לדלג לתוכן

שיחת המכלול:ערכים מקומיים לפי סדר יצירתם

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
(הופנה מהדף שיחת המכלול:ערכים חדשים)
תגובה אחרונה: לפני שנתיים מאת איך בנושא עדכון הדף

יצירת הדף

מה עם הדף הזה? זה דף חשוב, לכאורה. המנצח (שיחה) 22:47, 15 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה

? שמיה רבה (שיחה) 22:51, 15 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
לא הבנתי, אם תוכל להיות קצת יותר ברור אני ישמח... קריצה המנצח (שיחה) 22:52, 15 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
לא הבנתי, אם תוכל להיות קצת יותר ברור אני אשמח... קריצה שמיה רבה (שיחה) 23:01, 15 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
הדף, לא נכתב, מדוע --- הוא לא נכתב. עכשיו הייתי ברור יותר? המנצח (שיחה) 23:15, 15 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
איזה ערך? שמיה רבה (שיחה) 00:04, 16 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
הדף הזה, שעכשיו אנו דנים עליו. תלחץ בצד ימין על 'דף מיזם' ותראה שלא קיים שם שום ערך. המנצח (שיחה) 00:11, 16 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
ומה יהיה כתוב בו? שמיה רבה (שיחה) 00:21, 16 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
כשמו כן הוא - את הערכים החדשים. לילה טוב. המנצח (שיחה) 00:25, 16 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
לילה טוב גם לך, הדף היה קיים בעבר ונמחק, ראה כאן. בברכה. שמיה רבה (שיחה) 00:43, 16 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
וראה גם: שיחת_משתמש:שמש_מרפא#רשימת_הערכים_החדשים_במכלול.--שמש מרפא (שיחה) 01:04, 16 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה

הוא נמחק בגלל בקשה שהגשתי למפעילי המערכת, עקב כך שהדף לא היה מתוחזק באופן מחריד. פה נמצא שורש הבעיה • עפר ואפר (שיחה) • י"ט באב ה'תשפ"ב • 07:21, 16 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה

אני מסכים לתחזק אותו. יש אישור? המנצח (שיחה) 20:30, 16 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
מפעילי מערכתהמנצח --- (אין סיבה שלא...) • עפר ואפר (שיחה) • י"ט באב ה'תשפ"ב • 21:07, 16 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
מפעילי מערכת‏ מה קורה? יש אישור? בל"נ אהיה פעיל ונמרץ... אין לכם מה לדאוג. המנצח (שיחה) 22:33, 16 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
זה צריך בוט, קודם כל תכתוב אותו. שמיה רבה (שיחה) 22:39, 16 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
את מה? לא הבנתי. את הדף? המנצח (שיחה) 22:41, 16 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
תכתוב בוט, אחרי זה יהיה מה לדבר על יצירת הדף, וכמו שאמרת אתה, זה לא ערך, זה דף מיזם. בברכה. שמיה רבה (שיחה) 22:46, 16 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
מה זאת אומרת לכתוב בוט? לא צריך לזה איזושהיא הרשאה מיוחדת? המנצח (שיחה) 22:48, 16 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
דבר ראשון צריך בשביל זה ידיעה מיוחדת... דבר עם גאון הירדן לדוגמא • עפר ואפר (שיחה) • י"ט באב ה'תשפ"ב • 22:49, 16 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
בשביל לכתוב לא צריך הרשאה, צריך ידע, ואם תכתוב כזה בוט אני די בטוח שתקבל הרשאה. שמיה רבה (שיחה) 22:50, 16 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
אבל נשמה, מה זאת אומרת לכתוב בוט? תראה לי לכה"פ מקום שמדברים על זה המנצח (שיחה) 22:53, 16 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
שמיה רבה, מדוע אתה חושב שניתן יהיה למלא את הדף רק באמצעות בוט? מדוע לא יוכל המנצח למלא אותו ידנית אם יש לו את הכוחות והמרץ לכך? מיק | שיחה 22:53, 16 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
ת'אמת גם אני לא הצלחתי להבין. הרי אמרו שזה ידני. המנצח (שיחה) 22:55, 16 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
זכור לי שבזמנו הדף נמחק מהסיבה שאין בוט, אבל יכול להיות שטכנית אפשרי לעדכן ידנית, וא"כ המנצח מוזמן בברכה ליצור את הדף ולקחת אחריות על תחזוקתו. שמיה רבה (שיחה) 22:58, 16 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה

אבל כמובן אצטרך לדעת הרבה דברים לפני כן המנצח (שיחה) 23:01, 16 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה

מכלולאים פעילים‏, מפעילי מערכת‏, מישהו יכול להתחיל לערוך להראות לי באיזה סגנון זה אמור להיראות? המנצח (שיחה) 23:12, 16 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
נמתין למפעילי מערכת שיכריעו. מיק | שיחה 23:16, 16 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
שמיה רבה המנצח הסיבה שזה נמחק היא לא בגלל שלא היה בוט אלא כי טכנית הוא לא היה מתוחזק ולכן שלחתי בקשת מחיקה • עפר ואפר (שיחה) • י"ט באב ה'תשפ"ב • 23:59, 16 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
המנצח כתבת שמה שאתה רוצה שיהיה כתוב בו זה "את הערכים החדשים". אתה רוצה רשימה של כל 1956 הערכים שמופיעים פה: קטגוריה:המכלול: ערכים שנוצרו במכלול? אם כן - למה? בשביל זה יש קטגוריה. אם לא - תסביר מה אתה רוצה לראות בדף הזה. דויד (שיחה) כ' באב ה'תשפ"ב 00:20 (IDT)
תסתכל בדף ויקיפדיה:ערכים חדשים ותראה למה הוא התכוון. שמיה רבה (שיחה) 00:24, 17 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
אין שום צורך בדף כזה במכלול. אפשר להגיע לרשימה כזו בדרכים שתוארו בקישור שהבאתי מעלה. אם תרשם לניוזלטר של המכלול תקבל מדי שבוע למייל את רשימת הערכים שנוצרו באותו שבוע. בברכת כט"ס שמש מרפא (שיחה) 02:19, 17 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
שמש מרפא בודאי שיש צורך. הדרכים הנ"ל מסורבלות ולא מדויקות. ואדרבה אם זה קיים בניוזלטר זה בהחלט צריך להיות קיים בתוך האתר עצמו 02:44, 17 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
המנצח, נראה לי כדאי שתנסה לתחזק כזה דף שבוע־שבועיים במרחב שלך לפני שיוחלט אם יוצרים כזה דף במרחב המכלול, פתחתי לך דפי משנה עם הטבלה שנמצאת כרגע בויקיפדיה, תחליף את החומר שם בחומר מקומי, בהצלחה. שמיה רבה (שיחה) 10:30, 17 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
שמה זה נראה שכן עשו את זה באיזשהוא אופן אוטומטי ולא ידני. איך הם עשו את זה? המנצח (שיחה) 14:17, 17 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
תוכל לראות בהיסטוריית הדף שם שיש בוט שרץ אחת ל־12 שעות ומעדכן, צריך למצוא את הקוד שלו, לייבא ולעשות התאמות, זה אמור להיות קצת מסובך. בברכה. שמיה רבה (שיחה) 15:26, 17 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
באמת שלא הבנתי מה העניין, כאן אפשר להגיע לכל הערכים החדשים. שמש מרפא (שיחה) 16:01, 17 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
כן, כולל ערך שנמחק אחרי חמש דקות, ודפי הפנייה פרקטי להחריד. • עפר ואפר (שיחה) • כ' באב ה'תשפ"ב • 16:03, 17 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
עפר ואפר א. בדקת שכל דפי ההפניה נמצאים שם? ב. מה רע בקטגוריה שקישרתי אליה? דויד (שיחה) כ' באב ה'תשפ"ב 16:29 (IDT)
האמת היא, שדף כזה יכול להיות אולי נחמד, אבל לא יותר מכך. אין ממש נחיצות וביקוש לדף כזה. המנצח, לא כדאי שתשקיע את זמנך בפרוייקטים יעילים וחשובים יותר? המכלול משווע לעורכים איכותיים עם פנאי ורצון להשקיע. מיק | שיחה 16:54, 17 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
דפי הפניה לא מופיעים, וערך שנמחק אפשר לזהות בקלות לפי הצבע האדום. שמש מרפא (שיחה) 16:59, 17 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
הרב שמש חוששני שלא הבנת במה מדובר פה, שמה מופיעים גם ערכים שייובאו מויקיפדיה וגם יצירת טיוטות, ואנחנו מדברים על ערכים שנוצרו במכלול, אחרי שנגמרו והושלמו. אבל בכל מקרה נראה לי שאוותר, גם מפני חוסר הנחיצות ודרישת הנמרצות המיותרת לכאורה, וגם מפני שזה עובד רק ידנית, כך שהאנרגיה פה מיותרת. אם מישהו יוכל לעשות שזה לא יהיה ידנית אשמח לעבוד על זה, על אף חוסר הנחיצות, מה גם שספק אם היא חסרה. עכשיו כשאין לכם את זה אתם חושבים שזה לא נחוץ, אבל לדעתי תגלו את הנחיצות, במוקדם או במאוחר. המנצח (שיחה) 20:57, 17 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
הרב המנצח, השורה הראשונה שגויה כולה, אני מציע שתבדוק שוב את הקישור שנתתי. שמש מרפא (שיחה) 21:34, 17 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
המנצח, בתגית באמת מופיעים לעיתים רחוקות ערכים שיובאו מויקיפדיה אם לא יובאו נכון ורק לאחר מכן תוקנו. גם הפניות כנ"ל. ואני שוב שואל מה לא מספק בקטגוריה שקישרתי? שמה אין שום בעיה. דויד (שיחה) כ"ב באב ה'תשפ"ב 23:46 (IDT)
אם כבר, הקישור הזה עדיף לדעתי, למרות שצריך למצוא דרך לסנן דפים מחוקים. שמיה רבה (שיחה) 00:44, 19 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
דויד מה לא מספק בקטגוריה? מה השאלה? אני רוצה פירוט של הערכים לפי סדר יצירתם, הקטגוריה של "ערכים שנוצרו במכלול" ממש לא עונה על הצורך הזה • עפר ואפר (שיחה) • כ"ב באב ה'תשפ"ב • 01:09, 19 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
עפר ואפר כמדומה שזו פעם ראשונה שאני שומע את זה, אא"כ פספסתי. ועכשיו כשאני יודע מה חסר לך אני עובד על זה, תיכף יהיה מוכן בע"ה. דויד (שיחה) כ"ב באב ה'תשפ"ב 01:19 (IDT)
דויד דבר ראשון תודה. אבל נראה לי הרצון היה ברור מלכתחילה... בכל מקרה - מסקרן אותי: איך יהיה מוכן תיכף ובאיזו דרך? • עפר ואפר (שיחה) • כ"ב באב ה'תשפ"ב • 01:39, 19 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
עפר ואפר איפה היה ברור שהרצון הוא דוקא לראות את סדר יצירתם? אני מריץ שאילתא על מאגר הנתונים של המכלול ומקבל את כל הערכים בקטגוריה עם תאריך יצירתם. רק שאני עובר לסדר כמה דפים שהכניסו בטעות לקטגוריה. דויד (שיחה) כ"ב באב ה'תשפ"ב 01:43 (IDT)

דויד, זה היה ברור מבין השורות... בכל אופן אני מצפה לראות את מה שאתה בונה לנו... • עפר ואפר (שיחה) • כ"ב באב ה'תשפ"ב • 02:04, 19 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה

@שמיה רבה, זאת אפשרות לא מוצלחת כי היא לא כוללת העברת טיוטות; אבל נתתי קישור למעלה דומה למעלה שפותר את זה. אפשרות נוספת ללא מחוקים, אבל גם היא בלי העברות. שמש מרפא (שיחה) 02:24, 19 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
אולי הבעיה אצלי, איני יודע. בכל מקרה תשתדל שזה יהיה ברור מהשורות עצמן בפעם הבאה. סיימתי לעת עתה. צריך הלשקיע עוד זמן כדי לתקן חלק מהנתונים. עוד חזון למועד. דויד (שיחה) כ"ב באב ה'תשפ"ב 02:10 (IDT)

דויד ישר כח גדול על הביצוע הקרוב למושלם. סוף סוף הגיע מה שחיכינו לו (או אני לפחות...) זמן רב. כעת רק נותר לבצע עיצוב לשורת התאריך + שעה • עפר ואפר (שיחה) • כ"ב באב ה'תשפ"ב • 02:13, 19 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה

עיצוב זה יותר טוב באמת, בכל מקרה אתה מבין איך לקרוא את זה בינתיים נכון? 4 ספרות לשנה, 2 ספרות לחודש, 2 ספרות ליום, 2 ספרות לשעה, 2 ספרות לדקה, 2 ספרות לשניה. דויד (שיחה) כ"ב באב ה'תשפ"ב 02:17 (IDT)
דויד לאחר מחשבה הצלחתי להבין את זה... • עפר ואפר (שיחה) • כ"ב באב ה'תשפ"ב • 02:18, 19 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
יישר כח גדול, הדף נצרך ומעניין מאד, אבל אין לו שום קשר לשמו - צ"ל "ערכים לפי סדר כרונולוגי". נ.ב. חשוב לציין שזה לפי זמן היצירה בפועל - כל שאם נניח אעביר כעת טיוטה שנוצרה בראשית ימי המכלול, הוא יהיה בראש הדף. שמש מרפא (שיחה) 02:52, 19 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
דויד היקר! דבר ראשון, שְכּוֹיֶיח! על יצירת המיזם ועיצובו. דבר שני, למה זה מסודר כשהראשונים למעלה והחדשים למטה? אי אפשר הפוך? המנצח (שיחה) 10:54, 19 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
שמש מרפא אכן צריך לשנות את השם. אולי "ערכים מקומיים לפי זמן יצירה". כתבתי את זה בראש הדף, למרות שבהרבה ערכים תיקנתי ידנית. המנצח יש לך כפתור של חצים ליד "זמן יצירה" תלחץ עליו ויסדר לך לפי איך שתרצה. דויד (שיחה) כ"ד באב ה'תשפ"ב 00:06 (IDT)
דויד, מעניין לעניין באותו עניין. בזמן האחרון שמתי לב שמספר הערכים שנוצרו במכלול יורד כל הזמן. יש לך מושג מה הפשט בזה ולאיפה נעלמים הערכים? • עפר ואפר (שיחה) • כ"ד באב ה'תשפ"ב • 00:23, 21 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
עפר ואפר נשמע מוזר. אם כי מדי פעם מוצאים ערכים שלא באמת נוצרו במכלול ומורידים אותם מהקטגוריה, ומדי פעם מחליטים שערך מיובא יותר טוב מערך מקומי ומחליפים אותו - אבל בסה"כ אלה מספרים קטנים בהרבה יותר מאשר התווספות ערכים חדשים. שמש מרפא שמת לב לתופעה? דויד (שיחה) כ"ד באב ה'תשפ"ב 01:01 (IDT)
דויד, אם נדייק: בשבוע האחרון ירד מספר הערכים מ-1957 ל-1953, זאת למרות שהתווסף ערך חדש אחד. כך שלמעשה מדובר בירידה של 5 ערכים באופן בלתי מוסבר. (ולא ידוע לי על ערך שנמחק לאחרונה אחרי הצבעת מחיקה או משהו כזה) וצע"ג • עפר ואפר (שיחה) • כ"ד באב ה'תשפ"ב • 01:03, 21 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
השבוע רק אני הורדתי כמדומני 2 ערכים מהקטגוריה. חשבתי שאתה מדבר על תופעה ארוכת טווח. דויד (שיחה) כ"ד באב ה'תשפ"ב 01:06 (IDT)
דויד, לאו דוקא, אלא משהו ששמתי לב אליו לאחרונה, כמו שכתבתי לעיל • עפר ואפר (שיחה) • כ"ד באב ה'תשפ"ב • 01:07, 21 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה

עפר ואפר קח לדוגמא את מפקד בני ישראל ורחוב מאה שערים שהסרתי אותם השבוע מהקטגוריה. דויד (שיחה) כ"ד באב ה'תשפ"ב 01:23 (IDT)

דויד, יש גם ערכים רבים שחסרים מהקטגוריה - אני לבד נתקלתי בחמישה כאלה לפחות, יש איזו אוטומציה לחפש אותם? • עפר ואפר (שיחה) • כ"ד באב ה'תשפ"ב • 01:25, 21 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
עפר ואפר בשנתיים האחרונות יש מסנן שמתייג אותם, מעל שנה שאני עובר על כל ערך שנתפס בתיוג ומוודא שמופיע בקטגוריה. לפני הזמנים האלו - צריך לעבור על כל הערכים שאין להם קרדיט לויקיפדיה. אנחנו עובדים על הרשימה הזו, הבעיה היא שיש הרבה ערכים ישנים מיובאים שעדיין אין להם תבנית קרדיט. דויד (שיחה) כ"ד באב ה'תשפ"ב 01:44 (IDT)
מוזר, כי אני אישית רק בתקופה האחרונה גיליתי כמה וכמה ערכים כאלה שנוצרו בתקופה האחרונה והיו חסרי שיוך לקטגוריה • עפר ואפר (שיחה) • כ"ד באב ה'תשפ"ב • 01:48, 21 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
עפר ואפר תוכל לבדוק לי מה שמותם? דויד (שיחה) כ"ד באב ה'תשפ"ב 01:49 (IDT)
זה היה כמה ערכים של טישיו, קשה לי להיזכר בדיוק, אבל סידרתי אותם • עפר ואפר (שיחה) • כ"ד באב ה'תשפ"ב • 01:51, 21 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
מסתמא כתבת תקציר עריכה מסודר, אז תוכל לבדוק בהיסטוריית התרומות שלך. (אם הם היו בני פחות משבוע יכול להיות שהספקת לטפל בהם לפניי). דויד (שיחה) כ"ד באב ה'תשפ"ב 01:53 (IDT)
דויד, הנה דוגמה אחת: רבי יוסי בן חוניעפר ואפר (שיחה) • כ"ד באב ה'תשפ"ב • 01:59, 21 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
יפה. דויד (שיחה) כ"ד באב ה'תשפ"ב 08:22 (IDT)

עדכון הדף

דויד - אפשרי? • עפר ואפר (שיחה 👉👈 תרומות) • ט"ו באלול ה'תשפ"ב • 01:29, 11 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

עפר ואפר בהחלט. מקוה לשבת על זה מחר בע"ה. דויד (שיחה) י"ח באלול ה'תשפ"ב 02:20 (IDT)
עפר ואפר באיחור, עדכנתי. דויד (שיחה) כ"ד באלול ה'תשפ"ב 23:54 (IDT)
דויד זה מתעדכן לבד, או שעזבו את זה. (דרך אגב נאר אמונה לא מזה דברת כאן?) איך (שיחה), ו' בתמוז ה'תשפ"ג 19:48, 25 ביוני 2023 (IDT)תגובה
איך מתעדכן ידנית. חשוב? דויד (שיחה) ז' בתמוז ה'תשפ"ג 19:51 (IDT)
דויד לדעתי חשוב מאוד, אך אם כל פעם זה מצריך עדכון ידני איני יודע. אך הבנתי מהשיחה למעלה שבוויקי יש בוט לזה, אין אפשרות להביא אותו?. (מתייג שוב את נאר אמונה שביקש את זה כמה פעמים לאחרונה) איך (שיחה), ו' בתמוז ה'תשפ"ג 19:56, 25 ביוני 2023 (IDT)תגובה
לא! ואין לי כח לחזור על ההסברים, ראה שם ותמצא נחת, שלא זה הענין. נאר אמונהשיחה • ז' בתמוז ה'תשפ"ג • 22:50, 25 ביוני 2023 (IDT)תגובה
למה לא זה הענין. רצית שיהיה דף שרואים את כל הערכים האחרונים , לא? (אולי צריך להכניס את הדף הזה לתוך הדפים השימושים שבדף השינוים האחרונים) איך (שיחה), ו' בתמוז ה'תשפ"ג 22:54, 25 ביוני 2023 (IDT)תגובה
כנתבאר לעיל אין בכוונתי להאריך בזה, אך כנתבאר ע"י מכלולאים לעיל, לזה יש כבר כל מיני דרכים וקישורים, אני דיברתי על משהו שיוצג באופן ובמקום בולט, מבלי "לחפש" אותו. נאר אמונהשיחה • ז' בתמוז ה'תשפ"ג • 22:55, 25 ביוני 2023 (IDT)תגובה
אכן צריך להניס אותו למקום יותר ציבורי (אולי תבקש את זה), אך קודם כל יש לך את זה - שלא היה לך כלל כזה רעיון עד היום. איך (שיחה), ו' בתמוז ה'תשפ"ג 22:59, 25 ביוני 2023 (IDT)תגובה