שיחת משתמש:בני ברקי בנשמה
ברוך בואך!
|
כדי לסייע לך להצטרף לעורכים, מומלץ לקרוא את עשרת הטיפים להשתלבות בקהילת המכלול. להרחבה באפשרותך לגשת:
|
||
| כדאי מאד להקדיש שעה לעבור על כל הקישורים המופיעים כאן. הם יועילו לך רבות בהמשך עבודתך. | ||
בברכה, עמנואל (שיחה) 19:57, 28 בפברואר 2024 (IST)
בית שמש
בקשר לעריכותיך בדף, אלו דברים שמתעדכנים תמידין כסדרן מויקי, העריכות כאן נדרסות. עמנואל (שיחה) 16:49, 29 בפברואר 2024 (IST)
התיחסות רצינית לעריכה במכלול
קודם
תודה רבה! על המאמץ לתרום למכלול.
כידוע כל אחד יכול לערוך במכלול. כדאי לייחס רצינות לעבודת העריכה. למיטב ידיעתי, אין בציבור החרדי תופעה נפוצה של משפחות בנות 20 ילדים, צבע החליפות הוא לא כחול (יכול להיות שיש בחנות חליפות שחורות עם גוונים נוטים לצבע כחול. אין סיבה כמובן לכתוב את זה באנציקלופדיה). וכו', העיקרון מובן. • מטעמים (שיחה) 22:29, 5 במרץ 2024 (IST)
ערכי תחבורה ציבורית
על מנת שעריכותיך לא יידרסו, בקש עדכון לפני העריכה, ובעת העריכה הוסף {{נבמ}} בשורה האחרונה.
בהזדמנות זו:

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
עמנואל (שיחה) 22:17, 11 במרץ 2024 (IST)
חברת התחבורה הציבורית ג'י בי טורס
לצורך פתיחת ערך על חברת התחבורה הציבורית ג'י בי טורס המפעילה קווים באזור נצרת והגליל התחתון דרוש מידע היסטורי על החברה מי שיש לו אשמח אם יוכל לכתוב לי בתודה מראש
- ראה כאן, שרגא > השתתפו >> שיחה > ד' באדר ב' ה'תשפ"ד > 14:27, 14 במרץ 2024 (IST)
- כדאי לתייג במקרה כזה {{מפ}} עמנואל (שיחה) 04:35, 15 במרץ 2024 (IST)
- וכמובן לחתום כדי שהתיוג יפעל עמנואל (שיחה) 04:35, 15 במרץ 2024 (IST)
- כדאי לתייג במקרה כזה {{מפ}} עמנואל (שיחה) 04:35, 15 במרץ 2024 (IST)
בקשר לעריכה זו, נא להסביר את העריכות בתקצירי העריכה בעוד כמה מילים, שיהיה יותר ברור על פי מה אתה מסיר ומוסיף את התכנים. אפרון בוט (שיחה) 11:52, 15 במרץ 2024 (IST)
יצירת דפים מרובים ריקים
במקום יצירת עשרות טיוטות ריקות על מסופים תוכל ליצור לעצמך דף משנה נניח בני ברקי בנשמה/רשימת מסופים לרכז בו את הרשימה ולעבוד על כל ערך בצורה מסודרת. בנוסף, אשמח להבין מה המסופים המדוברים, האם ברמה של מסוף שכונתי או תחנה מרכזית. אם האפשרות הראשונה, לא חושב שיש הצדקה לערך על כל מסוף כזה. מוטי ~ שיחה • ז' באדר ב' ה'תשפ"ד • 23:57, 16 במרץ 2024 (IST)
- היי, נא לשים לב לנאמר לעיל. אפרון בוט (שיחה) 10:07, 17 במרץ 2024 (IST)
הדפים שאני יוצר הם דפים שאני מכין לעבוד עליהם ולכן אין טענות אלו צודקות כמו כן לשאלתך מוטי מדובר על מסופים כעין תחנות מרכזיות לשכונות גדולות או מסופים לערים והרעיון שלי בערכים אלו הם כמו שבויקי יש ערכים על מסופים מסוג זה (ראה מסוף אור יהודה וכדומה) אשר הובאו למכלול בתקווה להבנה בני ברקי בנשמה 10:26 ז' באדר ב' יומא דהילולא דמשה רעיא מהימנא תשפ"ד
- תודה על תגובתך, נא לא להמשיך ביצירת הדפים עד למיצוי הדיון בעניין. אפרון בוט (שיחה) 10:30, 17 במרץ 2024 (IST)
מקוה פעם הבאה לפני כתיבת הודעה תעיין בתגובות קודמות שכתבתי למעלה, בתקווה להבנה בני ברקי בנשמה 20:40 י"א אדר ב' תשפ"ד
ערכי תחבורה
מזכיר, נא לבקש עדכון לפני עריכות בערכי חול עמנואל (שיחה) 23:55, 17 במרץ 2024 (IST)
- הסיבה שאינני מבקש עדכון לערכים אלו לפני עריכה משום שגם הויקי אינו מעודכן כל כך משום שגם הוא נערך רק לעיתים וכך אני רואה תמיד כשאתם עושים עדכון בתקווה להבנה ותודה על הכל בני ברקי בנשמה 15:05 ט' אדר ב' תשפ"ד.
- נא להכיר המכלול:הזחה והמכלול:חתימה. אפרון (שיחה) 15:09, 19 במרץ 2024 (IST)
בקשת ייבוא ערך
אתה מבקש לייבא ערכים שלא קיימים בויקי. אם תרצה אתה יכול לבקש מהמכלול:בקשת ערך. למאי נ"מ • שיחה • י"א באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 13:31, 21 במרץ 2024 (IST)
- תודה רבה על התגובה ורק אתנצל בזה ובבא וכן כבר היו כמה פעמים שביקשתי לייבא ערך שלא קיים בויקי וזה משום שאני חסום בנטפרי ואין לי גישה לויקי רק ערכים שנראה לי מפאת חשיבותם שהם קיימים בויקי אני מבקש ייבוא אפילו שאינני יודע האם באמת הם קיימים בויקי בני ברקי בנשמה שיחה י"א אדר ב' תענית אסתר מוקדם תשפ"ד 14:00בני ברקי בנשמה (שיחה) 14:01, 21 במרץ 2024 (IST)
- לא צריך להתנצל, לא עשית שום דבר רע. בפעם הבאה כשאתה חושב שיש ערך בויקי אבל אתה לא בטוח, תעשה חיפוש בגוגל עם המילה ויקיפדיה, למשל "עיר היין (שכונה באשקלון) ויקיפדיה", אם תהיה תוצאה תלחץ על זה, אם הערך קיים זה יפנה אותך ישירות למכלול, אם זה קיים בויקי אך עדיין לא יובא, תראה לחצן מיוחד כדי לשלוח בקשה לייבא את הערך. הצלחה. למאי נ"מ • שיחה • י"א באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 14:13, 21 במרץ 2024 (IST)
אני ממליץ לך לפני שאתה יוצר קטגוריה לעיין היטב בהמכלול:קטגוריה, ללמוד היטב את הסוגיא, ואז ליצור קטגוריה. וחשוב לא פחות: אני בכלל לא אוהב לתת ביקורת, אני מעריך מאוד את פעלך, אבל אני כותב זאת רק לטובתך. אין לי שום דבר נגדך. עלה והצלח. למאי נ"מ • שיחה • י"ב באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 00:21, 22 במרץ 2024 (IST)
- בנוסף אציין שלא מוסיפים קטגוריות במרחב המשתמש (מלבד קטגוריה:המכלול: טיוטות ערכים שנוצרו במכלול) אפרון (שיחה) 00:24, 22 במרץ 2024 (IST)
- שתי הערות חשובות בעניין. לא יוצרים דפים בשביל ניסויים במרחבים הרגילים (ערכים/קטגוריות וכו') ללא חריגים. בנוסף, בהתחשב שרוב מוחלט וגורף של ערכי החול במכלול מבוססים על ויקיפדיה (וזה לא צפוי להשתנות בעתיד הנראה לעין), הקטלוג בקטגוריות צמוד לחלוטין לשם למעט נושאים תורניים וכדומה. מוטי ~ שיחה • י"ז באדר ב' ה'תשפ"ד • 16:41, 27 במרץ 2024 (IST)
- נראה שלא הובנתי, נא להפסיק את השינויים בקטגוריות בתחום התחבורה. מוטי ~ שיחה • י"ז באדר ב' ה'תשפ"ד • 17:23, 27 במרץ 2024 (IST)
- שתי הערות חשובות בעניין. לא יוצרים דפים בשביל ניסויים במרחבים הרגילים (ערכים/קטגוריות וכו') ללא חריגים. בנוסף, בהתחשב שרוב מוחלט וגורף של ערכי החול במכלול מבוססים על ויקיפדיה (וזה לא צפוי להשתנות בעתיד הנראה לעין), הקטלוג בקטגוריות צמוד לחלוטין לשם למעט נושאים תורניים וכדומה. מוטי ~ שיחה • י"ז באדר ב' ה'תשפ"ד • 16:41, 27 במרץ 2024 (IST)
@
נא הגדר דוא"ל בהעדפות שלך, תודה, שרגא (שיחה) 16:52, 27 במרץ 2024 (IST)
- אין לי דוא"ל ואינני רוצה לפתוח מסיבות אישיות שאינם קשורות כלל לעריכתי במכלול בתקווה להבנה ותודה על הכל --בני ברקי בנשמה (שיחה) 17:04, 27 במרץ 2024 (IST)
- אוקיי, אם כך אכתוב זה כאן חד וחלק, כל עיסוקך בעניין התחבורה הציבורית המסופים והקטגוריות מתנהלת בצורה לא נכונה עד מטרידה ומזיקה, בכלל, אנו ממעטים ליצור ערכי חולין כאן במכלול, וגם אם כן, עליך להתרכז בערך אחד להשקיע בו לפי ההערות והביקורות, לראות שהוא מועבר למרחב הערכים, ואז להמשיך לערך הבא (כמו בערך ג'י. בי. טורס אותו יצרתי בויקיפדיה), לא לעבוד במקביל על עשרות ערכים, בוודאי שלא לבלבל את מערך הקטגוריות שנשמר כאן כמו בויקיפדיה, זה בקיצור, לא חסרים דברים כאן לערוך להוסיף ולשפר ויש הרבה מיזמים יהודיים ותורניים לתרום להם ועורכים שיסייעו לך בזה ראה למשל המכלול:מיזם ערכים תורניים, המכלול:מיזם חכמי ישראל, וכיו"ב, בתקווה להבנה, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ח באדר ב' ה'תשפ"ד > 18:01, 27 במרץ 2024 (IST)
- אינני מחפש לעשות העתקות מספר קדוש כזה או אחר למרות שזה חסד גדול עם אנשים שיהיו להם ערכים על הרבה נושאים שיהיו בצורה ברורה (וזה גם הסיבה שנכנסתי בכלל למכלול ונהנה מכל רגע) אבל יש הרבה חסדים בעולם שאנשים אחרים גם יכולים לעשות וזו הנקודה שלרוב אני עורך ערכים שאחרים לא עורכים משום שאין להם ידיעה בדבר או משום שמסתכלים עליהם בצורה מעוותת ואיני יכול לעורכם בויקיפדיה משום שאני חסום בנטפרי ששולחים הכל למכלול ודי למבין וע"ע בדף המשתמש שלי, בתקווה להבנה - הודעה זאת מתייחסת כהבהרה לכל ההודעות שהיו בנושא זה ודומהו - אם יש לך או לכל משתמש אחר השגה על טענתי אשמח שיכתוב - תודה לכולם על טענותיהם ובשורות טובות--בני ברקי בנשמה (שיחה) 20:45, 27 במרץ 2024 (IST)
- אוקיי, אם כך אכתוב זה כאן חד וחלק, כל עיסוקך בעניין התחבורה הציבורית המסופים והקטגוריות מתנהלת בצורה לא נכונה עד מטרידה ומזיקה, בכלל, אנו ממעטים ליצור ערכי חולין כאן במכלול, וגם אם כן, עליך להתרכז בערך אחד להשקיע בו לפי ההערות והביקורות, לראות שהוא מועבר למרחב הערכים, ואז להמשיך לערך הבא (כמו בערך ג'י. בי. טורס אותו יצרתי בויקיפדיה), לא לעבוד במקביל על עשרות ערכים, בוודאי שלא לבלבל את מערך הקטגוריות שנשמר כאן כמו בויקיפדיה, זה בקיצור, לא חסרים דברים כאן לערוך להוסיף ולשפר ויש הרבה מיזמים יהודיים ותורניים לתרום להם ועורכים שיסייעו לך בזה ראה למשל המכלול:מיזם ערכים תורניים, המכלול:מיזם חכמי ישראל, וכיו"ב, בתקווה להבנה, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ח באדר ב' ה'תשפ"ד > 18:01, 27 במרץ 2024 (IST)
נחסמת מעריכה במרחב הראשי והמרחבים המשיקים
עד שתתחיל להתייעץ לפני עריכות בסדר גודל נרחב. בהצלחה. מקוה • שיחה • י"ח באדר ב' ה'תשפ"ד 20:15 (IDT)
- אשמח אם תאמר לי איפה מתייעצים ולא איפה שולחים שאלה וב-95% מהשאלות לא מקבלים תשובה לעולם ובנותר רק אחרי שבוע בדרך כלל ואדרבה אם תשתנה הגישה אשמח--בני ברקי בנשמה (שיחה) 20:36, 27 במרץ 2024 (IST)
- אתה פשוט צריך להבין כיצד מתנהלים כאן, נתחיל למשל עם הזחה שזה דבר בסיסי בכל דיון ודף שיחה - ראה המכלול:הזחה, וגם תיוג משתמש כשאתה רוצה שהוא ישים לב למה שכתבת - ראה עזרה:תיוג, בהצלחה, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ח באדר ב' ה'תשפ"ד > 23:40, 27 במרץ 2024 (IST)
- ידידי, אני רואה בך פוטנציאל גדול. אם אתה רוצה אני יכול להתנדב כמוגבלות יכולתי וזמני להיות חונך שלך. למאי נ"מ • שיחה • י"ח באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 12:49, 28 במרץ 2024 (IST)
- אשמח אולם לא כחונך ממש אלא כיועץ צמוד קרי שכשיהיו לי דברים לשינוי במכלול אשלח לך ואתה תענה לי האם זה נכון ומתאים וכדו' ואתה תערוך במידת הצורך את מה שתראה שצריך לערוך ממה שאשלח בהצלחה--בני ברקי בנשמה (שיחה) 12:58, 28 במרץ 2024 (IST)
- אוקיי, דבר ראשון ובסיסי: קח לך שעה וקרא בעיון את כל הקישורים שמופיעים בראש הדף, ב"ברוך בואך". למאי נ"מ • שיחה • י"ח באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 13:05, 28 במרץ 2024 (IST)
- בני ברקי בנשמה, פתחת את הקישור שהביאו לך לעיל להמכלול:הזחה ולהמכלול:תיוג?אפרון (שיחה) 13:06, 28 במרץ 2024 (IST)
- כן, קראתי. ודוקא בגלל שיש את שני דברים אלו ולא רק אחד מהם אינני מבין את טענתך בתקווה להבנה.--בני ברקי בנשמה (שיחה) 13:10, 28 במרץ 2024 (IST)
- אפשר לעשות לך מבחן? מה כתוב שם בקצרה? למאי נ"מ • שיחה • י"ח באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 13:12, 28 במרץ 2024 (IST)
- אם אתה רוצה להתנהג בסגנון זה אני מוותר על העזרה וחבל לשנינו ולכל המשתמשים והנעזרים במכלול ובקצרה הזחה היא לעבור לשורה חדשה בנושא חדש ותיוג הוא ציון לשם המשתמש מה שכמובן שכשאל אותי משתמש אחד ואני עונה לו מיד אחר שאלתו אין צורך לציין שמו כמו שכשאני מדבר עם אדם אחד אינני מזכיר את שמו כשאני עונה לו אלא רק כשאני מדבר עם כמה אנשים ה"ה הכא רק אם עונה למשתמש אחר או למשתמש ששאל לפני האחרון אני צריך לציין שמו והדברים פשוטים וברורים כמו כן אני מציע לך לעיין בדף המשתמש שלי להבין מי אני תודה רבה ובתקווה להבנה--בני ברקי בנשמה (שיחה) 13:27, 28 במרץ 2024 (IST)
- אפשר לעשות לך מבחן? מה כתוב שם בקצרה? למאי נ"מ • שיחה • י"ח באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 13:12, 28 במרץ 2024 (IST)
- כן, קראתי. ודוקא בגלל שיש את שני דברים אלו ולא רק אחד מהם אינני מבין את טענתך בתקווה להבנה.--בני ברקי בנשמה (שיחה) 13:10, 28 במרץ 2024 (IST)
- בני ברקי בנשמה, פתחת את הקישור שהביאו לך לעיל להמכלול:הזחה ולהמכלול:תיוג?אפרון (שיחה) 13:06, 28 במרץ 2024 (IST)
- אוקיי, דבר ראשון ובסיסי: קח לך שעה וקרא בעיון את כל הקישורים שמופיעים בראש הדף, ב"ברוך בואך". למאי נ"מ • שיחה • י"ח באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 13:05, 28 במרץ 2024 (IST)
- אשמח אולם לא כחונך ממש אלא כיועץ צמוד קרי שכשיהיו לי דברים לשינוי במכלול אשלח לך ואתה תענה לי האם זה נכון ומתאים וכדו' ואתה תערוך במידת הצורך את מה שתראה שצריך לערוך ממה שאשלח בהצלחה--בני ברקי בנשמה (שיחה) 12:58, 28 במרץ 2024 (IST)
- ידידי, אני רואה בך פוטנציאל גדול. אם אתה רוצה אני יכול להתנדב כמוגבלות יכולתי וזמני להיות חונך שלך. למאי נ"מ • שיחה • י"ח באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 12:49, 28 במרץ 2024 (IST)
אתה מכיר את המקש 'אנטר'? למאי נ"מ • שיחה • י"ח באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT)
- אינני בקיא במקשי המקלדת ב"ה--בני ברקי בנשמה (שיחה) 13:32, 28 במרץ 2024 (IST)
- בצד הימיני של המקלדת, לימין המקש של מספר 3 יש מקש שנקרא 'אנטר'. אם לוחצים עליו - יורדים שורה. למאי נ"מ • שיחה • י"ח באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 13:35, 28 במרץ 2024 (IST)
- תקרא שוב בנחת את הדפים, אתה כנראה לא הבנת מה שקראת, הזחה נועדה ליצור מראה מדורג לדף השיחה, תיוג נועד להסב את תשומת ליבו של משתמש לתגובתך, מה שכתבת על תיוג לא נכון עובדתית... (אגב כיוון שזה דף שיחתך אותך לא צריך לתייג בשביל שתקבל התראה) אפרון (שיחה) 13:36, 28 במרץ 2024 (IST)
- בצד הימיני של המקלדת, לימין המקש של מספר 3 יש מקש שנקרא 'אנטר'. אם לוחצים עליו - יורדים שורה. למאי נ"מ • שיחה • י"ח באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 13:35, 28 במרץ 2024 (IST)
אין לי ענין להוותכח רק קראתי את שני ערכים הנ"ל במכלול למעלה מ-10 פעמים כל אחד וזה מה שהבנתי בכל אופן תמיד לומדים מטעויות ורק אציין דבר אחד שאיני רוצה לתקוף אף אדם גם לא יהודי רק אם הוא מתקיף אותי וחושב שהוא חכם (ולעיתים הוא צודק) אני מתקיף אותו כשאני חושב שהוא טועה והסבר לזה אני מניח שתבין בדף המשתמש שלי שאני מציע שוב לקוראו ובעיון, תודה רבה על הכל בתקוה להבנה ובהצלחה!--בני ברקי בנשמה (שיחה) 13:43, 28 במרץ 2024 (IST)
- תגיד, מישהו דיבר אליך בטרמינולוגיה של תקיפה? בסה"כ רוצים לעזור לך. אתה לא אמור להרגיש מאויים מזה שמישהו רוצה לעזור לך במקום חדש, עם מיליון כללים שאתה בקושי יודע עשרה מהם, ובמקום לגרש אותך מפה הוא מתיישב איתך בסבלנות ולומד איתך אות באות. למאי נ"מ • שיחה • י"ח באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 13:46, 28 במרץ 2024 (IST)
- פעם אחרונה "הזחה" היא כתיבת : לפני תחילת תגובתך, כל : אחד מזיז את תגובתך מעט שמאלה, אתה צריך להוסיף אחד כזה יותר ממה שקודמך הדף השיחה עשה, המטרה היא ליצור דף שיחה מדורג וברור, אפרון (שיחה) 13:47, 28 במרץ 2024 (IST)
- איני מבין איך עושים את הנקודותיים הנ"ל ובכל אופן לא ראתי אתכם ושאר המשתמשים עושים זאת ואולי לא הבנתי אותך נכון אפרון, כמו כן לשניכם אפרון ולמאי נ"מ איני מרגיש מאוים ואדרבה אני מרגיש שמח שעוזרים לי וחבל שאינכם שמים לב על התודות וכדו' שאני שולח וכותב, דבר נוסף שאנכם צריכים להתבייש לכתוב את טענתכם במלואה אלא ברמזים פשוט תכתבו משום שאין לי כח לענות כל הזמן כי איני אוהב שיח דיפלומטי כי כלנו יודעים שכל דיפלומטיה היא עיוות מתחילתה ועד סופה אלא תדברו בצורה פתוחה וכמובן מכבדת ויש דרך פשוטה כזאת, תודה רבה! בני ברקי בנשמה 13:58 ח"י באדר ב' ה'תשפ"ד בני ברקי בנשמה (שיחה) 14:00, 28 במרץ 2024 (IST)
- יש מקש במקלדת שנקרה 'שיפט', זה נמצא בצד השמאלי, השני מלמטה (ישנן מקלדות שעל המקש נמצא חץ לכיוון מעלה). יש עוד מקש שנקרא 'ף'. אם אתה לוחץ על שיפט וביחד עם זה אתה לוחץ על 'ף', אזי יוצא לך נקודתיים. למאי נ"מ • שיחה • י"ח באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 14:02, 28 במרץ 2024 (IST)
- בני ברקי היקר, אתה נראה חרוץ ומוכשר. ואתה יכול מאוד להועיל. גם לי בתחילת דרכי במכלול היה קשה עם עומס הכללים וצורת העבודה. רק לאחר כמה שבועות הבנתי את התמונה והיום אני מבין שאי אפשר בלעדיה. אפרון ולמאי נ"מ הם שני העורכים כמעט הכי נחמדים כאן (ויעילים מאוד) (חוץ ממני כמובן 😉) תוכל להשתמש בעזרתם. בסוף אתה תהנה מהעריכה כאן. • מטעמים (שיחה) 14:07, 28 במרץ 2024 (IST)
- תודה לך מטעמים ושוב תודה רבה מכל הלב לכם למאי נ"מ ואפרון, כמו כן אתחיל לקצר מהטעם שכתבתי לכם למעלה תודה ובתקוה להבנה בני ברקי בנשמה (שיחה) 14:15, 28 במרץ 2024 (IST)
- יש משהו לא מובן? למה לא ירדת שורה ולא עשית הזחה. אם לא הובנתי - שאל אותי, אני כאן בשבילך. --למאי נ"מ • שיחה • י"ט באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 22:46, 28 במרץ 2024 (IST)
- אשמח אם תפרט את תגובתך--בני ברקי בנשמה (שיחה) 22:49, 28 במרץ 2024 (IST)
- בתגובה למטעמים לא עשית הזחה, לכן שאלתי אם יש משהו לא ברור. אבל עכשיו אני רואה שאתה כבר כן יודע, אז מצוין! למאי נ"מ • שיחה • י"ט באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 22:51, 28 במרץ 2024 (IST)
- אפשר גם להיכנס להעדפות ולאשר בלשונית בטא את הרחבת כלי שיחה. לחילופין לסמן בגאדג'טים את דיונים נוחים. מוטי ~ שיחה • י"ט באדר ב' ה'תשפ"ד • 23:24, 28 במרץ 2024 (IST)
- בתגובה למטעמים לא עשית הזחה, לכן שאלתי אם יש משהו לא ברור. אבל עכשיו אני רואה שאתה כבר כן יודע, אז מצוין! למאי נ"מ • שיחה • י"ט באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 22:51, 28 במרץ 2024 (IST)
- אשמח אם תפרט את תגובתך--בני ברקי בנשמה (שיחה) 22:49, 28 במרץ 2024 (IST)
- בני ברקי היקר, אתה נראה חרוץ ומוכשר. ואתה יכול מאוד להועיל. גם לי בתחילת דרכי במכלול היה קשה עם עומס הכללים וצורת העבודה. רק לאחר כמה שבועות הבנתי את התמונה והיום אני מבין שאי אפשר בלעדיה. אפרון ולמאי נ"מ הם שני העורכים כמעט הכי נחמדים כאן (ויעילים מאוד) (חוץ ממני כמובן 😉) תוכל להשתמש בעזרתם. בסוף אתה תהנה מהעריכה כאן. • מטעמים (שיחה) 14:07, 28 במרץ 2024 (IST)
- יש מקש במקלדת שנקרה 'שיפט', זה נמצא בצד השמאלי, השני מלמטה (ישנן מקלדות שעל המקש נמצא חץ לכיוון מעלה). יש עוד מקש שנקרא 'ף'. אם אתה לוחץ על שיפט וביחד עם זה אתה לוחץ על 'ף', אזי יוצא לך נקודתיים. למאי נ"מ • שיחה • י"ח באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 14:02, 28 במרץ 2024 (IST)
בטח שאלת את עצמך איך מכלולאים יודעים שצריך לעדכן ערך כלשהו? כשמבקשים לעדכן ערך אפשר למלא כמה סיבות, ביניהן "הערך בויקיפדיה גדול יותר", אז איך הם יודעים שהערך גדול יותר, גם אם אין להם גישה לויקיפדיה? התשובה היא שאפשר לדעת את זה! תכנס להעדפות ← גאדג'טים ואז תחת הכותרת "שונות" יש אפשרות של "הודעה בתחתית הדף, על גודל הערך המקביל בויקיפדיה העברית", תלחץ על זה, תשמור, ותראה פלאות... (בכלל, תעבור שם על כל ההעדפות, ותנסה את האפשרויות, זה יעזור לך הרבה) למאי נ"מ • שיחה • כ"ב באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 10:55, 1 באפריל 2024 (IDT)
- תודה רבה בני ברקי בנשמה (שיחה) 11:10, 1 באפריל 2024 (IDT)
בבקש
שים לב. שימוש בבובת קש לצורך עקיפת מגבלות היא לא חוקית, ובדרך כלל גוררת חסימה מלאה לזמן ארוך מאוד. מאחר והינך בנתיים חסום בכל מקרה למרחב הראשי והמרחבים המשיקים לו, וככל הנראה לא ידעת על האיסור חסמתי רק את בובת הקש. אם תחזור על כך שוב בעתיד תיחסם כליל ללא הגבלת זמן. מקוה • שיחה • כ"ה באדר ב' ה'תשפ"ד 11:44 (IDT)
תודה!
על הדאגה למען מכלול מעודכן, נעים לטפל בבקשות שלך! איך • שיחה • י"ב בסיוון ה'תשפ"ד. למנינם 06:45, 18 ביוני 2024 (IDT)
- אגב, אתה מודע שכדי לדעת מה גודל ההפרש בין הערך במכלול לערך בויקיפדיה ניתן להפעיל את הגאדג'ט "הודעה בתחתית הדף, על גודל הערך בויקיפדיה". בהעדפות ← גאדג'טים בקטע "גאדג'טים ניסיוניים"? איך • שיחה • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ד. למנינם 10:41, 21 ביוני 2024 (IDT)
- אני יודע ותראה זאת שציינו לי בדף השיחה כאן למעלה ובכל אופן תודה על על העדכונים מיוקיפדיה--בני ברקי בנשמה (שיחה) 09:19, 23 ביוני 2024 (IDT)
סיום חסימה מעריכה במרחב ראשי
מפעילי מערכת אבקש לשקול שוב את חסימתו של בני ברקי, אולי הגיע הזמן שישוחרר. בנוסף, @בני ברקי בנשמה הייתי מציע לך ללמוד מה זה עריכת קוד מקור, אתה כבר מספיק ותיק כדי להתחיל להשתמש בזה. למאי נ"מ • שיחה •• כ"ו בסיוון ה'תשפ"ד (IDT) 15:58, 2 ביולי 2024 (IDT)
- אם יתחייב לפעול לפי ההערות והמקובל באתר נשקול זאת בחיוב. מקוה • שיחה • כ"ו בסיוון ה'תשפ"ד 16:01 (IDT)
שים לב אתה מגדיר כל בקשת עדכון כערך אקטואלי, למרות שלפחות את רובם היית צריך להגדיר "לא עודכן זמן רב"
קרא בקשה את הערך אקטואליה ואמור לי מה אקטואלי בפרשת רוממה למשל אם היא הסתיימה לפני 17 שנה
חבל לך המשך ההגדרות בצורה כזאת תגרום למעדכנים להפסיק להענות לבקשותיך. אוהב לדעת - שיחה - לרוקן את הדף הזה - כ"ו בתמוז ה'תשפ"ד - 16:49, 1 באוגוסט 2024 (IDT)
שחרור חסימה
מפעילי מערכת אולי אפשר לתת לו צ'אנס ולראות האם הוא יכול לערוך גם בשאר המרחבים? חד גדיא (שיחה) 13:04, 10 בדצמבר 2025 (IST)
- עניתי כבר 2 פסקאות מעל. מקוה • שיחה • כ' בכסלו ה'תשפ"ו 16:07 (IDT)
- בני ברקי בנשמה, אתה מוכן לעמוד בכללים של האתר, ולא לעשות דברים המנוגדים לו? חד גדיא (שיחה) 16:11, 10 בדצמבר 2025 (IST)
- אדרבה ואשמח שתתקננו אתי על כל הטעות - מטעויות לומדים בני ברקי בנשמה (שיחה) 22:51, 11 בדצמבר 2025 (IST)
- @מקוה, לשיקולך. חד גדיא (שיחה) 22:58, 11 בדצמבר 2025 (IST)
