שיחת משתמש:חשליט"א/מ"ג\ד"ל
ג'\ד"ל
עוד ערך? חשליט"א (שיחה) 01:12, 26 ביולי 2024 (IDT)
משתמש:חשליט"א/מ"ג\ד"ל
- הועבר מהדף המכלול:העברת דפי טיוטה
מנטרים אבקש להעביר את משתמש:חשליט"א/מ"ג\ד"ל למרחב הערכים תודה חשליט"א (שיחה) 02:35, 28 ביולי 2024 (IDT)
- מנטרים ועוד כבר פעמיים שינו כאן את הקישור בצורה שלא מגיעה אל הערך אם אפשר להזהר בענין ואם משנים משהו לדאוג שהקישור יעבוד
אשמח לכל מי שיוכל לעיין קצת בערך ולחוות את דעתו תודה מראש חשליט"א (שיחה) 00:47, 30 ביולי 2024 (IDT)
- @חשליט"א ייש"כ על הערך המושקע! במכלול אין עורכים רבים הבקיאים בנושאים אלו, ומשכך, עדיף יהיה לנסות להכניס את הערך בוויקיפדיה. הכל לטובה (שיחה) 03:08, 30 ביולי 2024 (IDT)
- תודה תודה @הכל לטובה קיבלתי את המחמאה, כרגע אני מנסה להכניס כאן את התוכן מה גם ש-
שמירת השינויים מהווה את הסכמתכם לתנאי השימוש ואת הסכמתכם לתרום את התוכן למכון חכמת התורה.
- אז קצת מאוחר מדי...
- חשליט"א (שיחה) 04:22, 30 ביולי 2024 (IDT)
- @חשליט"א ”אין להעתיק ערכים, קטעים מערכים, תמונות, ותכנים אחרים מתוך המכלול ללא אישור בכתב ממכון חכמת התורה” (המכלול:הבהרה משפטית) מכלל לאו אתה שומע הן הכל לטובה (שיחה) 04:26, 30 ביולי 2024 (IDT)
- הכל לטובה, הבנתי נכון? אישור "בדוק עריכות אוטומטית, מנטר, מייבא, מעדכן ועורך אספקלריה" נקרא אישור מהמכון? המעמיק (שיחה) 20:24, 30 ביולי 2024 (IDT)
- @המעמיק ממש לא. מתנצל אם לא הובנתי, כוונתי היתה שאפשר לבקש אישור בכתב מהמכון, וככה"נ, אם יוחלט שלא מעבירים כאן את הערך למרחב, המכון יאשר זאת. לא נראה לי שיש שם מישהו דווקאניק. הכל לטובה (שיחה) 21:35, 30 ביולי 2024 (IDT)
- זהו סתם יחס רנדומלי בין שני מידות. לא אמור להיות על זה ערך. מקוה • שיחה • כ"ד בתמוז ה'תשפ"ד 06:27 (IDT)
- הכל לטובה, הבנתי נכון? אישור "בדוק עריכות אוטומטית, מנטר, מייבא, מעדכן ועורך אספקלריה" נקרא אישור מהמכון? המעמיק (שיחה) 20:24, 30 ביולי 2024 (IDT)
- @חשליט"א ”אין להעתיק ערכים, קטעים מערכים, תמונות, ותכנים אחרים מתוך המכלול ללא אישור בכתב ממכון חכמת התורה” (המכלול:הבהרה משפטית) מכלל לאו אתה שומע הן הכל לטובה (שיחה) 04:26, 30 ביולי 2024 (IDT)
- לתועלת האחראים על קבלת ההחלטות כאן אצטט מה שהתכתבתי כבר עם @מקוה (לצערי לא זכיתי עדיין לשמוע את דעתו בחזרה)
- לתועלת האחראים על קבלת ההחלטות כאן אצטט מה שהתכתבתי כבר עם @מקוה (לצערי לא זכיתי עדיין לשמוע את דעתו בחזרה)
- יש ערך גרם וכמוהו קילוגרם וכעת נוסף הערך החשוב והשימושי הזה ליחידת מידה שמופיעה עשרות פעמים בויקיפדיה ושימושית בפני עצמה בשלל תחומים
- מ"ג\ד"ל באנציקלופדית הבריאות של northshore (אני יודע שזה לא טענה בפנע"צ אבל אפשר להבין מזה את חשיבות הערך)
- קמ"ש הוא גם יחס כמוהו גם סל"ש, אכן כהערה לערך דבריך נכוחים שמ"ג\ד"ל הוא לא יחס אלא יחידת מידה לריכוז כמו שקמ"ש הוא לא יחס אלא יחידת מידה למהירות
גם קריאת הערך תועיל לשפוט אותו
אשמח לשמוע את דעתכם גם אם אין לכם השפעה על הערך. תודה מראש חשליט"א (שיחה) 19:56, 30 ביולי 2024 (IDT)
- גם אם יש מקום לערך זה בשם מיליגרם לדציליטר, ולא בראשי תיבות, כמו למשל קילומטר לשעה. ספרא - שיחה 01:35, 31 ביולי 2024 (IDT)
- @ספרא תודה, איך משנים? חשליט"א (שיחה) 14:15, 31 ביולי 2024 (IDT)
- @מש:חשליט"א, אין חובה לשנות כעת, אם וכאשר זה יעבור למרחב הערכים, המנטרים ישנו כבר את השם, המעמיק (שיחה) 01:16, 1 באוגוסט 2024 (IDT)
- @ספרא תודה, איך משנים? חשליט"א (שיחה) 14:15, 31 ביולי 2024 (IDT)
- @המעמיק תודה על ההערות בינתיים הערך רק משתבח, אבל אשמח שיהיו כאן כמה שיביעו את דעתם על הערך בצורה רצינית, אם תוכל... חשליט"א (שיחה) 01:48, 1 באוגוסט 2024 (IDT)
- אני מבין בזה כמו שאתה מבין ביחסי בורקינה פאסו – רוסיה
, המעמיק (שיחה) 01:51, 1 באוגוסט 2024 (IDT)
- אני חושב שכדאי שתצמד למה ש"הכל לטובה" המליץ לך, המעמיק (שיחה) 01:53, 1 באוגוסט 2024 (IDT)
- טוב @המעמיק, תפסת אותי על חם, יש לי נטפרי... חשליט"א (שיחה) 02:06, 1 באוגוסט 2024 (IDT)
- אני חושב שכדאי שתצמד למה ש"הכל לטובה" המליץ לך, המעמיק (שיחה) 01:53, 1 באוגוסט 2024 (IDT)
- אני מבין בזה כמו שאתה מבין ביחסי בורקינה פאסו – רוסיה
- @המעמיק תודה על ההערות בינתיים הערך רק משתבח, אבל אשמח שיהיו כאן כמה שיביעו את דעתם על הערך בצורה רצינית, אם תוכל... חשליט"א (שיחה) 01:48, 1 באוגוסט 2024 (IDT)
אבל ברצינות, לא הגיע הזמן שרשימת הערכים שנוצרו במכלול תכלול גם ערכים שראויים לויקיפדיה?? חשליט"א (שיחה) 02:09, 1 באוגוסט 2024 (IDT)
- צודק 100%, באמת @הוכיחו פה מהערך קמ"ש, שתתכן סבירות לחשיבות הערך, (ראה גם מטר לשנייה), אבל מה אפשר לעשות אין מי שמבין בזה פה.
- אולי @הוא יודע משהו בעניין. המעמיק (שיחה) 02:14, 1 באוגוסט 2024 (IDT)
- @חשליט"א תבין נקודה אחת, באנציקלופדיה שיתופית, יכולת אימות המידע מתבססת על ביקורת עמיתים. במכלול אין כיום למיטב ידיעתי מי שיבקר את הערך הזה, ולכן אחת דינו ככה"נ להתייבש בטיוטה עד ביאת ינון.
אני ממליץ שוב לבקש אישור מהמכון להעביר לויקיפדיה, ולמצוא את הדרך לעשות זאת.
נשמח לבקר, לשפר ולהעביר למרחב הראשי, ערכים יהודיים שתכתוב בעז"ה.
בהצלחה! הכל לטובה (שיחה) 00:25, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה תודה על המשוב, אמרת שאין במכלול אנשים שמבינים בנושא זה, ולכן אי אפשר לבקר את הערך על כל המשתמע מכך.
אתה צודק מאוד למרות שיש דרכים להתרשם באופן כללי (חיפוש גוגל וכדו').
אבל כאן קרה משהו שקצת סותר את הטענה הנכונה הזו באופן ספציפי ואי אפשר להפעיל איפה ואיפה.
הענין הוא שהערך היה כבר במרחב הערכים ומכיון שאני עדיין לא בדוק עריכות אוטומטית מישהו שיחזר אותי (אתה יודע איך לבדוק יותר פרטים. אני לא רוצה להכנס חזיתית בעורך עם הכי הרבה הרשאות באתר הזה) והעביר אותו למרחב מש' שלי.
הענין הוא שכאשר הערך עולה לדיון אז קשה לדון על משהו שלא מספיק אנשים מבינים בו, אבל ההעברה לא עברה דיון ולטענתי מדובר בטעות (אפילו הייתי אומר, גובל בהשחתה) ואם אין מי שיכול לדון בענין אז היא צריכה להשאר כערך (כמו שודאי בויקיפדיה יש נושאים שרוב ככל העורכים לא מבינים בהם ויש עליהם ערכים).
בכל מקרה המשחזר טען לאחר מעשה איזה טענה נגד הערך שעלתה לדיון גם כאן והוסכם שיש לערך חשיבות מאותה בחינה שהועלתה.
ודבר אחרון שהמשחזר בעצמו הוא לכאורה בעל אוריינטציה בנושא ומאז אותה טענה שהוא ראה את התשובה עליה לא טען כלום, האין זו ביקורת עמיתים?
חשליט"א (שיחה) 00:56, 4 באוגוסט 2024 (IDT)- @חשליט"א א. "דרכים להתרשם באופן כללי" זה לא מספיק, זה טוב לניטור שינויים אבל לא בשביל עצם הערך.
ב. אף הרשאה בעולם לא מחסנת מפני העברה למרחב טיוטה (או משתמש, אין הבדל ביניהם לענין זה, ותמיד אפשר לבקש מהמנטרים העברה ביניהם). במרחב הראשי נמצאים רק ערכים שמתאימים למרחב ולא ערכים לא בשלים. בשל כך, מקובל לכתוב ערך במרחב טיוטה (או משתמש) ולבקש העברה, ולא לכתוב מראש במרחב הראשי. מנטר שפוגש בערך שאינו בשל במרחב הראשי אמור להעביר אותו למרחב טיוטה, בלי קשר לכותב הערך, גם אם הוא הרב יוסף קמינר בכבודו ובעצמו.
ג. אם קשה לדון על משהו, הוא לא מתאים לאנציקלופדיה שיתופית.
ד. קצת מוזר להאשים בירוקרט בהשחתה, ועוד מבלי לקרוא קודם את דפי המדיניות השונים.
ה. בויקיפדיה, בשל תעבורת המשתמשים הגבוהה בהרבה מהמכלול, יש הרבה עורכים מקצועיים בתחומים שונים, כך שככה"נ מכסים את כל התחומים שנכתבים עליהם ערכים. גם אם לא, יבוא במוקדם או במאוחר מישהו שמבין בתחום ויתקן, מה שפה יקרה בסבירות נמוכה בהרבה.
ו. הטיעון נגד הערך אינו קשור להעברתו לטיוטה שהיה צריך להתבצע בכל מקרה.
ז. לא, זאת לא ביקורת עמיתים.
נ.ב. מכיון שנושא זה מכביד על הדף, אעביר אותו לדף שיחת הערך. הכל לטובה (שיחה) 03:57, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- @חשליט"א א. "דרכים להתרשם באופן כללי" זה לא מספיק, זה טוב לניטור שינויים אבל לא בשביל עצם הערך.
- @הכל לטובה תודה על המשוב, אמרת שאין במכלול אנשים שמבינים בנושא זה, ולכן אי אפשר לבקר את הערך על כל המשתמע מכך.
- סוף העברה
ו. הטיעון נגד הערך אינו קשור להעברתו לטיוטה שהיה צריך להתבצע בכל מקרה. @הכל לטובה בכל התגובה שלך (ושוב תודה) לא התייחסת לעיקר למה היה צריך להתבצע בכל מקרה? התגובות כאן היו חיוביות ביותר, ומלבד זאת אני מניח שיש אנשים (מנטרים) במכלול שכן מבינים בנושא (לא מדובר על משפט בראהמגופטה, אנומלור או טרמיט-העל הפורמוזי) ביניהם מי שכבר טיפל בערך (ואם הוא לא מבין אז מדובר בהשחתה כפי שכתבתי). דפי המדיניות מוכרים לי היטב ואין מדיניות של אי יצירת ערך או מחיקתו מחמת בעיה של אי אפשרות לבקרו כמו שטענתי שכך הוא גם בויקיפדיה (בוודאות יש נושאים שאין עורכים שיש להם ידע בהם בסה"כ יש שם כ200 עורכים פעילים)
אשמח לתגובתך המחכימה חשליט"א (שיחה) 14:41, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- אני מסכים שלכתחילה עדיף לא לעסוק בנושאים כאלה, אך בדיעבד כיוון שאכן לא מדובר בעניין סבוך אני לא רואה מניעה לטפל בערך כשאר ערכים, אם ימצא מי שמוכן להשקיע את הזמן. ראה גם (אנ') שמש מרפא (שיחה) 16:41, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- תודה רבה על התגובה ובעיקר על הקישור לאנגלית @שמש מרפא חשליט"א (שיחה) 18:09, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- לע"ע החשיבות הוכחה ומעולם לא נטען שהערך חסר או לא ראוי למרחב הערכים אם ימצא מי שמוכן להשקיע את הזמן אשמח שילחץ על הכפתור של ההעברה...
- חשליט"א (שיחה) 18:15, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- מה עוזר לך הקישור לאנגלית, אמרת שאתה חסום לויקיפדיה?! המעמיק (שיחה) 02:07, 6 באוגוסט 2024 (IDT)
- @המעמיק ויקיפדיה האנגלית פתוחה בנטפרי חשליט"א (שיחה) 13:54, 6 באוגוסט 2024 (IDT)
- סליחה, צודק, (לדרגה שלי זה חסום), המעמיק (שיחה) 15:09, 6 באוגוסט 2024 (IDT)
- @המעמיק ויקיפדיה האנגלית פתוחה בנטפרי חשליט"א (שיחה) 13:54, 6 באוגוסט 2024 (IDT)
- תודה רבה על התגובה ובעיקר על הקישור לאנגלית @שמש מרפא חשליט"א (שיחה) 18:09, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
מנטרים אשמח להעברה של הערך למרחב הערכים חשליט"א (שיחה) 14:17, 7 באוגוסט 2024 (IDT)
- @חשליט"א הערך לא בשל. תראה את קמ"ש וסל"ד ותתאים לפיהם הכל לטובה (שיחה) 15:33, 7 באוגוסט 2024 (IDT)
- התייאשת? המעמיק (שיחה) 17:35, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אתה ממליץ? חשליט"א (שיחה) 17:39, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- אני לא מ"ד, אבל ראיתי ששמש מרפא וספרא בעד. המעמיק (שיחה) 17:39, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- אז איך אפשר לקדם את זה? @מ"ד חשליט"א (שיחה) 17:46, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- עשית התאמה לקמ"ש וסל"ד? המעמיק (שיחה) 17:48, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- @המעמיק אני לא רואה סיבה סתם ככה לנפח את הערך שכבר יותר ארוך גם מקמ"ש וגם מסל"ש לגבי התאמה הייתי מוסיף אולי טבלת המרה? לא נראה לי קריטי חשליט"א (שיחה) 22:35, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- נראה מה @שמש יגיד? המעמיק (שיחה) 01:23, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- @המעמיק אני לא רואה סיבה סתם ככה לנפח את הערך שכבר יותר ארוך גם מקמ"ש וגם מסל"ש לגבי התאמה הייתי מוסיף אולי טבלת המרה? לא נראה לי קריטי חשליט"א (שיחה) 22:35, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- עשית התאמה לקמ"ש וסל"ד? המעמיק (שיחה) 17:48, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- אז איך אפשר לקדם את זה? @מ"ד חשליט"א (שיחה) 17:46, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- אני לא מ"ד, אבל ראיתי ששמש מרפא וספרא בעד. המעמיק (שיחה) 17:39, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אתה ממליץ? חשליט"א (שיחה) 17:39, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- התייאשת? המעמיק (שיחה) 17:35, 19 באוגוסט 2024 (IDT)