לדלג לתוכן

שיחת משתמש:ויכלו השמים

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
תגובה אחרונה: לפני שנה מאת דויד בנושא קובץ:רבי_יעקב_אשר_קאפף.png

שלום לך!

שלום ויכלו השמים, וברוך בואך למכלול!

כדי לסייע לך להצטרף לעורכים, מומלץ לקרוא את עשרת הטיפים להשתלבות בקהילת המכלול.

להרחבה באפשרותך לגשת:

כדאי מאד להקדיש שעה לעבור על כל הקישורים המופיעים כאן. הם יועילו לך רבות בהמשך עבודתך.

בברכה, המעמיק (שיחה) 01:16, 1 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

האדמו"ר מלעלוב בראנוביץ'

אני מקווה שאתה לא עובד לריק, תוודא שיש חשיבות אנציקלופדית, בכמה חסידים מדובר? המעמיק (שיחה) 02:16, 1 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

שים לב, כשאתה חוזר על עריכות שלך ששונו על ידי עורכים במכלול, אתה גורם להם להפסיק לרצות לעזור לך, ישנם כללים איך ערך אמור להראות, (גם אתה מבין שלא ייתכן שייכתבו על הרבי הנוכחי או הקודם שבחים שלא נכתבו על הרבי הראשון או על הבעל שם טוב), במכלול כמו באנציקלופדיה הניסוח הוא מעט שונה ממה שרוב הכותבים מורגלים בו ועליך לשים לב לזה, אם בכל זאת יש לך השגות על עריכה, מומלץ לפנות על כך בדף השיחה, בהצלחה, המעמיק (שיחה) 15:45, 1 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

שלום משתמש יקר, אנו מודים לך על תרומותיך למכלול.

שים לב: במכלול מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים.
אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה רבי יעקב אשר קאפף - האדמו"ר מלעלוב בראנוביץ.png ואת הרישיון המתאים לה.
לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.
אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים.
אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם לעתים למחיקת תמונות בשגגה.
מצפה לתשובתך בהקדם. מקוהשיחה • ל' בחשוון ה'תשפ"ה 11:08 (IDT) 11:08, 1 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

כל הכבוד על הרצון לתרום

אבל הדרך באתר חושב זה, להתחיל בטיוטה ואז אחרי שמוכן לבקש להעביר למרחב הערכים. ראה עוד המכלול:אשף הערכים Yehuda_Fishשיחה • א' בכסלו ה'תשפ"ה • 21:12, 1 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

רבי יצחק קאפף

שלום ויכלו השמים,
תודה על תרומתך למכלול. הערך-לעתיד "רבי יצחק קאפף" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של ערך במכלול, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:ויכלו השמים/רבי יצחק קאפף". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • סימוכין – האם הערך מלווה בסימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – המכלול הוא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית. ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג במכלול?

אפשר להסתייע במדריך לכתיבת ערכים, או, אם ברצונך לקבל סיוע אישי מצוות החונכים, ניתן לפנות לחממה, בנוסף ניתן לפנות להמכלול:סיוע בעריכת דפי טיוטה ולקבל סיוע בעריכת הערך מצוות המכלולאים. מומלץ לפני עריכת הערך לברר את חשיבותו האנציקלופדית. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך במכלול – יהיה אפשר לבקש את החזרתו למרחב הערכים בדף המכלול:העברת דפי טיוטה, בהצלחה. מקוהשיחה • א' בכסלו ה'תשפ"ה 21:26 (IDT) 21:26, 1 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

משפחת קאפף

שלום ויכלו השמים,
תודה על תרומתך למכלול. הערך-לעתיד "משפחת קאפף" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של ערך במכלול, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:ויכלו השמים/משפחת קאפף". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • סימוכין – האם הערך מלווה בסימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – המכלול הוא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית. ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג במכלול?

אפשר להסתייע במדריך לכתיבת ערכים, או, אם ברצונך לקבל סיוע אישי מצוות החונכים, ניתן לפנות לחממה, בנוסף ניתן לפנות להמכלול:סיוע בעריכת דפי טיוטה ולקבל סיוע בעריכת הערך מצוות המכלולאים. מומלץ לפני עריכת הערך לברר את חשיבותו האנציקלופדית. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך במכלול – יהיה אפשר לבקש את החזרתו למרחב הערכים בדף המכלול:העברת דפי טיוטה, בהצלחה. שמש מרפא (שיחה) 21:33, 1 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

רבי יעקב אשר קאפף (הראשון)

שלום ויכלו השמים,
תודה על תרומתך למכלול. הערך-לעתיד "רבי יעקב אשר קאפף (הראשון)" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של ערך במכלול, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:ויכלו השמים/רבי יעקב אשר קאפף (הראשון)". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • סימוכין – האם הערך מלווה בסימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – המכלול הוא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית. ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג במכלול?

אפשר להסתייע במדריך לכתיבת ערכים, או, אם ברצונך לקבל סיוע אישי מצוות החונכים, ניתן לפנות לחממה, בנוסף ניתן לפנות להמכלול:סיוע בעריכת דפי טיוטה ולקבל סיוע בעריכת הערך מצוות המכלולאים. מומלץ לפני עריכת הערך לברר את חשיבותו האנציקלופדית. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך במכלול – יהיה אפשר לבקש את החזרתו למרחב הערכים בדף המכלול:העברת דפי טיוטה, בהצלחה. שמש מרפא (שיחה) 22:06, 1 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

רק רושם כאן שיהיה תיעוד. מחקתי כעת לאחר שהעברת ידנית למרחב הראשי. אל תנסה שוב שלא אאלץ לנקוט בצעדים גם נגדך. מקוהשיחה • י' בכסלו ה'תשפ"ה 23:51 (IDT)

רבי שמואל עוזר קאפף

שלום ויכלו השמים,
תודה על תרומתך למכלול. הערך-לעתיד "רבי שמואל עוזר קאפף" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של ערך במכלול, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:ויכלו השמים/רבי שמואל עוזר קאפף". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • סימוכין – האם הערך מלווה בסימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – המכלול הוא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית. ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג במכלול?

אפשר להסתייע במדריך לכתיבת ערכים, או, אם ברצונך לקבל סיוע אישי מצוות החונכים, ניתן לפנות לחממה, בנוסף ניתן לפנות להמכלול:סיוע בעריכת דפי טיוטה ולקבל סיוע בעריכת הערך מצוות המכלולאים. מומלץ לפני עריכת הערך לברר את חשיבותו האנציקלופדית. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך במכלול – יהיה אפשר לבקש את החזרתו למרחב הערכים בדף המכלול:העברת דפי טיוטה, בהצלחה. שמש מרפא (שיחה) 22:07, 1 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

יצירה מחדש במרחב הערכים

שים לב, רכים וקטגוריות שהועברו למרחב המשתמש אין להעביר אותם ידנית למרחב הערכים. אפר (שיחה) 22:32, 1 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

אתה מתבקש שוב ללמוד את הכללים ולא לעקוף אותם. איכא דאמרי (שיחה) 23:07, 10 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

כללי העריכה

שלום רב

ניכר כי אתה מעוניין לתרום מיכולותיך למכלול, כדאי שתקדיש זמן ותעבר על כללי העריכה המובאים למעלה. ראה גם משתמש:איסתרק/למצוא ידיים ורגליים.

בנוסף כדאי שתעבור על המכלול:קטגוריות.

בברכה איכא דאמרי (שיחה) 14:46, 2 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

קובץ:רבי_יהושע_רוקח_ממכנובקא-בעלזא.jpg

שלום משתמש יקר, אנו מודים לך על תרומותיך למכלול.

שים לב: במכלול מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים.
אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה רבי יהושע רוקח ממכנובקא-בעלזא.jpg ואת הרישיון המתאים לה.
לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.
אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים.
אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם לעתים למחיקת תמונות בשגגה.
מצפה לתשובתך בהקדם. אפר (שיחה) 15:21, 2 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

מחיקת תמונה

שלום,
שמתי לב לכך שהעלית תמונה או מספר תמונות למכלול תוך התעלמות מההנחיות שבדף העלאת קבצים. התמונה שלך נמחקה, בהתאם לאזהרות שבדף העלאת קבצים, משום שאנו מקפידים שלא לפגוע בזכויות יוצרים. אנא עבור על דפי עזרה רלוונטיים בנושא בטרם תעלה תמונות חדשות למכלול:

אין בזה שום דבר אישי ואשמח לראותך עמנו גם בהמשך. מקוהשיחה • י' בכסלו ה'תשפ"ה 23:59 (IDT) 23:59, 10 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

אני לא מבין עם איזה רשות מחקת את התמונה, זה התמונה ששייכת לי! ויכלו השמים (שיחה) 13:05, 11 בדצמבר 2024 (IST)תגובה
הי. ממליץ לך מהר ללמוד את הכללים כאן לפני שתמצא את עצמך חסום. מחקתי שוב את התמונה שהעלית שוב לאחר שמחקתי אותה. העלאה חוזרת ללא אישור תביא לחסימתך. לגוש"ע, פנו אליך כאן בדף בשני מקומות, ובחרת להתעלם. אתה יכול עדיין לחזור לשני המקומות להסביר, לתייג את מי שפנה אליך ונתקדם משם. מקוהשיחה • י' בכסלו ה'תשפ"ה 13:18 (IDT)

שים לב

כשאתה כותב מספר טלפון באתר המכלול הוא הולך להישאר שם לנצח, תחשוב על זה. יואל נאמןשיחה • י"ב בכסלו ה'תשפ"ה 22:01, 12 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

תודה רבה.
האם אתה יכול לאשר טיוטות ולהעביר אותם לערכים? ויכלו השמים (שיחה) 00:10, 13 בדצמבר 2024 (IST)תגובה
לא, אינני בטוח שהערכים שאתה עובד עליהם זכאים לערך. מומלץ לך להתייעץ ע"כ עם מנטרים. יואל נאמןשיחה • ט"ז בכסלו ה'תשפ"ה 09:22, 17 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

קובץ:הרהצ_רבי_שמואל_עוזר_קאפף_זצוקל.jpg

שלום משתמש יקר, אנו מודים לך על תרומותיך למכלול.

שים לב: במכלול מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים.
אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה הרהצ רבי שמואל עוזר קאפף זצוקל.jpg ואת הרישיון המתאים לה.
לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.
אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים.
אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם לעתים למחיקת תמונות בשגגה.
מצפה לתשובתך בהקדם. מקוהשיחה • כ"ט בכסלו ה'תשפ"ה 23:21 (IDT) 23:21, 29 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

אשמח אם תוכל להגיד לי בדיוק איך לעשות את הרישיון או שאתה תעשה לי את זה ויכלו השמים (שיחה) 23:23, 29 בדצמבר 2024 (IST)תגובה
נתחיל בזה שתגיד מי צילם את התמונה. מקוהשיחה • כ"ט בכסלו ה'תשפ"ה 08:58 (IDT)
זה בחתונה של דודה שלי והיא נתנה לי את זה לעשות בו כטוב בעיני ויכלו השמים (שיחה) 12:23, 8 בינואר 2025 (IST)תגובה
וכן זה פורסם כבר בעיתונים ויכלו השמים (שיחה) 12:23, 8 בינואר 2025 (IST)תגובה
על מנת שנוכל להשתמש בתמונה שהעלית, יש למלא את הטופס הבא ולהחזירו כשהוא חתום למייל ishurim-at-hamichlol.org.il שים לב: יש להעתיק את הכתובת ידנית ולא בהעתק הדבק, או לחילופין לתקן את הסימן @.

ניתן להעתיק את הטקסט למייל או לשלוח סריקה של האישור.

האישור ימולא ויישלח על ידי בעל הזכויות ביצירה בלבד.

לכבוד אתר המכלול,

בזאת אני מאשר/ת שאני היוצר/ת או בעל/ת הזכויות המלאות ביצירה ____________________ (חובה למלא שם יצירה).

אני מסכים/מסכימה לתרום את היצירה למכון חכמת התורה בע"מ (חל"צ) - מפעיל אתר המכלול.

אני מאשר/ת שאני מעניק/ה למכון חכמת התורה את הזכות להשתמש ביצירה ולשנות אותה בהתאם לצרכיהם, כל עוד הדבר נעשה בהתאם לחוקים המתאימים.

אני מודע/ת לכך שהרישיון הנ"ל נוגע רק לעניין זכויות היוצרים, ואני שומר/ת על האפשרות לנקוט באמצעים נגד כל מי שיעשה ביצירה שימוש שיש בו הוצאת לשון הרע, הפרה של זכויות פרט, חוקי סימנים מסחריים וכיוצא באלה.

אני מודע/ת לכך שזכויות היוצרים ביצירה שמורות לי ושומר/ת על הזכות לקבל קרדיט בהתאם לתנאי הרישיון.

אני מאשר/ת כי הסכמתי היא בלתי חוזרת וכי היצירה עשויה להישמר לצמיתות בכל מיזם של אתר המכלול.

תאריך ________, שם בעל/ת הזכויות ביצירה _________

קובץ PDF להורדה כקובץ PDF


מקוהשיחה • ח' בטבת ה'תשפ"ה 16:47 (IDT) 16:47, 8 בינואר 2025 (IST)תגובה
מקוה נשלח אישור? איכא דאמרי (שיחה) 00:37, 25 בפברואר 2025 (IST)תגובה

קובץ:רבי_יעקב_אשר_קאפף.png

שלום משתמש יקר, אנו מודים לך על תרומותיך למכלול.

שים לב: במכלול מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים.
אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה רבי יעקב אשר קאפף.png ואת הרישיון המתאים לה.
לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.
אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים.
אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם לעתים למחיקת תמונות בשגגה.
מצפה לתשובתך בהקדם. מקוהשיחה • י' בטבת ה'תשפ"ה 22:36 (IDT) 22:36, 9 בינואר 2025 (IST)תגובה

קודם כל אשמח אם תוכל לעזור לי להעלות את הרישיון המתאים לתמונה וכן אשמח אם תוכל לסדר לי שיכניסו את הניסוח החדש שעמיקא וטמירא עשה היום בוקפדיה תודה רבה! ויכלו השמים (שיחה) 23:09, 9 בינואר 2025 (IST)תגובה
אתה צילמת? איכא דאמרי (שיחה) 22:21, 13 בינואר 2025 (IST)תגובה
הקובץ שייך עד עכשיו אך ורק לי ואני הוא יו"ר מכון שארית יעקב ואני תרמתי את זה למכלול וכן כל התמונות האחרות הם אותו סיפור.
תודה רבה!
ואשמח אם אפשר לזרז את ההליכים תודה רבה! ויכלו השמים (שיחה) 23:22, 13 בינואר 2025 (IST)תגובה
אשמח להסבר כיצד הוא שייך לך, אתה צילמת? איכא דאמרי (שיחה) 23:52, 13 בינואר 2025 (IST)תגובה
לא אני צילמתי (ברישיון כן כתבתי כך כי זה מחשב גולם ואי אפשר להסביר כלום) אבל היום אני הבעלים של התמונות האלו ויש לי ג"כ עוד כמה עשרות תמונות מאותו סידרה וכפי שכבר הסברתי אני הוא יו"ר מכון שארית יעקב ולכך הרבה הרבה אנשים שהיה להם תמונות מרבי יעקב אשר קאפף נתנו לי את התמונות במשך השנים לעשות בהם כטוב בעיני - ולסיום אני הוא הבעלים היום והרישיון היחיד שהיה לי במחשב כשהעליתי את זה היה אני צילמתי כל שאר הרישיונות לא היו רלוונטיים.
תודה רבה!
ואם אין אתה מאמין לי אז תגיד לי איך אוכל להוכיח לך שאני הוא באמת יו"ר המכון.
בתקווה להבנה. ויכלו השמים (שיחה) 12:12, 14 בינואר 2025 (IST)תגובה
שלחתילמייל הנ"ל אישור גם על קובץ זה וגם על קובל הרהצ רבי שמואל עוזר קאפף זצוקל - ובבקשה נא לאשר לי ולהעבירם למרחב הערכים תודה רבה! ויכלו השמים (שיחה) 14:36, 15 בינואר 2025 (IST)תגובה
כבר הובהר לך בפסקה מעל שתצטרך להביא אישור חתום מהבעלים המקוריים, אחרת גם אתה וגם המכלול מסתכנים בתביעה של 100 אלף שקל ללא הוכחת נזק. מקוהשיחה • ט"ו בטבת ה'תשפ"ה 08:36 (IDT)
אין שום קשר בין זכויות היוצרים של התמונות, והעברת הערכים למרחב הערכים, הערכים לעת עתה לא בשלים למרחב, ובנתיים לא התקדמת בשום דבר בעניין הזה. לגבי התמונות דויד יבדוק את המייל. מקוהשיחה • ט"ו בטבת ה'תשפ"ה 15:05 (IDT) 15:05, 15 בינואר 2025 (IST)תגובה
נשלח אישור CC_BY_SA, ביקשתי אישור תרומת יצירה. דויד (שיחה) ט"ו בטבת ה'תשפ"ה 16:00 (IDT) 16:00, 15 בינואר 2025 (IST)תגובה
דויד, נשלח אישור? איכא דאמרי (שיחה) 00:37, 25 בפברואר 2025 (IST)תגובה
לא. שלחתי להם תזכורת במייל כעת. דויד (שיחה) כ"ח בשבט ה'תשפ"ה 15:40 (IDT) 15:40, 26 בפברואר 2025 (IST)תגובה

העתקה לוויקיפדיה

שים לב!
בעת פרסום עריכה, מעט מעל ללחצן "שמירת השינויים", מופיעה ההודעה הבאה:
שימו לב: שמירת השינויים מהווה את הסכמתכם לתנאי השימוש ואת הסכמתכם לתרום את התוכן למכון חכמת התורה. (אם אתם עורכים בטקסט שמקורו מוויקיפדיה, שמירתכם מהווה הסכמה לשחרר את תרומתכם בכפוף לרישיון CC BY-SA 3.0 ולרישיון GFDL). אין לפרסם כאן טקסט שמפר זכויות יוצרים (לפרטים ראו המכלול:זכויות יוצרים).”
טיוטות שפרסמת כאן אינן שייכות לך, והעתקתן לוויקיפדיה מפרה זכויות יוצרים.
אם תחזור על העתקות אלו שוב בשביל לעקוף את דרישת הסקירה של הערך ע"י המנטרים תחסם. נריה - 💬 - 23:57, 9 בינואר 2025 (IST)תגובה

לא ידעתי מזה אשר על כן עשיתי ניסוח חדש ויותר נורמלי בויקפדיה ואח"כ העביר אני אייבא את זה משם למכלול אבל לבנתיים בגלל כל הסיבוך של ההפרת זכויות הם חסמו לי את הערך עד שהמכלול יתן אישור להפרת זכויות היוצרים שהכל סודר ואני מדגיש עוד פעם אני אנסח את זה אחרת ולא כפי שעשיתי במכלול טיטה.
תודה רבה! ויכלו השמים (שיחה) 08:54, 10 בינואר 2025 (IST)תגובה
קודם כל אני מתנגד נחרצות לשפה שאתה מדבר איתי כאן קצת דרך ארץ.
מישהו ניסה לבוא מהדלת האחורית? בסך הכל הכנסתי לויקפדיה ושלחתי בקשה לייבא את זה למכלול.
מאיפה אני צריך לדעת שכשולחים בקשה לייבא ערך שזה לא עובר דרך המנטרים, אה?
הוי דן את כל אדם לכף זכות.... ויכלו השמים (שיחה) 09:03, 10 בינואר 2025 (IST)תגובה
לא ניסחת שם אחרת. ובערכים האחרים לא ניסחת יותר טוב. בכל מקרה הסיכוי שזה ישרוד שם דיון חשיבות הוא אפסי (וכנראה גם כאן). יתר על כך השיטה של עקיפת הסקירה על ידי המנטרים באמצעות כביכול כתיבה בויקיפדיה וייבוא מהדלת האחורית לא מקובלת ועלולה לגרור את חסימתך. מקוהשיחה • י' בטבת ה'תשפ"ה 08:58 (IDT)

קובץ:קבר_רבי_יעקב_אשר_קאפף_הר_הזיתים.jpg

שלום משתמש יקר, אנו מודים לך על תרומותיך למכלול.

שים לב: במכלול מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים.
אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה קבר רבי יעקב אשר קאפף הר הזיתים.jpg ואת הרישיון המתאים לה.
לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.
אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים.
אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם לעתים למחיקת תמונות בשגגה.
מצפה לתשובתך בהקדם. דויד (שיחה) י"ב בטבת ה'תשפ"ה 16:40 (IDT) 16:40, 12 בינואר 2025 (IST)תגובה

אגב אדרבה אני רוצה למחוק את התמונה הזאת כדי שלא יהיה בהישג יד והעלתי כבר תמונה אחרת מהציון, תודה רבה! ויכלו השמים (שיחה) 00:00, 13 בינואר 2025 (IST)תגובה