הפסקה כתובה באופן מגמתי, בלשון מאוד מעריכה ולא ביקורתית.
יש לציין שאת "סיפורי התנ"ך" שלו, איש מהמפרשים אינו מכיר... ואף בציבור הד"לי הוא נחשב לקיצוני בהפרחות שהוא תולה ב"דמויות מן המקרא" רחמנא ליצלן.
לא ניתן לעריכה
חלק מתכני אתר זה מקורם בוויקיפדיה העברית. דף שמצויין בסופו ו/או בתחילת הגרסאות הקודמות שלו כי מקורו בוויקיפדיה העברית, הטקסט בדף מוגש באדיבות ויקיפדיה העברית בכפוף לרישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 3.0. (ניתן לעיין שם בדף המקורי, וברשימת התורמים).
תכנים אחרים שנוצרו באתר זה ומתפרסמים בו בלא שמצויין עליהם במפורש אחרת - כל הזכויות עליהם שמורות למכון חכמת התורה (בע"מ, חל"צ), המכון מעניק רשות לשימוש אישי (לא מסחרי ולא ציבורי) בתכנים אלו. יתכן וישנם תנאים נוספים, ראה הבהרה משפטית.
הפסקה כתובה באופן מגמתי, בלשון מאוד מעריכה ולא ביקורתית.
יש לציין שאת "סיפורי התנ"ך" שלו, איש מהמפרשים אינו מכיר... ואף בציבור הד"לי הוא נחשב לקיצוני בהפרחות שהוא תולה ב"דמויות מן המקרא" רחמנא ליצלן.
האמת שאינני מכיר מספיק, לא את האיש ולא את כתביו,
אבל יצא לי לקרוא בשבועיים האחרונים כמה טקסטים שהוא העלה,
הניסוח המזלזל שלו והתוכן המאוד לא מתאים לאבותינו הקדושים, לא הכי מתאימים.
ראיתי ש"שי פירון" ו"בני לאו" קיבלו כאן טיפול מתאים. אני עצמי לא מתעסק בזה, אך רציתי לעורר על הפסקה המחמיאה שהוא קיבל כאן.
הרב שמש מרפא האם אתה רואה עדיין לנכון להשמיט את עקדת יצחק ואת בקיאותו? כי בעריכתי המקבילה השמטתים