שיחת משתמש:איש גלילי/אייר תשע"ז - שבט תשע"ח
דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.
|
כדי לסייע לך להצטרף לעורכים, מומלץ לקרוא את עשרת הטיפים להשתלבות בקהילת המכלול. להרחבה באפשרותך לגשת:
|
||
| כדאי מאד להקדיש שעה לעבור על כל הקישורים המופיעים כאן. הם יועילו לך רבות בהמשך עבודתך. | ||
בברכה, מוסיף והולך (שיחה) 08:44, 1 במאי 2017 (IDT)
ייבוא ערכים
שלום איש גלילי. תודה על הצטרפותך ופעילותך התרומית. בבחינת "אין מזרזין אלא למזורזין", רציתי להעיר את תשומת לבך לפרט חשוב; כאשר הנך מייבא מוויקיפדיה, כדאי מקודם לייבא את הערך ללא כל עריכה ולשמור. את השינויים, אפילו ההכרחיים, כדאי לערוך לאחר מכן, בעריכות נפרדות. כך אפשר לעקוב בקלות אחר העריכות (אם יש תוכן שאינו ראוי להופיע אף לא בהיסטוריה, אפשר לבקש ממפעילי המערכת למחוק את הגרסאות שבהם אתה מסיר את תוכן זה). אם זה מסתדר לך בקלות, יהיה טוב אם תוכל להמיר את התוכן הנוכחי בתוכן מוויקיפדיה, ואז לערוך את עריכותיך האיכותיות. זה לא אמור להיות מסובך. אם תרצה תייג אותי ואשמח לסייע. תודה לך. מוסיף והולך (שיחה) 01:57, 9 במאי 2017 (IDT)
- שלום מוסיף והולך, יישר כח על ההערה, אני מקווה שעשיתי שם עכשיו מה שהתכונת, אם לא תודיע לי.
- נראה לי שאכן ראוי למחוק את זה גם מההיסטוריה, כי יש שם דיבורים מטופשים של ביקורת המקרא (אמנם קושיות הבל, אבל אין מקומם כאן). איש גלילי (שיחה | תרומות) שכח לחתום
- לזה אכן הייתה הכוונה. להבא, כדאי שתכתוב בתקציר העריכה את אופיה. במקרה זה: בהוספה מוויקיפדיה - "השלמת תוכן הערך במקביל לערך המקור בוויקיפדיה". במחיקה - "עריכה והגהה חרדית". ככה תמיד יהיה אפשר לחפש למפרע את התוכן לשם טיפול בו. בעניין ביקורת המקרא, נאמר לי ממכון חכמת התורה שהם מתכננים ביום מן הימים להביא אנשי מקצוע שיטפלו בעניין ביקורת המקרא ויציגו את העמדה היהודית הטהורה באותן הערות. לכן, כן רצוי שהעריכה תופיע בשלב זה. אם תהיינה תלונות מצד הקוראים על קיומם של תכנים אלו בהיסטוריה - נוכל בקלות למחוק אותם, בפרט אם הם מוגדרים ככאלו בתקציר. מה גם שככל הנראה חלק המתוכן שהשמטת, אתה עצמך תוכל "לגייר" אותו כבר בשלב זה. תקן אותי אם אני טועה לדעתך. מוסיף והולך (שיחה) 10:05, 9 במאי 2017 (IDT)
- מה פירוש "לגייר" את התוכן? לגבי ה'קושיא' שהוצגה שם מה'סתירה' בין שני השמות ללוחות (לוחות העדות, לוחות הברית), חשבתי בהתחלה להתייחס, אבל הגעתי למסקנא שזה פשוט מטופש להתייחס לזה. איש גלילי (שיחה) 13:20, 9 במאי 2017 (IDT)
- חלילה. דבר כמו ההשערה ההיא, זה אכן קצת מטופש. בפרט כשאר זה מוצג כביכול על ידי מחברים שונים. עפ"ל. כוונתי הייתה לתוכן כמו זה: "ההדגשה המקראית כי מדובר בשני לוחות עשויה להיות מוסברת על פי המנהג העתיק לכתוב כל ברית בשני עותקים. פרשן המקרא רבינו בחיי מעלה נימוקים נוספים מדוע הדיברות לא נכתבו על לוח אחד", שאפשר לשכתב זאת כך: "רבנו בחיי מעלה כמה נימוקים לסיבת הכתיבה בשני לוחות ולא על לוח אחד". על המנהג העתיק אני מסופק אם ואיך יש להציג אותו, בפרט כשאין לו בכלל מקור. מוסיף והולך (שיחה) 21:41, 9 במאי 2017 (IDT)
- הבנתי. את ה'מנהג העתיק' דווקא כן הצגתי, על ידי ציטוט הראב"ע שהלוחות הם כמו שטר כתובה. על רבינו בחיי באמת לא שמתי לב, לכאורה עדיף לעיין בפנים ולצטט מדבריו. איש גלילי (שיחה) 23:52, 9 במאי 2017 (IDT)
- מצוין. ראיתי את עריכתך האחרונה, עברתי שוב על כל ההשמטות והשכתובים, וניכרת מתוכם מלאכת מחשבת עמוקה ומקיפה. חילך לאורייתא! מוסיף והולך (שיחה) 08:44, 10 במאי 2017 (IDT)
- הבנתי. את ה'מנהג העתיק' דווקא כן הצגתי, על ידי ציטוט הראב"ע שהלוחות הם כמו שטר כתובה. על רבינו בחיי באמת לא שמתי לב, לכאורה עדיף לעיין בפנים ולצטט מדבריו. איש גלילי (שיחה) 23:52, 9 במאי 2017 (IDT)
- חלילה. דבר כמו ההשערה ההיא, זה אכן קצת מטופש. בפרט כשאר זה מוצג כביכול על ידי מחברים שונים. עפ"ל. כוונתי הייתה לתוכן כמו זה: "ההדגשה המקראית כי מדובר בשני לוחות עשויה להיות מוסברת על פי המנהג העתיק לכתוב כל ברית בשני עותקים. פרשן המקרא רבינו בחיי מעלה נימוקים נוספים מדוע הדיברות לא נכתבו על לוח אחד", שאפשר לשכתב זאת כך: "רבנו בחיי מעלה כמה נימוקים לסיבת הכתיבה בשני לוחות ולא על לוח אחד". על המנהג העתיק אני מסופק אם ואיך יש להציג אותו, בפרט כשאין לו בכלל מקור. מוסיף והולך (שיחה) 21:41, 9 במאי 2017 (IDT)
- מה פירוש "לגייר" את התוכן? לגבי ה'קושיא' שהוצגה שם מה'סתירה' בין שני השמות ללוחות (לוחות העדות, לוחות הברית), חשבתי בהתחלה להתייחס, אבל הגעתי למסקנא שזה פשוט מטופש להתייחס לזה. איש גלילי (שיחה) 13:20, 9 במאי 2017 (IDT)
- לזה אכן הייתה הכוונה. להבא, כדאי שתכתוב בתקציר העריכה את אופיה. במקרה זה: בהוספה מוויקיפדיה - "השלמת תוכן הערך במקביל לערך המקור בוויקיפדיה". במחיקה - "עריכה והגהה חרדית". ככה תמיד יהיה אפשר לחפש למפרע את התוכן לשם טיפול בו. בעניין ביקורת המקרא, נאמר לי ממכון חכמת התורה שהם מתכננים ביום מן הימים להביא אנשי מקצוע שיטפלו בעניין ביקורת המקרא ויציגו את העמדה היהודית הטהורה באותן הערות. לכן, כן רצוי שהעריכה תופיע בשלב זה. אם תהיינה תלונות מצד הקוראים על קיומם של תכנים אלו בהיסטוריה - נוכל בקלות למחוק אותם, בפרט אם הם מוגדרים ככאלו בתקציר. מה גם שככל הנראה חלק המתוכן שהשמטת, אתה עצמך תוכל "לגייר" אותו כבר בשלב זה. תקן אותי אם אני טועה לדעתך. מוסיף והולך (שיחה) 10:05, 9 במאי 2017 (IDT)
תודה
שלום איש גלילי תודה על הוספתך חומר בתבנית כ"ה באייר!!!! מעלת התורה (שיחה) 20:49, 21 במאי 2017 (IDT)
- שלום מעלת התורה, תודה על התודה, זה ממש כיף לעבוד עם אנשים מפרגנים. איש גלילי (שיחה) 20:55, 21 במאי 2017 (IDT)
מדינה ושמה פלסטין?
אינני שולל את הרעיון הפוליטי, אבל ביטול הישות המכנה את עצמה "פלסטינית", אינה בקו החרדי הבסיסי (לפחות כך לרוב בעיתונות החרדית), וכעמדה פוליטית דורשת קונצנזוס רחב. אני מקווה שנוכל למגר את התופעה ולא רק את המילים.
מוסיף והולך (שיחה) 19:49, 24 במאי 2017 (IDT)
- מוסיף והולך, אתה באמת צודק ברעיון, כי אינני חושב שכוחם יופחת בכך שאיש גלילי יכתוב שהם ישמעאלים ולא פלסטינים, התיקון היה כמעט מעין אינסטינקט, כי אני לא מגדיר אותם כ'פלסטינים', ועל כן המילה נראית לי מוזרה. האם לדעתך צריך לתקן חזרה? איש גלילי (שיחה) 20:13, 24 במאי 2017 (IDT)
- כאינסטינקט יש לי מילים אחרות, חמורות יותר, המשקפות את מהותם. אני פשוט מתאפק... אני חושב שראוי לתקן זאת, אם אתה מסכים. מוסיף והולך (שיחה) 21:05, 24 במאי 2017 (IDT)
- מקובל עלי ברמה של 'לא איכפת לי', אבל אם מותר לשאול: מה הענין? (על המלים האחרות החמורות, אני מבין למה לא...) איש גלילי (שיחה) 21:22, 24 במאי 2017 (IDT)
- כי זה לא מוכר בשם הזה. גם לא בעיתונות החרדית. כותבים "כפר פלסטיני" ולא "כפר ישמעאלי". רק בספרות ציורית נשתמש בביטוי זה האחרון. עצוב, אבל זה המצב. אם דחוף לך, על "כפר ערבי" אפשר לקיים דיון, אבל ברור שהנושא עדין, ולא בטוח שתתקבל הכרעה בשלב זה. מוסיף והולך (שיחה) 01:06, 25 במאי 2017 (IDT)
- הבנתי. אין לי סיבה עקרונית בענין (ברור שלא נשנה את המצב אם ב'מכלול' יקראו להם ערבים או ישמעאלים...), ולפתוח דיון על זה - זה רק צרות. יישאר כך, עדי יבוא ינון ויוריש את כל אויבי ה' מנגד פניו. איש גלילי (שיחה) 01:49, 25 במאי 2017 (IDT)
- כי זה לא מוכר בשם הזה. גם לא בעיתונות החרדית. כותבים "כפר פלסטיני" ולא "כפר ישמעאלי". רק בספרות ציורית נשתמש בביטוי זה האחרון. עצוב, אבל זה המצב. אם דחוף לך, על "כפר ערבי" אפשר לקיים דיון, אבל ברור שהנושא עדין, ולא בטוח שתתקבל הכרעה בשלב זה. מוסיף והולך (שיחה) 01:06, 25 במאי 2017 (IDT)
- מקובל עלי ברמה של 'לא איכפת לי', אבל אם מותר לשאול: מה הענין? (על המלים האחרות החמורות, אני מבין למה לא...) איש גלילי (שיחה) 21:22, 24 במאי 2017 (IDT)
- כאינסטינקט יש לי מילים אחרות, חמורות יותר, המשקפות את מהותם. אני פשוט מתאפק... אני חושב שראוי לתקן זאת, אם אתה מסכים. מוסיף והולך (שיחה) 21:05, 24 במאי 2017 (IDT)
ראו גם
ראה נא את עריכתי כאן (עם ההסבר בתקציר), ובעקבות כך גם כאן, ואמור לי אם מקובלים הדברים עליך. תודה וסליחה. מוסיף והולך (שיחה) 00:18, 25 במאי 2017 (IDT)
- מוסיף והולך,
- סליחה - מה מקומה כאן?
- אבל אינני מבין איזה כלל צריך לעשות ב'ראו גם', עוד לפני זה עמלתי לחפש מכנה משותף בויקיפדיה ולא כ"כ מצאתי. אולי נוכל לומר ששייך להוסיף רק כאשר אין קישור לאותו דף בתוך התוכן, אבל אם כך לא תצדק מחיקת הקישור תמנת חרס מדף קבר כלב בן יפונה, כי אין העיר מוזכרת שם (לתשומת לב, אין שום מקור שכלב בן יפונה נקבר בתמנת חרס, וזה אפילו תמוה. יש מקורות מאוחרים שציונו נמצא בכיפל חארס).
- בכל אופן תודה שאתה לא נותן לי להרגיש לבד:) איש גלילי (שיחה) 00:25, 25 במאי 2017 (IDT)
- סליחה - על כך ששחזרתי את עריכתך, ורק אחר כך פניתי אליך. יש בעד מה.
- זה לאו דווקא על בסיס קישורים פנימיים. זה בא בעיקר לעזור להתמצאות בעניין מקיף או דומה. לדוגמה, אדם קרא על שיטה שלפיה הקפיטליזם אינו סותר את מטרות הסוציאליזם, ואינו זוכר מה שם השיטה הזו. אם ייכנס לערך קפיטליזם - יראה ב"ראו גם" את סוציאל-קפיטליזם (שלא מוזכר בכלל בכל הערך, וגם אם כן - למה שיסרוק כעת את כל הערך בשביל זה). מקום נוסף יש ל"ראו גם" - בערכים דומים שעשויים לעניין את קורא ערך זה.
- בערך קבר כלב בן יפונה נכתב: "שמואל הקראי שביקר בארץ ישראל בשנת ה'תא (1641-1642) קורא למקום תמנת חרס". אולי ראוי להוסיף שם קישור (לא התעמקתי. זה תלוי אם מדובר על תמנת חרס המוכר בשם זה, או לא). מוסיף והולך (שיחה) 01:03, 25 במאי 2017 (IDT)
- מוסיף והולך, יישר כח, לא שמתי לב למלים האלה (בקושי השארתי אותם...), נשים שם קישור, והכל על מקומו יבוא בשלום. איש גלילי (שיחה) 01:37, 25 במאי 2017 (IDT)
- מוסיף והולך, אודה אם תוכל לבדוק אם מוצא חן בעיניך מה שעשיתי כאן וכאן. יישר כח. איש גלילי (שיחה) 03:31, 26 במאי 2017 (IDT)
- לטעמי, הראשון ודאי טוב, וזו אף דוגמה טובה לצורך ב"ראו גם". השני, אני מסופק אם היה כדאי להסיר את ההבהרה. אני מדגיש - מסופק. לפעמים הקורא מוותר על "ראו גם", ומפספס הבנה בערך (כמו כאן, שיכול לבלבל ביניהם). מוסיף והולך (שיחה) 05:29, 26 במאי 2017 (IDT)
- מוסיף והולך, אולי כדאי פשוט להשאיר גם את ההבהרה וגם את ה'ראו גם'. איש גלילי (שיחה) 15:06, 26 במאי 2017 (IDT)
- הגיוני. מוסיף והולך (שיחה) 15:09, 26 במאי 2017 (IDT)
- מוסיף והולך, אולי כדאי פשוט להשאיר גם את ההבהרה וגם את ה'ראו גם'. איש גלילי (שיחה) 15:06, 26 במאי 2017 (IDT)
- לטעמי, הראשון ודאי טוב, וזו אף דוגמה טובה לצורך ב"ראו גם". השני, אני מסופק אם היה כדאי להסיר את ההבהרה. אני מדגיש - מסופק. לפעמים הקורא מוותר על "ראו גם", ומפספס הבנה בערך (כמו כאן, שיכול לבלבל ביניהם). מוסיף והולך (שיחה) 05:29, 26 במאי 2017 (IDT)
- מוסיף והולך, אודה אם תוכל לבדוק אם מוצא חן בעיניך מה שעשיתי כאן וכאן. יישר כח. איש גלילי (שיחה) 03:31, 26 במאי 2017 (IDT)
- מוסיף והולך, יישר כח, לא שמתי לב למלים האלה (בקושי השארתי אותם...), נשים שם קישור, והכל על מקומו יבוא בשלום. איש גלילי (שיחה) 01:37, 25 במאי 2017 (IDT)
טיפ בתורת התיוגים
תיוג משתמש ({{א|פלוני}}) לא ייתן חיווי (כעין התראה בסרגל העליון) למתויג, אלא אם כן בוצעה חתימה (~~~~) יחד עם התיוג - באותה עריכה. אם כתבת וחתמת, אך שכחת לתייג, לא יעזור שתוסיף תיוג לאחר מכן. אם לא עבר זמן ניכר מהעריכה נטולת התיוג, ואף לא נכתבה תגובה על הדברים, אתה רשאי למחוק את החתימה ולחתום מחדש, ואז יוצג החיווי כיאות. מוסיף והולך (שיחה) 15:17, 25 במאי 2017 (IDT)
שכר טרחה
ערכתי לכבודך איזה דבר, מקווה שימצא חן בעינך ויהא לך כשכר טרחה על עבודתך הנפלאה. מוסיף והולך (שיחה) 23:58, 29 במאי 2017 (IDT)
- איש גלילי היקר, תודה על תרומתך המרובות והאיכותיות למכלול במשך כל התקופה האחרונה
--יוסף (שיחה) 12:21, 30 במאי 2017 (IDT)
גושן - פירושונים
שלום לך איש גלילי. עריכה זו נעשתה במכוון? מוסיף והולך (שיחה) 16:21, 7 ביוני 2017 (IDT)
- מוסיף והולך, כוונתך ל'גשור הדרומית'? אוי וויי, רק עכשיו שמתי לב לטעות. איש גלילי (שיחה) 18:42, 7 ביוני 2017 (IDT)
- אכן. מוסיף והולך (שיחה) 18:43, 7 ביוני 2017 (IDT)
- תוקן בס"ד. איש גלילי (שיחה) 18:45, 7 ביוני 2017 (IDT)
- אכן. מוסיף והולך (שיחה) 18:43, 7 ביוני 2017 (IDT)
מתקפת איכות
שלום איש גלילי, כפי שראית, ביממה האחרונה הצטרפו כמה וכמה אנשים למכלול - זה קרה כי הרב אליהו סולובייצ'יק פרסם לאלף אנשי הקשר שלו על פתיחת מתקפת איכות בארכיאולוגיה במכלול (לקראת כינוס "מתחת לפני השטח" שיתקיים בקרוב אי"ה), התחלתי ליצור ולטפל בזה, כפי שבודאי ראית, אשמח מאד אם תוכל להשתתף ב"מתקפה" ול"ירות" עם כל ה"תותחים", תודה רבה. מעלת התורה (שיחה) 10:03, 16 ביוני 2017 (IDT)
- יישר כח ר' מעלת התורה על היוזמה, אין לי שום מושגים בענייני ארכיאולוגיה, אם שמת לב עיקר התחום שבו תרמתי בינתים הוא בעניני כ"ד כתבי הקדש, אם יהיה משהו שיגע בתחום הזה ואוכל להוסיף - אשמח לעזור. איש גלילי (שיחה) 15:41, 16 ביוני 2017 (IDT)
הרשאות מייבא
כפי ששמת לב, בעקבות פעילותך הרבה והאמינה, הוספתי לך הרשאות מייבא. תוכל לקרוא על כך כאן. בהצלחה מרובה! מוסיף והולך (שיחה) 10:32, 30 ביולי 2017 (IDT)
- יישר כח. איש גלילי (שיחה) 13:59, 30 ביולי 2017 (IDT)
- ר' מוסיף והולך, ערכתי ניסוי של יבוא שני ערכים, שמע ישראל ומזוזה (עדיין לא ערכתי אותם), תוכל לבדוק אם הרובוט לא מחק לי חומר תוך כדי הייבוא? (את "שמע ישראל" לא הצלחתי להעתיק עד הנה מפני הרובוט) איש גלילי (שיחה) 19:31, 30 ביולי 2017 (IDT)
- בדקתי את שניהם ולא מצאתי כל השמטת תוכן. לא נשאר לך אלא לערוך אותם... יישר כוח. מוסיף והולך (שיחה) 20:54, 30 ביולי 2017 (IDT)
- מוסיף והולך, יש בערכים האלו בעיות, ואינני יכול לערוך אותם בגלל הרובוט. את מזוזה כבר העברנו לטיוטה, ובשמע ישראל יש כמה תיקונים קטנים חשובים. אשמח אם תוכל לעזור. איש גלילי (שיחה) 16:21, 31 ביולי 2017 (IDT)
- מה פירוש אינך יכול לערוך? כוונתך שאינך יכול לשמור? אם כן, אני מציע בסיום העבודה בקוד להעתיק אותו ולשלוח במייל למישהו שפשוט ישמור אותו במקומך (עם קרדיט כמובן), זה יהיה הכי קל. דוד (שיחה) 17:09, 31 ביולי 2017 (IDT)
- דוד, החסימה קופצת לי מיד כשאני לוחץ על עריכת קוד מקור. איש גלילי (שיחה) 17:56, 31 ביולי 2017 (IDT)
- נצטרך לפתור את זה מול חברות הסינון - הועבר לבדיקה. דוד (שיחה) 18:20, 31 ביולי 2017 (IDT)
- דוד, החסימה קופצת לי מיד כשאני לוחץ על עריכת קוד מקור. איש גלילי (שיחה) 17:56, 31 ביולי 2017 (IDT)
- מה פירוש אינך יכול לערוך? כוונתך שאינך יכול לשמור? אם כן, אני מציע בסיום העבודה בקוד להעתיק אותו ולשלוח במייל למישהו שפשוט ישמור אותו במקומך (עם קרדיט כמובן), זה יהיה הכי קל. דוד (שיחה) 17:09, 31 ביולי 2017 (IDT)
- מוסיף והולך, יש בערכים האלו בעיות, ואינני יכול לערוך אותם בגלל הרובוט. את מזוזה כבר העברנו לטיוטה, ובשמע ישראל יש כמה תיקונים קטנים חשובים. אשמח אם תוכל לעזור. איש גלילי (שיחה) 16:21, 31 ביולי 2017 (IDT)
- בדקתי את שניהם ולא מצאתי כל השמטת תוכן. לא נשאר לך אלא לערוך אותם... יישר כוח. מוסיף והולך (שיחה) 20:54, 30 ביולי 2017 (IDT)
- ר' מוסיף והולך, ערכתי ניסוי של יבוא שני ערכים, שמע ישראל ומזוזה (עדיין לא ערכתי אותם), תוכל לבדוק אם הרובוט לא מחק לי חומר תוך כדי הייבוא? (את "שמע ישראל" לא הצלחתי להעתיק עד הנה מפני הרובוט) איש גלילי (שיחה) 19:31, 30 ביולי 2017 (IDT)
תודה וכלול תבניות
תודה איש גלילי על ערך גלילי זה ועל כל תרומותך האיכותיות והכמותיות היקרות מפז למכלול. ברכות על הרשאות מייבא, שים לב! כשאתה מייבא ערך של ישוב רצוי ללחוץ בדף היבוא על 'כלול תבניות המכלולת בדף זה', וכך התבניות הכלולות בערך ייבאו אוטומטית עם הערך. בהוקרה רבה יוסף (שיחה) 23:59, 1 באוגוסט 2017 (IDT)
- יוסף, יישר כח על ההערה, בעזרת ה' אזכור זאת לעתיד. איש גלילי (שיחה) 00:18, 2 באוגוסט 2017 (IDT)
- כן, הייתי בישוב הזה בשבת פרשת וישלח שנת ה'תשס"ח. כפי שכבר כתבתי כאן זה ההשג היחיד שלי באור הגנוז. יהודה שמחה ולדמן (שיחה) 13:14, 2 באוגוסט 2017 (IDT)
ערכי שנים
יישר כוח על ייבוא ערכי השנים ויצירת ההפניות אליהם. "כִּי אֶלֶף שָׁנִים בְּעֵינֶיךָ כְּיוֹם אֶתְמוֹל כִּי יַעֲבֹר וְאַשְׁמוּרָה בַלָּיְלָה"... מוסיף והולך (שיחה) 07:13, 13 באוגוסט 2017 (IDT)
- רק חצי מהיישר כח מגיע לי...
- לא ייבאתי ערכי שנים, כולם כבר היו כאן, אני רק יוצר הפניות מהצורה הקצרה לצורה הארוכה.
- ומ"מ, יישר כח על הפרגון. איש גלילי (שיחה) 08:27, 13 באוגוסט 2017 (IDT)
- ברכותיי גם אני. כרגיל, בכל פעם שרוצים לעשות משהו במכלול מוסיף והולך הזריז כבר מקדים אותך... האמת שהברכות לרגל פרוייקטון הפניות השנים הם רק הזדמנות בה רציתי לברכך באופן כללי על פועלך העקבי והיסודי, רואים איך אתה רוכש ביסודיות נסיון ומקצועיות והופך פה לתמרור ועזר לכל הבאים אחריך. כה לחי! דוד (שיחה) 12:01, 13 באוגוסט 2017 (IDT)
ברוך בואך
רק ימים שנעדרת - וכבר חסרת לנו. אני מברך את חזרתך למרחב העריכות. דוד (שיחה) 14:41, 25 באוגוסט 2017 (IDT)
- דוד, לא ממש חזרתי עדיין, כי אני טרוד מאד, אבל בעזרת ה' בזמן הקרוב אכן אשוב. הפרוייקט הזה חשוב בעיני מאד, ומיד כשאתפנה אשוב להשקיע כמה שאוכל אי"ה. איש גלילי (שיחה) 16:20, 25 באוגוסט 2017 (IDT)
- מצטרף לברכות (גם על "חזרה במקצת", ששמה חזרה. עי' תלמוד בבלי, מסכת בבא בתרא, דף קמ"ח עמוד ב'). בינתיים נוספו כאן כמה משתמשים נהדרים ששת"פ עמהם ודאי יביא להפריה תורנית מבורכת. מוסיף והולך (שיחה) 16:25, 25 באוגוסט 2017 (IDT)
- גם אני הק' מצטרף להנ"ל, ובאתי עה"ח. אומר מעט (שיחה) 16:33, 25 באוגוסט 2017 (IDT)
- מצטרף לברכות (גם על "חזרה במקצת", ששמה חזרה. עי' תלמוד בבלי, מסכת בבא בתרא, דף קמ"ח עמוד ב'). בינתיים נוספו כאן כמה משתמשים נהדרים ששת"פ עמהם ודאי יביא להפריה תורנית מבורכת. מוסיף והולך (שיחה) 16:25, 25 באוגוסט 2017 (IDT)
אות האלמנך עבורך
|
אות האלמנך |
| על ייבוא ערכי לוח השנה, סידורם, הרחבתם, העברתם וכל המסתעף! בברכה, מוסיף והולך (שיחה) 18:12, 25 בספטמבר 2017 (IDT) |
יישר כח. בזכותך ייבאתי את הערך, כדי להבין מה זה... איש גלילי (שיחה) 19:49, 25 בספטמבר 2017 (IDT)
מזל טוב
רק עכשיו שמתי לב שיש לך שמחה משפחתית, אז אאחלך שפע שמחות בלב שמח, אתה וכל משפחתך! מוסיף והולך • שיחה • ג' בחשוון ה'תשע"ח • 03:49, 23 באוקטובר 2017 (IDT)
- יישר כח. ברוך תהיה לה'! איש גלילי • שיחה • ג' בחשוון ה'תשע"ח • 04:06, 23 באוקטובר 2017 (IDT)
- ברכות על חזרתך, ומ ז ל
ט ו ב ! להולדת הבת! יהי רצון שתזכו לרוות ממנה רוב נחת יחד עם שאר יוצאי חלציכם. דוד (שיחה) 14:46, 25 באוקטובר 2017 (IDT)
- מזל טוב! תזכה לגדלה מתוך מנוחה ושמחה. אומר מעט (שיחה) 15:05, 25 באוקטובר 2017 (IDT)
- מ ז ל
ט ו ב ! לידידנו הגלילי, וברוך שובך! שתזכה לגדלה לחנכה ולחכמה, ולרוות ממנה רוב נחת דקדושה. צב"י (שיחה) 17:03, 25 באוקטובר 2017 (IDT)
- מ ז ל
- מזל טוב! תזכה לגדלה מתוך מנוחה ושמחה. אומר מעט (שיחה) 15:05, 25 באוקטובר 2017 (IDT)
- ברכות על חזרתך, ומ ז ל
בדוק עריכות
| שלום איש גלילי,
כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "המכלול:מערכת בקרת שינויים". עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים, כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לשנות שם דף בתוך מרחב הערכים, ולבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט 33 בהמכלול:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב. מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: המכלול:לשון, איכותם של מקורות. |
בברכה, מוסיף והולך • שיחה • ט"ז בחשוון ה'תשע"ח • 14:22, 5 בנובמבר 2017 (IST)
מנטר
קיבלת את הרשאת המנטר. אברך בחום את הצטרפותך לניטור. ראה עוד בדף המכלול:מנטר על הכלים העומדים לרשותך ועל המלצות בחיי הניטור. בהצלחה! מוסיף והולך • שיחה • כ"ז בחשוון ה'תשע"ח • 18:26, 15 בנובמבר 2017 (IST)
- מ ז ל
ט ו ב ! ! על קבלת ההרשאה. אני חושב שאתה בהחלט ראוי לכך. עריכותיך הרבות הן עקביות, מסודרות, מהימנות ומדוייקות, ואתה כבר מזמן מגלה אחריות רבה לגבי עריכות של אחרים. ההרשאה של תהיה תועלת ושמחה לכל המכלול. דוד (שיחה) 01:23, 16 בנובמבר 2017 (IST)
- יישר כח, אני מקווה שאעשה את העבודה כראוי. אשמח אם תבדקו אחרי לפחות בתקופה הראשונה. איש גלילי • שיחה • כ"ז בחשוון ה'תשע"ח • 02:47, 16 בנובמבר 2017 (IST)
התבנית לא גרמה את הבעיה, אלא אנחנו בבורותנו, זה לא פתרון מיטבי. נחכה שDavidnead יפתור את בעיית התבנית, ואז נחזיר את הערכים שנמחקו. על שפת (שיחה) 18:22, 5 בדצמבר 2017 (IST)
- על סמך מה אתה מסיק כך? אני דוקא סבור שהתבנית גרמה לבעיה. אך לא משום שהיא אינה תקינה אלא בגלל תקלה ישנה במערכת השייכת לתבניות מסוג זה (המשתמשות ולו חלקית בויקינתונים). דוד (שיחה) 18:27, 5 בדצמבר 2017 (IST)
- אם במקור היא עובדת טוב, אז היא אינה "יוצרת בעיה". רק אנחנו לא יודעים להשתמש בה. כל עוד שאתה לא מרים ידים, לא הייתי מוותר עליה ומכניס ערכים חסרים. זה מאד תורם שיש מפה מדוייקת. על שפת (שיחה) 18:31, 5 בדצמבר 2017 (IST)
- לא, הבעיה היא לא בשימוש, ולא בתבנית, אלא בהרחבה שחסרה על השרת, כי היא לא תקינה, עניין טכני. הערכים לא חסרים כי ברגע שתיפתר התקלה (יש לך מתכנת מתנדב?) כל הערכים המכילים את התבנית יסתדרו. דוד (שיחה) 18:52, 5 בדצמבר 2017 (IST)
- דוד, על שפת מתכוון לזה שיצרתי מחדש את דף ונציה הקטנה, והסרתי ממנו את תבנית:מיקום מפורט בלונדון שיצרה את הבעיה. האמת היא שכשהחזרתי את הערך, חשבתי שכבר אתקן את התבנית (באופן זמני) ואחזיר אותה לערך, אך בסוף ראיתי שאינני מצליח למצוא גרסה ישנה שאיננה בעייתית, וכנראה שאכן אין כזאת. אך עדיין נראה לי, שלא נורא שבינתיים זה יהיה בלי התבנית (לא מדובר בבעיה הרגילה שאנחנו מכירים, כי התבנית יצרה עיוות בכל הערך כמו שראית). איש גלילי • שיחה • י"ח בכסלו ה'תשע"ח • 19:13, 5 בדצמבר 2017 (IST)
- דוד, אני לא מכיר מתכנתים בכלל, אבל מאד אוהב אנציקלופדיות ונתונים סטטיסטיים. אומרים שזה הולך יחד עם האוטיזם. לי זה לא מפריע בחיים, אבל לא בקטע של מחשבים באופן כללי, פספסתי את הטרנד הזה באיזה עשור או שנים. על שפת (שיחה) 19:16, 5 בדצמבר 2017 (IST)
- גלילי זו אכן בעיה שונה, ואין לזה גרסה ישנה, עם זאת אני מסכים איתו שחבל על ההשמטה, לא בטוח שאני מסכים עם הפתרון שלך. אולי תוכל במקום למחוק אותה להכניס אותה להערה מוסתרת, ולציין בתקציר העריכה את הפתרון הזמני, כמובן לאחר שייבאת גרסה מלאה, ואולי אף ליצור קטגוריה של שגיאות כאלו, אם לא מיידע לטפל בזה בעתיד? דוד (שיחה) 19:17, 5 בדצמבר 2017 (IST)
- אינני יודע איך לעשות את הדברים האלה. אם כך באמת עדיף למחוק שוב את הדף. איש גלילי • שיחה • י"ח בכסלו ה'תשע"ח • 19:23, 5 בדצמבר 2017 (IST)
- גלילי זו אכן בעיה שונה, ואין לזה גרסה ישנה, עם זאת אני מסכים איתו שחבל על ההשמטה, לא בטוח שאני מסכים עם הפתרון שלך. אולי תוכל במקום למחוק אותה להכניס אותה להערה מוסתרת, ולציין בתקציר העריכה את הפתרון הזמני, כמובן לאחר שייבאת גרסה מלאה, ואולי אף ליצור קטגוריה של שגיאות כאלו, אם לא מיידע לטפל בזה בעתיד? דוד (שיחה) 19:17, 5 בדצמבר 2017 (IST)
- דוד, אני לא מכיר מתכנתים בכלל, אבל מאד אוהב אנציקלופדיות ונתונים סטטיסטיים. אומרים שזה הולך יחד עם האוטיזם. לי זה לא מפריע בחיים, אבל לא בקטע של מחשבים באופן כללי, פספסתי את הטרנד הזה באיזה עשור או שנים. על שפת (שיחה) 19:16, 5 בדצמבר 2017 (IST)
- דוד, על שפת מתכוון לזה שיצרתי מחדש את דף ונציה הקטנה, והסרתי ממנו את תבנית:מיקום מפורט בלונדון שיצרה את הבעיה. האמת היא שכשהחזרתי את הערך, חשבתי שכבר אתקן את התבנית (באופן זמני) ואחזיר אותה לערך, אך בסוף ראיתי שאינני מצליח למצוא גרסה ישנה שאיננה בעייתית, וכנראה שאכן אין כזאת. אך עדיין נראה לי, שלא נורא שבינתיים זה יהיה בלי התבנית (לא מדובר בבעיה הרגילה שאנחנו מכירים, כי התבנית יצרה עיוות בכל הערך כמו שראית). איש גלילי • שיחה • י"ח בכסלו ה'תשע"ח • 19:13, 5 בדצמבר 2017 (IST)
- לא, הבעיה היא לא בשימוש, ולא בתבנית, אלא בהרחבה שחסרה על השרת, כי היא לא תקינה, עניין טכני. הערכים לא חסרים כי ברגע שתיפתר התקלה (יש לך מתכנת מתנדב?) כל הערכים המכילים את התבנית יסתדרו. דוד (שיחה) 18:52, 5 בדצמבר 2017 (IST)
- אם במקור היא עובדת טוב, אז היא אינה "יוצרת בעיה". רק אנחנו לא יודעים להשתמש בה. כל עוד שאתה לא מרים ידים, לא הייתי מוותר עליה ומכניס ערכים חסרים. זה מאד תורם שיש מפה מדוייקת. על שפת (שיחה) 18:31, 5 בדצמבר 2017 (IST)
כוכב המנטרים!
| כוכב המנטרים | |
| על הניטור האינטנסיבי, במסירות וללא לאות! מוסיף והולך • שיחה • כ"ג בכסלו ה'תשע"ח • 00:09, 11 בדצמבר 2017 (IST) |
בעלי ידע

שלום איש גלילי!
לפי ההתרשמות מעריכותיך, נראה שיש לך ידע מקיף בניטור. היענותך לתרומה מהידע שלך בענף עשויה להעלות את הרמה בתחום זה.
אופן נאות לתרומת הידע יכול להתבצע בהצטרפות לפרויקט בעלי ידע. ההצטרפות מתבצעת על ידי שיבוץ שמך בדף תבנית:בעלי ידע/ניטור ובכך לקבל התראה בכל פעם שמישהו מתייג את בעלי הידע שבניטור. אם יש עוד תחומים שנראה לך שתוכל לתרום בהם, אתה מוזמן כמובן לשבץ את שמך גם בהם. תוכל לראות כאן את רשימת התחומים המלאה, או - לפי חלוקת נושאים ובצירוף שמות בעלי הידע הקיימים כבר - כאן.
אודות המיזם בקצרה: שאלות רבות בדפי השיחה של מרחב הערכים או בשאל את המומחה וכדומה נותרות לעתים ללא מענה מצד הידע היסודי יותר שהן דורשות. כמו כן הרבה דיונים מתנהלים בלא שמעורבים בהם אלו מבין המשתמשים שמבינים יותר בעניין. בעת העלאת השאלה והתנהלות הדיון, ואף בכלל, לא תמיד יודעים וזוכרים מי יכול לעזור בזה. לפעמים בכלל אין דיון. יש איזו עריכה שחשודה בהשחתה ואין מי שיכול לאשר או לפסול אותה. צריך שיתמזל כדי שבדיוק יעבור במקום מישהו שמבין בזה באמת כדי לספק מענה הולם. פרויקט זה קורא לכל מי שיש לו ידע ועניין בתחום מסוים מעבר לידע הכללי והממוצע שיש לשאר המשתתפים כאן, שיבוא ויתייג את שמו, ואז יוכל לסייע במקרים הנ"ל ועוד. התיוג מאפשר מענה גם לאחר זמן ללא שהמתייג והמתויג מכירים ויודעים זה על זה.
פרטים נוספים ניתן למצוא בדף המיזם.
נשמח מאד בהצטרפותך.
בברכה, דוד (שיחה) 00:23, 22 בדצמבר 2017 (IST)
- יישר כח. זכור לי שהכנסתי פעם את שמי לבעלי ידע בתנ"ך, אך משום מה אני רואה שהתבנית ריקה. איש גלילי • שיחה • ד' בטבת ה'תשע"ח • 00:26, 22 בדצמבר 2017 (IST)
- שמתי לב שהיא קיימת ברשימה, אז היא לפחות נוצרה. מחילה שלא פירטתי את שלל הנושאים שאתה בקיא בהם, לקחתי אחד ייחודי. דוד (שיחה) 00:38, 22 בדצמבר 2017 (IST)
ערב טוב לך, תוכל לעזור לי להבין למה קרה כזה דבר וכיצד ניתן לתקן? תודה רבה יוני (שיחה) 02:11, 24 בינואר 2018 (IST)
- זאת בעיה כללית באתר עם כל התבניות התלויות בוויקינתונים, בינתיים משאירים את זה כמו שהוא, וכשהבעייה תטופל - יתוקנו כל הערכים כאחד. איש גלילי • שיחה • ח' בשבט ה'תשע"ח • 02:13, 24 בינואר 2018 (IST)
- תודה רבה. יוני (שיחה) 02:14, 24 בינואר 2018 (IST)

