לדלג לתוכן

שיחת משתמש:המלקט

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
(הופנה מהדף שיחת משתמש:תכליתי)
תגובה אחרונה: לפני חודש מאת נעם1 בנושא קובץ:בודפעשטער רב.jpg

1234

תתחדש!

אהבתי את המסר של השם קריצה. מוטי ~ שיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד • 10:26, 25 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

מה המסר? לקשי הבנה. למאי נ"משיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד 14:42, 25 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
עכ"פ אני מצטרף לברכה. איךשיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד למנינם 21:28, 25 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
מוטי, למאי נ"מ, איך תודה, ת'אמת שלא כוונתי על איזה מסר מיוחד, מוטי אדרבה אשמח לשמוע על מה חשבת. ~ המלקטשיחה • כ"ב באב ה'תשפ"ד 21:33 (IDT) 21:33, 25 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
סליחה על כל המהומה, זה שם שמשקף את תפקידו של כותב באנצי' - ללקט את המידע האיכותי ולא ליצור אותו. מוטי ~ שיחה • כ"ב באב ה'תשפ"ד • 13:31, 26 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
מצטרף למברכים, וממליץ לכתוב את השם הקודם בדף המשתמש. הכל לטובה (שיחה) 18:35, 3 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
@הכל לטובה מדוע? ~ המלקטשיחה • א' באלול ה'תשפ"ד 23:25 (IDT) 23:25, 3 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
השם בו אתה מוכר, למניעת בלבול בתקופה הראשונה. נריה - 💬 - 09:54, 4 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

חדשות המכלול - גיליון 5

חדשות המכלול
פינת העדכונים של קהילת המכלול
שנת 2026 – שבוע #35
עודכן ב־15 בספטמבר
לחתימה על מינוי לידיעון


מדליית כסף עבורך!

על הערך החדש רבי ראובן הלוי הורוביץ. תודה רבה! למאי נ"משיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ד 15:21, 27 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
@למאי נ"מ ייש"כ. ~ המלקטשיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ד 15:57 (IDT) 15:57, 27 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

קישו"פ

לא כל כך ברור הכלל בנוגע קישו"פ אמורים לקשר פעם אחת בכל הערך ממש?,או יש יוצא מן הכלל, ייש"כ. ישראל הכהן (שיחה) 16:23, 27 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

בדר"כ אמורים לקשר פ"א, לא ידוע לי על משהו יוצא מן הכלל. אולי בערך ממש ארוך ומסורבל, איני יודע. ~ המלקטשיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ד 16:24 (IDT) 16:24, 27 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
לדעתי בערך מסורבל וכן בכל מקום בו נראה שצריך עוד אפשר לעשות את זה, זה בעיקר שלא יהיה הספמה. (כמו"כ אם הקישור הוא בתבנית מידע או תמונה וכדו') איךשיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ד למנינם 16:43, 27 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
בדרך אגב איפה ואיך אני אמור לענות בשאלתך בנוגע רבי עקיבא רבינוביץ? ישראל הכהן (שיחה) 17:08, 27 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
לציין בתוך הערך שלו. ~ המלקטשיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ד 17:09 (IDT) 17:09, 27 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
לפתוח פסקה חדשה? ישראל הכהן (שיחה) 17:11, 27 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
לא הבנתי. אם ברור לך מתי הוא שימש כאש חבורה, אז תכתוב בערך שלו "בשנות X הוא שימש וכו'", אם לא ברור לך ויש לך מה לכתוב, אז תכתוב לי כאן. ~ המלקטשיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ד 17:12 (IDT) 17:12, 27 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
שאלתי באופן כללי, מה אמורים לעשות ישראל הכהן (שיחה) 17:15, 27 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
כפי שכתבתי, אפשר לציין בערך אם ברור ואפשר לפתוח פסקה בדף השיחה של הערך ~ המלקטשיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ד 17:16 (IDT) 17:16, 27 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
לגופש"ע, בערך לפני ארבעים שנה, אבל אני רוצה לברר בדיוק. ישראל הכהן (שיחה) 17:19, 27 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

בעניין רבי יוסף הכהן.

ידידי החשוב, תודה רבה על העבודה הסיזיפית על הערך. יישר כח. האם הוא מוכן? מה נשאר?משכיל לאסף (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

לא מוכן ידידי, יש עוד עבודה רבה בניסוח הערך, אני טיפלתי רק בענין מכלולזצייה ומקצת ניסוח, נעצרתי בענין המחלוקת שזה לא מוסבר שם טוב, אשמח אם תפרט יותר ותכתוב בהרחבה אפילו לא בנוסח אנציקלופדי כדי שאבין מה קרה שם ואני אשכתב את זה בס"ד. ~ המלקטשיחה • כ"ד באב ה'תשפ"ד 01:56 (IDT) 01:56, 28 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

למה?

בקשר לעריכה זו, למה הסרת? אפרון (שיחה) 14:08, 1 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

אפרון, פשוט העברתי לארכיון, כנראה פספסת. מתייג גם את @מוטי ~ המלקטשיחה • כ"ח באב ה'תשפ"ד 16:44 (IDT) 16:44, 1 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
אני מבין שזה מה שניסית לעשות, פעם הבאה בשביל זה יש תקצירי עריכה... (במחיוחד שלא ממש ביצעת ארכוב, כשמוטי שחזר זה היה לחצי שעה לאחר המחיקה ועדיין לא הייתה תיבת ארכיון, בכל אופן טל"ח. אפרון (שיחה) 17:12, 1 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
אכן, פספתי תקציר עריכה. את התיבת ארכיון שכחתי להוסיף ~ המלקטשיחה • כ"ח באב ה'תשפ"ד 17:23 (IDT) 17:23, 1 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
כולנו בנ"א (המפספסים את העריכה הבאה ואת התקציר קריצה). למפרע טוב ששוחזרת, כי ארכוב בלי קישור לארכיון ממש לא רצוי. לגוף הארכוב, אשמח להבין מה הצריך אותו, 4 פסקאות זה לא כמות שמקובל לארכב. מוטי ~ שיחה • כ"ח באב ה'תשפ"ד • 19:13, 1 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
לא משהו מיוחד, רוב הערכים יש להם ארכיון כבר, נראה לי שהיה שם די הרבה תוכן, אז העברתי. אם זה לא חוקי תבטל. ~ המלקטשיחה • כ"ח באב ה'תשפ"ד 19:18 (IDT) 19:18, 1 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
לא עניין של חוקיות, הרצוי הוא שכל הדיונים יהיו זמינים לקורא כבר בקישור הראשון, אם הדף עמוס או סיבה אחרת מארכבים. תוספת: בתב:עת לארכב ברירת המחדל להתראה היא 120 ק"ב, במקרה הזה היה מדובר ב21 בערך. מוטי ~ שיחה • כ"ח באב ה'תשפ"ד • 19:32, 1 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
'עת לארכב' נועד למקרים מוגזמים, אבל שוין. נריה - 💬 - 19:40, 1 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
כאן מדובר על 1/6, לדעתך זה עדיף? מוטי ~ שיחה • כ"ח באב ה'תשפ"ד • 19:45, 1 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
המדד המדוייק לענ"ד אינו תווים (120k) – אלא כמות הפסקאות ומראה הדף. לכן במקרה הזה לא היה צורך לארכב, אך כל מקרה נמדד לגופו. נריה - 💬 - 19:50, 1 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

העלאה מחודשת של קובץ

אפשר להשתמש בקישור "העלאת גרסה חדשה של קובץ זה" שנמצא מתחת לרשימת הגרסאות בדף הקובץ. מוטי ~ שיחה • כ"ח באב ה'תשפ"ד • 19:49, 1 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

מדליית כסף עבורך!

על הערך החדש ישיבות בית ישראל (אלכסנדר), להפליא! תודה רבה! ישראל הכהן (שיחה) 15:02, 3 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
מצטרף, ערך איכותי ומעולה! איךשיחה • ל' באב ה'תשפ"ד למנינם 15:03, 3 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
עדיין לא ערך... תודה. ~ המלקטשיחה • ל' באב ה'תשפ"ד 16:46 (IDT) 16:46, 3 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
מזל טוב, יישר כח! כה לחי ישראל הכהן (שיחה)
ישראל הכהן, איך, תודה על המחמאה ועל העזרה בכללי. ~ המלקטשיחה • י"ג באלול ה'תשפ"ד 12:12 (IDT) 12:12, 16 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

כוכב לכותב!

כוכב הכותבים
על כתיבה ללא ליאות. כוח"ט! הכל לטובה (שיחה) 18:33, 3 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
@הכל לטובה ייש"כ. ~ המלקטשיחה • א' באלול ה'תשפ"ד 23:25 (IDT) 23:25, 3 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

כוכב לחרוץ!

כוכב החריצות
תודה על ההענות ללא הכירות קודמת אבריימלה מלמד (שיחה) 20:38, 4 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
@אבריימלה מלמד ייש"כ. ~ המלקטשיחה • ב' באלול ה'תשפ"ד 14:26 (IDT) 14:26, 5 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

"כיהן" כאדמו"ר

בקשר לעריכה זו, סתם סקרנות בעלמא, יש לאדמו"ר חסידים שמדוייכים אליו? אפרון (שיחה) 14:46, 5 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

כן. ~ המלקטשיחה • ב' באלול ה'תשפ"ד 17:52 (IDT) 17:52, 5 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

כוכב לעורך!

כוכב העורכים
שכיוח אברמלה (שיחה) 01:34, 12 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
@אברמלה, ייש"כ. ~ המלקטשיחה • י"ג באלול ה'תשפ"ד 12:14 (IDT) 12:14, 16 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
מצטרף לכיכוב :) מוקיר רבנן (שיחה) 12:19, 16 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
וכך גם אני, תודה על הכל! איךשיחה • י"ג באלול ה'תשפ"ד, למנינם: 13:50, 16 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
@מוקיר רבנן, @איך, תודה, ~ המלקטשיחה • ט"ז באלול ה'תשפ"ד 17:10 (IDT) 17:10, 19 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

רבי משה בר בק

בקשר לעריכה זו, הנימוק להסרת דרישת המקור הוא שיש מקור, לא שהבקשה לא נומקה. מוטי ~ שיחה • ט"ז באלול ה'תשפ"ד • 16:57, 19 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

ברור. אם כי אשמח להחכים מתי נועדו הכללים שאין להניח {{מקור}} ללא נימוק, העיקרון די מובן, אבל אם נרד לרזולוציות אז זה לא כ"כ ברור, בכ"א זה לא קריטי לעכשיו, אבל לדעתי יש להבהיר את הנושא ב{{מקור/תיעוד}}, בהצלחה, ~ המלקטשיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 20:11 (IDT) 20:11, 19 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

עמוד הראשי

@המלקט למה לא מופיע רבי ירחמיאל ישראל סעקולא בתבנית ערכים חדשים מבית המכלול? ישראל הכהן (שיחה) 23:34, 19 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

מי שאמור להוסיף זה שמש מרפא, בגלל שאני מנכסס לו הרבה על עניין זה אז אני שומר קצת על איזון קריצה, אתה מתכבד לבקש לו וגם אני אשמח... ~ המלקטשיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 23:36 (IDT) 23:36, 19 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
לפתוח פסקה בד"ש שלו? ישראל הכהן (שיחה) 23:38, 19 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
בהנחה שהוא רואה את התיוג כאן, אז אם הוא ירצה הוא יעשה זאת ואם לא אז איני יודע אם יעזור בדף שיחתו, אבל תנסה. ~ המלקטשיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 23:39 (IDT) 23:39, 19 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

המרה לאחר הדיון

בקשר לעריכה זו, אולי זה לא טוב בשביל הדורות הבאים שלא יבינו על מה נסוב הדיון. למאי נ"משיחה • כ' באלול ה'תשפ"ד 20:37, 22 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

צודק, שחזרתי, ~ המלקטשיחה • כ' באלול ה'תשפ"ד 20:38 (IDT) 20:38, 22 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

תודה על התודה

שמחתי בפידבק. פלניא (שיחה) 16:55, 23 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

למה/י שמגיע מגיע... ~ המלקטשיחה • כ' באלול ה'תשפ"ד 16:57 (IDT) 16:57, 23 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

שים לב

שים לב! בפעם הבאה שתשחית עריכה ללא כל סיבה הגיונית, אאלץ להגיש בקשה לחסימתך. נאמן הרעיון היהודי (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

לידיעתך

בקשר לעריכה זו, אין לערוך בדף משתמש של משתמש אחר ללא רשותו! אם התוכן אינו ראוי יכולים המפעילי מערכת לטפל בכך יואל נאמןשיחה • י"ג בתשרי ה'תשפ"ה 21:46, 14 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה

@יואל נאמן, צודק, טעיתי, ואכן לא חזרתי על פעולה זו על אף ששחוזרתי. טל"ח, א פריילעכן יו"ט. ~ המלקטשיחה • י"ג בתשרי ה'תשפ"ה 22:47 (IDT) 22:47, 14 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה

אובייקטיביות

משום מה, אתה קורא תיגר על כל עריכה או יצירת ערך שאני מוסיף, אני חושש שיש כאן חשד כבד לחוסר אובייקטיביות... נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 18:08, 15 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה

כבודו כתב בדף המשתמש שלו נגד כללי המכלול והזהרתי אותך על כך, ולמרות כך החזרת את העריכה, מצד הדין היית צריך להיחסם.
לאחר מכן כתב כבודו ערך על ישיבה קטנה שלא עומדת בכללי חשיבות, על כן פתחתי דיון לשמוע את דעתם של ה{{בזה}}, זה כל הסיפור, בהצלחה בכל מעשיך ויו"ט שמח ומבדח, ~ המלקטשיחה • י"ג בתשרי ה'תשפ"ה 18:13 (IDT) 18:13, 15 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה
א. אני חושב שכבר הסברתי בדף המשתמש שלי מדוע מה שכתבתי אינו עומד בניגוד לתקנון המכלול ב. לא היתה לך שום טענה הגיונית מדוע שהערך ישיבת תורת החיים לצעירים ימחק מלבד העובדה שעדיין לא נכתבו במכלול כללים בנוגע לישיבות קטנות. ג. שיהיה לך גם, יו"ט שמח ומבדח, ואולי טיפ - טיפה זמן לחשבון נפש קצר. נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 18:21, 15 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה
אמת שלא נכתבו כללים, אך על מספור תלמידים שכזה (70) וודאי שלא הייתה הסכמה לחשיבות, לא ביקשתי מחיקה, פתחתי דיון חשיבות כמקובל בערכים שחשיבותם מוטלת בספק (או שכמעט ברור שאין חשיבות), כט"ס. ~ המלקטשיחה • י"ג בתשרי ה'תשפ"ה 18:23 (IDT) 18:23, 15 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה
70 איננו מספר קטן ביחס לישיבות קטנות, ויש ישיבות, כמו ישיבת שבי שומורון למשל, שמספר התלמידים שם איננו שונה בהרבה מזה של תורת החיים, ובכל זאת יש על הישיבה ערך במכלול. ואגב, המספר הוא 78 ולא 70. נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 18:29, 15 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה
לא קבעתי כלום, יש דיון ונחכה לשמוע את תגובות הבז"ה, אם יהיה תומך בחשיבות, אז הערך יישאר וליהודים היתה אורה, ואם לא יהיה הבהרת חשיבות הערך ימחק וגם יהיה אורה ושמחה וכט"ס לנו ולכל בית ישראל עד עולם, ~ המלקטשיחה • י"ג בתשרי ה'תשפ"ה 18:32 (IDT) 18:32, 15 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה
ולגבי שבי שומרון, אין לי מושג מה חשיבותו, אבל זה יובא מויקיפדיה וכנהוג כאן שערכים מיובאים מויקי פחות דנים על חשיבות, אז יש לך עיצה שאם באלך ערך, אתה יכול לכתוב בויקי אם יש לך גישה לשם ואז לבקש כאן ייבוא. ~ המלקטשיחה • י"ג בתשרי ה'תשפ"ה 18:36 (IDT) 18:36, 15 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה

מדליית זהב עבורך!

על ערכים רבים המושקעים במאמץ וזמן יהודה פיש (שיחה) 10:40, 27 באוקטובר 2024 (IST)תגובה
@יהודה פיש, תודה. ~ המלקטשיחה • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ה 16:42 (IDT) 16:42, 27 באוקטובר 2024 (IST)תגובה

סענזשארצער רב

בקשר לעריכה זו, לפי Geni: הרב עזריאל מאיר חיים קאהן (בעמ"ס מענה דבר ומילי דריבית), הוא בנו של רבי משה הלל קאהן (בעמ"ס משנת צדיקים), בנו של רבי שמואל מנחם קאהן, בנו של רבי יששכר דוב קאהן בעל הערך דנן.
אמר"ש, אין לי זכות הצבעה, אבל לכאורה הערך דרוש מיזוג עם רבי יששכר בער קאהן.
ואגב, אולי עדיף להעביר מסרים שלא בדרך תקצירי עריכה... ניטראלישיחה • כ"ז בתשרי ה'תשפ"ה 20:30 (IDT)

ניטראלי, תודה. אקח את ההערה לתשומ"ל. המלקטשיחה • כ"ז בתשרי ה'תשפ"ה 22:04 (IDT) 22:04, 28 באוקטובר 2024 (IST)תגובה

כתיבת ערך

תכתוב בבקשה ערך על הרב יהודה הילדסהיימר מח"ס מהדורא קמא ותנינא, תלמידו המובהק של הרב יוסל'ה שרייבר, חתנו של הרב יגאל רוזן רה"י אור ישראל, מרבני אור ישראל, תכתוב על הדרך לימוד החדשה שלו, ועוד... עולם חדש (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

עולם חדש, אני לא מכיר אותו, איני יודע מה החשיבות וגם אין לי חומר עליו. אם יש חשיבות תוכל לשלוח לי חומר ואכתוב. המלקטשיחה • ל' בתשרי ה'תשפ"ה 12:31 (IDT) 12:31, 1 בנובמבר 2024 (IST)תגובה

ציטוט

איך עושים גופן של ציטוט מהמקורות?

יש"כ עצום גם אני משתמט כדעת רבותינו (שיחה) 19:46, 31 באוקטובר 2024 (IST)תגובה

@הפונצ'ער הצ'יקאבער, הכר {{ציטוטון}} המלקטשיחה • ל' בתשרי ה'תשפ"ה 12:30 (IDT) 12:30, 1 בנובמבר 2024 (IST)תגובה

מדליית זהב עבורך!

כשראיתי לאחרונה שאין עדיין ערך על שמו של הרב בצלאל ראקוב זצ"ל, עלתה בי מחשבה לדאוג לעניין, ושמחתי לראות שדאגת ליוזמה ברוכה זו, עלה והצלח! ב.נ.ר. (שיחה) 00:39, 4 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

ברוך שובך!

שלום המלקט, וברוך שובך למכלול!

מוטי ~ שיחה • י"ז בכסלו ה'תשפ"ה • 12:15, 18 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

מצטרף :) מוקיר רבנן (שיחה) 12:53, 19 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

הריני מבקש מחילה ממעלתכם

עברתי כעת על ארכיונים אצלי. שרפי קודש (שיחה) 02:53, 4 ביוני 2025 (IDT)תגובה

שרפי קודש, מחול לך. גם אני אבקש ממך, מוייחל? המלקטשיחה • ט' בסיוון ה'תשפ"ה 11:46 (IDT) 11:46, 5 ביוני 2025 (IDT)תגובה
בוודאי. שרפי קודש (שיחה) 00:10, 6 ביוני 2025 (IDT)תגובה
לחיצת יד האמת והשלום אהבו יפה מאודמחיאות כפיים למאי נ"משיחה • י' בסיוון ה'תשפ"ה 02:09, 6 ביוני 2025 (IDT)תגובה

אם תוכל לעזור לי לערוך את הערך ישיבת אבי עזרי שכתבתי

כתבתי ערך ומרקווה כתב לי שהוא לא תקין רציתי לשאול אם תוכל לעזור לי לשחזר אותו מה רבו (שיחה) 21:57, 11 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה

עזרה בעריכת ערך על הרב דוד יהודיוף

אשמח לעזרה בעריכה, זהו ערך חשוב על חתנו של הבבא סאלי עיי"ש

תודה! אורחות חיים (שיחה) 14:22, 23 בדצמבר 2025 (IST)תגובה

קטגוריות חסרות קטגוריה

סברתי שכבר העירו לך בעבר אך לא מצאתי. אז שתדע להבא שאין ליצור קטגוריות ללא שיוך לקטגוריית אב. בהצלחה. מקוהשיחה • ד' בשבט ה'תשפ"ו 13:36 (IDT) 13:36, 22 בינואר 2026 (IST)תגובה

מקוה, בוודאי שכך. רק בתקופה זו אני עובד על המכלול בגיחות קצרות בלבד, ויכול להיות מצב שאני חייב להפסיק אפילו באמצע עבודה, לכן זו הסיבה שלא הספקתי לשייך. תודה על ההערה. המלקטשיחה • ד' בשבט ה'תשפ"ו 16:21 (IDT) 16:21, 22 בינואר 2026 (IST)תגובה

- הועבר לדף שיחה:הרב זאב פלדמן (לונדון)#הסרת תוכן

קובץ:בודפעשטער רב.jpg

שלום המלקט, אנו מודים לך על תרומותיך למכלול.

שים לב: במכלול מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים.
אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה בודפעשטער רב.jpg ואת הרישיון המתאים לה.
לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.
אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים.
אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם לעתים למחיקת תמונות בשגגה.
מצפה לתשובתך בהקדם. נעם1💬רימון הרמטית• כ"ד באדר ה'תשפ"ו • למניינם: 03:17, 13 במרץ 2026 (IST)תגובה

אני לא זוכר היכן, אך באחד הפעמים אישר זאת אחד המפעילים על חתימה-חותמת. אולי ברבי בצלאל ראקוב. המלקטשיחה • כ"ד באדר ה'תשפ"ו 10:05 (IDT) 10:05, 13 במרץ 2026 (IST)תגובה
מה שבטוח, {{תמונה חשודה}} זה לא הרישיון המתאים
תוכל ליישם ע"פ מה שאמרו לך שם? נעם1💬רימון הרמטית• כ"ד באדר ה'תשפ"ו • למניינם: 10:11, 13 במרץ 2026 (IST)תגובה
בוצע תוקן נעם1💬רימון הרמטית• כ"ט באדר ה'תשפ"ו • למניינם: 21:10, 17 במרץ 2026 (IST)תגובה