שיחת משתמש:שרגא/ארכיון 1
הדף הזה הוא ארכיון. אין לערוך את תוכן הדף הזה. נא לכתוב תגובות נוספות בדף השיחה הנוכחי.
| אתה מוזמן לטול חלק במבצע הגדול- ייבוא וסינון כל ויקיפדיה העברית עד חנוכה תשע"ט!
כדי לסייע לך להצטרף לעורכים באפשרותך לגשת:
|
נקיות וסינון: |
הנחיות וסיוע: |
| כדאי מאוד שתקדיש שעה לעבור על כל הקישורים המופיעים כאן. הם יועילו לך רבות בהמשך עבודתך.
| ||
בברכה,
עידו (שיחה) 22:20, 14 במרץ 2018 (IST)
יבוא ערכים
תודה על הערך. שים לב שצריך לכתוב בתקציר העריכה "יבוא מויקיפדיה" וכן להכניס תבנית {{קרד}}. טיפלתי. תדע להבא.
ראה גם המכלול:ייבוא מוויקיפדיה יישר כוח. גם על העריכות בחסידות נדבורנה--יהודה • שיחה • כ"ט באדר ה'תשע"ח • 21:29, 15 במרץ 2018 (IST)
- תודה רבה, יהודה. יהודי מאוד פשוט (שיחה) 14:08, 20 במרץ 2018 (IST)
מצפים לראותך
אל תשכח להביא את הערכים שלך (אחרי שמתייצבים) בוויקליפהדיה לכאן
עידו (שיחה) 09:59, 22 במרץ 2018 (IST)
סקריפט 13
יש להכניסו בדף מיוחד:הדף שלי/common.js. בדף המשתמש הרגיל זה לא מועיל כלום.--יצחק • שיחה • רוצה להאיץ את קצב היבוא? • ט"ז באייר ה'תשע"ח 16:39, 1 במאי 2018 (IDT)
- תודה רבה ! --יהודי מאוד פשוט (שיחה) 16:42, 1 במאי 2018 (IDT)
תבניות
כשאתה מייבא דף ויש קישור אדום לתבנית. יש לייבא גם את התבנית על ידי העתק הדבק. למשל תבנית:צבים. יש לחפש את הדף בויקיפדיה, ולהעתיק את קוד המקור לכאן. תראה שם כעת, בכל אופן נא לא למחוק קישורים אדומים לקבצים או לתבניות. זה עתיד להיות מתוקן בעתיד.--יהודה • שיחה •בואו נבנה את המכלול ביחד • כ"ב באייר ה'תשע"ח • 13:23, 7 במאי 2018 (IDT)
לענ"ד להיפך
דווקא מכיון שהם יהודים, הרי הם נכללים בכלל כל היהודים, ואין צורך להזכירם בשם בפני עצמו. אולי תכתוב במקום זאת 'מכל העדות'? עם סגולה (שיחה) 22:13, 9 במאי 2018 (IDT)
- כפי שכתבת, י. ברקוביץ כבר ניסח את זה מצויין. יהודי מאוד פשוט • שיחה • אין על המכלול • כ"ה באייר ה'תשע"ח •
שיחזור
אני אכניס אותך קצת ב"סודות המקצוע" בדרך כלל על יד גירסה שלא נבדקה יש סימון [סימון השינוי כבדוק] וגם [שחזור כך וכך עריכות] כאן כנראה הגירסה נבדקה לפני וכשחיפשתי את הלחצן לחצתי בטעות על שיחזור. (זה לא דורש אישור כדי למנוע בזבוז זמן כשמדובר בהשחתות)--יהודה • שיחה •בואו נבנה את המכלול ביחד • כ"ט באייר ה'תשע"ח • 21:43, 13 במאי 2018 (IDT)
- מחול לך, הרבה הצלחה, יהודי מאוד פשוט • שיחה • אין על המכלול • כ"ט באייר ה'תשע"ח •
ערכתי אחריך
ראה אם אתה לא מסכים אתה יכול לבטל. אבל תצטרך להסביר למה, בדף השיחה או בתקציר. (ולכתוב שם ראה דף השיחה). באופן כללי אני רוצה לזרז אותך (וכבר כתבתי כן למישהו אחר, זה לא דווקא אתה), שראוי שהכמות לא תבוא על חשבון האיכות. כשאתה מייבא ערך או מטפל בו ראוי שתבדוק היטב לפני שאתה עובר לערך אחר. אם זה עדיין לא מושלם ואין לך זמן לטפל, יש להעיר על זה בתקציר העריכה או בדף השיחה. ולפעמים יש להכניס תבנית {{לשכתב}} או {{לשכתב/אספקלריה}}. יישר כוח--יהודה • שיחה •בואו נבנה את המכלול ביחד • א' בסיוון ה'תשע"ח • 15:21, 15 במאי 2018 (IDT)
- יהודה היקר, א. אני לא מבטל עריכה שלך, שכן "אין חכם כבעל הנסיון", ב. כשאני מייבא ערך או מטפל בו אני אכן בודק היטב לפני שאני עובר לערך אחר. אם זה עדיין לא מושלם ואין לי זמן או יכולת (נטפרי) לטפל, אז אני מעיר על זה בתקציר העריכה או בדף השיחה, במקרה דנן (פעמון), לא ידעתי שלא מקובל לכתוב ר"ת, ראיתי על זה דיון אך לא זכרתי שהוחלט לא להשתמש בר"ת, כך שטוב שאתה מעדכן אותי, ( נ.ב. לא הבנתי מה הקשר לערך חול מקום טמא), לגבי עגבנייה, אתמול מאחר וקרתה אתמול תקלה במחשב שלי, הדבר פרח מזכרוני, תודה שתיקנת אחרי, ג. אפרופו יבוא, אולי תדע ל מה אני לא מצליח לייבא עכשיו : כותב לי : הייבוא נכשל: Expected <mediawiki> tag, got... תודה יהודי מאוד פשוט • שיחה • אין על המכלול • א' בסיוון ה'תשע"ח •
- א. אני חושב שכל פעם שאתה לא מסכים אתה רשאי לבטל אם כי אם אתה חושש לפגוע במישהו עדיף רק להעיר בדף השיחה. מקום טמא זה על הבדל אחר שכתבתי: "מקדש" ולא מקדש. ג. יש בעייה שקוראת כשמייבאים הרבה ערכים. אחרי כמה זמן צריך לטפל בזה. צריך לעדכן את יוסף עדיף במייל.--יהודה • שיחה •בואו נבנה את המכלול ביחד • א' בסיוון ה'תשע"ח • 15:57, 15 במאי 2018 (IDT)
בקשות מחיקה
אני לא יודע מי אמר לך שזה עובד גם בדף אחר. אבל בכל אופן נא להשתמש בדף המכלול:בקשות ממפעילים או להחליף ב{{למחוק}} אין צורך לתייג אותי. (אלא אם כן מדובר בנזק חמור, וגם אז בדרך כלל יספיק להחליף ב{{למחוק}})--יהודה • שיחה •בואו נבנה את המכלול ביחד • ב' בסיוון ה'תשע"ח • 18:31, 15 במאי 2018 (IDT)
- א. המורה, לא אעשה זאת יותר, זו הפעם האחרונה, מבטיח.., ב. יוסף אינו מגיב כרגע, יש אולי עוד מישהו חוץ מיוסף שיכול לסדר את התקלה ביבוא, אני פשוט משתוקק לייבא, תודה, יהודי מאוד פשוט • שיחה • אין על המכלול • א' בסיוון ה'תשע"ח •
- אני לא יודע. לשלוח דוא"ל גם אי אפשר.--יהודה • שיחה •בואו נבנה את המכלול ביחד • ב' בסיוון ה'תשע"ח • 18:50, 15 במאי 2018 (IDT)
- אתה יכול לייבא עם העתק הדבק. בינתיים. כדאי לך לראות את התוספת שהוספתי שם--יהודה • שיחה •בואו נבנה את המכלול ביחד • ב' בסיוון ה'תשע"ח • 18:51, 15 במאי 2018 (IDT)
- ראיתי כבר , וגם תיקנתי לך, אפ לאם, תודה, יהודי מאוד פשוט • שיחה • אין על המכלול • א' בסיוון ה'תשע"ח •
- אתה יכול לייבא עם העתק הדבק. בינתיים. כדאי לך לראות את התוספת שהוספתי שם--יהודה • שיחה •בואו נבנה את המכלול ביחד • ב' בסיוון ה'תשע"ח • 18:51, 15 במאי 2018 (IDT)
- אני לא יודע. לשלוח דוא"ל גם אי אפשר.--יהודה • שיחה •בואו נבנה את המכלול ביחד • ב' בסיוון ה'תשע"ח • 18:50, 15 במאי 2018 (IDT)
דף המשתמש שלך
לא בדיוק הבנתי מה קרה שם. תנסה לבדוק מה עשית יהודה • שיחה •בואו נבנה את המכלול ביחד • ג' בסיוון ה'תשע"ח • 02:09, 17 במאי 2018 (IDT)
- לא בדיוק הבנתי על מה אתה מדבר, מה קרה בדף המשתמש שלי ? יהודי מאוד פשוט • שיחה • אין על המכלול • ג' בסיוון ה'תשע"ח •
- משהו מוזר שם. אולי אשלח לך למייל צילום מסך. תיקנתי משהו בתבנית {{משתמש נטפרי}} --יהודה • שיחה •בואו נבנה את המכלול ביחד • ג' בסיוון ה'תשע"ח • 13:35, 17 במאי 2018 (IDT)
- תודה על התיקון במשתמש נטפרי, מה שצילמת זה רק בשנייה הראשונה אח"כ זה נהיה רגיל, מה הבעיה בזה ? יהודי מאוד פשוט • שיחה • אין על המכלול • ג' בסיוון ה'תשע"ח •
- משהו מוזר שם. אולי אשלח לך למייל צילום מסך. תיקנתי משהו בתבנית {{משתמש נטפרי}} --יהודה • שיחה •בואו נבנה את המכלול ביחד • ג' בסיוון ה'תשע"ח • 13:35, 17 במאי 2018 (IDT)
תודה לך על תרומתך הרבה למכלול!
בערך על הרב קובלסקי ביצעתי מספר שינויים שלדעתי נחוצים מבחינה אנציקלופדית. שים לב שמשפטים כמו "מחשובי חסידי נדבורנה" יכולים להפוך את המכלול לעלון פנימי של החסידות וזה עלול להביא למאבקים שכל אחד ירצה לנסח כידו הטובה. השינויים שביצעתי לא מורידים חלילה מערך הרב אך שומרים על ניסוח אנציקלופדי. בנוסף, הורדתי כמה משפטים שמדברים נטו על מאורות הדף היומי ומקומם בערך על מאורות.
המשך הצלחה מרובה! מוטיאל (שיחה) 06:44, 22 במאי 2018 (IDT)
- תודה לך, על הערנות,
צודק לחלוטין . יהודי מאוד פשוט • שיחה • אין על המכלול • ח' בסיוון ה'תשע"ח •
ויקרא שמו בישראל
ר' יוסף אם תוכל להעביר את דפיי והרשאותיי על שם שרגא, (לנימוקים עיין כאן) תודה רבה. שרגא (לשעבר יהודי מאוד פשוט) • שיחה • אין על המכלול • י' בסיוון ה'תשע"ח •
- הרשאות
בוצע, דפיי - פשוט תעשה הפניה של הדפים של יהודי לדפים של שרגא כמו העברות והפניות של כל דף במכלול.--יוסף (שיחה) 13:31, 27 במאי 2018 (IDT)
תגובות לשינוי השם
- תתחדש על השם (האמיתי?)!!
אתה יכול גם לשנות את שמך במקום לפתוח חשבון חדש. מוטיאל (שיחה) 14:12, 24 במאי 2018 (IDT)
- א. נכון, אלא שממני נשללה האפשרות העברה בגלל התכנות מחדש של האפשרות, כדי למנוע השחתות כידוע לך, ועדיין לא הוחזרה, אם תעשה זאת אודה לך מאוד,
- ב. תלמד איך לעבוד עם אנשים... לא רציתי להפריע לך בדבר אישי, והנה כבר הצעת את הרעיון להעביר... ואפילו, אולי תעשה את זה...
- ג. מעולם לא שאלתי אותך אם מוטיאל הוא שמך האמיתי... ואם כן, למאי נפקא מינה...
שרגא (לשעבר יהודי מאוד פשוט) • שיחה • אין על המכלול • י' בסיוון ה'תשע"ח •
- אני יכול להעבירך אך זה לא ישנה את שמך. כדי לשנות את השם בצורה שכל האיזכורים שלך באתר יתחלפו אוטומטית אתה צריך לבקש בדף בקשות ממפעילים, כמדומני שרק ביורוקרטים יכולים לבצע את זה. אגב, אתה אף פעם לא מפריע, אם יש לך בקשה אתה יותר ממוזמן להציגה. מוטיאל (שיחה) 15:04, 24 במאי 2018 (IDT)
- תתחדש על השם (האמיתי?)!!
בקלווה בשבילך!
| על ייבוא יסודי של ערכי הפארקים הלאומיים של ארצות הברית. מוטיאל 14:41, ח' אייר ה'תשע"ח |
תודה,
, שרגא (לשעבר יהודי מאוד פשוט) • שיחה • אין על המכלול • כ' בסיוון ה'תשע"ח •
טעות בשם הדף
שים לב! הדף טיוטה ניווט 2 אמור להיות (לכאורה) בשם טיוטה:ניווט 2. ניסוך המים • שיחה • כ"א בסיוון ה'תשע"ח • 13:47, 4 ביוני 2018 (IDT)
- תודה,
בוצע, שרגא (לשעבר יהודי מאוד פשוט) • שיחה • אין על המכלול • כ"א בסיוון ה'תשע"ח •
שעות העמים
ראיתי כי חותם אתה רק ב~~~. ואולם יקל על האדם כי ידע גם את השעה בה כתבת. על כן אמרתי כי טוב הדבר אשר תכתב בחתימתך בלשון הזאת: [[משתמש:שרגא|שרגא <small>(לשעבר יהודי מאוד פשוט)</small>]]<span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;"> • </span>[[שיחת משתמש:שרגא|שיחה]]<span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;"> • </span>[[משתמש:שרגא|אין על המכלול]] • {{ס:#זמןמ:xhxjj xjx xhxjY|+6 hours}} • {{ס:שעה מקומית}} (IDT). ויראו הדברים ככה: שרגא (לשעבר יהודי מאוד פשוט) • שיחה • אין על המכלול • כ"ב בסיוון ה'תשע"ח • 17:37 (IDT)
יעקב • שיחה • כ"ב בסיוון ה'תשע"ח • 17:37 (IDT)
- ומה אעשה איפה שאנוכי הקטן אמרתי כי טוב הדבר אשר אחתום בחתימתי רק ב~~~. כשאין נפקא מינה אימתי נכתבו הדברים, ועוד שהרבה פעמים החתימה כפולה שניים ושלושה מהעיקר עצמו, ונמצאתי עושה מהטפל עיקר ומהעיקר טפל, אך הסר דאגה מליבך, שבמקום שהדבר נפק"מ אזי בדרך כלל חותם אני ~~~~. ועל זה אנו מבקשים "ותיטיב לנו החתימה", הלא כן...
, שרגא (לשעבר יהודי מאוד פשוט) • שיחה • אין על המכלול • כ"ב בסיוון ה'תשע"ח • 17:49, 5 ביוני 2018 (IDT)
- ר' יעקב
שְכּוֹיֶיח!
בוצע, שרגא •
• שיחה • כ"ח בסיוון ה'תשע"ח • 17:00 (IDT)
- ר' יעקב
שלום שרגא
איפה אתה רוצה שאכתוב לך המייל? לא מצאתי האפשרות לשלוח לך הודעה פרטית? בברכהמוח אחד (שיחה) 21:49, 17 ביוני 2018 (IDT)
- מוח אחד היקר, כאשר אתה נמצא בדף המשתמש שלי או בדף השיחה (וכמו"כ אצל כל משתמש אחר שמילא את המייל שלו בהעדפות) המשתמש שלו מופיע בתפריט הצד (מתחת לסמל המכלול בצד ימין) ב"כלים" ישנה אפשרות "שליחת דוא"ל למשתמש"
בברכה---שרגא •
• שיחה • ה' בתמוז ה'תשע"ח • 22:56 (IDT)
חסימת משחיתים
א. נא לכתוב את הסיבה הנכונה. (לא כל השחתה היא "התנהגות מאיימת/הטרדה).
ב. רצוי לחסום גם מעריכת דף השיחה כדי להימנע מהטרדות.
יישר כוח.--יהודה • שיחה • ח' בתמוז ה'תשע"ח • בואו נבנה את המכלול ביחד 21:39, 20 ביוני 2018 (IDT)
- יהודה היקר !
- א. אעדיף לקבל את התייחסותך באישי, ולא בדפי שיחה...
- ב. בטעות נלחץ לי על התנהגות מאיימת/הטרדה במקום הוספת ג'יבריש וכו', (בפעם הבאה-נסה לדון לכף זכות..)
- ג. אכן בעיקרון רצוי לחסום גם מעריכת דף השיחה אולם במקרים של משחיתים כמו ליאור ויובל.. מטרתם היא להספיק כמה שיותר להשחית ערכים, ולא ראיתי שהם מנסים אפילו להטריד בדף שיחה.
- בברכה---שרגא •
• שיחה • ח' בתמוז ה'תשע"ח • 22:09 (IDT)
שגיאה מס' 503
ניסיתי לייבא את הדף הזה מויקיפדיה והוא נותן לי שגיאה שהקוד שלה הוא 503. מה המשמעות של זה? חשוב לי לציין שכתבתי יבא וסנן כי יש בסוף הערך הרבה מאוד שמות קודש תודה מראש. דרור (שיחה) 21:56, 20 ביוני 2018 (IDT)
- דרור, אינני יודע מה זה שגיאה 503, בכל אופן ייבאתי את הדף, כדי מאוד לסנן/לשכתב את הצריך לפני ששוכחים...
- תודה רבה ובהצלחה. ---שרגא •
• שיחה • ח' בתמוז ה'תשע"ח • 22:01 (IDT)
- שרגא ודרור הסבר על שגיאה 503 כאן. הסיבה לזה אצלנו היא כשמשתמשים בתוסף שפעולתו היא העתקת קוד המקור מויקיפדיה. מי שחסום לו אפשרות לעריכת קוד מקור שם. זה נחסם גם בהעברה.--יהודה • שיחה • ח' בתמוז ה'תשע"ח • בואו נבנה את המכלול ביחד 22:10, 20 ביוני 2018 (IDT)
השלמת קישור שבור
בקישור הזה מופיע השם נח, שיש לו דף במכלול, אבל משום מה אין קשר ביניהם. איך יוצרים קישור ביניהם?
כמו כן, יש לי ספק אם הדף הבא יכול להכנס חלק או שהוא דורש תיקונים בציטוטים על שמו של יצחק בעיקר תודה מראש דרור (שיחה) 23:11, 20 ביוני 2018 (IDT)
- דרור, מייבאים את הדף הזה
- אבדוק ואשיב --יוסף (שיחה) 23:23, 20 ביוני 2018 (IDT)
- יש"כ. תודה דרור (שיחה) 23:30, 20 ביוני 2018 (IDT)
- תקין, חוץ מזה שבמקום הא-ל יש לכתוב ה', ואת המשפט "(ולכן כנראה אינם השמות שניתנו להם בעת היוולדם)" יש למחוק עם
--יוסף (שיחה) 07:33, 21 ביוני 2018 (IDT)
- תקין, חוץ מזה שבמקום הא-ל יש לכתוב ה', ואת המשפט "(ולכן כנראה אינם השמות שניתנו להם בעת היוולדם)" יש למחוק עם
- יש"כ. תודה דרור (שיחה) 23:30, 20 ביוני 2018 (IDT)
שיחה חדשה
שלום שרגא מקווה שאני יוצר שיחה חדשה במקום הנכון, בקשר לעריכתי שנמחקה, סליחה לגבי הטעויות שהיו צריכות להיעשות בארגז החול, חשבתי שזה יהיה פשוט יותר, משום מה העריכה הרגילה לא עבדה, אלא רק עריכת קוד מקור ומשם המקור לשיבושים ולתיקונים,
לגבי תוכן הדף, אני כן סובר שהשינויים נחוצים, ושזה נחוץ לפני שמגיירים משהו מויקיפדיה לעבור עליו ולראות שאין שם דברי סילוף לשון הרע ורכילות, ואני מבקש רשות להחזיר את העריכה שעשיתי, אני חושב שהיא הייתה מקצועית. ממילא יש גם תמונות שלא הוצגו כראוי . שמחקתי והוספתי במקומם תמונות שמוצגות כראוי. תודה אהרן .
שאלה לשרגא
שלום שרגא, לא קיבלתי פידבק אם כאן המקום לשאול שאלות ישירות אליך , ואם אני עושה זאת נכון, אז בינתיים אני ממשיך, קודם כל תודה על אישור השינויים, אני לומד איך לערוך נכון יותר מפעם לפעם, שני שאלות.
קודם כל אינני מצליח לגשת לעריכה רגילה אלא רק עריכת קוד מקור מופיעה לי הודעת השגיאה הזאת, API ERROR visualeditor-docserver-http-error: (curl error: 7) Couldn't connect to server. האם לנסות שוב?
דבר שני אני מצליח רק לקרוא את התוכן בדף שובו בנים, ניסיון לעבור לעריכת קוד מקור, מיד מעביר אותי לדף הקריאה.
תודה אהרן Shulman148 (שיחה) 20:50, 25 ביוני 2018 (IDT)
- אהרן היקר,
- א. אכן כאן המקום לשאול, רק במקום כותרת "שיחה חדשה" כתוב את נושא הבקשה/הערה וכו'.
- ב. ישנה כרגע בעיה בעריכה רגילה (עריכה חזותית), לכן יש לערוך רק בקוד מקור.
- ג. נסה לבטל את העריכה החזותית בזמן שהוא בגרסת בטא, מופיע בהעדפות שלך בלשונית גאדגטים.
- ד. אין צורך ללחוץ על "אנטר" בין שורה לשורה, כמו"כ תוכל לשנות בהעדפות את חתימתך לשם אהרן.
- הרבה הצלחה וכל טוב---שרגא •
• שיחה • י"ג בתמוז ה'תשע"ח • 20:58 (IDT)
- שרגא, כתבת "נסה לבטל את העריכה החזותית בזמן שהוא בגרסת בטא, מופיע בהעדפות שלך בלשונית גאדגטים" ניסיתי לחפש את זה במשך כמה דקות, אפשר ציטוט מדויק של האפשרות סימון? Shulman148 (שיחה) 21:14, 25 ביוני 2018 (IDT)
- סליחה, טעיתי, מופיע בהעדפות שלך בלשונית "עריכה" = ביטול זמני של העורך החזותי בזמן שהוא בגרסת בטא. ---שרגא •
• שיחה • י"ג בתמוז ה'תשע"ח • 21:23 (IDT) - לידיעתך, נהוג להזיח בין תגובה לתגובה עם נקודתיים, ראה איך שיניתי. ---שרגא •
• שיחה • י"ג בתמוז ה'תשע"ח • 21:24 (IDT)
- שיניתי את הגדרות כפי שאמרת לי, עדיין אני מצליח רק לקרוא את התוכן בדף שובו בנים, ניסיון לעבור לעריכת קוד מקור, מיד מעביר אותי לדף הקריאה. ההגדרות שונו, אבל לערוך עדיין אינני מצליח, וכתוב לי לשניה אינך מורשה לקרוא בדף זה" ואז תוך שניה זה, חוזר לדף הקריאה. תודה :Shulman148 (שיחה) 18:19, 26 ביוני 2018 (IDT)
- אינני יודע מה לומר לך, אולי יהודה הצדיק, ידע להסביר לנו למה זה קורה, (ושוב, שים לב לנוהג ההזחה בדפי שיחה לפרטים לחץ כאן).---שרגא •
• שיחה • י"ד בתמוז ה'תשע"ח • 19:35 (IDT)
- Shulman148 נראה לי שזה קשור להגדרות של עורכי אספקלריה. בערך שיש תבנית סינון רק עורכי אספקלירה יכולים לערוך כדי למנוע מאחרים להזיק במקומות כאלה. אבל בשלבים הקודמים כל אחד היה יכול להגדיר את עצמו כעורך אספקלריה. עכשיו אני לא יודע אם זה אפשרי. תנסה בהעדפות ואם לא תמצא או לא תצליח תצטרך לפנות לוועדה הרוחנית.--יהודה • שיחה • י"ד בתמוז ה'תשע"ח 19:59, 26 ביוני 2018 (IDT)
- ייתכן שגם אם תוכל תצטרך לפנות לועדה רוחנית לשאול אם יאשרו לך. יהודה • שיחה • י"ד בתמוז ה'תשע"ח 20:03, 26 ביוני 2018 (IDT)
- שלחתי תודה,Shulman148 (שיחה) 20:33, 26 ביוני 2018 (IDT):
- שאלה נוספת מה זה "נראה לי שזה קשור להגדרות של עורכי אספקלריה. בערך שיש תבנית סינון " מה הכוונה ?Shulman148 (שיחה) 22:11, 2 ביולי 2018 (IDT)
- רבי אהרן היקר, בערך שיש {{סינון}} יכולים רק עורכי אספקלריה לערוך, אם לדעתך, ערך מסויים - שיש בו תבנית סינון, זקוק לעריכה, ניתן לכתוב זאת בדף השיחה של הערך,
- ושוב, שים לב להזיח בכל תגובה כפי המקובל, בהצלחה ---שרגא •
• שיחה • כ' בתמוז ה'תשע"ח • 10:58 (IDT)
- יצרתי דף משתמש, תודה : Shulman148 (שיחה) 18:30, 3 ביולי 2018 (IDT)
- שאלה נוספת מה זה "נראה לי שזה קשור להגדרות של עורכי אספקלריה. בערך שיש תבנית סינון " מה הכוונה ?Shulman148 (שיחה) 22:11, 2 ביולי 2018 (IDT)
- שלחתי תודה,Shulman148 (שיחה) 20:33, 26 ביוני 2018 (IDT):
- ייתכן שגם אם תוכל תצטרך לפנות לועדה רוחנית לשאול אם יאשרו לך. יהודה • שיחה • י"ד בתמוז ה'תשע"ח 20:03, 26 ביוני 2018 (IDT)
- Shulman148 נראה לי שזה קשור להגדרות של עורכי אספקלריה. בערך שיש תבנית סינון רק עורכי אספקלירה יכולים לערוך כדי למנוע מאחרים להזיק במקומות כאלה. אבל בשלבים הקודמים כל אחד היה יכול להגדיר את עצמו כעורך אספקלריה. עכשיו אני לא יודע אם זה אפשרי. תנסה בהעדפות ואם לא תמצא או לא תצליח תצטרך לפנות לוועדה הרוחנית.--יהודה • שיחה • י"ד בתמוז ה'תשע"ח 19:59, 26 ביוני 2018 (IDT)
- אינני יודע מה לומר לך, אולי יהודה הצדיק, ידע להסביר לנו למה זה קורה, (ושוב, שים לב לנוהג ההזחה בדפי שיחה לפרטים לחץ כאן).---שרגא •
- שיניתי את הגדרות כפי שאמרת לי, עדיין אני מצליח רק לקרוא את התוכן בדף שובו בנים, ניסיון לעבור לעריכת קוד מקור, מיד מעביר אותי לדף הקריאה. ההגדרות שונו, אבל לערוך עדיין אינני מצליח, וכתוב לי לשניה אינך מורשה לקרוא בדף זה" ואז תוך שניה זה, חוזר לדף הקריאה. תודה :Shulman148 (שיחה) 18:19, 26 ביוני 2018 (IDT)
- סליחה, טעיתי, מופיע בהעדפות שלך בלשונית "עריכה" = ביטול זמני של העורך החזותי בזמן שהוא בגרסת בטא. ---שרגא •
- שרגא, כתבת "נסה לבטל את העריכה החזותית בזמן שהוא בגרסת בטא, מופיע בהעדפות שלך בלשונית גאדגטים" ניסיתי לחפש את זה במשך כמה דקות, אפשר ציטוט מדויק של האפשרות סימון? Shulman148 (שיחה) 21:14, 25 ביוני 2018 (IDT)
למה אתה לא משתמש בתוסף?
Magicode (שיחה) 13:39, 27 ביוני 2018 (IDT)
- מכמה סיבות...---שרגא •
• שיחה • י"ד בתמוז ה'תשע"ח • 13:48 (IDT)
שלום וברכה
אני לא כ"כ מסתדר עם כל הכללים ולכן אני נמנע מייבוא ועריכה כמובן, וכן אין לי כ"כ הרבה זמן. אך מאד הייתי רוצה לתרום למיזם חשוב זה, למ... --עמוס חדד (שיחה) 12:14, 23 ביולי 2018 (IDT)
- שלו' לך עמוס היקר, אשמח לעזור לך לתרום למיזם החשוב הזה, ואשמח עוד יותר לדעת עם מה אתה לא מסתדר, תודה על עריכותיך בערכים רעידת אדמה ובושאייף, בברכה, שרגא •
• שיחה • י"א באב ה'תשע"ח • 12:21 (IDT) - כמו למשל זה שאני לא יודע איך לשלוח לך הודעות נורמליות רק דרך דף השיחה הלזה, וכן שקיבלתי התראה על אימייל ממך ואני לא מצליח לקרוא את כל ההודעה ולא רואה אצלי שום אימייל חדש, ועוד צרות מצרות שונות (שיתכן שעם הזמן אני כן אדע אך כעת זה ממש מסרבל אותי ולוקח לי המון זמן.) ולכן בתור התחלה אני מעוניין לעזור בהגהת טקסטים מכל הבחינות, אם הדבר אפשרי.
חילוק בין 'הרב' ל'רבי'
תודה על הערתך. אני מבין שכינוי 'הרב' מיועד לאנשים בין החיים, ואילו 'רבי' מיועד לאנשים שנסתלקו. האכן כך הדבר? גאון וקדוש (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום
- הבנת נכון, אכן כך הדבר, מפורט כאן, (בכדי למנוע אי הבנות מומלץ לעבור בעיון על עקרונות וקווים מנחים) בהצלחה, שרגא •
• שיחה • י"ב באב ה'תשע"ח • 13:16 (IDT)
מסתבך בסינון תמונות
אני כרגע מתחיל ללמוד את השימוש בייבוא בעזרת התוסף לכרום. איני מסתדר עם סינון התמונות [בנוסף, אני בנטפרי, ותמונות מסויימות אינם מאושרות לצפיה בנטפרי, מה לעשות לגביהם ביבוא?], איש יהודי (שיחה | תרומות) שכח לחתום
- אנו מאוד שמחים לראותך שוב כאן במכלול, תיכף אענה לך במייל, שרגא •
• שיחה • י"ב באב ה'תשע"ח • 17:49 (IDT)
מייל
שלום שרגא אשמח אם תוכל לשלוח לי מייל ריק משה ברמן (שיחה) 21:19, 24 ביולי 2018 (IDT)
ר' שרגא אני זקוק לעזרתך, אתה פנוי?
יש לי מספר שאלות האם אתה מתפקד כרגע? עמוס חדד (שיחה | תרומות) שכח לחתום
דוא"ל
מופיעה לי הודעה על דוא"ל מאת כבודו. אינני יודע מה משמעותו ואינני רואה אצלי בתיבת המייל דבר..--אליצור (שיחה) 18:07, 29 ביולי 2018 (IDT)
- הדוא"ל נמצא לכאורה בספאם, אם תדווח עליו שהוא לא ספאם, תקבל את הדוא"ל מהאתר לדואר נכנס, המשמעות היא ששלחתי לך דוא"ל... בברכה, שרגא •
• שיחה • י"ח באב ה'תשע"ח • 18:12 (IDT)
- ואי עלי לעשות זאת אם אינני רואה כל הודעה? איך אסמן ש'לא ספאם'?--אליצור (שיחה) 01:34, 30 ביולי 2018 (IDT)
האם ניתן ליצור נושא בתחומי המוזיקה?
לי אין גישה מלאה לאיסוף מידע.
השאלה אם יש טעם לתת מידע חלקי?
ושאלה נוספת אם יש אפשרות לבקש ליצור עוד ערכים בתחום. ―אבגדה (שיחה | תרומות) לא חתם
- אבגדה ברוכים הבאים, ליצור חלקי- אם זה חתיכה הראויה להתכבד יש טעם. תוכל לנסות בדף טיוטה כאן.
- אם אתה רואה קישור אדום (לדוגמה: תולדות המוזיקה) תוכל לבקש כאן שייבאו עבורך את הערך מויקיפדיה.בברכה --יוסף (שיחה) 21:50, 2 באוגוסט 2018 (IDT)
פיניקים -צידונים
שלום ר' שרגא, במענה לשאלתך, מחקתי את ההפניה התמוהה מפיניקים לצידונים, א' הערך פיניקים לא אמור להפנות לצידונים, פיניקים לחוד וצידונים לחוד (אם כי צידון הייתה חלק ממלכת הפיניקים). ב' הערך צידונים לא קיים כך שאין טעם להפנות לערך שאיננו קיים (גם לא בויקיפדיה).
נוסיף, שהערך פיניקים ריק, יש למוחקו עד שיעבירו אותו כראוי מויקיפדיה.--איש ספר (שיחה) 22:54, 14 באוגוסט 2018 (IDT)
כיצד ניתן לשלוח הודעה באישי?
בהמשך לפנייתך [שבאה כהמשך לפנייתי...] כיצד ניתן להפנות לך הודעה בלא שתוצג קבל עם ועדה?
בברכה נער שוליים (שיחה) 09:34, 15 באוגוסט 2018 (IDT)
- ושוב אני מוחה על הפיכת הגאון וקדוש של המכלול לנער שוליים...
- א. תיוג ללא הזכרת השם בגלוי נעשה כך {{א|גאון וקדוש|לידיעתך (יש לסגור את התבנית בסוגריים, לא סגרתי כדי שתוכל לראות) מה שנראה כך: לידיעתך
- ב. בתפריט הצד קיים כפתור "שליחת דוא"ל למשתמש" שכלוחצים עליו בעת שאתה נמצא באחד מדפי המשתמש (דף משתמש או דף שיחה) הדוא"ל הוא דרך האתר שאינו חושף את כתובת הדוא"ל שלך.
- בברכה, שרגא •
• שיחה • ד' באלול ה'תשע"ח • 12:11 (IDT)
ביקורת בונה
אם אתה מעוניין להרחיב את המכלול ולהוסיף בו עורכים, מומלץ לעדן את תגובותיך, מקווה שדי בזה. --רבי עקיבא (שיחה) 20:55, 16 באוגוסט 2018 (IDT)
- א. צודק לחלוטין ולכן ביקשתי ממך פעמיים להוסיף כתובת מייל בהעדפות... תודה שהוספת,
- ב. חשוב שידעו המכלולאים להבדיל לבין הערות טכניות והערות אישיות, אין צורך לקחת הערות טכניות ברמה האישית, שרגא •
• שיחה • ו' באלול ה'תשע"ח • 21:07 (IDT)
למה אני לא מצליח לשמור עריכה שעשיתי בערך י"ב אלול בעניין שנפטרו ביום זה
אני מעוניין להוסיף שמות צדיקים שנפטרו בכל יום במשך השנה וערכתי את ערך י"ב אלול הוספת שמות צדיקים שנפטרו ביום זה עם שם האב והחיבור של כל צדיק ומשום מה אחרי שכתבתי תקציר אני לא מקבל אפשרות לשמור את העבודה שלי, למה? סוג העבודה שלי למשל : ה'תקפ"ז - רבי שמחה בונם ב"ר צבי הירש (וואוידיסלאוו) זצ"ל מפשיסחא - מח"ס קול שמחה. (נולד בה'תקכ"ה) ה'תקפ"ח - רבי משה אליקום בריעה בן העבודת ישראל - רבי ישראל הופשטיין זצ"ל מקאזניץ - מח"ס באר משה. ה'תקצ"ט - רבי חיים ב"ר יצחק אויערבאך זצ"ל אב"ד לונטשיץ - מח"ס דברי משפט. ה'תרכ"ה – רבי אלעזר בן בעל הבני יששכר - רבי צבי אלימלך שפירא זצ"ל מלאנצוט - מח"ס יודעי בינה. (נולד בה'תקס"ח) ה'תרל"ג - רבי יעקב בן בעל הצרור החיים - רבי שמואל שמעלקא קליין זצ"ל אב"ד בילקא. ה'תרל"ד - רבי אליהו ב"ר בנימין שיק זצ"ל אב"ד קאברין - מח"ס עין אליהו. ה'תרמ"ג - רבי שלום משה חי ב"ר חיים אברהם גאגין זצ"ל מחכמי ירושלים - מח"ס שמח לבי. ה'תרמ"ה – הרב זאב נחום בורנשטיין זצ"ל, רבה של ביאלה. ה'תרס"ד - רבי משה אהרן ווייצמאן זצ"ל אב"ד וואלטשין ומו"ץ בריסק ובירושלים. ה'תרס"ו - רבי יהושע צבי מיכל ב"ר יעקב קאפיל שפירא זצ"ל - מח"ס ציץ הקודש/ התרגשות הלב. ה'תרפ"ז – הרב ישראל אבא ציטרון, רבה השני של פתח תקוה (נולד בה'תרמ"א). ה'תשס"ג – אדוארד טלר, פיזיקאי יהודי אמריקאי ממוצא הונגרי, "אבי פצצת המימן" (נולד ב-ה'תרס"ח) ―דבר מאוד (שיחה | תרומות) לא חתם
בשביל שזה יהי ראוי להיות במכלול זה אמור להראות לפחות כך .
- ה'תקפ"ז - רבי שמחה בונם מפשיסחה - מח"ס קול שמחה. (נולד בה'תקכ"ה)
- ה'תקפ"ח - רבי משה אליקים בריעה הופשטיין בן רבי ישראל מקאזניץ - מח"ס באר משה.
- ה'תקצ"ט - רבי חיים אויערבאך אב"ד לונטשיץ - מח"ס דברי משפט.
- ה'תרכ"ה – רבי אלעזר שפירא מלאנצוט - מח"ס יודעי בינה. (נולד בה'תקס"ח)
- ה'תרל"ג - רבי יעקב קליין אב"ד בילקא.
- ה'תרל"ד - רבי אליהו שיק אב"ד קאברין - מח"ס עין אליהו.
- ה'תרמ"ג - רבי שלום משה חי גאגין מחכמי ירושלים - מח"ס שמח לבי.
- ה'תרמ"ה – רבי זאב נחום בורנשטיין, רבה של ביאלה.
- ה'תרס"ד - רבי משה אהרן ווייצמן אב"ד וואלטשין ומו"ץ בריסק ובירושלים.
- ה'תרס"ו - רבי יהושע צבי מיכל שפירא - מח"ס ציץ הקודש, התרגשות הלב.
- ה'תרפ"ז – רבי ישראל אבא ציטרון, רבה השני של פתח תקוה (נולד בה'תרמ"א).
- ה'תשס"ג – אדוארד טלר, פיזיקאי יהודי אמריקאי ממוצא הונגרי, "אבי פצצת המימן" (נולד ב-ה'תרס"ח)
- מומלץ לעבור על המדריכים שמופיעים בקישורים בהודעת 'ברוך בואך' בתחילת דף השיחה שלך, בברכה, שרגא •
• שיחה • י"ב באלול ה'תשע"ח • 16:47 (IDT)
ועדה רוחנית
אפשר בבקשה לקבל את פרטי הפניה לועדה הרוחנית של המכלול, ולשמוע אלו ת"ח עומדים בראשה? אולי הם יבארו לי את פשר המחיקות החוזרות והנשנות של הודעותי. ―ישראל מ. (שיחה | תרומות) לא חתם
- בבקשה לפרטים על הוועדה הרוחנית לחץ כאן פרטי הפניה: ראשי הפרקים של מה שכתבת והעלית שוב ושוב ושוב ושוב ושוב... שרגא •
• שיחה • י"ג באלול ה'תשע"ח • 20:13 (IDT) - דרך אגב כל הודעה שנמחקה, בכל נושא שחוזרת ונשנית תמחק, ותוביל לחסימת העושה זאת, בשפה מכלולאית קוראים לזה 'השחתה'... שרגא •
• שיחה • י"ג באלול ה'תשע"ח • 20:15 (IDT)
יישר כוחך
כבוד גדול הוא לי. לקבל ביטוי להערכה מאחד מוותיקי המכללואים. מעודד להמשיך. בעזרת ה' ולמען שמו.--אליצור (שיחה) 23:28, 29 באוגוסט 2018 (IDT)
- למי שמגיע, מגיע..., בהצלחה, שרגא •
• שיחה • י"ט באלול ה'תשע"ח • 12:40 (IDT)
הסרת תמונה
קיבלתי את המייל, אקח לתשומת ליבי. אנא תקן בדף מארונים את העניין. וכך אבין טוב יותר כיצד עושים זאת. --רבי עקיבא (שיחה) 12:43, 30 באוגוסט 2018 (IDT)
- לידיעתך ישנו כפתור "תבנית הסרת תמונה" ב'אשף הסינון" מסמנים את התמונה ולוחצים, (מופיע כמלבן עם איקס בחלק הימני התחתון, ליד אשף תבנית סינון ודף לטיפול, מימין ל"מתקדם"), בברכה, שרגא •
• שיחה • י"ט באלול ה'תשע"ח • 12:50 (IDT)
@
נא שים לב למייל ששלחתי לך. (אם לא ראית בדוק בספאם)--יהודה 2 (שיחה) 18:25, 30 באוגוסט 2018 (IDT)
עזרה
שלום, אני רוצה לסיים את פרויקט ייבוא כל הערכים הקשורים באנה פרנק והמסתעף. אני לא יכול להעביר את הערך חנה גוסלר, כיוון שהעורכים בוויקיפדיה ביצעו טעות קטנה בפרק הראשון בערך (זו באמת טעות, לא ככה מתרגמים את השם הזה). יש דרך לפתור את זה בוויקיפדיה וע"י כך אוכל להעתיק את זה לכאן? מיכאל בלק (שיחה) 17:40, 3 באוקטובר 2018 (IDT)
- מיכאל, ייבאתי את הערך חנה גוסלר, הוסף את התרגום הנכון, בברכה, שרגא •
• שיחה • כ"ד בתשרי ה'תשע"ט • 17:50 (IDT)
שלום וברכה.
נרשמתי כי ניסיתי לערוך משהו , ואני לא מצליחה לשמור את השינויים בערך הנ"ל. איך עושים את זה? אחרי שאני מנסה לערוך, הוא לא נותן לי אופציה של שמירת העריכה והערך שרציתי לשנות הוא "עכבר". כתוב שם משהו על התפתחות אבוציונלית. תזכו למצוות. ―בילי (שיחה | תרומות) לא חתם
- בילי, אינני יודע מדוע אינך יכול לשמור, בערכים אחרים אתה כן מצליח ? בכל אופן מחקתי את האזכור הנ"ל, תודה, שרגא •
• שיחה • ב' בחשוון ה'תשע"ט • 13:44 (IDT) - נ.ב. תגובותי הם בלשון זכר לשם הנוחות בלבד והן פונות לשני המגדרים כאחד. שרגא •
• שיחה • ב' בחשוון ה'תשע"ט • 13:48 (IDT)
זו מתיחה בלבד. המילה "פרקטסיוזוס, לא נמצאת בחיפוש גוגל וגם שאר המשפטים נראים כהלחמת מושגים בלי הבנה בהם.--יהודה • שיחה • ה' בחשוון ה'תשע"ט 14:06, 14 באוקטובר 2018 (IDT)
- תודה יהודה, משום מה המפץ הגדול היה נשמע לי ככפירה במעשה בראשית... וגם הערך עצמו הוא משום מה דף מותאם... בברכה, שרגא •
• שיחה • ה' בחשוון ה'תשע"ט • 16:07 (IDT)
- המפץ הגדול כתיאוריה של יצירת העולם אינו מוכרח להיות כפירה אבל זה מתבסס על הנחות כפרניות.--יהודה • שיחה • ו' בחשוון ה'תשע"ט 18:59, 14 באוקטובר 2018 (IDT)
