14:13, 25 באוגוסט 2025 (IDT)
- איזה יופי! בהצלחה! תמיד לשירותך
. אפר (שיחה) 14:48, 25 באוגוסט 2025 (IDT)
- @אתה, לשירותי... טוב, ירידת הדורות... איך • שיחה • א' באלול ה'תשפ"ה, למנינם: 14:50, 25 באוגוסט 2025 (IDT)
- תמיד.. אפר (שיחה) 15:09, 25 באוגוסט 2025 (IDT)
- @אתה, לשירותי... טוב, ירידת הדורות... איך • שיחה • א' באלול ה'תשפ"ה, למנינם: 14:50, 25 באוגוסט 2025 (IDT)
- מצטרף לברכות, המון הצלחה!! מוקיר רבנן (שיחה) 23:15, 27 באוגוסט 2025 (IDT)
- באיחור קל: מ ז ל
ט ו ב !
בהצלחה! למאי נ"מ • שיחה • ד' באלול ה'תשפ"ה 23:41, 27 באוגוסט 2025 (IDT)
- תודה לכל המברכים, תודה על האימון, אשמח לעזור כפי יכולתי. איך • שיחה • י' באלול ה'תשפ"ה, למנינם: 16:18, 3 בספטמבר 2025 (IDT)
- באיחור קל: מ ז ל
הכנסת ערך חדש
שלום רב
ערכתי ערך חדש: https://www.hamichlol.org.il/%D7%98%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94%3A%D7%9B%D7%A0%D7%A4%D7%99_%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%94
איך מכניסים את זה סופי להמכלול?
בכבוד רב מנחם מן מנחם מן (שיחה) 09:22, 29 באוגוסט 2025 (IDT)
- @מנחם מן מבקשים פה. (סתם ככה חשוב שתדע שבמכלול יש כללים נוקשים בנוגע להכנסת ערכים חדשים, ויש צורך בכך שתהיה חשיבות מובהקת לערך) איך • שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה, למנינם: 09:36, 29 באוגוסט 2025 (IDT)
- תודה רבה. מנחם מן (שיחה) 09:41, 29 באוגוסט 2025 (IDT)
- הדף שהפנת אותי הוא עבור עריכה של ערך.
- אני כבר ערכתי ערך. שאלתי איך מכניסים את זה סופי להמכלול?
- לפני כשבוע הפניתי את זה לבדיקה, ולא קיבלתי שום תגובה. מנחם מן (שיחה) 09:46, 29 באוגוסט 2025 (IDT)
- @הדף שהפניתי אותך אליו, הוא המקום דרכו מעבירים ערכים שכתבו למרחב הראשי של המכלול. אכן, לוקח הרבה זמן עד שמקבלים תגובה שם, סורי. איך • שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה, למנינם: 09:49, 29 באוגוסט 2025 (IDT)
- תודה רבה. מנחם מן (שיחה) 09:50, 29 באוגוסט 2025 (IDT)
- @מנחם מן, קבלת כבר לפני כמה ימים תגובה, הנה. איך • שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה, למנינם: 10:25, 29 באוגוסט 2025 (IDT)
- תודה רבה
- לא שמתי לב.
- אני לא מבין את ההחלטה שלו, עניתי לו שמה. מנחם מן (שיחה) 10:39, 29 באוגוסט 2025 (IDT)
- @מנחם מן, קבלת כבר לפני כמה ימים תגובה, הנה. איך • שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה, למנינם: 10:25, 29 באוגוסט 2025 (IDT)
- תודה רבה. מנחם מן (שיחה) 09:50, 29 באוגוסט 2025 (IDT)
- @הדף שהפניתי אותך אליו, הוא המקום דרכו מעבירים ערכים שכתבו למרחב הראשי של המכלול. אכן, לוקח הרבה זמן עד שמקבלים תגובה שם, סורי. איך • שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה, למנינם: 09:49, 29 באוגוסט 2025 (IDT)
מנטר - ייבוא ועדכון
| שלום איך,
כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, הוגדרת בהרשאת מנטר. אנא קרא על משמעותה בדפים "המכלול:מנטר" ו"המכלול:איך לנטר ולהישאר בחיים". הרשאה זו מאפשרת:
|
בברכה, אפר (שיחה) 14:18, 3 בספטמבר 2025 (IDT)
- בהצלחה! דויד (שיחה) י' באלול ה'תשפ"ה 16:12 (IDT) 16:12, 3 בספטמבר 2025 (IDT)
- מ ז ל
ט ו ב !
בהצלחה! למאי נ"מ • שיחה • י' באלול ה'תשפ"ה 16:55, 3 בספטמבר 2025 (IDT)
- מ ז ל
ט ו ב ! למי שמגיע מגיע. חד גדיא (שיחה) 01:55, 5 בספטמבר 2025 (IDT) - איך ידעו לבחור אדם מוצלח כמוך?!, ברכות ואיחולים. Yehuda_Fish • שיחה • י"ב באלול ה'תשפ"ה • 14:54, 5 בספטמבר 2025 (IDT)
מזל טוב! מסכים שאין כמוך מתאים לתפקיד|
בהצלחה! --מראש צורים (שיחה) 04:23, 7 בספטמבר 2025 (IDT)
- מצטרף לברכות. המבקר (שיחה) 20:35, 14 בספטמבר 2025 (IDT)
- מ ז ל
- מ ז ל
הרחבת הרשאת ניטור - ייבוא ועדכון
על פי החלטת מפעילי מערכת מעתה נוספה להרשאתך האפשרות לסמן בדוקים על עריכות שנדרסו במהלך עדכוני ערכים.
סימון הבדוקים ייעשה רק במקרה שהעריכות המקומיות נדרסו לחלוטין , בכל מקרה שיש שמירה על עריכות מקומיות נא לא לסמן בדוק.
תודה רבה, הצלחתך הצלחתנו! אפר (שיחה) 01:09, 21 בספטמבר 2025 (IDT)
- להקלה על ניטור מסוג זה, אפשר להשתמש בסקריפט דלהלן, הוא בודק בכל שמירת עדכון האם יש עריכות קודמות לנטר:מוטי ~ שיחה • כ"ח באלול ה'תשפ"ה • 10:50, 21 בספטמבר 2025 (IDT)
importScript('משתמש:מוטי/סימון גרסאות קודמות.js');
- @למאי נ"מ לתשו"ל. מוטי ~ שיחה • כ"ח באלול ה'תשפ"ה • 10:50, 21 בספטמבר 2025 (IDT)
למה?
- הועבר לדף שיחה:הפגנת החרדים נגד גיוס בני ישיבות (2025)#למה?
איך?!
בחמשת החודשים האחרונים, אתה מחמשת המנטרים עם הכי הרבה "בדוקים", שאפו!!!
נ.ב. נושפים לך בעורף, חזק, שים לב...
אפר (שיחה) 09:21, 19 בינואר 2026 (IST)
- @אפר תודה.
- עכשיו התחלתי לקלוט תרומותיך הרבות לניטור, בכמויות בלתי מובנות, באחריות ושיקול דעת, תודה. איך • שיחה • א' בשבט ה'תשפ"ו, למנינם: 11:38, 19 בינואר 2026 (IST)
