לדלג לתוכן

שיחת משתמש:קובנא/ארכיון 2

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
תגובה אחרונה: לפני 6 שנים מאת קובנא בנושא עזרה בהעלאת ערך

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

Skip to top
Skip to bottom

מה לא נכון בתבנית?!

--שלמה המלך - שיחה 06:57, 25 באוגוסט 2019 (IDT)

א. זה לא נכון. ב. גם אם זה היה נכון לא הייתי רוצה לתייג את עצמי כמשויך פוליטית והשקפתית למפלגה כל שהיא. ג. ממליץ לך לשאול משתמשים לפני שאתה עורך להם את הדף משתמש. קובנא (שיחה) 07:00, 25 באוגוסט 2019 (IDT)
א.אז למה יצרת את טיוטה:קו ההגנה?!
ב.בסדר.
ג.רוב ככל המשתמשים לא מקפידים.
--שלמה המלך - שיחה 07:05, 25 באוגוסט 2019 (IDT)
1) קו ההגנה קשור להעדה החרדית? 2) אם תעבור על רשימת התרומות שלי כמדומני תוכל להאשים אותי בהשתייכות לעוד כמה עדות ומפלגות... 3) עכ"פ תודה שחנכת את שיחת המשתמש שלי לאחר הארכוב הראשון. קובנא (שיחה) 07:10, 25 באוגוסט 2019 (IDT)
1)לא לעדה החרדית, אך לא מצאתי את התבנית המדויקת.
2) זה לא קשור... בשביל ליצור כזה ערך נצרכת ידיעה נרחבת.
3) בבקשה !
--שלמה המלך - שיחה 07:19, 25 באוגוסט 2019 (IDT)
1) להבא בשביל מכלולאים אחרים (לא בשביליחחח) תדע שקיימת תבנית:משתמש בן תורה. 2) את רוב החומר קיבלתי מיהודי מסוים (שאיננו מכלולאי) ואת השאר בחיפוש גוגל. קובנא (שיחה) 07:23, 25 באוגוסט 2019 (IDT)
אם כן אתה צודק, ואני מתנצל.

שמתי לב לתרומתך הרבה לערך משתמש:קובנא, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
--שלמה המלך - שיחה 07:26, 25 באוגוסט 2019 (IDT)

חתימה

קובנא היקר, אמנם בקשה קצת מוזרה אבל זה מציק לי בעין. אם תוכל בבקשה לתקן בחתימה שלך ולמחוק את הרווח אחר שמך, כרגע זה מוצג כך כל פעם שאתה חותם: [[משתמש:קובנא|קובנא ]]. תודה רבה! דויד (שיחה) כ"ה באב ה'תשע"ט 10:31 (IDT)

אני לא יודע איך זה קרה ואין לי מושג איך מתקנים את זה, אדרבא אולי אתה מוכן להסביר לי איך מסדרים את זה? בנוסף בתוצאה אין לזה שום נפק"מ רק בעריכת קוד מקור. קובנא (שיחה) 11:17, 26 באוגוסט 2019 (IDT)
אפשר לראות אם ממש רוצים, אבל אכן זה מפריע לי בקוד מקור. בתוך "העדפות" בשדה "חתימה חדשה" תמחק את הרווח המדובר. דויד (שיחה) כ"ה באב ה'תשע"ט 13:29 (IDT)
עכשיו טוב?! קובנא (שיחה) 13:55, 26 באוגוסט 2019 (IDT)
קובנא עכשיו שמתי לב שגם הקודם הכבר היה מתוקן. תודה רבה! דויד (שיחה) כ"ה באב ה'תשע"ט 13:57 (IDT)

שיחה:ההתנגדות לחסידות

זו תגובה לדיון על ההתנגדות לחסידות, דף השיחה שם כנראה חסום לתגובות ע"י מי שאינו עורך אספקלריה, תוכל להעלות את זה שם בשמי.

בפועל הנהגות רבות כנגדם יצאו המתנגדים הראשונים אומצו כיום בחום על ידי הציבור הליטאי כמו קוויטלעך ותפילות ברכות וישועות אצל ר' חיים קנייבסקי וכדו'. שלא לדבר על תחום הספרות החסידית והמחשבה החסידית שנכנסו די חזק, ודי בכך שלא נמצא אף גדול ליטאי אחד בדורנו שיכריז על עצמו כמתנגד לחסידות, גם אם באופן אישי הוא אכן כזה.

ולגופו של ענין אני סבור שלא ניתן לבסס ערך אנציקלופדי על מעשיות חסידיות כמו 'לא הניח ספר אחד שלא למדו ק"א פעמים' (אני כותב לגופו של מעשה ולא ח"ו לומר כביכול המגיד לא נודע בגאונותו, אלא כוונתי שמשפט כזה הוא לא הוכחה אנציקלופדית אלא כציטוט). וברור שהיו צדיקים גדולים בתורה יותר ופחות יש בכך דרגות ואין מה להסתיר, לכל אחד המעלות שלו, כמו שבגדולים לא חסידיים יש יותר ופחות. שלום למד (שיחה) 00:38, 29 באוגוסט 2019 (IDT)

רבי שלום הערך והדף שיחה שם לא חסומים לאף אחד, עכ"פ אשתדל להעביר את הודעתך לשם. קובנא (שיחה) 00:46, 29 באוגוסט 2019 (IDT)

חבר אני לכל אשר יראוך

שלום עליכם קובנא! זה אח, הייתי שמח לשוחח עמך מעט, יש לך טלפון? (זאת שאלה מקובלת במכלול?) אח (שיחה) 03:31, 13 בספטמבר 2019 (IDT)

ידידי היקר תוכל לפנות אלי בדוא"ל. קובנא (שיחה) 06:57, 15 בספטמבר 2019 (IDT)
אין לי ב״ה אח (שיחה) 04:16, 27 בספטמבר 2019 (IDT)
אח אתה עורך במכלול ואין לך דוא"ל? עכ"פ אני לא מעוניין לפרסם את הפלאפון שלי כאן, תוכל לפתוח כתובת דוא"ל רק לנושאי המכלול. קובנא (שיחה) 08:47, 10 באוקטובר 2019 (IDT)

ויואל משה

טוב עשית שהפנית לערכים המורחבים, אבל צריך לכתוב משהו שיש שחלקו עליו בענין השלוש שבועות, ולא מספיק שיש רק הפניה. וחי בהם (שיחה) 14:20, 10 באוקטובר 2019 (IDT)

בערך על הספר כותבים רק מי שיצא על הספר, בערך על עצם העניין כותבים הכל, תקן אותי אם אני טועה. קובנא (שיחה) 15:32, 10 באוקטובר 2019 (IDT)
קובנא, דבריך נכונים, אבל מ"מ ודאי צריך לכתוב לקורא במילים קצרות שיש חולקים על הענין שנתבאר בספר, ולא מספיק לכתוב הפניה כללית לערך שלש שבועות, היות שרבים מן הקוראים לא יטרחו לבדוק בערך המורחב. אגב, הייתי אומר שיש לציין בקצרה גם מי חלק עליו בענין ישוב ארץ ישראל ובענין שפת העברית. וחי בהם (שיחה) 15:36, 10 באוקטובר 2019 (IDT)
וחי בהם: בשביל זה יש הפניה בשביל מי שמעניין אותו, אגב אני רוצה לדלל שם באופן רציני את כל הפיסקה היחס לספר, ועוד חזון למועד. אגב אין צורך לתייג משתמש בדף שיחה שלו הוא מקבל התראה גם בלי התיוג. קובנא (שיחה) 15:39, 10 באוקטובר 2019 (IDT)
לדעתי אתה לא צודק! שים לב שתמיד כשיש הפניה לערך מורחב - בבד בבד מופיעים כמה מילים שקשורים לכאן. ההפניה לערך המורחב היא כפשוטו - למי שרוצה להרחיב מידע, ולא ששם הוא יראה את הכל וכאן כלום. וחי בהם (שיחה) 15:43, 10 באוקטובר 2019 (IDT)
אולי כבודו יניח על הערך ויואל משה תבנית:בעבודה או תבנית:בעבודה מתמשכת ואי"ה אני אסדר את זה, אני פשוט מתכתב איתך בין קיינעס לארבעת המינים. קובנא (שיחה) 17:06, 10 באוקטובר 2019 (IDT)
אין צורך. הייתי מציע שתחזיר את המצב הקודם - שיש מספר מילים בנוגע לשלוש שבועות, ואח"כ אם יהיה לך זמן, תוסיף ציון בקצרה גם מי חלק עליו בענין ישוב ארץ ישראל ובענין שפת העברית, ועוד תיקונים כפי שתרצה וחי בהם (שיחה) 17:21, 10 באוקטובר 2019 (IDT)
אני לא יודע כמה זמן אתה במכלול ומה בדיוק הידע שלך, אבל ככה לא אמור להראות ערך. (אגב שמתי תבנית) קובנא (שיחה) 17:30, 10 באוקטובר 2019 (IDT)
מצוין. אבל למה לא החזרת את מספר המילים לגבי שלוש שבועות? וחי בהם (שיחה) 19:55, 10 באוקטובר 2019 (IDT)
הסברתי לך שככה לא אמור להראות ערך, תראה לי עוד ערך שיש בו דבר כזה. קובנא (שיחה) 19:59, 10 באוקטובר 2019 (IDT)
אני לא רואה דרך אחרת מה לעשות כשיש כמה ענינים בספר אחד וכולם נתונים במחלוקת. בכל אופן נמתין ונראה מה תעשה באופן יותר טוב, אבל לכאורה לבנתיים יש לפחות להחזיר את המצב הקודם. וחי בהם (שיחה) 20:11, 10 באוקטובר 2019 (IDT)
אולי במקום שנחזור שוב ושוב על אותם טענות תבקש ממישהו שיכריע בינינו, תייג את מי שאתה רוצה. בהצלחה רבה. קובנא (שיחה) 20:16, 10 באוקטובר 2019 (IDT)
נראה לי שאתה מגזים בעסק הגדול שאתה עושה מזה. חבל לערב עורכים נוספים על דבר קטן שנוגע לבינתיים. אני רואה שאתה לא רוצה להחזיר את המצב הקודם, אע"פ שהמצב העכשווי הוא בודאי לא טוב. ניסיתי להסביר את דעתי, ואם אינך מעוניין לקבל - איני רואה סיבה להכניס את כל הראש לזה ולעשות עסק שלם. בברכה! וחי בהם (שיחה) 20:27, 10 באוקטובר 2019 (IDT)

הנידחים

שים לב, כי בדף שיחה של משה בר בק הוחלט שאין לכנותו 'הרב', מסתבר שהחלטה זו שייכת גם לערך הנידחים. וחי בהם (שיחה) 00:17, 11 באוקטובר 2019 (IDT)

תודה רבה! השתתפתי בדיון שם אם שמת לב, ואין צורך להזכיר לי. מה שכן לענ"ד יש הבדל בין שם הערך לתוכנו, עכ"פ לא עשיתי את זה בסתר ובגניבה, ואתה יכול לשחזר אם אתה חושב אחרת, וגם מקומה של הודעה זו בדף שיחה שם. קובנא (שיחה) 01:44, 11 באוקטובר 2019 (IDT)
יכולתי לתקן מבלי להעיר לך, אלא שאני לא אוהב לשנות עריכות של אחרים כשהם יכולים לתקן בעצמם. וחי בהם (שיחה) 08:39, 11 באוקטובר 2019 (IDT)

בירה בשבילך!

תודה על המסירות למכלול! שלמה המלך (שיחה|תרומות) 20:43, 17 באוקטובר 2019 (IDT)
תודה שלמה המלך, מחמם את הלב. קובנא (שיחה) 02:11, 18 באוקטובר 2019 (IDT)
🍻🥂 לחיים!--שלמה המלך (שיחה|תרומות) 02:13, 18 באוקטובר 2019 (IDT)
רבי שלמה: לחיים על בירה?! קובנא (שיחה) 02:29, 18 באוקטובר 2019 (IDT)
אם שותים לא נוהגים, בשביל זה יש מכלולאים... עמוס חדד (שיחה) 02:49, 18 באוקטובר 2019 (IDT)

קישורים חיצונים בערך ויואל משה

תוכל בבקשה להסביר מדוע בעריכה האחרונה שלך הסרת את כל הקישורים? למה אתה לוקח מן הקורא את האפשרות לקבל תמונה מלאה? וחי בהם (שיחה) 17:43, 23 באוקטובר 2019 (IDT)

וחי בהם ראה המכלול:קישורים חיצוניים לא מקשרים בגוף הערך לקישורים חיצוניים. קובנא (שיחה) 18:09, 23 באוקטובר 2019 (IDT)
אם זאת היתה כוונתך, היית צריך להעביר את כל הקישורים לפרק 'קישורים חיצוניים', אבל אתה מחקת לגמרי את הקישורים. מדוע עשית זאת? וחי בהם (שיחה) 20:12, 23 באוקטובר 2019 (IDT)
מתנצל, חשבתי שהם כולם קיימים בסוף אני רואה שרק חלק, תחזיר אותם כהערות שוליים. (כלומר כמקורות). קובנא (שיחה) 22:45, 23 באוקטובר 2019 (IDT)
אני עדיין לא יודע לעבוד היטב עם הערות שוליים, על כן לעת עתה אני מבטל את המחיקות שלך, בתקוה שבקרוב תמצא זמן להעביר את הקישורים להערות שוליים. בתקוה להבנה! וחי בהם (שיחה) 00:09, 24 באוקטובר 2019 (IDT)
100% קובנא (שיחה) 00:39, 24 באוקטובר 2019 (IDT)
וחי בהם העריכה עכשיו בסדר? את התוכן על "קנאות של אמת" הסרתי כי זה לא מתעמת עם ויואל משה אלא מוכיח איזה רבנים אחזו שצריך להצביע. קובנא (שיחה) 21:10, 26 באוקטובר 2019 (IDT)
ממש לא! למשל הסרת לגמרי קישור לספר פוקח עורים! כמו"כ לא טוב שהסרת את הקטע של קנאות של אמת, שהרי בספר ויואל משה יש חלק השקפתי - כגון שהחרדים לא מועילים כלום בישיבתם בכנסת, וכן שגדולי ישראל חתמו מחמת פחד וכדו' או שאר רמאות, ובקנאות של אמת יש תשובות לרוב הנושאים ההשקפתיים, לכן שוב ביטלתי את המחיקות שלך, ואבקש שלהבא תמחק בזהירות. וחי בהם (שיחה) 01:02, 27 באוקטובר 2019 (IST)
חוץ מהקישור לפוקח עיורים שפספסתי את העובדה שהוא לא נמצא בקישורים חיצונים והויכוח בינינו על קנאות של אמת היה עוד משהו לא בסדר? ואני מכבד אותך להסיר את כל הקישורים מגוף הערך ולהעבירם להערות שוליים. ככה לא אמור להיראות ערך! המון הצלחה. קובנא (שיחה) 01:06, 27 באוקטובר 2019 (IST)
לא עברתי בעיון על מחיקותך והספיק לי התקלות הנ"ל שכתבתי, בפרט שראיתי כבר פעם אחר פעם שאתה מוחק בלי זהירות מספקת (חוץ מהנידון כאן לגבי הקישורים שמחקת כבר כמה פעמיים בלי זהירות, תראה שכבר הערתי לך לעיל על דברים אחרים שמחקת ועדיין לא מצאת זמן או רצון לתקן). לכן תשאיר לאחרים שיעשו את העבודה בזהירות ובשלימות. עדיף שערך לא יראה בדיוק כמו שהוא אמור להיראות (לדעתך) - מאשר שתמחק בו קישורים או שאר דברים חשובים. אני מבקש מראש את סליחתך על כך שאני מתבטא בחדות, אבל חשוב שתדע לשמור לא למחוק עריכות בדברים שאחרים השקיעו מבלי שיש לך את הזהירות הדרושה. ושוב אני חותם בסליחה, ואקוה שתבין אותי כשאני רואה שמקלקלים ומוחקים. וחי בהם (שיחה) 01:25, 27 באוקטובר 2019 (IST)
הכל בסדר איתך? אם לא עברת בעיון איך אתה משחזר?! אני מבקש ממך לא לשחזר שוב רק תעיר לי כאן או בדף שיחה דהתם מה לא בסדר ואשתדל לתקן, לגבי קנאות של אמת: קח ויואל משה וקנאות של אמת ותראה לי במה זה עונה על זה. ההמלצה שלי לחממה בעינה עומדת. קובנא (שיחה) 09:43, 27 באוקטובר 2019 (IST)
הכל בסדר איתך? אם לא עברת בעיון ואתה מפספס דברים, איך אתה מוחק?! אני מבקש ממך שוב לא למחוק גירסאות של אחרים שוב ורק תעיר לי או בדף שיחה מה יש לתקן. לגבי קנאות של אמת לקחתי ויואל משה וראיתי בבירור מה זה עונה על זה. תודה על ההמלצות, אבל אני לע"ע מחזיר את המצב הקודם, אני לא מסכים בשום אופן שתמחק דברים ותשחית בלי זהירות! אני מקוה שהדבר ברור לך, ואני מבקש את סליחתך על שאני מתבטא בחדות. חבל שאתה לא יודע לקבל ביקורת ולהפסיק למחוק בלי זהירות! וחי בהם (שיחה) 09:48, 27 באוקטובר 2019 (IST)

אמרתי לך מה לא בסדר, אין קישורים חיצוניים בגוף הערך, אמרת שאתה לא יודע איך מעבירים להערות שוליים אז העברתי, באשר לקנאות של אמת תן לי רק מראה מקומות מה זה עונה ואני מחזיר את זה בכבוד ויקר. על מה עוד אנחנו מתווכחים שאתה קורא לזה "השחתה"? קובנא (שיחה) 09:53, 27 באוקטובר 2019 (IST)

אין לי בעיה שתוריד קישורים להערות, אבל כבר הסברתי שאין לך זהירות מספקת, ולמחוק קישורים לגמרי פעם אחרי פעם אחרי שכבר הזהרתי אותך זה השחתה! לגבי קנאות של אמת כבר השבתי לעיל. למעשה לא הצלחתי לבטל את העריכה שלך, אז תיקנתי מחדש מה שיכולתי, וחזון למועד לתקן עוד. וחי בהם (שיחה) 09:58, 27 באוקטובר 2019 (IST)
פתאום ראיתי ששוב שיחזרת את ה'תיקונים' שלך. ועל כן עיינתי לרגע שוב ב'תיקונים' שלך, ומיד ראיתי שמחקת גם את הקטע בנוגע לקונטרס "ובחרת בחיים" יחד עם המחיקה שלך של "קנאות של אמת". והנה הקונטרס "ובחרת בחיים" כל כולו מתחילתו ועד סופו הוא השגה על הספר ויואל משה, אלא שאתה כאשר מחקת את הפסקה על קנאות של אמת אז יחד עם זה מחקת גם את הנוגע לקונטרס ובחרת בחיים. כך שכאמור הזהירות שלך היא מתחת לכל ביקורת, וזה ממש השחתות מחמת חוסר זהירות. ועל כן אין לי ברירה אלא לבטל שוב את עריכתך האחרונה. (ואגב בעיון קטן נוסף, אני רואה שגם לפוקח עורים לא הבאת קישור בההערת שוליים אלא רק בפרק קישורים חיצונים, וזה לא בסדר, כי הקורא לא אמור לדעת שיהיה שם קישור לספר. ועוד בדרך אגב, אני כלל לא בטוח שכאן שהספר מוזכר בגוף הערך יש לעשות הערת שוליים לקישור, אלא נראה שיותר נכון ששם הספר בעצמו יהיה קישור וכפי שהיה קודם. נמתין לשמוע דעת מפעילי מערכת וממכלולאים פעילים) וחי בהם (שיחה) 10:38, 27 באוקטובר 2019 (IST)
בקשר ל"ובחרת בחיים" אתה צודק 'פספסתי' את זה, בקשר לפוקח עוירים חשבתי שזה המקום המתאים כמו "מענה חכם" שזה המקום שלו, ואין קישורים חיצוניים בגוף הערך! תקלוט! עכ"פ תרצה שנפנה לגישור אצל מישהו? קובנא (שיחה) 10:46, 27 באוקטובר 2019 (IST)
רבינו, אתה שם לב כמה דברים פספסת בערך אחד?! זה נורא! לכן קודם כל תחזיר את המצב הקודם מלפני שהתחלת 'לטפל' בערך, ואח"כ תכתוב במדויק איזה פרטים אתה רוצה לשנות, ותוכל לשנות בתיאום איתי פרט אחרי פרט בלי שום פספוס! אם יהיה לנו ויכוח על פרט מסוים, אזי נפנה לגישור בעז"ה. 10:51, 27 באוקטובר 2019 (IST)
אם אתה לא סומך על השיקול דעת שלי, ואני לא סומך על השיקול דעת (והאובייקטיביות המופרסמת) שלך, אז בא ניקח בורר שיגשר בינינו. קובנא (שיחה) 10:57, 27 באוקטובר 2019 (IST)
כואב לי שאתה מתעלם מה'פספוסים' שלך שזה עיקר הנידון כאן בינינו, ואין כאן שום קשר למגשר. לכן כפי שכתבתי אני דורש שוב ממך שקודם כל תחזיר את המצב הקודם מלפני שהתחלת 'לטפל' בערך, ואח"כ תכתוב במדויק איזה פרטים אתה רוצה לשנות, ותוכל לשנות בתיאום איתי פרט אחרי פרט בלי שום פספוס! אם יהיה לנו ויכוח על פרט מסוים, אזי נפנה לגישור בעז"ה. וחי בהם (שיחה) 11:02, 27 באוקטובר 2019 (IST)
רוצה להתווכח עד ביאת הגואל? בהצלחה. אני לא משחזר כלום. פעם אחת פספסתי שה'גאונים' שכתבו את הפיסקה קישרו קישורים חיצוניים רק בגוף הערך ולא בהערת שוליים, פעם אחת לא הוספתי את "פוקח עיורים" לקישורים חיצוניים, ופעם אחת הסרתי בטעות את התוכן על "ובחרת בחיים", איזה השחתות... רחמנא ליצלן... קובנא (שיחה) 11:07, 27 באוקטובר 2019 (IST)
אני יכול להוסיף עוד כמה דברים לרשימת הפספוסים שלך, חוץ ממה שאפילו את התיקונים שלך - עשית בצורה לא טובה (תבדוק בבקשה איך תיקנת את הקישור לקריינא דאיגרתא). כבר אמר מי שאמר שלבערך אין ערך וד"ל. אני אכן לא מעוניין להתווכח לריק, בפרט שעל חלק גדול מהדברים כבר הודית בעצמך. חבל שאתה לא מעוניין לתקן את מה שקלקלת ולכן אאלץ לשחזר בעצמי ולתקן כשיהיה לי פנאי, ואני מבקש לך שאל תאיים עלי בחסימות בדף המשתמש שלי, אלא תתן לי לשבת במתינות ולתקן כראוי בלי שום פספוסים. אקוה שדברי יתקבלו על לבך! וחי בהם (שיחה) 13:08, 27 באוקטובר 2019 (IST)
רק שלא תפרש את שתיקתי כהסכמה, אני פשוט מחכה שמישהו מנוסה ו/או בעל הרשאה גבוהה משלי יתערב בענין. קובנא (שיחה) 13:55, 27 באוקטובר 2019 (IST)

מעניין

יש לך מקור לעריכה זו? שרגא - שיחה - כ"ט בתשרי ה'תש"ף - 14:11 (IDT)

שרגא אני יודע שזה כך, אתה מחפש בדווקא מקור כתוב שאפשר לתת לו קישור? אני אבדוק אם יש. קובנא (שיחה) 14:13, 28 באוקטובר 2019 (IST)
שרגא כאן אמורים להופיע מכתביו, אין לי בדיוק אפשרות לבדוק כי אני לא מנוי לאוצר החכמה. באשר להשתתפותו בהפגנה אני יכול לשלוח תמונה במייל (אין לי פשוט מידע לגבי זכויות יוצרים על התמונה ולכן אני מנוע מלהעלות אותה למכלול). קובנא (שיחה) 14:19, 28 באוקטובר 2019 (IST)
שלח, תודה, שרגא - שיחה - כ"ט בתשרי ה'תש"ף - 14:21 (IDT)

תאריך הצבעה

שיניתי את התאריך פה מתוך הנחה שזו היתה טעות. (השעה בדיוק הסתדרה לכן הנחתי שהתאריך מוטעה). מישהו (שיחה) 12:35, 10 בנובמבר 2019 (IST)

תודה רבה! אין לי מושג איך זה קרה לי הסמקה. קובנא (שיחה) 12:37, 10 בנובמבר 2019 (IST)

קטגוריה:חוג חזון איש: רבנים

תשייך את זה לאיזה קטגוריה, אולי תיצור קטגוריה:חוג חזון איש (אבל אז לאיפה תשייך את הקטגוריה הזאת) שרגא - שיחה - ל' בחשוון ה'תש"ף - 21:07 (IDT)

אם המומחה לא יודע איך אני אדע? קובנא (שיחה) 21:25, 28 בנובמבר 2019 (IST)
הוספתי את זה לקטגוריה:רבנים, זה בסדר? קובנא (שיחה) 15:21, 1 בדצמבר 2019 (IST)
בדיעבד, הנוסחה קטגוריה:חוג חזון איש: רבנים זה קטגוריית בת של קטגוריה:חוג חזון איש שצריך ליצור ולשייך לקטגוריה מתאימה אולי לחזון איש, שרגא - שיחה - ג' בכסלו ה'תש"ף - 15:24 (IDT)
ולבנתיים זה יכול לשרוד ככה? קובנא (שיחה) 15:28, 1 בדצמבר 2019 (IST)
בא ננסה קריצה שרגא - שיחה - ג' בכסלו ה'תש"ף - 15:39 (IDT)
עכשיו בסדר? קובנא (שיחה) 16:18, 1 בדצמבר 2019 (IST)
קרה משהו שאתה מתעלם ממני?! קובנא (שיחה) 23:47, 4 בדצמבר 2019 (IST)
קורה כל הזמן, תכל'ס גם את קטגוריה:חוג חזון איש צריך לשייך לאיזו קטגוריה מרכזית, תחשוב מה מתאים, בו"ה, שרגא - שיחה - ז' בכסלו ה'תש"ף - 15:01 (IDT)
הוספתי לקטגוריה:יהדות חרדית בישראל. קובנא (שיחה) 00:40, 6 בדצמבר 2019 (IST)

מנטר

שלום קובנא,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, הוגדרת בהרשאת ניטור. אנא קרא/י על משמעותה בדפים "המכלול:מנטר" ו"המכלול:איך לנטר ולהישאר בחיים".

הרשאה זו מאפשרת:

בברכה, מוטיאל (שיחה) 18:13, 19 בדצמבר 2019 (IST) מזל טוב!--@שלמה (שיחה) 20:37, 22 בדצמבר 2019 (IST)

כמה עצות קטנות לניטור

שלום קובנא,

תודה על תרומתך למכלול בתחום הניטור, ברצוני להציע לך מספר כלים שימושיים שיכולים להיות לך לעזר, ומספר הנחיות כלליות לניטור:

גאדג'טים אלו יוסיפו לדף השוואת הגרסאות קישוריות להנחת הודעות בדף השיחה של העורך שאת עריכתו בוחנים, וקישוריות להוספת בקשות לדף המכלול:בקשות ממפעילים.

כללים לניטור יעיל ומאבק בהשחתות

כל הדברים להלן נכתבים כעצות שנצברו מניסיונם של מנטרים אחרים, הם לא פקודות או כללים מחייבים. הכלל הראשון אותו יש לזכור בעריכה במכלול ובניטור הוא השמעות לשכל הישר.

  • בראש ובראשונה, קרא את הדף המכלול:איך לנטר ולהישאר בחיים.
  • ביטול עריכה ייעשה רק אם לא מצאת מקור אמין להוספה זו (כל שינוי נתון לשיקול דעת שלך; אם הוסף מידע שאריק איינשטיין נולד בקנדה ולא מצאת מקורות בחיפוש גוגל פשוט – בטל העריכה. אם הוספו טענה או מחקר שאיינשטיין שנא תפוחי עץ כי הייתה לו טראומה מתפוחי עץ ולא מצאת מקור לכך – כדאי להצמיד תבנית {{מקור}} בערך. כמובן שאם הטענה היא טענת הבל ברור, ניתן לשחזר אותה מייד).
  • כשמוצאים השחתה, יש לבדוק עריכות קודמות באותו הדף: אם נעשו שלוש השחתות ברצף בערך מסוים, ואתם מתקנים את האחרונה, התיקון שלכם "מסתיר" את ההשחתות הקודמות משאר המנטרים, שבדרך כלל יבדקו את ההיסטוריה עד העריכה האחרונה של משתמש מוכר (כלומר השחזור שלכם), ויעצרו שם.
  • אחרי סיום טיפול בהשחתה, כדאי לבדוק את שאר העריכות של אותו עורך או מאותה כתובת בתקופה האחרונה: משחיתים רבים נוהגים לבצע מספר השחתות, באותו הדף או בדפים אחרים.
  • עריכות כמו "גכהמהכקהכק" – יש להניח (מחמת חזקת הכשרות שעומדת לכתובת או חשבון שאין להם היסטוריית השחתות) כי הוא מבצע ניסויי עריכה ולכן יש להציב בדף שיחתו שניסויי עריכה עושים בארגז חול (תבנית {{ניסויים}} מבהירה זאת היטב).
  • עריכות כמו "יוני המלך החכם/המעצבן" הן השחתה לכל דבר ועניין ויש להזהיר עליהן (תבנית {{אזהרה}} עושה את העבודה ולרוב הם לא חוזרים). אם חזרו על כך – פנה למפעילים בבקשת חסימה. בדרך כלל נהוג שאין לבקש חסימה אם המשתמש טרם הוזהר.
  • כשעריכה ששחזרת מכילה חשיפת פרטים אישיים, איומים, או ביטויים גזעניים, התבטאויות נאציות, לא ראויות וכדומה, אפשר לבקש "הסתרת גרסה".
  • יש להניח כוונה טובה; כשנתקלים בעריכה גרועה או מזיקה שיכלה להיות תוצאה של טעות ולא זדון, בנוסף לשחזור או ביטול הנזק, רצוי לפנות לעורך שביצע את הטעות בדף השיחה, ולהסביר להם איפה טעו - אין עודף של עורכים מועילים במכלול, ועדיף לסייע לעורכים להפוך למועילים, מאשר לגרש אותם מהמכלול בבושת פנים.

בברכה,
@שלמה (שיחה) 20:37, 22 בדצמבר 2019 (IST)

עזרה בהעלאת ערך

איך אני מעלה ערך שברצוני להוסיף מטיוטה לערך גלוי? [זה דחוף מאוד] דניאל אמור (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

אתה אמור לפנות להמכלול:העברת דפי טיוטה, עכ"פ ראיתי שכבר הגשת שם בקשה, בהצלחה. קובנא (שיחה) 14:09, 29 בדצמבר 2019 (IST)