לדלג לתוכן

שיחת משתמש:שרגא/ארכיון 2

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית

הדף הזה הוא ארכיון. אין לערוך את תוכן הדף הזה. נא לכתוב תגובות נוספות בדף השיחה הנוכחי

הגאולה במשנתו של הרבי

בכוונה הוספתי הסבר אחרי, כי להבנתי הרעיון שבמיזם הוא לא ליצור ערכים העוסקים במשנתם של הקהילות השונות (אולי גם? חושב שלא..) ולכן לא חושב שיש ערך הגאולה במשנתו כמו שאין ערך ידיעת ה' במשנתו וכדו' הרעיון של הערך הוא יותר בפעילות, בפרסום, בתוכן ובהשפעה שהייתה לדיבורי הרבי באותה התקופה, אכן לא הצלחתי למצוא שם יותר טוב לערך.--הנחה (שיחה) 09:25, 22 באוקטובר 2018 (IDT)תגובה

מבצע מכלול העולם החרדי הוא מיזם מיוחד במכלול שבמסגרתו נכתוב אלפי ערכים חדשים המתעדים את העולם החרדי, על קהילותיו חסידויותיו וישיבותיו, אדמורי"ו ורבניו, ראשי ישיבותיו ותלמידי חכמיו, עסקניו פוליטיקאיו ואנשיו, מוסדותיו וארגוניו, מנהגיו ומאפייניו, עיתוניו ועיתונאיו, יצירותיו, סופריו ספריו וסיפוריו, שיריו ניגוניו ולחניו, התקשורת החרדית ואנשיה ועוד. כל קהילה חרדית בעלת משקל תקבל כיסוי מלא ונרחב במספר ערכים על כל רבניה, עסקניה, מנהגיה ואורחות חייה וכן על זו הדרך.
לפי מדיניות המבצע: כלל אצבע - רף החשיבות לערך במכלול על העולם החרדי: אם מושא הערך הוא בעל השפעה או פרסום משמעותי בציבור החרדי או בקהילה חרדית משמעותית,
חושבני שאכן יש מקום במכלול לדבר כה מרכזי בחסידות חב"ד, ערך ידיעת ה' במשנתו אינו דבר המיוחד לחב"ד, אולם יתכן וניתן לכתוב ערך גם על זה, הרעיון שבמיזם הוא כן ליצור ערכים העוסקים במשנתם של הקהילות השונות, בכל אופן מוטב לא לכתוב הסברים בדף המיזם שאם כן אין לדבר סוף, תודה ובהצלחה, שרגא • נר נשמה • שיחה  •  י"ג בחשוון ה'תשע"ט • 11:35 (IDT)

ביקורת

אדון שרגא אינני מבין את הגישה שלך הרעיון של המכלול הוא כיון שיש הכרה בערך של ידיעות בכל תחומי החיים היסטוריה גאוגרפיה פילוסופיה וכו' רק יש צורך בזוית תורנית בחלק מהמקרים או להוריד ערכים שכוללים כפירה או חוסר צניעות וכו ועוד הרבה בעיות לכן נעשה הפרויקט החשוב הזה אבל זה לא מקום שיש בו ענין לעסוק בתחום מסויים או לקדם אג'נדה מסויימת פשוט רוצים לחשוף את הציבור החרדי לכל הידע האדיר והחשוב הזה אם כן מה הקשר בין אדון זיידה וזיגדון למכלול איזה ידע זה מוסיף ועוד להדגיש את זה בדף הבית? אתמהה. כמו כן עד עכשיו היה בכל יום ערך מומלץ שיש בו הוספה לידע החשוב והערך נבחר באופן אקראי, כעת נבחרים רק רבנים מה הענין בזה א אנחנו כבר מכירים אותם ב זה נראה כמו שמכוונים את הגולש מה לקרוא מה הטעם בזה, כמו כן יארצייטים זה דבר די מיותר זה לא מוסיף לאף אחד שום ידע מועיל לחיים לסיכום לדעתי מטרת הפרויקט הוא להוסיף ידע ואינטלגנציה בכל תחומי החיים לקוראים וכעת בדף הבית יש דברים רדודים נורא ולא מענינים. ב. קצת נימוס לא יזיק לך. אליהו בן כליפה (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום

שלו' לך אדון אליהו בן כליפה,
א. עכשיו אתה מדבר כמו בן אדם שפשוט מנסה להבין, ולכן אסביר:
ב. הרעיון של המכלול, הוא לא רק להנגיש את הידע הויקיפדי ואנצקלופדיית החול ולהתאים אותו לציבור החרדי, אלא גם ליצור אנציקלופדיה חרדית המכילה את כל הערכים החרדים מכל גווני הקשת,
להבדיל כמו שויקיפדיה החילונית מוצפת בערכים על ספורט מכל הסוגים, כי זה חלק (או רוב) מהתרבות החילונית והחופשית, ראה בהרחבה בתחילת דף המיזם המכלול:מכלול העולם החרדי.
ג. הקשר של אדון זיידה וזיגדון הוא: שהם חברי מועצה חרדים ומשום כך הם ראויים לערך באנציקלופדיה החרדית והם מופיעים בעמוד הראשי כמו כל הערכים שנעשו במסגרת המיזם.
ד. אם בויקיפדיה שמים בערך מומלץ ראשי ממשלות, פוליטיקאים, "אנשי רוח", ספורטאים, אנשי "תשקורת" וכיו"ב נראה לי שאפשר להבין למה כאן במכלול נבחרים רבנים, לא ? כל אחד ומה שבראש סדר העדיפויות שלו. וגם אנחנו מכירים כבר את כל הספורטאים ואנשי התקשורת וכו' וכו'
ה. איננו מכוונים שם גולש, פשוט מאוד, כמו שכל אחד יודע שוויקיפדיה היא חילונית, מופקרת, מתועבת, פרוצה ומוטה, כך ידע כל אחד שהמכלול הוא חרדי, שמור, נקי, מציאותי, אובייקטיבי ונייטרלי, וכן, יש גם הרבה ערכים על חרדים, נו מה לעשות...
ו. יארצייט, גם אם זה לא מעניין את האף שלך, ישנם "אפים אחדים" שזה כן מעניין אותם וזה מאוד חשוב להם, דרך אגב ישנו בעמוד ראשי גם את "היום בהסטוריה" שמביא את אירועי הלוח הלועזי, כדי שלא יהיה מידי הרבה הדתה...
ז. לסיכום לדעתי ודעת יוזמי ומקימי המכלול מטרת הפרויקט הוא גם להוסיף ידע תורני וחרדי בכל תחומי החיים, וגם להכשיר ולהתאים את הידע הלא תורני הבסיסי בכל תחומי החיים תוך סינון דברי הכיעור, כפירה ופריצות לקוראים המעוניינים בכך, מי שלא מעוניין עדיין לא סגרו את וויקיפדיה...
ח. בעמוד הבית אין דברים רדודים נורא - את זה יש רק בוויקיפדיה, ולא מעניינים - תלוי את מי שואלים...
ט. אכן, דברי טעם, לא יזיק לי קצת נימוס, אם כי בדרך כלל התשובה היא לפי סגנון השאלה, למעט ציניות שאני תמיד חייב להשחיל...
י. לסיום, אפרופו רדידות, אשאל את שאלתו של משתמש:ישרון ששאל בויקיפדיה ונותרה כקול קורא במדבר: אנחנו באמת צריכים תקצירי עלילות בערכי ספרים/סרטים/סדרות טלוויזיה? (בויקיפדיה כמובן...)
בברכה, שרגא • נר נשמה • שיחה  •  ט"ז בחשוון ה'תשע"ט • 22:24 (IDT)
לצערי לא הבנת את הרעיון של המכלול, האם אתה קשור ליוזמי המכלול? אליהו בן כליפה (שיחה) 22:42, 24 באוקטובר 2018 (IDT)תגובה
לצערי לא נראה לי שהבנת את הרעיון כל טוב אליהו בן כליפה (שיחה) 23:00, 24 באוקטובר 2018 (IDT)תגובה
חחח אז אולי תעשה עמנו חסד, ותספר לי ולר' יוסף וליהודה ולמוטיאל ולמכון ולמערכת ולועדה הרוחנית ולמזכירות הוועדה מה כן הרעיון של המכלול ?

תוסף היבוא

יש לך מושג למה תוסף היבוא לא עובד לי? משתמש ישן (שיחה) 08:09, 30 באוקטובר 2018 (IST)תגובה

משתמש ישן, לא רק לך, הבעיה הייתה שהאתר עבר למאובטח עקב התקפות, נטפרי עדכנו גירסה חדשה של התוסף יש להוריד מחדש את התוסף, בברכה, שרגא • נר נשמה • שיחה  •  כ"א בחשוון ה'תשע"ט • 10:08 (IDT)
תודה משתמש ישן (שיחה) 11:15, 30 באוקטובר 2018 (IST)תגובה
אפשר קישור לגרסה החדשה משתמש ישן (שיחה) 11:22, 30 באוקטובר 2018 (IST)תגובה
הסתדרתי תודה משתמש ישן (שיחה) 19:54, 31 באוקטובר 2018 (IST)תגובה

לא הצלחתי להגיע למוטיאל

כתבתי ערך ומשום מה (מחוסר ידיעה) נמחק, אשמח לדעת למי אלי לפנות, בתודה ובברכה, שמואל (שיחה)

שלו' לך שמואל היקר, איזה ערך כתבת ונמחק לך ? שרגא • נר נשמה • שיחה  •  כ"ט בחשוון ה'תשע"ט • 13:45 (IDT)
על כוללי הש"ס שמואל (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה
שמואל, אינני רואה שכתבת ערך כלשהוא במכלול, (רק הוספת בצורה לא ממש אנציקלופדית, בערכים רבי יקותיאל יהודה הלברשטאם, הרב ישראל בונם שרייבר, הרב נפתלי נוסבוים, הרב צבי אלימלך הלברשטאם, הרב דב קוק ורבי אליהו שמרלר) שרגא • נר נשמה • שיחה  •  כ"ט בחשוון ה'תשע"ט • 13:59 (IDT)

שליחת מייל

שלום. קיבלתי הודעה ששלחת לי מייל, אך במייל אינני רואה שום הודעה, לא הנכנס ולא האשפה ולא בספאם. אודה לך אם תוכל שוב לשלוח את המייל. ותודה על העזרה. יוסל2 (שיחה) 09:23, 13 בנובמבר 2018 (IST)תגובה

שלו' גם לך, יוסל היקר ! מוזר הדבר, כי כששלחתי למייל שלך נמסר לי כי הכתובת לא נמצאה, וכששלחתי דרך האתר אתה אומר שזה גם לא בספאם, מעניין, בכל אופן שמך כבר שונה כך שזה כבר לא ריאלי, בברכה, שרגא • נר נשמה • שיחה  •  ו' בכסלו ה'תשע"ט • 16:43 (IDT)
תודה על הערתך, בדקתי בהעדפות ואכן המייל שלי היה שגוי. תיקנתי את הכתובת. כעת אבקשך לשלוח לי שוב מייל, יש לי כמה שאלות שאינני יודע אם כאן המקום לשאול. יוסל2 (שיחה) 20:41, 15 בנובמבר 2018 (IST)תגובה
יוסל2, שלחתי, בברכה, שרגא • נר נשמה • שיחה  •  י"ב בכסלו ה'תשע"ט • 13:42 (IDT)

יבוא מויקי העברית

שלום. אני הייתי בעבר עורך בויקי בשבוע האחרון פתחתי חשבון במכלול באותו השם ואוטומטית זה גיור מוקי למכלול הבעיה שאני לא מצליח לבנות או ליבוא את דף השיחה שלי.עיר האבות (שיחה) 03:20, 15 בנובמבר 2018 (IST)תגובה

עיר האבות, לא הבנתי את הבעיה, אתה רוצה לייבא את דף שיחתך בויקיפדיה ולאחדו עם דף שיחתך במכלול? (מחילה משרגא על הפלישה...) מוטיאל (שיחה) 13:57, 15 בנובמבר 2018 (IST)תגובה
עיר האבות ייבאתי את דפי המשתמש שלך למכלול, דפי השיחה כאן במכלול בנויים אחרת, הבהרה: אינני שרגא מנטפרי, אך תודה על הפידבק, (מוטיאל, מחול לך) בברכה, שרגא • נר נשמה • שיחה  •  ז' בכסלו ה'תשע"ט • 15:24 (IDT)
תודה על היבוא פשוט אני מסונן נטפרי ולכן לא הייתה לי גישה לדף שלי, בגדול אני רואה שאצלך דף השיחה בנוי כמו בויקי למה אני לא יכול לבנות את הדף שלי גם כך? עיר האבות (שיחה) 20:52, 15 בנובמבר 2018 (IST)תגובה
עיר האבות, כי דף השיחה שלי נוצר לפני המעבר לדפי השיחה החדשים, בברכה, שרגא • נר נשמה • שיחה  •  י"ב בכסלו ה'תשע"ט • 13:42 (IDT)

מכוני מחקר חרדיים

יצרתי דף ראשי העוסק במכוני מחקר חרדיים, לדעתי הוא קטגוריה דומה למכוני מחקר תורניים, ושניהם גם יחד הם קטגוריות משנה של מכוני מחקר. איך מייצרים את זה כעץ? אורח לרגע (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

יוספזון בוצע בוצע, הלא כן ? שרגא • נר נשמה • שיחה  •  י"ב בכסלו ה'תשע"ט • 13:42 (IDT)

אני לא יודע לעשות תבניות יפות

אבל אני חייב לומר לכם שרגא הוא מכלולאי מקסים ומתוק ומיוחד ואני אוהב אותו בלב ונפש.--עמוס חדד (שיחה) 13:29, 20 בנובמבר 2018 (IST)תגובה

הסמקה, תודה עמוס יקירי, וגם אני חייב לומר לכם שעמוס הוא מכלולאי מקסים ומתוק ומיוחד ואני אוהב אותו בלב ונפש, (וגם אני פעם לא ידעתי לעשות תבניות...) שרגא • נר נשמה • שיחה  •  י"ב בכסלו ה'תשע"ט • 13:42 (IDT)
לא חוזרים על בדיחה פעמיים, כשאדע כמוך אעשה לך תבנית על זה.--עמוס חדד (שיחה) 13:48, 20 בנובמבר 2018 (IST)תגובה
לא רחוק היום... קריצה בא תבוא הנקמה... הכונו... שרגא • נר נשמה • שיחה  •  י"ב בכסלו ה'תשע"ט • 14:00 (IDT)
הריני מקבל על עצמי לנקום בכל אחד ואחד שיבנה לי תבנית.--עמוס חדד (שיחה) 14:48, 20 בנובמבר 2018 (IST)תגובה

שלום וברכה !

לאחרונה אני מייבא הרבה ערכים מויקיפדיה ונתקלתי בתופעה זו כמה וכמה פעמים אני לוחץ על יבא וסנן וזה מה שמופיע לי "Error: Status code: 503" אשמח עם תוכל לעזור לי יוסל'ה (שיחה) 00:50, 21 בנובמבר 2018 (IST)תגובה

יוסל'ה היקר, שגיאה 503 אומרת שהשרת אינו יכול למלאות פקודה זו, ובייבוא: זה אומר שבערך המבוקש ישנו תוכן אשר סומן על ידי הרובוט כלא ראוי, ניתן לבקש את ייבוא הערכים הבעייתיים בדף המכלול:בקשת ערך, בברכה, שרגא • נר נשמה • שיחה  •  י"ג בכסלו ה'תשע"ט • 11:48 (IDT)

אבישי בן חיים

- הועבר לדף המכלול:בקשת ערך

התודה של שרגא

ההספק שלך מדהים. את התודות אתה מוסר ידנית או שפיתחת משהו אוטומטי שישלח תודה לכולם? --יעבץ (שיחה) 22:31, 4 בדצמבר 2018 (IST)תגובה

יעבץ היקר ! תודה אני לוחץ אחד אחד כמו כולם... אם כבר אבקשך שוב להגדיר כתובת מייל בהעדפות המשתמש שלך, בתודה... שרגא • נר נשמה • שיחה  •  כ"ז בכסלו ה'תשע"ט • 22:37 (IDT)

הכנסתי. --יעבץ (שיחה) 14:12, 9 בדצמבר 2018 (IST)תגובה

פתיחת דף שיחה

ניסיתי לפתוח דף שיחה:נאום השפנים והחזירים, ומשום מה הדף לא עובד. בתודה, א.ב. קיסרשיחה • א' בטבת ה'תשע"ט • 20:01, 8 בדצמבר 2018 (IST)תגובה

א.ב. קיסר, טופל.--יוסף (שיחה) 23:38, 8 בדצמבר 2018 (IST)תגובה
ר' יוסף, שְכּוֹיֶיח! א.ב. קיסרשיחה • א' בטבת ה'תשע"ט • 23:46, 8 בדצמבר 2018 (IST)תגובה

איפה אפשר לראות את כל התודות ששלחתי\ששלחו לי

תודה רבה! על הכל, יצמח פורקניה (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

בדף מיוחד:יומנים, בכבוד ובהצלחה רבה, שרגא • נר נשמה • שיחה  •  ב' בטבת ה'תשע"ט • 17:02 (IDT)

הבעת תודה

תודה רבה! על תודותיך הרבים. א.ב. קיסרשיחה • ג' בטבת ה'תשע"ט • 18:55, 10 בדצמבר 2018 (IST)תגובה

 כל הכבוד! 

האמן לי שאילולא עריכותיך הרבים לא יכולתי להודות הרבה... קריצה תודה והרבה הצלחה, שרגא • נר נשמה • שיחה  •  ג' בטבת ה'תשע"ט • 19:03 (IDT)

שאלה על המצב

מה הקטע של הספרים להורדה גם בוויקיפדיה וגם במכלול?! למה אי אפשר להוריד כמו בן אדם בעורך הספרים קובץ של כל הערכים יחד. הם ממש עובדים קשה לסדר את זה.... כן ההודעה הזו מופיעה שם לפחות 3 שנים. אבל אצלכם ההודעה יותר נורמלית היא מדברת על ייבוא עצמי מוויקי, נו לפחות תקוות שוא אבל לא שקר... אבל בסך הכללי תוך חודשיים הראיתם התקדמות והשתפרתם לחלוטין בכל מה שנוגע להורדת ערכים שפעם הערך שהייתי מוריד היה נראה כמו סידור ווילנא שנת תפ"א... בחלק הזה מצויין וגם פרוייקט הייבוא צלח. והעיקר מבחינתי זה העריכה והגרפיקה המדהימים (יותר מוויקי עצמו)! תודה אחלה רעיון ואחלה אנשים שיהיה לך יום נעים, נרקיס (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

נרקיס, אינני יודע מה הקטע, בכל אופן תודה על המשוב, זה מעודד ומחמיא, תודה רבה, שרגא • נר נשמה • שיחה  •  ח' בטבת ה'תשע"ט • 13:51 (IDT)

למה המיילים שאתה שולח לי לא מתקבלים אצלי?

אף מייל לא הגיע לע"ע. --יעבץ (שיחה) 13:46, 16 בדצמבר 2018 (IST)תגובה

יעבץ, בדוק בספאם, בברכה, שרגא • נר נשמה • שיחה  •  ח' בטבת ה'תשע"ט • 13:49 (IDT)

אכן, תודה. יעבץ (שיחה) 14:03, 16 בדצמבר 2018 (IST)תגובה

סינון תמונות בייבוא

אתה צודק חלקית שאין למחוק את כל התמונות לגמרי, מכיון שבבוא הזמן ייתכן ויהיה אפשר לטשטש את הפרצופים הבעיתיים, אך במרה הספציפי של המלצרית אני לא חושב שיש אפשרות לטשטש, כי היא כל הסיפור בתמונה, ולא איזושהי פרט שולי.
בכל מקרה תודה על היחס והמעקב, זה מחמם את הלב שמעריכים אותי. יוסל'ה (שיחה) 14:52, 24 בדצמבר 2018 (IST)תגובה

למי שמגיע מגיע..., עדיין יש לשקול להסיר רק עם תבנית מכיוון שככה בעתיד נדע שצריך להחליף שם לתמונה של מלצר, בו"ה, שרגא • נר נשמה • שיחה  •  ט"ז בטבת ה'תשע"ט • 14:59 (IDT)

אני לא רואה את המיילים

הגדרתי שליחה של מייל מיוחד, וראיתי במכלול ששלחת לי שלוש מיילים אבל אני לא מקבל את המיילים, יצמח פורקניה (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

בדוק בספאם, בברכה, שרגא • נר נשמה • שיחה  •  י"ט בטבת ה'תשע"ט • 14:55 (IDT)
מה המייל שממנו שלחת לי --יצמח פורקניה (שיחה) 14:57, 27 בדצמבר 2018 (IST)תגובה
המייל שלי הוא [email protected], בברכה, שרגא • נר נשמה • שיחה  •  י"ט בטבת ה'תשע"ט • 15:00 (IDT)

לייק

קשה לי להתייחס לכל תודה ממך.. (פשוט על כל תזוזה זה קורה.. בצרורות.. חח) האמת שבקשתי למחות כי זה הביך אותי.. אבל בגילוי לב זה מחזק.. ונותן חשק לפעול. ישר כוח. כשנכנסתי לדף ראיתי שאני ממש לא היחיד אז אני פחות נבוך..--אליצור (שיחה) 16:42, 1 בינואר 2019 (IST)תגובה

תודה רבה! אליצור, אתה לא יחיד אבל כן מיוחד... בברכה, שרגא • נר נשמה • שיחה  •  כ"ה בטבת ה'תשע"ט • 19:25 (IDT)

מתלבט

אני מתלבט בדבר הערך הבא פרשת הריגת ידידיה סגל אם הוא נקי לחלוטין או שהוא אמור לעבור שיכתוב לפני יבוא להמכלול, אשמח אם תעזור לי בענין. עיר האבות (שיחה) 21:14, 1 בינואר 2019 (IST)תגובה

עיר האבות, בשמחה, בטיפול, בברכה, שרגא • נר נשמה • שיחה  •  כ"ה בטבת ה'תשע"ט • 21:16 (IDT)
אינני רואה בעיה הצריכה כעת שינוי על פי המדיניות כאן, (אם כי ערוץ הכנסת היה צריך לעבור קצת סינון תוכן), בברכה, שרגא • נר נשמה • שיחה  •  כ"ה בטבת ה'תשע"ט • 21:24 (IDT)
מייבא הערך, אם תוכל לתקן את הדרוש תיקון בערוץ הכנסת, תודה רבה! עיר האבות (שיחה) 21:42, 1 בינואר 2019 (IST)תגובה
שוב אני מתלבט בדבר הערך פרס קוגל, אם תוכל לעזור בענין. עיר האבות (שיחה) 20:12, 2 בינואר 2019 (IST)תגובה
עיר האבות, בוצע בוצע, בברכה, שרגא • נר נשמה • שיחה  •  כ"ו בטבת ה'תשע"ט • 20:36 (IDT)
תן לבן-פס. מה אומר כבודו על זה? עיר האבות (שיחה) 17:44, 20 בינואר 2019 (IST)תגובה
עיר האבות, כבודו זה ממש מעליב, אתה יודע למי קוראים ככה לשופטים העלובים האומללים והמושחתים שכל כולם בואש וצחנה של כבוד מדומה ושקרי...
תכל'ס ייבאתי ואני כרגע עובר על השאר שכתבת בבקשות לטיפול בערך, אני מבין שאין מנוס מאשר להמליץ עליך להרשאות בדוק עריכות ועורך אספקלריה... שרגא •  • שיחה  •  י"ד בשבט ה'תשע"ט • 17:51 (IDT)
חוזר בי מהכבודו, כך את זה במובן החיובי... אגב: מצטרף אליך לגבי המחשבות על ה"שופטים" ובראשם בג"ץ במדינה זו! בכל אופן כמו תמיד תודה רבה! עיר האבות (שיחה) 17:53, 20 בינואר 2019 (IST)תגובה

הרב יצחק רצאבי

שלום שרגא, משתמש ישן הפנה אותי אליך שתאשר את העריכה שהוא שיחזר לי(אין לי מושג למה) בדף של הרב יצחק רצאבי, פירטתי בדף שיחה של הרב יצחק רצאבי, את השינויים. תודה דרורפ (שיחה) 19:03, 7 בינואר 2019 (IST)תגובה

דרורפ, לא ממש הבנתי את הויכוח הזה, אולם מה שברור שכדאי להגיע להסכמה על ניסוח מתאים, בהצלחה, שרגא • נר נשמה • שיחה  •  ג' בשבט ה'תשע"ט • 19:48 (IDT)

ברכותי לשדרוגך

לידידי היקר שרגא, שידיו רב לו בכל קצוות המכלול! ברכותי לרגל הצטרפותך לצוות הטכני של המכלול! מאחל לך שתמשיך לעשות חיל ותתכנת את המכלול על הצד הטוב ביותר, בידידות, מוטיאל (שיחה) 17:12, 8 בינואר 2019 (IST)תגובה

הסמקה תודה לך ידידי היקר והנפלא ר' מוטיאל, שידיך לא פחות רבים להם בכל קצוות המכלול!... עוד קצת אתה מגיע ל-20,000 עריכות! (ראו כאן) וגם אני מאחל לך שתמשיך לעשות חיל במכלול על הצד הטוב ביותר, בידידות, שרגא • נר נשמה • שיחה  •  ג' בשבט ה'תשע"ט • 19:54 (IDT)
משתמש:שרגא, ברוב טובך תשתף אותנו: איפה רואים כאן כמה המשתמש תרם? בית העורך (שיחה) 23:15, 13 בינואר 2019 (IST)תגובה
בית העורך, שרגא בוודאי ימחל לי על התערבותי, בכל דף משתמש תוכל להביט ימינה ולגלול מעט אל כלים, שם מופיעה השורה תרומות המשתמש, תא חזי. עמוס חדד (שיחה) 23:22, 13 בינואר 2019 (IST)תגובה

מדוע יש אצלך נר נשמה?

סתם סקרנות, אבגד (שיחה) 06:39, 10 בינואר 2019 (IST)תגובה

שאלה גדולה שאלת בני..., אך למכלולאי נמרץ ונפלא כמוך! לא אוכל שלא לענות, ובכן:
א. כידוע - נֵר ה' נִשְׁמַת אָדָם (משלי, כ', כ"ז) כי כמו שהנר (שהוא בין רוחני לגשמי) כל הזמן מנסה לחזור ולהתקרב לשורשו שהיא מלמעלה כך נשמת האדם רוצה ומתאווה להתקרב לשורשה ולבוראה.
ב. אולי לא שמת לב אבל שמי במכלול הוא שרגא, ושרגא פירושו נר, כך מפורש בתלמוד בבלי, מסכת חולין, דף ס' עמוד ב' עיי"ש, ומעט מן האור דוחה הרבה מן החושך וד"ל.
ג. סתם טכנית תמיד יותר קל למצוא את תגובותי בכל דף כשיש סימן ניכר וייחודי, אגב אינני יודע מי החליט שזה נר נשמה זה סתם נר שגם תבנית {{נר נשמה}} משתמשת בו.
יש עוד שאלות? בברכה, שרגא • נר נשמה • שיחה  •  ד' בשבט ה'תשע"ט • 12:16 (IDT)
תודה. לגבי: א. מאיפה ציטטת את זה, נראה לי מוכר. אבגד (שיחה) 18:26, 10 בינואר 2019 (IST)תגובה
מהזיכרון, אולם בחיפוש גוגל מצאתי את זה מוזכר כאן, בברכה, שרגא • נר נשמה • שיחה  •  ה' בשבט ה'תשע"ט • 19:24 (IDT)
זה כתוב בספר התניא לכן זכרתי את זה. אבגד (שיחה) 19:25, 10 בינואר 2019 (IST)תגובה
ואני אפילו שזה כתוב בתניא זכרתי את זה... שרגא • נר נשמה • שיחה  •  ה' בשבט ה'תשע"ט • 19:29 (IDT)
:) אבגד (שיחה) 19:31, 10 בינואר 2019 (IST)תגובה
מציע לך רעיון: לפתוח דף אישי שלך, ולשים בו את ארבעת הדברים שכתבת כאן. ולקשר את הנר לדף הזה. מה אומר? אבגד (שיחה) 02:35, 11 בינואר 2019 (IST)תגובה
אבגד, תודה על הרעיון, בוצע בוצע, שרגא •  • שיחה  •  ח' בשבט ה'תשע"ט • 21:00 (IDT)
כן ראיתי לפני כמה שעות. מאוד יפה. אבגד (שיחה) 23:47, 13 בינואר 2019 (IST)תגובה

דרך אגב, הנקודות מציקות בעורך קוד מקור. תוכל לקצר אותם?--Men770 (שיחה) 21:44, 20 בינואר 2019 (IST)תגובה

Men770, בוצע בוצע, לא מסוגל להציק ליהודי... בברכה, שרגא שיחה - כ"א בשבט ה'תשע"ט - 16:38 (IDT)

חיפוש מייל

איך מוצאים את דף העדפות המשתמש לברר כתובת מייל של אחד החברים? בית העורך (שיחה) 14:20, 13 בינואר 2019 (IST)תגובה

בית העורך, מיוחד:העדפות זה דף העדפות המשתמש שלך, ולא ניתן דרך האתר לדעת כתובות מייל של משתמשים אחרים, בברכה, שרגא •  • שיחה  •  ז' בשבט ה'תשע"ט • 15:29 (IDT)
משתמש:שרגא אז איך שולחים מייל למשתמש? בית העורך (שיחה) 22:01, 13 בינואר 2019 (IST)תגובה
בית העורך, סליחה שאני מתערב בדף השיחה של שרגא, אבל נראה לי שתוכל לנסות בדף השיחה של אותו משתמש שתרצה לשלוח לו מייל. עמוס חדד (שיחה) 23:16, 13 בינואר 2019 (IST)תגובה
אם עמוס כבר התערב, אז כשאתה נמצא בדף המשתמש או בדף השיחה של הנמען, תלחץ על "שליחת דוא"ל למשתמש" שנמצא בתפריט הצד "כלים". או במיוחד:שליחת דואר למשתמש. מוטיאל (שיחה) 23:23, 13 בינואר 2019 (IST)תגובה
אם מוטיאל ועמוס כבר התערבו... אז גם אתה יכול לכתוב בשורת החיפוש: מיוחד:שליחת דואר למשתמש (אתה יכול גם ללחוץ כאן) או מיוחד:שליחת דואר למשתמש/שם המשתמש, בברכה, שרגא •  • שיחה  •  ח' בשבט ה'תשע"ט • 14:16 (IDT)

איך אני יכול לשנות את השם משתמש?

תודה מראש. חובב (שיחה) 20:55, 13 בינואר 2019 (IST)תגובה

ניתן לבקש בדף המכלול:בקשות לשינוי שם משתמש בברכה, שרגא •  • שיחה  •  ח' בשבט ה'תשע"ט • 20:57 (IDT)

בעלי זכות ההצבעה במפעיל נולד

@שרגא: מיהם בעלי זכות ההצבעה? לפי מה שכתוב כאן לא נראה לי הגיוני הגיוני שאני העשירי. גם הגאדג'ט אומר שאין לי זכות הצבעה--Men770 (שיחה) 18:11, 19 בינואר 2019 (IST)תגובה
@Men770: , בעיקרון אתה צודק, אבל יש לך 100 עריכות ב-30 הימים האחרונים כולל דפי שיחה, והיות וראיתי שבבעלי הזכות מועטים הם, נסתפק כרגע בזה, בברכה, שרגא •  • שיחה  •  י"ד בשבט ה'תשע"ט • 10:53 (IDT)

שאלה

מקווה שאני שואל נכון. האם המכלול הוא אתר ויקי? שייך לאותו מיזם? אסביר את עצמי בויקימילון בעריכות יש קישורים חיצוניים. להפנות לויקיפדיה או ויקישיתוף עושים {{מיזמים| ואח"כ =ויקיפדיה "שם הערך" וסוגרים. כשניסיתי להפנות שם למכלול הפורמט לא "קורא" את זה? (לא מופיע כלום בעריכה) למה זה? --אליצור (שיחה) 15:17, 18 בינואר 2019 (IST)תגובה

@אליצור: מקווה שאני עונה נכון, ככל הידוע לי המכלול אמנם בנוי על בסיס אתרי ויקי אבל הוא אינו מיזם של קרן ויקימדיה, עם זאת קרן ויקימדיה באדיבותה מאפשרת למכלול להשתמש בתכניה, בברכה, שרגא •  • שיחה  •  י"ד בשבט ה'תשע"ט • 12:08 (IDT)
@שרגא: אתה עונה נכון. מדיה ויקי היא מערכת שמתוחזקת על ידי קרן ויקימדיה והיא מערכת קוד פתוח. כל אחד יכול לפתוח אתר עם מדיה ויקי. הותכן הינו ברישיון חופשי (שזו מטרת הקרן) ולכן מותר להשתמש בו.--Men770 (שיחה) 15:01, 20 בינואר 2019 (IST)תגובה

עיטור המעטרים

כל הכבוד!
(אשמח אם תוכל לערוך את העיטור לעטר אותו כראוי, אני לא יודע איך...)
--Men770 (שיחה) 21:32, 20 בינואר 2019 (IST)תגובה
הסמקה תודה רבה, סוף סוף מישהו שם לי איזה עיטור... (ערכתי, שלא יגידו שהמתכנת שלנו לא יודע לערוך עיטורים...) שרגא •  • שיחה  •  ט"ו בשבט ה'תשע"ט • 12:46 (IDT)

אי השארת תגובת בוצע בוצע

מדוע הפסקת להשאיר תבנית זו בבקשת ערכים? חבל, זה סתם גורם לטרחה מיותרת.--רבי עקיבא (שיחה) 22:00, 20 בינואר 2019 (IST)תגובה

עקיבא, לא הפסקתי אלא לא הספקתי, ואפרופו טירחה מיותרת אתה בחרת בה בהחלטתך לא להיות בקשר רציף (במייל/צ'אט) שלא כמו רוב רובם של המכלולאים הפעילים, דבר שבאמת גורם לי הרבה טירחות מיותרות, וחבל, שרגא •  • שיחה  •  ט"ו בשבט ה'תשע"ט • 13:51 (IDT)
איזה טרחות?--רבי עקיבא (שיחה) 14:12, 21 בינואר 2019 (IST)תגובה
ממש לא חסרים פעמים שתוך כדי שאני עורך ומסנן ערך, ייבאת אותו, שאר המכלולאים הפעילים על פי רוב מסונכרנים ומתואמים וזה כמעט לא קורה, שרגא •  • שיחה  •  ט"ו בשבט ה'תשע"ט • 14:20 (IDT)
אם כך אני מתנצל ומצטער. אך מה אעשה ועיתותי קצובים. גם הזמן שאני מקדיש למכלול הוא מעל ומעבר. אין לי אפשרות להשתעבד יותר מכך--רבי עקיבא (שיחה) 14:27, 21 בינואר 2019 (IST)תגובה
מקבל את התנצלותך בעניין זה, אבל זה ממש לא פותר את הבעיה, שרגא •  • שיחה  •  ט"ו בשבט ה'תשע"ט • 14:30 (IDT)
אולי אני אפסיק לייבא....--רבי עקיבא (שיחה) 14:32, 21 בינואר 2019 (IST)תגובה

שים לב!

כשלוחצים באולם הדיונים על הסקריפט לגבי תמונות בדפי זרימה, מגיעים משום מה הישר לתוך המרחב הפרטי שלך. כך לפחות אירע לי. אוהב ישראל (שיחה) 19:54, 22 בינואר 2019 (IST)תגובה

תודה, זה קורה לך גם אחרי שיצרת את הדף משתמש:אוהב ישראל/common.js או רק לפני? שרגא •  • שיחה  •  י"ז בשבט ה'תשע"ט • 20:04 (IDT)
זה קרה לי גם לאחר שיצרתי, וגם עכשיו כשאני לוחץ על הקישור שהועתק לכאן אני מגיע היישר לאיזור שלך, כולל האפשרות לפתוח 'משימות' וכיוצ"ב שלך. אבל לגבי הקישור הנוכחי בדף אולם דיונים נראה שכעת הבעייה נפתרה.--אוהב ישראל (שיחה) 13:24, 23 בינואר 2019 (IST)תגובה
בסדר, תודה, שרגא •  • שיחה  •  י"ז בשבט ה'תשע"ט • 13:29 (IDT)

שואל

לא יודע אם שמת לב אבל ישנם דפים שאינם ניתנים לעריכה ואין אפשרות לראות גרסאות קודמות כמו הדף שעמום, אגב: בדף זה יש להסיר תמונות! עיר האבות (שיחה) 22:52, 24 בינואר 2019 (IST)תגובה

תודה מיוחדת!

כידוע, אינני יודע לבנות תבניות כוכבים עיטורים ומה שביניהם,
אבל אילו הייתי רוטשילד הייתי משלם הרבה כסף כדי ליצור לחצן חדש תודה מיוחדת לאיש מיוחד כמוך, והייתי נותן לך אותו על כלל עריכותיך ועבודתך ובעיקר על הלב הטוב והגדוש, וכמובן על עזרתך הרבה בדף האיחוד הלאומי (פירושונים).
מה הייתי עושה בלעדיך?
עמוס חדד (שיחה) 13:38, 29 בינואר 2019 (IST)תגובה

תודה רבה!, אוכל ללמד אותך... שרגא שיחה - כ"ג בשבט ה'תשע"ט - 13:54 (IDT)

ועידת אגודת ישראל

הועידה עדיין לא קיבלה יצוג בהמכלול, לא יודע אם זה מצריך ערך נפרד, אך ודאי שזה מצריך יצוג. יתכן שועידה זו היא הכנסייה הגדולה השביעית, באיזה דף לדעתך אמור להישתבץ עניין זה? עיר האבות (שיחה) 20:14, 29 בינואר 2019 (IST)תגובה

עיר האבות, הכנסייה הגדולה, אם יש חומר ניתן ליצור טיוטה:הכנסייה הגדולה השביעית, בברכה, שרגא שיחה - כ"ד בשבט ה'תשע"ט - 20:19 (IDT)
בינתיים דליל לדעתי עד ליל שישי לא נעמוד בעומס... עיר האבות (שיחה) 20:22, 29 בינואר 2019 (IST)תגובה
עד אז נסתפק בהכנסייה הגדולה#הכנסייה הגדולה השביעית, בברכה, שרגא שיחה - כ"ד בשבט ה'תשע"ט - 20:25 (IDT)
ראיתי תודה רבה! עיר האבות (שיחה) 20:26, 29 בינואר 2019 (IST)תגובה

עדכוני גרסאות מויקיפדיה

ברגע שעדכנת עדכון מויקיפדיה תוודא שאינך מוחק נתונים, למשל בדף חוסן לישראל עידכנתי לפני שעה קלה על ריצה משותפת עם בוגי יעלון, ובגלל העדכון זה נמחק. עיר האבות (שיחה) 21:00, 29 בינואר 2019 (IST)תגובה

בעיקרון אתה צודק, אבל למה בויקיפדיה לא ראו צורך להזכיר זאת? שרגא שיחה - כ"ד בשבט ה'תשע"ט - 21:03 (IDT)
ראו צורך, פשוט אף אחד עדיין לא עשה זאת. תעיין בדף מקסימום עד סוף הלילה וזה מעודכן (אני נטפרי כך שאני לא יכול לערוך את ויקיפדיה), אגב הבאתי את זה כולל אסמכתא מJDN. עיר האבות (שיחה) 21:06, 29 בינואר 2019 (IST)תגובה
אין שום בעיה, אחזיר, (התכוונתי שברעיון בערכי חול ובוודאי פוליטיקה מה שעדיין שלא עדכנו מאות אלפי הוויקיפדים כנראה לא כל כך נצרך הרי סוף סוף אתרי ויקי אינם אתרי חדשות למעט ויקי חדשות), בברכה, שרגא שיחה - כ"ד בשבט ה'תשע"ט - 21:14 (IDT)

בקשה

א. תודה רבה על כל התודות שאתה נותן לי. ב. אשמח אם תוכל בבקשה להוסיף את העיטור לדף השיחה הנוכחי שלי, לאחר שהחזרתי אותו לרגיל (לא דיונים מבניים)--Men770 (שיחה) 16:11, 30 בינואר 2019 (IST)תגובה

בכבוד, בוצע בוצע, שרגא שיחה - כ"ד בשבט ה'תשע"ט - 16:20 (IDT)
תודה רבה--Men770 (שיחה) 16:21, 30 בינואר 2019 (IST)תגובה

משלוח דוא"ל

אני רואה ששלחת לי דוא"ל, אך אינני רואה זאת באימייל שלי, יתכן וזה נשלח למקום אחר? עיר האבות (שיחה) 22:13, 30 בינואר 2019 (IST)תגובה

סליחה משרגא על דחיפת האף, עיר האבות בדוק בספאם שלך. עמוס חדד (שיחה) 00:53, 31 בינואר 2019 (IST)תגובה
סלחתי, רק אל תשכח להוציא חזרה את האף... שרגא שיחה - כ"ה בשבט ה'תשע"ט - 11:42 (IDT)
תודה רבה! לדוחפים ולאלו שנדחפו... בהחלט זה שם. אגב:אני נוהג לצאת החריפות נגד אנשים שדוחפים!... עיר האבות (שיחה) 17:40, 31 בינואר 2019 (IST)תגובה

בעיה בקישור

שרגא, נראה לי שיש בעיה בקישור בדף מיוחד:העלאה. כתוב שם "מומלץ להעלותו לוויקישיתוף (למה?)" והמילה "למה?" שולחת לדף שכנאה היתה שם פעם תת כותרת של למה, איני מוצא אותה. תודה. דויד (שיחה) 15:14, 31 בינואר 2019 (IST)תגובה

דויד, היא שולחת לדף עזרה:ויקישיתוף, אמור לעבור מכלולזציה בקרוב, תודה, שרגא שיחה - כ"ו בשבט ה'תשע"ט - 19:48 (IDT)

מתרומה מכספי מעשר

כתוב אצלך "בהוראת הרבנים ניתן לתרום מכספי מעשרות" מי הם הרבנים אדומיניק (שיחה) 01:50, 3 בפברואר 2019 (IST)תגובה

אדומיניק, הרב ישראל מאיר שפרן שליט"א בן הגאון הגדול רבי מנדל שפרן שליט"א ראה עוד המכלול:ועדה רוחנית בפסקה חברי הועדה, בברכה, שרגא שיחה - א' באדר א' ה'תשע"ט - 11:36 (IDT)
שרגא מיהו הרב הזה, האם יש לו היתר הוראה, או שזה ציטוט בשם אביו שליט"א? דרוך (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה
רב בישראל, יש לו היתר הוראה, וזה לא ציטוט מאביו שליט"א, בברכה, שרגא שיחה - כ' באדר א' ה'תשע"ט - 16:06 (IDT)

מטוס קרב של הדור השישי

כתבת לי שאין ערך כזה אולם זכור לי מראיתיו בויקיפדיה. את הויקיפדיה חסמתי מאז פגשתי ב"מכלול" אך כמדומני שכשפותחים בויקיפדיה את הערך מטוס קרב של הדור החמישי אמורה להיות למטה איזו רשימה של כל דורות המטוסים ובה גם הדור השישי, אם תוכל לבדוק ולייבא. תודה יושב פלשת

ר' יושב, עדכנתי ועדיין אין מטוסי דור שישי, גם מטוסי העתיד הכתובים שם הם מדור חמישי, ובתבנית למטה מופיע "דור שישי (עתידי)" אך אינו מכיל כלום כיוון שעדיין לא קיים, בברכה , שרגא שיחה - כ"ח בשבט ה'תשע"ט - 17:13 (IDT)

טעות בדף העלאת תמונה

שרגא, לאחר שמעלים תמונה, וגם תו"כ התהליך, למשל כאן, כנראה בעיקר בתבנית {{Cc-by-sa-3.0}} מישהו שכח להחליף כמה פעמים את המילה "ויקיפדיה" ב"המכלול". תודה. דויד (שיחה) 15:34, 5 בפברואר 2019 (IST)תגובה

תודה דויד, Done טופל, בברכה, שרגא שיחה - ל' בשבט ה'תשע"ט - 15:44 (IDT)