לדלג לתוכן

שיחת משתמש:הכל לטובה/ארכיון 2

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית

הוספת ערך מטיוטה

הרב הכל לטובה אני משמש חדש וברצוני להבין יותר כוונתך

לקרוא את כל הכללים של המכלול זה מסובך ומסורבל

אם תוכל להסביר לי או לכוון אותי לכלל מסוים למה זה לא ערך תודה רבה

שם השם (שיחה) 12:48, 9 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

שם השם מספיק בד"כ לפתוח דיון במקום אחד, לעיתים אורך זמן עד שמקבלים תשובה. באופן כללי, לא מומלץ להתחיל את העריכה במכלול עם כתיבת ערכים אלא עריכתם, ועם הזמן תצבור נסיון וידע לכתוב ערך ראוי לשמו --הכל לטובה (שיחה) 21:21, 10 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

כוכב בשבילך!

הכוכב המקורי
תודה על היוזמה בערך טיוטה:גיא בוסי אלי נדבשיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ג 15:20, 10 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

מה ההבדל?

אשמח אם תוכל להסביר, מה באמת ההבדל בין שני הגירסאות הללו ? אני רציתי שיהיה כתוב בקישור עצמו, המראה מקום בספר "אבניה ברזל", משא"כ לפי גירסת עמנואל זה נראה רק קישור לספר, ולא לאות המדוייק. תהלים (שיחה) 02:33, 13 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

תהלים אין לי מושג, לחצתי בטעות על שיחזור, אז שיחזרתי את השיחזור. תעשה את הבירור מולו.--הכל לטובה (שיחה) 02:38, 13 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

השרפות בהוואי (2023)

בקשר לעריכה זו, שים לב שהשמטת את הפרמטרים שתבנית המידע, בויקי הם מתקבלים מויקינתונים משא"כ אצלנו. מוטי ~ שיחה • כ"ח באב ה'תשפ"ג • 13:55, 15 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

עשרה דורות

אשמח ללמוד מה הכלל הקובע מה שייך להערות ולא לתוך הערך עצמו, (הקישור לא עזר לי)--פלאלמוני (שיחה) 08:48, 10 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

פלאלמוני אין כלל ברור וזה תלוי בעיקר בשיקול דעת העורך, אבל הכלל המנחה הוא כמו שכתבתי "קצר בערך ארוך בהערה ", כשקטע מסוים לא נצרך ממש לגוף הערך והעברתו להערה "תזרים" את הקריאה, כדאי להעביר. עם הוותק והניסיון שתצבור בעריכה, תשתפר האינטואיציה שלך בעניין. אני ממליץ לך להניח לכך כרגע, ובעתיד כשתהיה מנוסה יותר, תבחן שוב את הדברים, ותחליט האם צדקתי או שאתה עדיין חולק עלי. בהצלחה ובשורות טובות.--הכל לטובה (שיחה) 09:14, 10 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
לא חלקתי מלכתחילה, אבל למדתי קצת מעתה. תודה.--פלאלמוני (שיחה) 09:56, 10 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
קצת בערך, קצת בהערה ארוך בביאור, לדעתי, כמובן גם בביאור ובהערה יש לתמצת מאוד. אפרון (שיחה) 09:51, 10 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
@אפרון אתה מדבר באופן כללי או ספיציפי? תבנית ביאורים לא כ"כ ברורה, ומקובל להשתמש בה בערכים בהם ישנם ביאורים רבים. בנ"ד לא נראה לי שיש עניין. הכל לטובה (שיחה) 13:16, 10 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
דיברתי באופן כללי, אכן במקרה של הערה אחת ארוכה או שנים לא מקובל ליצור "ביאור". אפרון (שיחה) 22:59, 10 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

כוכב ניטור!

כוכב המנטרים
על ניטור מהיר כחץ מקשת! עמנואל (שיחה) 19:18, 26 בפברואר 2024 (IST)תגובה

מדליית זהב עבורך!

תודה רבה הרב שבי"ב (שיחה) 18:25, 17 במרץ 2024 (IST)תגובה
@הרב שבי"ב כיף מדי פעם גם לשמוע תודה... הכל לטובה (שיחה) 18:57, 17 במרץ 2024 (IST)תגובה

כוכב ניטור!

כוכב המנטרים
על העברת הדף על הכל יתגדל ויתקדש, כבר זמן טובא שאני ממתין לזה. תודה! למאי נ"משיחה • כ"ג בניסן ה'תשפ"ד (IDT) 13:44, 1 במאי 2024 (IDT)תגובה
אכן ייש"כ על ההעברות. ~ תכליתישיחה • כ"ג בניסן ה'תשפ"ד 13:47 (IDT) 13:47, 1 במאי 2024 (IDT)תגובה
תודה על התודות הכל לטובה (שיחה) 02:23, 9 במאי 2024 (IDT)תגובה
מצטרף! --לעבעדיג (שיחה) 02:25, 9 במאי 2024 (IDT)תגובה

תודה רבה.

תודה רבה על המעשה שעשית! משפחת פיונטק (שיחה) 16:55, 17 במאי 2024 (IDT)תגובה

כוכב אספקלריה!

כוכב אספקלריה
על שכתוב מעמיק ואיכותי של הערך עץ החיים! איךשיחה ~ מיילכ"ה באייר ה'תשפ"ד. 18:54, 2 ביוני 2024 (IDT)תגובה

כוכב ניטור!

כוכב המנטרים
למנטר שהפשיל שרוולים ומקדם טיוטות למרחב הערכים, ייש"כ! ~ תכליתישיחה • ז' באב ה'תשפ"ד 00:36 (IDT) 00:36, 11 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

טיוטה:איכה את אשר כבר עשוהו

אשמח אם תוכל לעבור על הערך ותעיר את הערותיך אם יש מה לשפר אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ז' באב ה'תשפ"ד ~ 00:48, 11 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

@אלינדב הבטחת לי תשובה האם הסברת את כל הקינה או רק חלקה... הכל לטובה (שיחה) 03:05, 11 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
מתנצל הייתי משוכנע שכבר עניתי לך (אבל אתה רואה סתם חשדתי בך שאתה לא עונה למרות הבטחתך להשתדל) בכל אופן התשובה היא כן סיימתי להכניס הכל תודה והסמקה סליחה! אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ז' באב ה'תשפ"ד ~ 08:55, 11 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
בשביל להתרשם, הספר עם פירוש קדמון מצאתי אותו באוצר החכמה (לא זה עם הפירוש ויוסף דוד) אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ז' באב ה'תשפ"ד ~ 09:15, 11 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
אשתדל לטפל בזה בהקדם אם לא יקדימו אותי הכל לטובה (שיחה) 10:22, 11 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

המכלול:בקשות ממפעילים

בקשר לעריכה זו, לא ביקשתי הרשאת בדוק בשביל סענדער, ביקשתי הרשאת ניטור, לא נכתב שבקשה זו מותרת רק למנטרים. ~ תכליתישיחה • ז' באב ה'תשפ"ד 02:41 (IDT) 02:41, 11 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

@תכליתי אתה צודק, אני התכוונתי לבטל את העריכה של מ"ל, לא שמתי לב אליך, כי לא חתמת. אתה יכול בעיקרון להחזיר, אבל אני לא משוכנע שזהו צעד חכם מבלי להיוועץ קודם מאחורי הקלעים עם מנטר או שנים. (אני לא מתכוון למקרה הספציפי אלא בכלליות, גם המנטרים נוהגים כך בד"כ) הכל לטובה (שיחה) 03:04, 11 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
שים לב הכל לטובה, גם אני לא ביקשתי הרשאת בדוק בשביל תכליתי, ביקשתי הרשאת ניטור, לא נכתב שבקשה זו מותרת רק למנטרים. משכיל לאסף 09:16, 11 באוגוסט 2024 (IDT) משכיל לאסף 09:16, 11 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
@משכיל לאסף הרשאת ניטור כוללת בדוק, בקשת הרשאת ניטור למשתמש שאינו בדוק כמוה כהגשת בדוק. ותסכים איתי שזו הטרלה לכל דבר ועניין הכל לטובה (שיחה) 09:22, 11 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
לא. הרי ענית בעצמך לתכליתי שטען אותו דבר בתחילת דיון זה "אתה צודק". אני לא מבין מה קורה פה. משכיל לאסף 09:28, 11 באוגוסט 2024 (IDT) משכיל לאסף 09:28, 11 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
בהתחלה ראיתי שמחקת את הבקשה, סברתי וקיבלתי, ואז ראיתי את ההערה של תכליתי פה ושכתבת לו "אתה צודק". משכיל לאסף 09:28, 11 באוגוסט 2024 (IDT) משכיל לאסף 09:28, 11 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
אם הייתי רוצה להטריל, הייתי מעביר את הטיוטות שלי לערכים וכו'. אני לא עובר על חוקי המכלול ואינני רוצה להטריל את המערכת. רק לשפר. משכיל לאסף 09:31, 11 באוגוסט 2024 (IDT) משכיל לאסף 09:31, 11 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
תכליתי הציע ניטור למשתמש בדוק. הכל לטובה (שיחה) 09:33, 11 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
כך הוא כתב: לא ביקשתי הרשאת בדוק בשביל סענדער, ביקשתי הרשאת ניטור, לא נכתב שבקשה זו מותרת רק למנטרים, עכ"ל. על זה כתבת לו "אתה צודק". מה אני אמור להבין?משכיל לאסף 09:35, 11 באוגוסט 2024 (IDT) משכיל לאסף 09:35, 11 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
כי סענדער בדוק. הדיון הזה לא מתאים לי באף מקום, בטח לא בדף שיחתי.
אני חוזר על דברי במקום אחר תחזור על הביקורת בעוד 2000 עריכות הכל לטובה (שיחה) 09:37, 11 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
זה קשור לנושא הזה עליו הדיון כרגע. תודה רבה ובהצלחה. בשביל האמינות אשמח שעוד מנטר יאשר את דבריך. כל טוב משכיל לאסף 09:39, 11 באוגוסט 2024 (IDT) משכיל לאסף 09:39, 11 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
לא כתוב קריטריונים להיות "מנטר" שצריך להיות לפני כן בדוק. בקשר להערתך על דף שיחתך, כתוב פה "אם אתם חושבים שמפעיל מערכת התנהג שלא כשורה כנגדכם או כנגד כותב אחר, עליכם לפנות אליו בדף שיחתו", נראה לי שהוא הדין במנטר. תודה רבה ובהצלחה. משכיל לאסף 11:06, 11 באוגוסט 2024 (IDT) משכיל לאסף 11:06, 11 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
@משכיל לאסף הרשאת מנטר חייבת לכלול בתוכו הרשאת בדוק. א"א ללא מנטר לבקש הרשאת בדוק, הכל לטובה צודק. תשחזר. ~ תכליתישיחה • ז' באב ה'תשפ"ד 13:41 (IDT) 13:41, 11 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
זו סוג של פרשנותמשכיל לאסף 14:09, 11 באוגוסט 2024 (IDT) משכיל לאסף 14:09, 11 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
@משכיל לאסף למה פרשנות? מנטר חייב להיות בדוק עריכות אוטומטית, ואם אתה מבקש בשביל מכלולאי שעדיין לא בדוק הרשאת מנטר, הוי אומר שאתה מבקש בשבילו הרשאת בדוק, ממש פשוט. ~ תכליתישיחה • ז' באב ה'תשפ"ד 14:20 (IDT) 14:20, 11 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
זו פרשנות. אפשר לפרש גם שמכיוון שכתוב שכל אחד יכול לבקש למנות מישהו למנטר, אז זה למרות שזה כולל בדוק. "קים ליה בדרבה מיניה"... מרוב עצים (בדוקים) לא רואים את היער (מנטרים). עזוב. תבקש בעצמך להיות בדוק. כך זה ילך. אני כמובן תומך בכך. משכיל לאסף 14:26, 11 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
אז כנראה שאפשר לבקש רק למי שהוא בדוק. כנכתב, רק מנטר יכול לבקש בדוק, וגם לעצמי אני לא יכול לבקש. (אבל זה כבר לא שייך לדיון כאן בד"ש של בעל הבית) ~ תכליתישיחה • ז' באב ה'תשפ"ד 14:29 (IDT) 14:29, 11 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה